موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ارسال پیامک با وب سرویس در سی شارپ

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 14 اسفند 1400 ساعت 18:07

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



آموزش ارسال پیامک، آموزش ارسال پیامک تکی و گروهی ، ارسال پیامک به صورت اختصاصی برای هر مشترک، دریافت پیامک، مشاهده وضعیت پیامک ها، ذخیره پیامک ها در دیتابیس، تهیه پنل، تهیه وب سرویس، آموزش وب سرویس، آموزش استفاده از کنترلهای .Net Bar، آموزش طراحی گرافیکی زیبا و جذاب و یادگیری تکنولوژی مترو، ارسال دوره ای و منظم پیامک و ...

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بخش 1 :

( معرفی سامانه و آموزشهای این دوره )

تو این جلسه که اولین جلسه از این دوره هست در ابتدا یه معرفی کلی از دوره میشه و مباحث آموزش داده شده رو معرفی می کنیم. مهمترین این مباحث هم تهیه پنل، تهیه وب سرویس، تهیه شماره با پیش شماره های 1000، 2000 و ... هست.
ضمنا مباحثی مثل وب سرویس و آموزش اون، ارسال پیامک تکی و گروهی، ارسال پیامک اختصاصی برای هر مشترک، دریافت پیامک، ذخیره پیامک در دیتابیس و ... رو هم معرفی می کنیم.
سامانه ای رو که قرار هست تو این دوره آموزش بدیم رو از قبل آماده کردیم و تو این جلسه بهتون نمایش می دیم که چه سامانه ای رو قرار هست تو این دوره طراحی کنیم تا شما عزیزان کاملا توجیه باشید چه کاری قرار هست انجام بدیم.

دانلود مستقیم افزودن به سبد

قیمت: رایگان


بخش 2 :

( آشنایی با نحوه تهیه پنل و وب سرویس )

تو این جلسه در مورد روشهای ارسال پیامک تو سی شارپ صحبت کردیم و تکنولوژیهایی رو که تو این زمینه هست رو معرفی کردیم و مزایا و معایب هر کدوم رو هم معرفی کردیم. البته ما از بهترین روش ارسال پیامک یعنی همون وب سرویس استفاده می کنیم.
بعد از اون یک سایت معتبر در زمینه تهیه پنل و خط و وب سرویس که به صورت رایگان این خدمات رو ارائه میده معرفی کردیم.
بعد نحوه ثبت نام و دریافت پنل رو معرفی کردیم. ضمنا در مورد خطهای با پیش شماره 1000 و 2000 و ... هم صحبت شده و گفته شده چه خطهایی برای تولید سامانه ارسال و دریافت پیامک مناسب هست. شما بعد از دریافت پنل تو این سایت میتونین ساخت سامانه رو از طریق سی شارپ شروع کنید!!!

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


بخش 3 :

( آماده سازی پروژه و طراحی فرم اصلی )

تو این جلسه کار رو با ویژوال استودیو شروع کردیم. در ابتدای کار چون ما برای طراحی ظاهری برنامه خودمون از کنترلهای گرافیکی و جذاب .Net Bar استفاده کردیم نحوه نصب و فعالسازی اون رو آموزش دادیم. ضمنا این کنترلها به همراه فایل فعالسازی اون در کنار همین فیلم آموزشی تو این قسمت قرار داده شده.
در این جلسه یه پروژه جدید رو داخل ویژوال استودیو ایجاد می کنیم و فرم اصلی برنامه رو طراحی می کنیم. برای قسمتهای بالایی پروژه از کنترلهای ریبون استفاده می کنیم و برای قسمت پایینی فرم اصلی هم از کنترلهای زیادی استفاده کردیم که مهمترینش کنترل Metro هست که طراحی جدیدی رو به شما معرفی می کنیم. در ادامه نحوه سفارشی سازی این کنترلها رو آموزش میدیم.
در طول این مراحل شما با قابلیتهای زیادی تو ویژوال استودیو هم آشنا میشید که خودش یه آموزش کامل از ویژوال استودیو هستش.

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


بخش 4 :

( ارسال پیامک به صورت تکی – جلسه 1 )

تو این جلسه در ابتدای کار فرم اصلی برنامه رو کامل کردیم و نحوه استفاده از کنترل مترو رو هم توضیح دادیم. در حین این مراحل با نحوه سفارشی کردن این کنترلها هم آشنا میشید و می بینید که به چه زیبایی می تونید کنترلهایی با تکنولوژی جدید رو ایجاد و طراحی کنید.
در مرحله بعدی هم فرم جدیدی رو ایجاد کردیم تا ارسال پیامک به صورت تکی رو شروع کنیم. البته در این مرحله فقط طراحی فرمش رو شروع کردیم و یه طراحی گرافیکی زیبا رو براش انجام دادیم.
تو این جلسه با کنترلهای .Net Bar زیادی آشنا می شیم و نحوه سفارشی سازی اونها رو یاد می گیرید.
بعاد از اون در مورد اضافه کردن وب سرویس به پروژه صحبت می کنیم و میریم و وب سروی رو به پروژه خودمون اضافه می کنیم. البته یه توضیح کاملی رو در مورد وب سرویس میدیم و میگیم خدمتتون که اصلا وب سرویس چی هست.
در ادامه کار سراغ کدنویسی رفتیم و نحوه نوشتن کد برای وب سرویس رو هم یاد گرفتیم و تونستیم یه سری درخواست ها رو به وب سرویس ارسال کنیم و پاسخ رو از وب سرویس می گیریم و داخل برنامه خودمون نمایش می دیم.
ضمنا دستوراتی هم در انتهای این جلسه برای شمردن تعداد حروف پیامک و نمایش سریال خط و شماره خط نوشتیم.

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


بخش 5 :

( ارسال پیامک به صورت تکی – جلسه 2 )

تو این جلسه در مورد ارسال پیامک به صورت تکی صحبت کردیم و کدهای لازم رو برای ارسال پیامک به صورت تکی نوشتیم. توجه کنید که دستورات هر وب سرویس با وب سرویس دیگه ممکنه کمی متفاوت باشه و شما برای نوشتن دستورات باید یه وب سرویس معتبر رو انتخاب کنید که در همین دوره هم خدمتتون معرفی کردیم.
در ادامه کار توضیحات کاملی رو در مورد شماره خط، سریال خط و دریافت اونا از طریق وب سرویس ارائه شده.
در طی مراحل کدنویسی برای وب سرویس هم توضیحات کاملی در مورد کار با وب سرویس و دستورات اون ارائه شده تا شما دوستان دقیقا بدونین هر قسمت از کد چه کارهایی رو انجام میده.

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


بخش 6 :

( ارسال پیامک به صورت اختصاصی و گروهی )

تو این جلسه در مورد ارسال پیامک به صورت گروهی و ارسال پیامک به صورت گروهی و اختصاصی برای هر مشترک صحبت می کنیم.
اما خب برای ارسال پیامک به صورت گروهی ما نیاز داریم تا لیست مخاطبین و یا مشتریان خودمون رو داشته باشیم. پس به همین خاطر رفتیم و یه دیتابیس رو ایجاد کردیم و داخل اون دو تا جدول رو بوجود آوردیم. یه جدول برای نگهداری اطلاعات مشترکین و شماره تماس و ... و یه جدول هم ایجاد کردیم تا پیامکهایی رو که ارسال می کنیم رو به همراه مشخصاتش ذخیره کنیم تا بعدا بتونیم ازشون استفاده کنیم. بعد از اون توسط EntityFramework از دیتابیس رو به پروژه خودمون وصل کردیم.
سپس فرم ارسال پیامک رو به صورت گروهی طراحی کردیم و اطلاعات مشترکین خودمون رو داخل یه جدول نمایش دادیم تا کاربر بتونه هر کاربری رو که میخاد انتخاب کنه و به صورت اختصاصی و گروهی برای کاربران خودش پیامک رو ارسال کنه. امکانات زیادی رو تو این فرم مثل جستجو داخل لیست مشترکین و ... هم قرار دادیم. ضمنا حین ارسال پیامکها تمامی پیامکها به همراه تمامی اطلاعاتشون و داخل دیتابیس ذخیره می کنیم تا بعدا ازشون استفاده کنیم.

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


بخش 7 :

( مشاهده وضعیت پیامک ها و دریافت شماره سریال )

تو این جلسه در مورد دریافت وضعیت پیامک ها و دریافت شماره سریال از وب سرویس صحبت کردیم.
در ابتدا یه فرمی رو برای مشاهده پیامک های ارسالی از وب سرویس و مشاهده وضعیت اونها طراحی کردیم و کنترلهای لازم رو روی فرم قرار دادیم و زیباسازی محیط فرم و سفارشی سازی کنترلها رو انجام دادیم.
بعد از اون سراغ بخش کدنویسی رفتیم و دستورات لازم رو برای مشاهده اطلاعات پیامک ها از وب سرویس و مشاهده وضعیت پیامک ها از نظر ارسال شدن یا نشدن و به دست مخاطب رسیدن یا نرسیدن و ... بررسی کردیم.
ضمنا یکی از مهمترین مسائل تو ارتباط با وب سرویس بحث تاریخ و بازه زمانی هست که گفتیم چجوری فرمت تاریخ تو سامانه رو با فرمت تاریخ تو وب سرویس یکسان کنیم تا مشکلی برامون پیش نیاد و به عبارتی دستورات لازم رو برای تبدیل تاریخ از شمسی به میلادی نوشتیم.
ضمنا در مورد سفارشی سازی کنترل DataGridView رو هم در قسمتهای مختلف بررسی کردیم از جمله همین قسمت.
در ادامه کار هم فرم دریافت سریال خط رو درست کردیم تا کاربران بتونن با وارد کردن مشخصات پنل خودشون شماره های خط و سریال هاشون رو دریافت کنن.

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


بخش 8 :

( دریافت پیامک و مشاهده پیامکهای ذخیره شده )

تو این جلسه در مورد پیامکهای ذخیره شده داخل دیتابیس صحبت می کنیم. اگر در خاطر داشته باشین گفتیم موقع ارسال پیامک گروهی علاوه بر ارسال پیامک اونها رو داخل دیتابیس هم ذخیره می کنیم تا بتونیم ازشون استفاده کنیم و گزارش یا هر چیزی رو ازش استخراج کنیم.
پس در ابتدا یه فرم جدید رو طراحی کردیم و از نظر گرافیکی هم درستش کردیم. بعد از اون کنترلهای لازم رو داخل فرم قرار دادیم و اطلاعات رو از داخل دیتابیس نمایش دادیم.
در مرحله بعدی رفتیم سراغ یکی از مباحث مهم یعنی بحث دریافت پیامک و توضیحات لازم رو گفتیم. ضمنا یه فرم حرفه ای هم طراحی کردیم تا پیامک های رسیده رو به طور کامل و با جزییات کامل بتونیم ببینیم و هر عملیاتی رو که خواستیم روشون اعمال کنیم.

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


بخش 9 :

( ارسال منظم و دوره ای پیامک )

تو این جلسه که جلسه آخر از این دوره هم هستش در مورد ارسال پیامک به صورت منظم و دوره ای و ایجاد یک برنامه برای وب سرویس صحبت کردیم. پس در ابتدا مفهوم دوره ای ارسال پیامک رو شرح دادیم و بعد از اون یه فرم حرفه ای برای اینکار طراحی کردیم. ضمنا گفتیم که شما می تونید پیامک رو به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و ... ارسال کنید که گفته شد در این دوره ما با ارسال پیامک به صورت هفتگی آشنا می شیم و کدهای لازم رو براشون می نویسیم. البته سایر متدها هم مشابه ارسال هفتگی هستن.
در مرحله بعد سرغ کدنویسی مربوطه رفتیم و کدهای لازم رو برای ایجاد یک برنامه ریزی مشخص برای وب سرویس و ارسال اون به وب سرویس نوشتیم.
در انتها هم ماژولهای مختلف وب سرویس رو معرفی کردیم. ماژولهایی مثل ارسال پیامک به صورت دوره ای، ارسال پیامکهای تولد، خبری، نظرسنجی، مسابقه و ....

افزودن به سبد

قیمت: 16,200 تومان


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: clicksite.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر