موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با html

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با html

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 01:14

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



کاملا رایگان یاد بگیرید چگونه یک فروشگاه اینترنتی کامل را با php بسازید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اگر شما هم از آن دسته افرادی که خواهان یادگیری مطالب زبان برنامه نویسی PHP  به صورت پروژه محور و روان هستید، دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP به عنوان یک دوره آموزش رایگان کامل و به صورت پروژه محور به شما در این هدف کمک زیادی می کند.

در این دوره رایگان شرکت کنید و با شیوه ساخت فروشگاه اینترنتی کامل به زبان PHP و مطالب و ترفنده های مهم و کاربردی در آن آشنا شوید.

در این دوره شما به بسیاری از مطالب زبان برنامه نویسی PHP در قالب ساخت یک فروشگاه اینترنتی آشنا خواهید شد و بعد از آن می توانید انواع سایت های دیگر را طراحی و از آن درآمد زایی کنید.

شگفت زده شوید! در دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP شرکت کنید و علاوه بر یادگیری ساخت یک فروشگاه اینترنتی کامل، با مباحث حرفه ای PHP آشنا شوید.

این دوره تکمیل شده و آخرین قسمت از دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP در پایان صفحه گذاشته شده.

یاد گیری کاربردی PHP آن هم رایگان!

زمانی که شما اقدام به یادگیری برنامه نویسی می کنید، با بسیاری از محصولات گران قیمت، ویدیویی و کلاس های چند ده ساعته مواجه می شوید.

بسیاری از این محصولات و کلاس ها فاقد جنبه کاربردی بوده و تنها شما را با انبوه اطلاعات و مباحث پیشرفته هر زبان برنامه نویسی رها می کنند. در واقع شما برنامه نویسی را یاد می گیرید اما نمی توانید از آن برای ساختن یک پروژ کامل استفاده کنید.

در این دوره ویدیویی فوق العاده شما زبان برنامه نویسی PHP را با ساختن یک فروشگاه اینترنتی کامل و آن هم رایگان یاد می گیرید.

در این دوره شما علاوه بر آشنایی با مباحث فنی و حرفه ای php طرز کار با آنها را برای ساختن یک پروژه کامل یاد خواهید گرفت.

دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP برای چه کسانی است ؟

تمامی علاقه مندان به زبان برنامه نویسی PHP، تمامی کسانی که می خواهند فورشگاه اینترنتی خود را خود را خود بسازند، افرادی که به دنبال یک آموزش رایگان و خوب برای یادگیری زبان PHP هستند.

خلاصه هرفردی که دوست دارد اطلاعات خود را درباره زبان برنامه نویسی بالا ببرد و بتواند با PHP انواع سایت های مختلف را طراحی کندمی تواند در این دوره به صورت رایگان شرکت کرده و از آموزشات لذت ببرد.

چرا فروشگاه اینترنتی با PHP ؟ چرا رایگان؟

قطعا ساخت فروشگاه اینترنتی آن هم با زبان برنامه نویسی PHP برای کسانی که حتی به صورت حرفه ای با PHP کار می کنند کار دشواری است. چرا که در آن باید از مباحث حرفه ای برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنند.

بنابراین ما با ساخت یک فروشگا اینترنتی می توانیم به راحتی انواع دیگر سایت ها نظیر سایت های شخصی ، شرکتی ، تبلیغاتی را با استفاده از PHP طراحی کنیم.در واقع شرکت در این دوره، همانند شرکت در یک دوره آموزشی با نام آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت با PHP می باشد.

نکته ای که باید بدانید این است که مباحث در این دوره به روان ترین شکل ممکن آموزش داده می شوند و شما لازم نیست نگران یادگیری این مباحث PHP باشید.

آموزش پروژه محور PHP بهترین و راحت ترین روش یادگیری

چون این دوره به صورت پروژه محور می باشد قطعا یادگیری آن آسان و لذت بخش خواهد بود. آموزش پروژه محور PHP  و از آن بهتر آموزش پروژه محور ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP بسیار کار شما را در یادگیری راحت و فعل یادگیری را برای شما بسیار لذت بخش خواهد کرد.

همچنین شما می توانید ویدیو های آموزشی را چندین بار نگاه گرده تا به مطالب آن مسلط شوید.

اما در پاسخ به سوال چرا آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP  باید بگوییم که بخش بزرگی از اهداف مجتمع فنی آریا تهران ارائه آموزش ها و خدمات رایگان به کاراموزان و سایر هموطنان دانش دوست می باشد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

فروشگاه اینترنتی ما چه ویژگی هایی دارد

از مهمترین نکاتی که درباره این دوره وجود دارد، این می باشد که این فروشگاه اینترنتی چه ویژگی هایی دارد و از چه بخش هایی تشکیل شده است.

فروشگاه اینترنتی که ما در دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با php ، می سازیم دارای ویژگی ها و بخش ها مختلف زیر می باشد.

  • امکان افزودن، ویرایش و حذف محصولات توسط ادمین
  • امکان گذاشتن عنوان، تصویر، قیمت، دسته بندی و توضیحات هر محصول
  • ساخت سیستم آپلودر پیشرفته برای آپلود تصاویر در PHP
  • ساخت صفحه محصولات و نمایش محصولات در آن
  • امکان نمایش خلاصه هر محصول در صفحه محصولات
  • ساخت پنل ادمین و مباحث مربوط به امنیت بخش ادمین
  • ساخت سیستم نظردهی برای هر محصول
  • امکان تایید، عدم تایید و حذف نظرات به وسیله ادمین
  • ساخت بخش pagination و یا صفحه بندی سایت
  • ساخت بخش دسته بندی برای محصولات
  • ساخت بخش سرچ محصولات
  • نمایش هر محصول در برگه مجزا
  • ساخت برگه سبد خرید و امکان خرید از محصولات

همانطور که میبینید ما در این دوره فوق العاده و به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی با زبان برنامه نویسی PHP و با کمک HTML و CSS خواهیم کرد.

پیش نیاز دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

تنها پیشنیاز برای شرکت در این دوره و یادگیری هرچه آسان تر مطالب داشتن یک دانش مقدماتی  در رابطه با PHP و HTML  می باشد.

شما کافیست در PHP  با متغیر ها و دستورات آشنایی داشته باشید و بتوانید در حد معمول با آن ها کار کنید ضمن اینکه با ساختار کلی صفحات  HTML و CSS نیز کار کرده و آشنایی سطحی با آن ها را داشته باشید.

اگر شما پیشنیاز های ذکر شده را دارید، به شما تبریک می گویم، چراکه می توانید به راحتی در دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP شرکته کرده و از آن لذت ببرید.

اما اگر شما با هیچ یک از پیش نیاز های مربوطه آشنایی ندارید نگران نباشید.

می توانید با حضور در مجمتع فنی آریا تهران و با صرف هزینه اندکی به سرعت PHP را یاد گرفته و در این دوره رایگان شرکت کنید همچنین می توانید مدتی صبر کرده، چرا که پس از این دوره یک دوره آموزش مقدماتی  PHP برگذار خواهد شد.

و شما پس از یادگیری آن مطالب در این دروه شرکت کنید.

درباره دوره PHP بیشتر بدانید

از آن جا که دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP ، ویدیویی است، بنابراین کیفیت ویدیو های ضبط شده مهم هستند.

کیفیت ویدیو های ضبط شده ۷۲۰p می باشد که کیفیت بسیار مناسبی برای آموزش های ویدیویی نیز است، ضمن این که سعی شده تا حد ممکن حجم ویدیو ها پایین باشند.

سعی شده ویدیو ها کوتاه باشند و مطالب به صورت کامل و جامع به شما آموزش داده شود.ا

نحوه تدریس برای یادگیری افراد شرکت کنند مهم و تاثیر گذار می باشد.

این دوره به صورت پروژه محور می باشد، بنابراین نحوه تدریس مطابق با آن و به صورت کاملا روان و عوام فهم می باشد. تمامی توضیحات مربوطه در همان بخش عنوان می شوند و شرکت کنندگان لازم نیست نگران این موضوع باشند.

باید بدانید برای شرکت در دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP نیازی به ثبت نام در سایت نیست. تمامی قسمت های دوره در این صفحه قرار گرفته و آماده دانلود و یا تماشا برای شما می باشد.

اینجانب محمد یزدانی مدرس دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP هستم.

شما می توانید در صورت بروز مشکل و یا ناتوانی در حل مسئله در زیر همان پست مشکل خود را مطرح کنید تا در سریع ترین زمان پاسخ آن را از بنده دریافت کنید.

حرف آخر!

قطعا آموزش گام به گام php و ساخت فروشگاه اینترنتی به عنوان یک دوره آموزش PHP رایگان، به شما در پیشرفت در دنیای برنامه نویسی کمک خواهد کرد. اما باید بدانید که شما می توانید با شرکت در دوره های حضوری آموزش PHP در آموزشگاه آریا تهران بسیار حرفه ای تر و مسلط تر اقدام به انواع سایت های پیچیده کنید.

بخشی از مطالبی که به صورت حرفه ای در دوره آموزش حضوری PHP آموزشگاه آریا تهران یاد می گیرید شامل:

یادگیری کامل PHP، یادگیری شی گرایی(OOP) در PHP ،یادگیری PDO در PHP، یادگیری کامل MVC در PHP و ساخت فروشگاه اینترنتی با شی گرایی ،شی گرایی و PDO و MVC در PHP ازجمله مباحث آموزشی حضوری در آموزشگاه آریا تهران می باشد.

حتما نظرات خود را در رابطه با این دوره عنوان کنید.

همیشه جویایی یادگیری و به دست آوردن دانش باشید.

دانلود قالب مورد نیاز برای ساخت فروشگاه

شما می توانید برای دانلود قسمت ها روی لینک دانلود آن در بخش هر قسمت کلید کنید و یا برای تماشای آنلاین ویدیو کمی پایین تر به قسمت مربوطه مراجعه نمایید.

در قسمت اول از این دوره یک معرفی کلی درباره دوره و نکاتی ذکر میشه که می تونه در طول دوره برای یادگیری بهتر کمک کنه.

همچنین پروژه نهایی به شما نشان داده خواهد شد.

شما می توانید این ویدیو را به صورت آنلاین ببینید و یا آن را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود قسمت اول از دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

در قسمت دوم ما می ریم سراغ نصب قالب دانلودی که لینکش در همین قسمت موجود هست. همچنین اقدام به ساخت دیتابیس برای فروشگاه اینترنتیمون می کنیم و با استفاده از PHP به اون متصل می شیم.

درقسمت دوم ما می ریم سراغ افزودن پروژه فروشگاه اینترنتی به ویرایشگر متن و قالبی رو که در قسمت اول برای شما قرار داده بودیم به پروژه مون اضافه می کنیم.

علاوه بر اون یک دیتابیس برای فروشگاه اینترنتی می سازیم و با استفاده از PHP به اون متصل می شیم

دانلود قسمت دوم از دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

در قسمت سوم ما می ریم سراغ یادگیری مفهوم table در پایگاه داده و اقدام به ساخت یک table برای دسته بندی هامون می کنیم.

علاوه بر اون یاد می گیریم چه طور یک فایل رو درون یک فایل دیگر در PHP فراخوانی کنیم و فایل config رو در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتیمون فراخوانی می کنیم.

دانلود قسمت سوم از دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

درقسمت چهارم ما می ریم سراغ دریافت اطلاعات از دیتابیس و نمایش اون ها در صفحه و یاد می گیریم که چطور از query ها برای این کار استفاده کنیم و از این آموزش ما برای دسته بندی هامون استفاده می کنیم تا اون ها رو داخل صفحه اصلی به نمایش بگذاریم

همچنین کمی با آرایه ها و حلقه های تکرار در PHP برای این موضوع آشنا می شیم.

اگر در شما در خصوص حلقه های تکرار در PHP و آریه ها اطلاعی ندارید می تونید در مقالات زیر به صورت کامل با این دو مبحث در زبان برنامه نویسی PHP آشنا بشید.

آموزش حلقه های تکرار در PHP

آموزش آرایه ها در PHP – در حال انتشار

دانلود قسمت چهارم از دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

در قسمت پنجم از دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی به زبان PHP ما میریم سراغ مرور فعالیت های قسمت قبل با این تفاوت که اون کار هارو برای محصولاتمون انجام می دیم.

درقسمت پنجم ما می ریم سراغ ساخت Table برای محصولاتمون و علاوه بر اینکه چند تا محصول رو به صورت موقت واردش می کنیم اقدام به نمایش محصولاتمون در صفحه اصلی فروشگاه می کنیم.

دانلود قسمت پنجم از دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

در قسمت ششم از مجموعه ساخت فروشگاه اینترنتی به زبان PHP ما می ریم سراغ ساخت صفحه محصولات تکی و کاری می کنیم که وقتی روی دکمه مطالعه بیشتر هر محصول کلید شد بیاد و مارو به صفحه ی اون محصول ببره و اطلاعاتش رو برای ما به نمایش بگذاره.

در این قسمت با متد GET در PHP آشنا می شیم. اما اگر شما با این مبحث در PHP آشنایی ندارید می تونید به لینک زیر مراجعه کنید و به صورت کامل با متد GET داخل PHP آشنا بشید.

دانلود قسمت ششم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

سلام دوستان در این قسمت ما می ریم سراغ بخش سرچ بر اساس دسته بندی ها و کاری می کنیم که وقتی روی یکی از اونا کلید شد بیاد و تمامی محصولات مرتبط با اون دسته بندی رو به ما نشون بده.

در این قسمت هم مانند قسمت قبل با استفاده از متد GET این کارو انجام می دیم.

برای دانلود این قسمت می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قسمت هفتم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

سلام دوستان در قسمت هشتم از سری آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP ما می ریم سراغ ساخت بخش سرچ در سایتمون و کاری می کنیم که وقتی کاربر یک چیزی رو داخل سایت جستوجو کنه، اگر یک محصول با اون مشخصات وجود داشت بیاد و بهش نشون بده.

در این قسمت هم مانند قسمت قبل با استفاده از متد GET این کارو انجام می دیم.

برای دانلود این قسمت می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قسمت هشتم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

سلام دوستان در قسمت نهم از سری آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP ما می ریم سراغ ساخت بخش ادمین اون هم به وسیله قالبی که در این بخش لینک دانلودش وجود داره.

ما در این قسمت کمی حرفه ای عمل می کنیم و از یک روش جالب برای بخش ادمین خود استفاده می کنیم.

برای دانلود قالب ادمین روی لینک زیر کلید کنید.

دانلود قالب قسمت ادمین

برای دانلود این قسمت می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قسمت نهم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

سلام دوستان در قسمت دهم از سری آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP ما می ریم سراغ نمایش محصولات و همچنین دسته بندی ها در قسمت ادمین تا در قسمت های بعد بتونیم هر کدام از اون ها رو ویرایش و یا حذف کنیم.

برای دانلود این قسمت می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قسمت دهم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

سلام دوستان در قسمت یازدهم از سری آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP ما می ریم سراغ ساخت بخش حذف محصولات و همچنین دسته بندی ها و کاری می کنیم که بتونیم هرکدام از دسته بندی های و یا محصولاتی که خواستم رو بتونیم حذف کنیم.

برای دانلود این قسمت می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قسمت یازدهم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

سلام دوستان در این قسمت از دوره آموزش ساخت فروشگاه ما می ریم سراغ ساخت بخش افزودن محصول و ساخت یک آپلودر عکس و یاد می گیریم که چه طور اطلاعات را از فرم دریافت و آن را در دیتابیس ذخیره کنیم.

برای دانلود این قسمت می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قسمت دوازدم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

سلام دوستان در قسمت شانزدهم و آخرین قسمت از این دوره ما میریم سراغ اتصال سایت به درگاه پرداخت و همچنین قسمت سفارشات رو تکمیل می کنیم.

علاوه بر اون میایم و فرم ورود ادمین رو نیز می سازیم و کاری می کنیم که کاربران مادامی که لاگین نکرده اند نتونن به قسمت ادمین دسترسی پیدا کنند.

برای دانلود این قسمت می توانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود قسمت شانزدهم از آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

دانلود صفحه cart
دانلود سورس کامل پروژه






164 دیدگاه برای دوره آموزش رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP

  1. نمره 5 از 5

    alma – فوریه 20, 2021

    سلام استاد وقت به خیر میشه لطفا قسمت ویرایش محصولات را هم قرار بدهید

  2. نمره 5 از 5

    رامتین – فوریه 9, 2021

    استاد اون سرویس لایک و امتیاز ستاره ای رو برای ایمیل من هم بفرستید

  3. نمره 5 از 5

    رامتین – فوریه 9, 2021

    استاد ممنون که جواب میدید فقط چطور میشه مثل دیجیکالا چند تا عکس آپلود کرد و اسلایدی نشون داد ممنون؟

  4. نمره 5 از 5

    رامتین – فوریه 9, 2021

    استاد خیلی ممنون از آموزش خوبتون. فقط اگه میشه توضیح میدید چجوری سیستم نظر دهی رو درست کنیم در صفحات محصولات . ممنون

  5. نمره 5 از 5

    رامتین – فوریه 5, 2021

    سلام استاد من فقط تو قسمت آخر فرم لاگین رو که میزنم شرط ها رو می‌زارم ولی در انتها فقط اون قسمت else که قراره منفی جواب بده اکو میشه و اصلا انگار if قسمت کوئری اجرا نمیشه چیکار کنم

    • yazdani – فوریه 6, 2021

      سلام رامتین جان به طور حتم کوئری رو اشتباه نوشتید

  6. نمره 5 از 5

    محمود رنجبر – ژانویه 16, 2021

    سلام مهندس یزدانی مشکلم حل شد از افزونه rateyo استفاده میکردم باید به جای متد change از متد set استفاده میکردم

  7. نمره 5 از 5

    محمود رنجبر – ژانویه 16, 2021

    سلام مهندس یزدانی من یه سیستم امتیاز دهی ستاره ای ساختم یه مشکل عجیب توش وجود داره وقتی امتیاز میدم و دکمه ثبت امتیاز رو میزنم توی alert میزان امتیاز رو نشون میده اما وقتی اون پست مورد نظر رو search میکنم توی صفحه search که میخوام امتیاز بدم تو حالت موبایل هر امتیازی رو که انتخاب میکنم تو alert مینویسه صفر ولی تو حالت افقی موبایل یا حالت کامپیوتر امتیاز رو درست نشون میده ممنون میشم راهنمایی کنید اینم آدرس سایت آزمایشی
    Soft40.b6b.ir
    یکی از پست های کامبیز یا فرهام رو سرچ کنید و تو صفحه سرچ امتیاز بدید تا مشکل رو ببینید
    سپاس از سایت خوبتون

  8. نمره 4 از 5

    محمدی – دسامبر 30, 2020

    سلام وخسته نباشید
    اموزش ها تون خوب وروان هست ولی چرا بعضی قسمت ها مثل ۱۱ و۱۴-۱ نیست ,واقعا لازم دارم میشه لینک اش قراربدیدیا برام ایمیل کنین ممنون

    • yazdani – دسامبر 30, 2020

      سلام دوست عزیز.
      لینک ها ویرایش میشن و مجددا گذاشته میشه.

  9. نمره 5 از 5

    محمود رنجبر – دسامبر 22, 2020

    سلام مهندس یزدانی عزیز تشکر از آموزشهای ناب شما آیا امکانش هست ایجاد دکمه لایک برای محصولات رو آموزش بدید یا سیستم امتیاز ستاره ای برای محصول که هر کاربر فقط یک بار بتونه لایک کنه یا ستاره بده تشکر از سایت خوبتون

    • yazdani – دسامبر 22, 2020

      سلام دوست عزیز. محمود جان
      بله امکانش هست اما متاسفانه وقتش نیست. اما اگر زمانی وقت شد که بسازم حتما به همین آدرس ایمیل اطلاع میدهم.

  10. نمره 5 از 5

    محمود رنجبر – دسامبر 21, 2020

    سلام خدمت استاد گرامی تشکر از آموزشهای خوبتون

  11. نمره 4 از 5

    رضاخانلو – دسامبر 14, 2020

    با سلام
    آیا پس از ایجاد این فروشگاه
    محصول فایل دانلودی هم میشود درست کرد

    • yazdani – دسامبر 15, 2020

      سلام رضا جان.
      بله. شما می توانید یک ستون product_type و یک ستون product_url به جدول محصولات اضافه کنید.
      در ستون product_type مشخص می کنید که محصول دانلود باشه یا ارسالی.
      در ستون product_url هم url محصول دانلودی رو میگذارید.
      بعد از خرید شرط میگذارید که اگر این محصول دانلودی بود لینکش رو بهش نشون بده و بگذاره دانلود کنه.

  12. نمره 5 از 5

    هیراد – دسامبر 14, 2020

    سلام استاد یزدانی بابت اموزش خیلی خوبتون ممنون فقط یه سوال من در ویدیوی اخر در بخش پرداخت سبد خرید وقتی که محصولاتم رو اضافه می کنم اگر تعداد محصولات سبد خرید زیر ۳ تا باشه به زرین پال متصل نمیشه و خطای ERR: -3 میده من چند بار کد ها رو چک کردم ولی به خطایی نرسیم نمی دونم مشکلم از کجاست

    • yazdani – دسامبر 15, 2020

      سلام هیراد جان.
      خیلی ممنون از حسن نظرتون.
      دقت کنید که جمع قیمتی که باید باشه برای اینکه به درگاه پرداخت متصل بشه ۵۰۰ تومن بیشتر باشه.

  13. نمره 5 از 5

    ندا – نوامبر 30, 2020

    سلام وقت بخیر ممنون از تدریس عالیتون
    من در قسمت more info بجای عکس میخواهم ویدیو بگذارم کد زیر را در single.php نوشتم
    <video loop muted autoplay class="card-img-top img-fluid"<source src="uploads/” >
    در php my admin یک دیتا بیس به نام video ساختم و نوعش رو تکست گذاشتم و اسم ویدیو هام رو نوشتم و این کد نمایش داده شد ‘SELECT * FROM ‘video
    در single.php برای فراخوانی این دیتابیس به مشکل خوردم ممنون میشم بفرمایید در بالای صفحه چطور فراخوانی کنم
    سپاس

    • yazdani – نوامبر 30, 2020

      سلام ندا خانم.
      ویدیو آیا ویدیو مربوط به اون محصول است؟
      در این صورت باید مراحل زیر رو انجام بدهید.
      ۱- ابتدا یه ستون جدید با نام pvideo داخل جدول products بزارید و type باید text باشه.
      ۲- برای اینکار روی جدول products کلیک کنید و سپس می تونید از تب structure در بالای صفحه کلیک کنید. در وسط صفحه باز شده می توانید یک ستون که بعد و یا قبل از یه ستون خاص ایجاد بشه.(ساده است خودتون متوجه می شوید)
      ۲- فرض اینه که شما اسامی رو داخل این ستون برای هر محصول ذخیره کرده اید. بنا براین جایی که می خواهید ویدیو رو نمایش بگذارید می توانید این کاررو انجام دهید. php باز کنید و بگید که برای شما کد زیر رو اکو کنه.

       echo $product['pvideo'];
      // نکته متغیر $product همون متغیری هست که مقادیر داخل حلقه رو نشون میده
      
  14. نمره 5 از 5

    ندا – نوامبر 27, 2020

    سلام ممنون از تدریس خوبتون
    یک سوالی داشتم من در ویدیو شماره ۲ دیتابیسی که توضیح دادید ساختم و در مرحله قبل فایل های قالب سایت رو در پوشه ecom کپی کردم و گام به گام با ویدیو جلو آمدم در ویدیو شماره ۳ وقتی localhost رو میزنم در همون قسمت که فرمودید مثلا hello رو بزنیم میبینیم که به دیتابیس وصل شدیم در ویدیو شماره ۳ قالب در localhost نشان داده میشود ولی یرای من فقط همون تست hello نشان داده میشود و قالب نیست در صفحه
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    سپاس

    • yazdani – نوامبر 28, 2020

      سلام ندا خانم
      دقت کنید که فایل مربوط به دیتابیس رو در فایل قالب require_once کرده باشید و فایل قالب رو در لوکال هاست باز کنید.

  15. نمره 5 از 5

    محمدی – نوامبر 21, 2020

    سلام آقای یزدانی. ممنون بابت این آموزش خوب.
    من یک سوالی داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. در این بخشی که کد رو ارسال کردم خدمتتون من میخواستم زمان آپلود فایل، ابعاد عکس به ۸۰۰ پیکسل در ۸۰۰پیکسل تغییر پیدا کنه. ممنون میشم بفرمایید تو این بخش چه کدی بنویسم. البته میدونم که باید شرط بذارم که مثلا اگر ابعاد برابر با ۸۰۰ پیکسل نبود اون رو برابر قرار بده با ۸۰۰ پیکسل ولی نمیدونم چطور باید شرط رو بنویسم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر
    }elseif(isset($_GET[‘add-new-product’]) && $_SERVER[‘REQUEST_METHOD’] == ‘POST’){
    $title = $_POST[‘title’];
    $image = $_FILES[‘image’][‘name’];
    $upload = ‘../uploads/’. basename($image);
    $desc = $_POST[‘desc’];
    $cat = $_POST[‘cat’];
    $price = $_POST[‘price’];

    $query = mysqli_query($connection, “INSERT INTO products(title,image,description,cat_id,price) VALUES(‘$title’, ‘$image’,’$desc’,’$cat’,’$price’)”);

    if($query){
    move_uploaded_file($_FILES[‘image’][‘tmp_name’], $upload);
    header(‘Location: index.php’);
    }else{
    die(‘we cant send product’);
    }

    • yazdani – نوامبر 21, 2020

      سلام محمد جان. چیزی که می خوای یه کم ممکنه پیچیده به نظر بیاد اما تو می تونی به صورت زیر این کار رو انجام بدی. من یک تابع ساختم که امکان تغییر و تنظیم عکس رو میده. و باید به صورت زیر استفاده بشه.

      
      
      
      }elseif(isset($_GET[‘add-new-product’]) && $_SERVER[‘REQUEST_METHOD’] == ‘POST’){
      $title = $_POST[‘title’];
      $image = $_FILES[‘image’][‘name’];
      $upload = ‘../uploads/’. basename($image);
      $desc = $_POST[‘desc’];
      $cat = $_POST[‘cat’];
      $price = $_POST[‘price’];
      
      $query = mysqli_query($connection, “INSERT INTO products(title,image,description,cat_id,price) VALUES(‘$title’, ‘$image’,’$desc’,’$cat’,’$price’)”);
      
      if($query){
      move_uploaded_file($_FILES[‘image’][‘tmp_name’], $upload);
      
      resize_image($_FILES[‘image’][‘tmp_name’], $upload , 800 ,800, $_FILES['image']['type']);
      
      header(‘Location: index.php’);
      }else{
      die(‘we cant send product’);
      }
      
      
      // تابع برای تغییر ابعاد تصویر
      
      function resize_image($file,$pathToSaveAndName, $w, $h, $type = 'image/jpeg', $crop=FALSE, $ratio = false) {
         
          list($width, $height) = getimagesize($file);
          $r = $width / $height;
          if ($crop) {
              if ($width > $height) {
                  $width = ceil($width-($width*abs($r-$w/$h)));
              } else {
                  $height = ceil($height-($height*abs($r-$w/$h)));
              }
              $newwidth = $w;
              $newheight = $h;
          } else {
             if($ratio == true){
      
                  if ($w/$h > $r) {
                      $newwidth = $h*$r;
                      $newheight = $h;
                  } else {
                      $newheight = $w/$r;
                      $newwidth = $w;
                  }
      
             }else{
              $newheight = $h;
              $newwidth = $w;
             }
          }
      
          switch ($type){
              case 'image/jpeg':
                  $src = imagecreatefromjpeg($file);
                  break;
              case 'image/png':
                  $src = imagecreatefrompng($file);
                  break;   
          }
         
          $dst = imagecreatetruecolor($newwidth, $newheight);
          imagecopyresampled($dst, $src, 0, 0, 0, 0, $newwidth, $newheight, $width, $height);
      
          return imagejpeg($dst, $pathToSaveAndName);
      }
      
      

      توضیحات تابع:
      پارامتر اول تابع فایل رو می خواد
      پارامتر دوم تابع مسیر ذخیره سازی به همراه نام فایل جدید رو می خواد
      پارامتر های سوم و چهارم به ترتیب طول و ارتفاع عکس جدید هستند
      پارامتر پنجم از شما نوع عکس و تصویر رو میخواد که به صورت پیشفرض فقط عکس های jpg هست
      پارامتر ششم از شما میپرسه که عکس کراپ پشه هنگام تغییر اندازه یا اینکه کش بیاد
      پارامتر هفتم می خواد بدونه که نسبت ابعاد تصاویر حفظ بشه یا خیر

  16. نمره 5 از 5

    mohamadtabatabaei164@gmail.com – نوامبر 14, 2020

    جناب آقای یزدانی عزیز .ممنون از تدریس خوب و روانتان
    من تا پایان بخش ویرایش جلو رفتم و لی مشکل من حل نشده البته کدهامو هم براتون ایمیل کردم ولی جوابمو ندادید .الان که من محصول اضافه میکنم عکس آن نمایش داده نمیشود ولی وقتی آنرا از طریق ویرایش دوباره انخاب میکنم همان عکس را نمایش میدهد .ممنون میشم منو راهنمایی فرمایید

    • yazdani – نوامبر 15, 2020

      سلام محمد جان.
      ببخشید اما برای من چیزی ایمیل نشده. لطفا به این ایمیل فایل هارو ارسال کنید.
      mohammad13yazdani@gmail.com
      ضمن اینکه برای اینکه مطمئن شید عکس هنگام افزودن محصول آپلود شده داخل پوشه آپلود رو چک کنید و برای اینکه مطمئن شید اسم عکس داخل دیتابیس ذخیره شده پایگاه داده خودتون و اون محصول ستون عکس رو چک کنید.

  17. نمره 4 از 5

    مهدی – نوامبر 12, 2020

    سلام ممنون از آموزش خوبتون فقط‌ یک مشکلی هست این سایت که میسازیم فکر کنم امنیتش ضعیف باشه و قابل نفوذ باشه

    • yazdani – نوامبر 14, 2020

      سلام مهدی جان.
      شما کاملا درست می گید. این پروژه ای که ساختیم هیچگونه امنیتی نداره. البته به غیر از بخش درگاه پرداخت که امنیتش باید از طرف زرین پال ایجاد بشه.
      با این حال باید بدونید که امروزه روش های مختلفی برای هک وجود داره که نمونه بارزش که روی این پروژه ای که نوشتیم عملی می شه sql injection و xss هست. باید بدونید که این پروژه صرف آشنایی با امکانات php برای ساخت یک برنامه ساده هست و اگر بخواهیم امنیتشو تامین کنیم باید یه دوره هم واسه امنیتش بگذاریم که اگر خدا بخواد یه دوره رایگان هم واسه اون در صورت وجود وقت میسازم.
      همچنین یک نکته رو دقت کنید که هکر واقعا حوصله نداره وقت خودشو واسه هک یه سایت ساده هدر بده 😉

  18. نمره 5 از 5

    mohamadtabatabaei164@gmail.com – نوامبر 11, 2020

    جناب آقای یزدانی با تشکر .من برنامه نویسی بصورت آنلاین دنبال میکنم یکی از بهترین فیمهای آموزشی که دیدم این آموزش بود فقط یک سوال داشتم در قسمت یازدهم در فایل action.php ,وقتی که فرمان حذف میدهم و میگوییم که برو به صفحه indexبرای من نمیرود آیا فرمان header تغییر کرده البته category , و یا محصولم پاک میشود ولی به صفحه مورد نظر نمیرود

    • yazdani – نوامبر 11, 2020

      سلام محمد جان.
      ابتدا بیا دستور header رو حذف کن – به جاش بگو مثلا بیاد یه چیزی رو echo کنه.
      اگر محصول یا دسته بندی مورد نظر حذف شد و عبارت مورد نظر رو چاپ کرد یعنی درستور header رو اشتباه نوشتی.
      اما اگر محصول یا شی مورد نظر حذف نمیشه و باز هم خروجی رو چاپ می کنه یعنی Query رو اشتباه نوشتی.
      در هر صورت اگر نتیجه ای نگرفتی می تونی سورس رو برام داخل ایمیلی که به دوستان دیگه دادم -> نظرات قبلی هستش. برام ارسال نمایید.

  19. نمره 5 از 5

    پوریا – نوامبر 11, 2020

    سلام مجدد خدمت شما جناب یزدانی عزیز. واقعا ممنونم از شما، بی صبرانه مشتاق و منتظر هستم. خیلی سپاسگزارم.

    • yazdani – نوامبر 11, 2020

      سلام پوریا جان اینم از آموزشی که درخواست داده بودید. می توانید آنلاین ببنید یا از لینک زیرش دانلود کنید.

      دانلود این آموزش

  20. نمره 5 از 5

    mahi – نوامبر 10, 2020

    استاد قرار بود آموزش فروشگاه اینترنتی پیشرفته رو هم برامون بزارین

  21. نمره 5 از 5

    ebrahim – نوامبر 6, 2020

    با عرض سلام مجدد ، من وقتی می خواهم در لوکال هاست به فایل Zsend.php وصل بشوم پیغام خطای زیر را می دهد با اینکه در قسمت مربوطه www را به sandbox تغییر داده ام ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید .
    cURL Error #:SSL certificate problem: unable to get local issuer certificate

    • yazdani – نوامبر 7, 2020

      سلام احتمال زیاد مشکلی از کد شما نیست و باید یه افزونه PHP روی xampp فعال باشه.
      اینترنت enable openssl xampp سرچ کنید. تا مشکل رو حل نمایید.

  22. نمره 5 از 5

    ebrahim – نوامبر 5, 2020

    ممنون از شما ، انشاءالله در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

  23. نمره 5 از 5

    ebrahim – نوامبر 5, 2020

    با عرض سلام ، من فایل zverify.php را که عنوان کردید پیدا نمی کنم ممنون میشم این فایل را ایمیل کنید.

    • yazdani – نوامبر 5, 2020

      سلام مجدد. ابراهیم جان داخل قسمت آخر ما برای ساخت درگاه پرداخت یه همچنین فایلی می سازیم. فکر کنم دقیقه ۹ و اینا باشه

  24. نمره 5 از 5

    پوریا – نوامبر 5, 2020

    سلام، ناب یزدانی فرموده بودید که یک آموزش در رابطه با دسته بندی شاخه ای یا همون (parent) ارائه خواهید داد. میخواستم بدونم هنوز زحمت نکشیدید؟ و ما چطور میتونیم از این آموزش با خبر بشیم. من دسته بندی شاخه ای رو انجام دادم ولی نمیدونم چطور تو مگا منو نمایش بدم.
    باتشکر

    • yazdani – نوامبر 5, 2020

      سلام پوریا جان.
      بله شنبه داخل سایت قرار می گیره. لینکش برای شما ایمیل می شود.

  25. نمره 5 از 5

    ebrahim – نوامبر 4, 2020

    با عرض سلام و ممنون از آموزش بسیار خوبتون ، اگر امکان داره در قسمت سبد خرید ، کد بدست آوردن قیمت کل محصولات را بیان کنید. با تشکر فراوان

    • yazdani – نوامبر 5, 2020

      سلام ابراهیم جان
      – ببینید کار خیلی ساده هست. بقیه دوستان هم بهش اشاره کردن اما من ترجیهم اینه که خود شما این کارو انجام بدهید. چه بسا اینکه ما دقیقا در فایل zverify.php این کار رو کردیم.(برای ولیدیت کردن خرید انجام شده). فقط کافیه یه سر به اون فایل بزنید می تونید کدش رو پیدا کنید.

  26. نمره 5 از 5

    ali – نوامبر 4, 2020

    سلام اگه بخوام زبان فروشگاه فارسی باشه اید چیکار کنم؟؟

    • yazdani – نوامبر 5, 2020

      سلام دوست عزیز.
      علاوه بر اینکه باید بخش ها استاتیک فایل های PHP رو فارسی کنید باید محصولاتی هم که منتشر می کنید فارسی باشند.
      ممکنه شما در ذخیره سازی متون فارسی مشکل داشته باشید. در این صورت در فایل config.php باید بیایید و متن زیر رو دقیقا زیر بخشی که به دیتابیس متصل می شوید یعنی زیر Mysqli_connnect قرار بدهید.

      mysqli_query($connection, "SET NAMES utf8");
      
      
  27. نمره 4 از 5

    Mohammad – اکتبر 20, 2020

    سلام استاد قسمت ۱۴ بخش ویرایش برام ایمیل میکنین. تو سایت نیست. اینجا فقط قسمت ۱۴ بخش ۲ ش هس

  28. نمره 5 از 5

    امین – اکتبر 1, 2020

    ممنون اقای یزدانی مشکلم حل شد

  29. نمره 5 از 5

    امین – اکتبر 1, 2020

    سلام اقای یزدان چرا برای من چنین اروری میده

    Notice: Trying to access array offset on value of type null in C:\xampp\htdocs\barmaanshokoohi\ecom\admin\index.php

    • yazdani – اکتبر 1, 2020

      سلام امین جان
      لطفا فایل سورس رو به صورت کامل برای ایمیل اشاره شده در نظرات قبلی ارسال کن.
      این ارور می گه که نموته از یک آرایه مقداری که وجود نداره رو دریافت کنه. احتمالا زمانی که می خواهی لیست محصولات رو به نمایش بگذاری به ستون اشتباهی در حلقه ی تکرار اشاره کردی

  30. نمره 5 از 5

    زهرا – سپتامبر 23, 2020

    سلام من الان میخوام تغییرات فروشگاه و ببینم کجا باید صفحه رو باز کنم
    اینجا کدم خطا میده فیلم ۴ اونجا ک connection $ مینویسی
    دسته بندی

    • yazdani – سپتامبر 24, 2020

      سلام کاربر گرامی.
      لطفا توضیحات بیشتر ارائه کنید و فایل سورس رو به ایمیل معرفی شده در کامنت های قبلی ارسال نمایید

  31. نمره 5 از 5

    پوریا – سپتامبر 14, 2020

    سلام
    جناب یزدانی واقعا ممنونم. خیلی لطف کردید. آرزو میکنم همیشه در زندگی موفق و پیروز باشید. دقیقا همینطور که شما زحمت کشیدید مشکل برطرف شد. خیلی عالییییییییی. ممنونم. فقط تو این قسمت if(isset($_FILES[‘image’][‘name’])){ بجای “isset” نوشتم “empty!” و درست عمل کرد. صمیمانه از شما تشکر میکنم. 🙏🙏🌹🌹💗💗

  32. نمره 5 از 5

    پوریا – سپتامبر 12, 2020

    باسلام مجدد
    جناب یزدانی خیلی لطف می کنید بفرمایید که من توی این بخش چطور اون شرط رو که فرمودید رو بنویسم. من خودم هرطوری امتحان کردم نشد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. چون واقعا این یک خط کد من رو گرفتار کرده😊😊. ضمن اینکه بنده سورس کدرو که البته همون سورس کدی هست که خود شما آموزش دادید رو براتون ایمیل کردم.
    }elseif(isset($_GET[‘edit-product’]) && !empty($_GET[‘edit-product’]) && $_SERVER[‘REQUEST_METHOD’] == ‘POST’){
    $id = $_GET[‘edit-product’];
    $title = $_POST[‘title’];
    $image = $_FILES[‘image’][‘name’];
    $upload = ‘../uploads/’.basename($image);
    $desc = $_POST[‘desc’];
    $cat = $_POST[‘cat’];
    $price = $_POST[‘price’];

    $query = mysqli_query($connection, “UPDATE products SET title = ‘$title’ , image = ‘$image’, description = ‘$desc’, cat_id = ‘$cat’, price = ‘$price’ WHERE id = $id”);

    if($query){
    move_uploaded_file($_FILES[‘image’][‘tmp_name’], $upload);

    header(‘Location: index.php’);
    }else{
    echo “Error: ” . $sql . “” . $connection->error;
    die(‘we cant send product’);
    }

    • yazdani – سپتامبر 13, 2020

      سلام پوریا جان ببین برای این کار مراحل زیر را طی کن . فقط خودت هم از لحاض املائی دستورات یه چک بکن من داخل نات پد گوشی ویرایش کردم

      }elseif(isset($_GET['edit-product']) && !empty($_GET['edit-product']) && $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST'){
          $id = $_GET['edit-product'];
          $productQuery =  mysqli_query($connection, "SELECT * FROM products WHERE id = $id");
          $product = mysqli_fetch_array($productQuery);
      
          $title = $_POST['title'];
       
          if(isset($_FILES['image']['name'])){
           $image = $_FILES['image']['name'];
           $upload = '../uploads/'.basename($image);
           move_uploaded_file($_FILES['image']['tmp_name'], $upload);
         }else{
          $image = $product['image'];
          }
          $desc = $_POST['desc'];
          $cat = $_POST['cat'];
          $price = $_POST['price'];
      
          $query = mysqli_query($connection, "UPDATE products SET title = '$title' , image = '$image', description = '$desc', cat_id = '$cat', price = '$price'  WHERE id = $id");
      
          if($query){    
              header('Location: index.php');
          }else{
             echo "Error: " . $sql . "" . $connection->error;
              die('we cant send product');
          }
      
  33. نمره 5 از 5

    رضا – سپتامبر 10, 2020

    ببخشید ایا می توان با نرم افزار ویژال استودیو کد,برنامه نویسی اندروید کرد

  34. نمره 5 از 5

    رضا – سپتامبر 10, 2020

    ببخشید ایا می توان با نرم افزار ویژال استودیو کد,برنامه نویسی اندروید کرد

  35. نمره 5 از 5

    پوریا – سپتامبر 7, 2020

    با سلام مجدد
    جناب یزدانی صمیمانه از شما تشکر میکنم بابت اینکه وقت میزارید و به سوالات پاسخ میدید و مارو راهنمایی میکنید. من سپاسگزارم از راهنمایی شما و از اینکه قرار هست لطف کنید و یک آموزش در رابطه با دسته بندی زیر شاخه ای هم ارائه بفرمایید، فکر کنم این آموزشبرای همه دوستان مفید خواهد بود. بنده با کمال معذرت، متاسفانه پیرو راهنمایی شما استاد گرامی تئوری انجامش رو درک کردم ولی متاسفانه در نوشتن اون شرط که اگر مثلا input imge خالی بود بیاد و همون عکسی رو که از قبل فراخونی کرده قرار بده رو نمیدونم چطور باید بنویسم درحالی که همونطور که شما راهنمایی فرمودید میدونم که خیلی اده هست ولی نمیدونم چرا من نمیدونم کجا و چطور باید بنویسم. بنده همون صفحه edit-product رو ایمیل کردم خدمتتون به این آدرس ایمیل arya.tehran3@gmail.com و با موضوع “ویرایش محصول”. ممنون میشم بزرگواری کنید بفرمایید تو اون قسمت چی بنویسم.
    با سپاس

  36. نمره 4 از 5

    پوریا – سپتامبر 5, 2020

    با سلام
    جناب یزدانی من یک مشکلی دارم و اون این هست که، درصفحه ویرایش محصول وقتی میخواهم فقط مثلا نام محصول رو تغییر بدم و بقیه موارد به همون حالت قبلی بمونن، عکس محصول از بین میره و مجدد باید براش عکس رو انتخاب کرد. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید.
    باتشکر

    • yazdani – سپتامبر 6, 2020

      سلام پوریا جان
      خیلی خوشحالم که سوالات جدید می پرسید.
      ابتدا شما محصول رو با آی دی خودش دریافت کنید. یعنی بیاد آی دی رو بگیرید و محصول و از دیتا بیس با استفاده از آی دی فراخوانی کنید.
      بعد از اون باید شرط بزارید که اگر متد فایل image با مقدار name که برای اینپوت فایل در نظر گرفته بودی خالی نبود بیاد و اونقت عکس رو آپلود کنه و اسمش رو بگیره و بریزه داخل متغیر imageName اما اگر خالی بود بیاد و مقدار متغیر imageName رو برابر با مقدار همون محصول که اول کار فراخوانیش کردی بزاره و دیگه آپلود فایل رو انجام نده.
      همچنین من جواب سوالات دیگر شما هم دادم. و یک آموزش هم در رابطه با اون دسته بندی ها و صفحه بندی ها ارائه دادم که اگر روی لینک زیر کلید کنید وارد سایت آپارت می شوید. این آموزش ها مربوط به سایت قبلی هست و الان در داخل سایت آپارات قابل دسترس می باشد.
      لینک
      در رابطه با اون آموزش رابطه parent_id و زیرمجموعه ای هم یک آموزش ارائه میدم که امید وارم خوشتون بیاد.

  37. نمره 4 از 5

    پوریا – سپتامبر 2, 2020

    با سلام و احترام
    بنده باز هم ابتدا تشکر میکنم که این آموزش مفید رو زحمت کشیدید و ارائه دادید، جسارتا بنده قبلا هم پیام دادم پاسخ داده نشده. البته الان سوال دیگری دارم و این که بخش “نظرات” و بخش “صفحه بندی” رو ارائه نمیدید؟ لطفا پاسخ بدید.
    باتشکر

    • aryatehran_r – سپتامبر 3, 2020

      سلام. در واقع سرفصل این دوره به اتمام رسیده و برای انتشار ادامه دوره در قالب یک موضوع دیگر باید منتظر باشید. درصورتی که آموزشی خاص احتیاج دارید می توانید درخواست آموزش آنلاین داشته باشید.

    • yazdani – سپتامبر 6, 2020

      سلام پوریا جان.
      ببخشید الان نظرتون رو خوندم.
      ببنید من این آموزش هارو رو در سایت قبلی خودم ارائه داده بودم. اما الان لینک آپاراتش رو میفرستم امید وارم ببینید و خوشتون بیاد.
      وارد لینک زیر شوید و دوره آموزش ساخت cms با php رو ببینید.
      لینک

  38. نمره 5 از 5

    atefeh – سپتامبر 2, 2020

    سلام با تشکر از شمااگر امکانش هست فایل داکیومنت میزارین؟

    • ترکیان – سپتامبر 2, 2020

      سلام
      به زودی در سایت میزاریم

  39. نمره 4 از 5

    mohammadreza – آگوست 27, 2020

    سلام استاد اموزش خیلی خوب بود اما قسمت ۴ و ۵ باز نمیشه لطفا رسیدگی کیند

  40. نمره 5 از 5

    محمد کاظم صالحی – آگوست 26, 2020

    سلام استاد خسته نباشید شما فرمودید برای خالی کردن سبد خرید کل سیشن ها را با دستور Ssesstion_destroy() از بین ببریم بله سبد با ین کار خالی میشه اما سیشن های دیگه هم از بین می رود مثلا یوزر باید دوباره لاگین کنه و …. بنده خواستم از unset($cart) استفاده کنم اما جواب نمیده ….خواهشمندم اگه مقدوره راهنمایی نمائید.

    • yazdani – آگوست 27, 2020

      سلام محمد جان
      بله باز هم نکته مهمی رو گفتید.
      ببنید باید از کد زیر استفاده نمایید. همانطور که می دونید ما اومدیم سشن های مختلفی رو با نام cart_$id منشتر کردیم. حالا باید برای حذف اونا بیایم یه حلقه بسازیم که تمامی سشن هارو بگیریه و اگر مقدار key یا اندیس اون سشن برابر بود با مقدام cart_ بیاد و اون رو حذف کنه. برای این کار می تونید از کد زیر استفاده نمایید.
      foreach($_SESSION as $skey => $sval){
      if(substr($skey, 0 , 5) == ‘cart_’){
      unset($_SESSION[$skey]);
      }
      }

  41. نمره 5 از 5

    محمد کاظم صالحی – آگوست 23, 2020

    سلام استاد خیلی دوره خوب و علی بود فقط شما نفرمودید چطور سبد خرید رو پس از ثبت سفارش خالی کنیم ممنون می شم جواب بدید.
    با تشکر -محمد کاظم صالحی

    • yazdani – آگوست 23, 2020

      سلام محمد کاظم جان
      خیلی ممنون که پیگیر بودی و به نکته ظریفی اشاره کردی.
      برای اینکار در قسمت ثبت سفارشات بعد از این که اطلاعات خرید رو داخل جدول ذخیره کردی و قبل از این که کاربر رو به یک صفحه دیگه انتقال بدی بگی از کد زیر استفاده کنی
      session_destroy();
      این کد میاد و تمامی سشن ها رو از بین میبره و عملا سبد خرید خالی می شه

  42. نمره 5 از 5

    manij – آگوست 15, 2020

    استاد وقتتون بخیر .من نمیدونم چرا وقتی محصول رو در cart.php ، + می کنم اسم محصول از بین میره . به چه دلیلی هست ؟؟؟

  43. نمره 5 از 5

    علی – آگوست 9, 2020

    سلام خسته نباشید روش آموزش شما بسیار روان هست و خیلی مطالب مفیدی یاد گرفته ام.لطفا یک آموزش هم در مورد ساخت اسلاید شو با php قرار بدهید من حتی در سایت خارجی هم گشتم آموزش گنگ و نا مفهوم بود!از همین روش شما استفاده کردم ولی اسلاید ها را نشون نمیده لطفا راهنمایی کنید کجا و چطور باید کد را اضافه کرد..ممنون از زحمات شما

  44. نمره 5 از 5

    پوریا – آگوست 4, 2020

    با سلام
    لطفا یک آموزش در رابطه با دسته بندی پدر و فرزندی(شاخه و زیرشاخه) یا همون parent_id رو در سایت قرار بدید. آموزش های موجود در سایت های دیگر کامل نیست و فقط بصورت یک تکه کد توی انجمن گذاشتن و نمیشه چیزی ازش فهمید، در حالی نوع گفتار و سبک آموزش شما روان و ساده هست. ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید، یا اگر این آموزش در قسمت های دیگر سایت موجود هست بفرمایید تا بنده خریداری کنم. باتشکر

    • yazdani – سپتامبر 6, 2020

      سلام پوریا جان.
      این آموزش رو حتما قرار می دم و لینکش رو برای شما ایمیل می کنم

  45. نمره 5 از 5

    فاطمه – آگوست 1, 2020

    سلام استاد خسته نباشید
    میشه لطفا کد جلسه ی اخر رو هم قرار بدین
    قسمت پرداخت برای من انجام نمیشه و محصولات ثبت نمیشن

  46. نمره 5 از 5

    محمد کاظم صالحی – جولای 28, 2020

    سلام استاد خسته نباشید
    بنده زمانی که می خواهم وارد پنل ادمین با login.php بشوم با پیغام خطای زیر مواجه می شوم ، خواهشمند است راهنمایی نمائید:
    Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\ecom\admin\login.php:2) in C:\xampp\htdocs\ecom\admin\login.php on line 97

  47. نمره 5 از 5

    محمد کاظم صالحی – جولای 26, 2020

    سلام استاد ممنون بابت دوره خوبتون فقط قسمت ویرایش فیلمش که قسمت چهردهم می باشد نیست برای دانلود

  48. نمره 4 از 5

    مهدی – جولای 26, 2020

    سلام خدمت شما
    در این آموزش سیستم مدیریت محتوا اختصاصی هم برای سایت ساخته شده یا نه

  49. نمره 5 از 5

    مرتضی – جولای 23, 2020

    با سلام و احترام
    ممنون بابت آموزش مفیدتون.
    براتون آروزی موفقیت روزافزون دارم
    سپاس

  50. نمره 5 از 5

    samane – جولای 5, 2020

    سلام استاد .ببخشید من به مشکل برخوردم تو قسمت ۷ که با دسته بندی ها قراره سرچ کنیم به خط ۸۴ کدتون که داخل حلقه while گذاشتیم این ارور میده mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, bool given in …. درصورتیکه دقیقا شبیه کدشماست میشه لطفاراهنمایی کنید خیلی ضروریه

  51. نمره 5 از 5

    علی – جولای 4, 2020

    سلام استاد وقتتون بخیر میخواستم بدونم فایل sql پروژه رایگان فروشگاهی کجاست؟

  52. نمره 5 از 5

    manij – جولای 4, 2020

    استاد آموزش هاتون خیلی عالی بود ممنونم

    • yazdani – جولای 4, 2020

      سلام دوست من
      خواهش می کنم.
      امیدوارم وقت کنم و دوره های بیشتری رو از مباحث پیشرفته تر php به صورت حرفه ای و رایگان ضبط کنم.

  53. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – جولای 3, 2020

    مچکرم استاد ..واقعا زحمت کشیدین ..اموزشتون کاربردب و فوق العاده بود

    • yazdani – جولای 4, 2020

      سلام آقا علی
      خواهش می کنم.
      امیدوارم وقت کنم و دوره های بیشتری رو از مباحث پیشرفته تر php به صورت حرفه ای و رایگان ضبط کنم.

  54. نمره 5 از 5

    علی – جولای 1, 2020

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم این سایت فروشگاهی رایگانتون دیتابیس نداره؟

    • مهدی شجاعی – جولای 1, 2020

      سلام دوست من علی جان
      بله دیتابیس هم داره و ما اطلاعات محصولات رو داخل دیتابیس ذخیره می کنیم.

  55. نمره 4 از 5

    محدث – ژوئن 30, 2020

    استاد قسمت چهار بهمن ارور میده
    خطای parse error خط ۶۱
    میتونم سرس کد بفرستم براتون

    • yazdani – جولای 1, 2020

      سلام کاربر گرامی. بله می توانید.
      لطفا سروس کد رو به ایمیل arya.tehran3@gmail.com بفرستید.

  56. نمره 3 از 5

    مصطفی – ژوئن 30, 2020

    سلام استاد
    من تو قسمت سوم گیر کردم خط ۶۱ گیر کردم
    عین شما میزنم ولی خطای parse erroe میده
    من باید پروژه تحویل بدم لطف میکنید جواب سوالمو بدین

  57. نمره 5 از 5

    فاطمه – ژوئن 21, 2020

    سلام استاد جسارتا کی ادامش رو میزارین،پروژمون رو باید تحویل بدیم خواهش میکنم بقیش رو بزارین

    • yazdani – ژوئن 27, 2020

      سلام کاربر گرامی فاطمه خانم
      امشب داخل سایت قرار میگیره

  58. نمره 5 از 5

    manij – ژوئن 19, 2020

    سلام استاد زودتر ویدئو های آموزش رو بزارید ممنون

    • yazdani – ژوئن 27, 2020

      سلام کاربر گرامی
      تا تاریخ ۸ تیر قرار میگیره

  59. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – ژوئن 17, 2020

    اقای یزدانی بزرگوار من هفته دیگه وقت دفاع دارم چشم انتظار درگاه پرداخت و سفارشات هستم

  60. نمره 5 از 5

    میلاد – ژوئن 16, 2020

    سلام خواهشا قسمت سفارشات و کامنت رو هم اگه میشه اضا فه کنید من برای پروژه پایانی نیاز دارم به این قسمت ممنون

  61. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – ژوئن 15, 2020

    اقای یزدانی عزیز قسمت اخر ضبط نمیشه؟

  62. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – ژوئن 14, 2020

    استاد چی شد قسمت های آخر ؟ خواهشا تکمیلش کنید خیلی دیر شده برا پروژه پایانیم

  63. نمره 5 از 5

    علیرضا بهرام زادگان – ژوئن 13, 2020

    با سلام خدمت استاد گرامی. استاد ممکنه بفرمایید قسمت ارتباط با درگاه رو کی متشر می فرمایید؟ سپاس گزارم از زحمات جنابعالی. ویدویو های شما خیلی خوب و سریع اونچه که لازمه رو به دانشجو ارایه می کنه. واقعا سپاسگزارم.

  64. نمره 5 از 5

    محمد – ژوئن 11, 2020

    سلام این آموزش ادامه داره یعنی تکمیل میشه

  65. نمره 5 از 5

    حسین میری – ژوئن 10, 2020

    سلام آقای یزدانی لطفا قسمت جدید بزارید دیگه ما منتظریم

  66. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – ژوئن 8, 2020

    استاد یزدانی بزرگوار قسمت نهایی رو ضبط نکردین؟
    هفته دیگه وقت دفاع دارم من

    • مهدی شجاعی – ژوئن 8, 2020

      سلام خانوم صادقی نهایتا تا پس فردا ضبط می شود

  67. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – ژوئن 7, 2020

    سلام استاد یزدانی همچنان منتظر ویدیوی آخریم

  68. نمره 5 از 5

    محمد – ژوئن 6, 2020

    سلام ممنون درست شد من خیلی آموزش دیدم ولی شما در زمان کم بهترین آموزش را میدین ممنون از شما

  69. نمره 5 از 5

    محمد – ژوئن 6, 2020

    سلام از بچه ها هر کی آموزش قسمت شش را داره به من تلگرام کنه ۰۹۱۹۰۰۰۰۰۰

    • yazdani – ژوئن 6, 2020

      سلام محمد جان مشکل برطرف شد می تونید دانلود کنید

  70. نمره 5 از 5

    Mohammadali – ژوئن 5, 2020

    سلام از آموزش خوبتون ممنونم
    بعد از اضافه کردن سبد خرید یه همچین خطایی به من می ده اگر راهنمایی کنید ممنون می شم
    Syntax error.unexpected “]”

    • yazdani – ژوئن 6, 2020

      سلام کاربر گرامی آقای/ خانم محمدی
      ببنید این ارور به شما میگه که شما ارور سینتکس دارید. یعنی از یک علامتی که نباید استفاده می کریدید استفاده کردید.
      پیشنهاد میشه سورس پروژتون رو برای بررسی به آدرس ایمیل
      mohammad13yazdani@gmail.com بفرستید.

  71. نمره 5 از 5

    محمد – ژوئن 5, 2020

    سلام ممنون از آموزش خوبتون فایل بخش ششم خراب است لطفا با درست کردن فایل آموزش خوبتون را تکمیل کنید

  72. نمره 5 از 5

    فاطمه – ژوئن 2, 2020

    با عرض سلام خدمت استاد بزرگوار،این آموزش قسمت لاگین نداره؟

  73. نمره 5 از 5

    matin jahed – ژوئن 1, 2020

    اموزش هاتون فوق العاده هستند بسیار ممنونم
    فقط اخرین قسمت رو کی میزارین یه اطلاع بدید ممنون

    • ememay – ژوئن 2, 2020

      به زودی بارگذاری میشه

  74. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – ژوئن 1, 2020

    سلام استاد چی شد قسمت اخر؟ کارمون لنگه ب خدااا

  75. نمره 5 از 5

    سامان – می 30, 2020

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار. قسمت های ۴ تا ۷ قابل دریافت نیستند. اگر امکان داره لطفا درستش کنید که این آموزش مفید ناقص نباشه. ممنون از به اشتراک گذاری این آموزش

    • مهدی شجاعی – می 30, 2020

      سلام دوست عزیز بابت مشکل بوجود آمده از شما معذرت میخام ، الان مشکل برطرف شده و می توانید قسمت های ۴ تا ۷ را دانلود نمایید

  76. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 28, 2020

    سلام و درود …استاد قسمت ارتباط با ما و سرویس رو بزارید تکلیف ولی کامنت رو درس بدید خواهشا
    و استاد ممنون میشیم تا اخر هفته ضبط کنید بقیه فیلم هارو

  77. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 27, 2020

    اقای یزدانی عزیز پس صفحات ordersوcomments چی میشه؟

    • yazdani – می 27, 2020

      سلام خانم صادقی
      صفحات orders رو داخل جلسه ای که منتشر میشه درست می کنیم.
      اما صفحات کامنت یا نظرات دیگه به عنوان تکلیف برای شما در نظر گرفته می شه. البته من توی جلسه ی آخر شما رو از این بابت راهنمایی مبسوط می کنم. با این حال بازم اگر مشکلی داشتین می تونید روی کمک من حساب کنید.

  78. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 26, 2020

    سلام خانم صادقی … والا من تو سورس کد استاد که بهمون داد قسمت add-new-product به صورت یک فایل ذخیره شده بود (مال من به فرمت php نبود ) واسه همین کد های داخل فایل add-new-product رو کپی کردم و توی یک فایل php جدید به اسم add-new-products ذخیره کردم و سایر قسمت های دیگه ی سورس کد که به این فایل مربوط میشدند یعنی مثلا تو قسمت action یا index و بقیه ی جاها به جای add-new-produc نوشتم add-new-products

    نکته : به سورس کدت نگاه کن add-new-product فرمتش چیه ؟ مال من php نیست واسه همین تغییرات بالا رواعمال کردم

    اگرم خواستی واتس اپ پیام بده سورس کد خودم رو بگیر…۰۹۱۸۶۳۷۸۹۳۴

  79. نمره 5 از 5

    mahmood – می 26, 2020

    سلام ویدئو شماره ۹ مشکل داره. با تشکر از زحمات شما.

    • مهدی شجاعی – می 26, 2020

      سلام دوست عزیز بابت تاخیر بوجود آمده ببخشید ، مشکل برطرف شده می توانید ویدئو را دانلود کنید

  80. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 25, 2020

    اقای یزدانی بزرگوار منظور از نمایش تصاویر محصولات در سبد خرید نمایش کامل اونها نیست،وقتی محصولی رو ب سبد اصافه میگنم یه تصویر کوچیک از محصول رو نمایش میدع اون گوشه ک تو کلیپ شما هم هست اما برای من اون تصویر محصول خالی هست

  81. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 25, 2020

    اقای یزدانی ممنونن از اهمیت و وقتی که برای رفع مشکلات میزارید
    امروز صبح بعد از کامنتی ک گزاشتم دوبارا دیتابیس رو مرور کردم و دقیقن همون مشکل دیسکریپشن رو دیدم و رفع کردم. خدا خیرتون بده

  82. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 25, 2020

    اقای سلیمانیان من هم مثل اقای یزدانی (image) نوشتم در دیتابیس اما همچنان با مشکل نمایش ندادن تصاویر در سبدخرید روبرو هستم.
    و نکنه دوم اینکه امکانش هست کمی واضح تر راجب افزودن محصول توضیح دهید؟واقعیتش من متومه نشدم چیکار کردید برای رفع این مشکل

    • yazdani – می 25, 2020

      سلام خانم صادقی. یه پاسخ جدید نوشتم که خدا بخواد مشکلتون حل میشه
      ———-
      خوشبختانه به صورت کامل مشکل کار شما رو پیدا کردم. زمانی که کار انجام نمیشه و ارور هم دریافت نمیشه قطعا مشکل از کوئری ها است.
      شما زمانی که می خواستین جدول محصولات رو داخل دیتابیس بسازید در واقع اسم ستون توضیحات محصول رو به جای description نوشتید discription.
      اما زمانی که اومدین محصولات رو اضافه کنید گفتین که بیاد توضیحات رو بریزه داخل ستون description ، ستونی که اصلا وجود نداره به خاطر اشتباه تایپی برای همین کار انجام نمیشه.

      $query=mysqli_query($connection,”INSERT INTO products(title,image,discription,cat_id,price)VALUES (‘$title’,’$image’,’$desc’,3,80)”);

      این کد ویرایش شده در صفحه فایل actions بود که امیدوارد کار کنه. فقط حواستون باشه که برای دیگر از بخش های کارتون این مشکل به وجود نیومده باشه.
      در جواب سوال دومتون باید بگم که اصلا ما داخل صفحه سبد خرید تصاویر محصول رو نشون نمیدیم.

  83. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 24, 2020

    استاد خواهش میکنم قسمت اخر رو ضبط کنید به قران پروژه مون لنگه … اجرتون با خوده خدا

    • yazdani – می 25, 2020

      سلام علی جان
      نگران نباشید. کار همینجاشم تمومه اما قسمت آخر توی این هفته ضبط میشه

  84. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 24, 2020

    خانم صادقی من تو دیتابیسم img رو این شکلی نوشته بودم و در حالی که استاد این شکلی نوشته بودimage واسع همین عکسا اپلود نمیشد .
    تو قسمت add-new-product تو سورس کد استاد هم اگه دقت کرده باشی پسوند فایل php نیست واسه همین اونو حذف کردم و به جاش add-new-products رو مجددا اضافه کردم به صورت فایل php و تو کل سورس کد هم add-new-products رو تغغیر دادم و مشکلم حل شد

    دقت کن add-new-products یه اس بهش اضافه کردم

    • yazdani – می 25, 2020

      سلام آقا علی
      خیلی خوشحالم که خودتون تونیستید مشکلات رو حل کنید.
      دقت کنید که برنامه نویسی ۵ درصد کد زدنه و ۹۵ درصد خطا گیری هست.
      مهم ترین عامل پیشرفت در هر کاری تلاش هست اما در برنامه نویسی تلاش ، تفکر و دقت بهترین عوامل موفقیت هستند

  85. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 24, 2020

    و یک سوال دیگه اینکه اگر فقط یک قسمت از اموزش مونده و اون درگاه پرداخت هست،،پس بخشِ درباره ما و تماس باما در فروشگاه چی میشه؟

    • yazdani – می 25, 2020

      سلام خانم صادقی.
      اون که دیگه کاری نداره.
      این درباره ما و تماس با ما. یک صفحه کاملا استاتیک هستند که شما می توانید فقط یک فایل php بسازید و داخلش کد های html مربوط اون صفحات رو بنویسید و بهشون لینک بدین. همین

  86. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 24, 2020

    اقای یزدانی بزرگوار من کاملا با تدریس بی نظریرشما پیش رفتم برای همین سورس کاملم دقیقا با سورسی ک شما گزاشتید مو نمیزد اما دومشکل اساسی دارم؛
    ۱٫اضافه کردن محصول رو وقتی میخوام ثبت کنم پیغام we cant…رو نمایش میده
    ۳٫برای اضافه کردن محصول ب سبد خرید،تصاویر محصولات رو تو سبد خریدم نمایش نمیده(کاری که شما فرمودین رو اتجام دادم) و بالای صفحه یه محصول کاذب هست ک هیچجوره نتونستم حذفش کنم

    • yazdani – می 25, 2020

      سلام خانم صادقی.
      خوشبختانه به صورت کامل مشکل کار شما رو پیدا کردم. زمانی که کار انجام نمیشه و ارور هم دریافت نمیشه قطعا مشکل از کوئری ها است.
      شما زمانی که می خواستین جدول محصولات رو داخل دیتابیس بسازید در واقع اسم ستون توضیحات محصول رو به جای description نوشتید discription.
      اما زمانی که اومدین محصولات رو اضافه کنید گفتین که بیاد توضیحات رو بریزه داخل ستون description ، ستونی که اصلا وجود نداره به خاطر اشتباه تایپی برای همین کار انجام نمیشه.

      $query=mysqli_query($connection,”INSERT INTO products(title,image,discription,cat_id,price)VALUES (‘$title’,’$image’,’$desc’,3,80)”);

      این کد ویرایش شده در صفحه فایل actions بود که امیدوارد کار کنه. فقط حواستون باشه که برای دیگر از بخش های کارتون این مشکل به وجود نیومده باشه.
      در جواب سوال دومتون باید بگم که اصلا ما داخل صفحه سبد خرید تصاویر محصول رو نشون نمیدیم.

  87. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 24, 2020

    اقای سلیمانیان چطور مشکلاتتون رو حل کردید؟

  88. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 23, 2020

    استاد مشکلاتم حل شدنمی دونم با چه زبونی تشکر کنم

  89. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 22, 2020

    استاد اسم هایی که تو دیتا بیسم گذاشتم همون اسم هایی هست که تو پوشه اپلود هست ..روانی شدیم به خدا

  90. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 22, 2020

    این دوره کامل شد؟

    • yazdani – می 22, 2020

      سلام خانم صادقی
      خیر یک قسمت دیگه مونده که بخش اتصال به درگاه پرداخت و امنیت قسمت ادمین

  91. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 21, 2020

    استاد سورس کدی که گذاشتین عکس ها رو نشون نمی ده در قسمت فروشگاه و بیشتر هم عکس هارو نشون نمیده…و یه چیز دیگه هم هسن این که وقتی محصول جدید را میزنی عکسا رو هم نشون نمیده و به نحوی اپلود نمی کنه یعنی کلا محصول رو اضافه نمی کنه – استاد کمکون کنید خدا وکیلی پروژه مون لنگه

    • yazdani – می 21, 2020

      آقا علی دقت کنید که اسامی تصاویری که داخل دیتابیس شما ذخیره شدن با اسم های تصاویری که داخل سورس کد من هست متفاوته.
      لطفا وارد دیتابیس شوید و داخل جدول محصولات اسم های تصاویر رو مطابق اسامی عکس هایی که داخل پوشه آپلود هست تغییر بدین

  92. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 21, 2020

    من همچنان فایل کارت رو نمیتونم پیدا کنم:(

  93. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 21, 2020

    خانم صادقی مشکل تون اگه حل شده به منم بدینش واقعا ممنون میشم …. استاد من هم تو ویرایش محصول و اضافه کردن محصول می نویسه we cant send …. , و در ضمن عکسا رو هم نشون نمیده و به نحوی اپلود نمی کته – استاد کمکون کیند

  94. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 20, 2020

    جناب یزدانی از خدا سلامتی کامل رو براتون خواستارم.
    فایل سورس کامل ادمین رو ارسال کردم خدمتتون،مشکل اینه برای اضافه کردن محصول و ادیت ،همچنان با انجام اصلاحاتی ک فرموده بودین پیعامwe cantرو نمایش میده بدون اینکه خطایی بگیره

  95. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 20, 2020

    استاد آموزشتون فوق العاده بوده واقعا ممنونم فقط استاد اگه مرحمت کنید که سورس کامل پروژهرو بزارید و هرچه سریعتر باید پروژه پایانی دانشگاه رو تحویل بدم واقعا سپاس گذارم و براتون دعای خیر میکنم

  96. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 20, 2020

    سلام استاد – من پروژه پایانیم لنگ مونده خواهشا ضبط کنید بقیه فیلم هارو

  97. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 18, 2020

    سلام
    نزدیک به یک هفته هست که اقای یزدانی نه ویدیویی ارائه میدن نه پاسخ سوالات رو… خدایی ناکرده مشکلی پیش امده برای ایشان؟

    • yazdani – می 19, 2020

      سلام خانم صادقی
      معذرت میخوام از شما و همچنین دیگر دوستان.
      اول اینکه کمی دوباره بابت این موضوع حالم بد شده بود و سعی میکنم که قسمت آخر هم در همین هفته ضبط کنم.
      ضمن اینکه برای دیگر دوستان و شما که در روند پروژه به ارور ها و خطاهایی برخوردند می تونید کل سورس رو ارسال کنید و بگید که دقیقا مشکلی وجود داره تا من در سریع ترین زمان به اون ها رسیدگی کنم
      همچنین امشب فایل cart.html و کل سروس رو برای دانلود قرار می دم

  98. نمره 5 از 5

    علی سلیمانیان – می 17, 2020

    سلام استاد – استاد فایل کامل پروژه رو اگه لطف کنی بهم بدی ممنون میشم

    • yazdani – می 19, 2020

      سلام دوست من علی جان
      خیلی معذرت می خوام نتونسم جواب بدم.
      امشب سورس رو بارگذاری می کنم

  99. نمره 5 از 5

    ممدو – می 16, 2020

    سلام خسته نباشید آیا این دوره تموم شده یا ادامه داره ؟ و اینکه کاش بیشتر رو بحث آپلودر کار میکردین از اونور در هنگام حذف و ویرایش عکس قبلی از بین نمیره و همینطور پوشه آپلودر سنگین تر میشه و خوب کلا در نظر بگیریم عالی بود ممنون از اینکه رایگان در اختیار ما گذاشتین پایدار و موفق باشین.

    • yazdani – می 19, 2020

      سلام کاربر گرامی
      دقت کنید که هرکدام از مباحثی که روش کار کردیم خودش میتونه کلی جزئیات داشته باشه و تنها یک دوره بابت هر کدوم ظبط بشه.
      با این حال امیدوارم که در آینده بتونم آموزش ساخت آپلودر Ajax رو بسازم.
      همچنین دقت کنید که در پروژه های بزرگ عکس رو برای پست یا محضول بارگذاری میکنند داخل فایل منیجر.
      باید توجه کنید و ما برای مدیریت تصاویر و دیتا ها روی سایت نیاز به یکی از اونا داریم که می تونیم اون رو بسازیم یا از آماده هاش استفاده کنیم.
      همچنین باید بدونید دوره تموم نشده و قسمط آخرش در این هفته ضبط میشه و با سورس پروژه داخل سایت قرار می گیرده

  100. نمره 5 از 5

    seyedzia – می 15, 2020

    باسلام و آرزوی سلامتی برای دکتر یزدانی عزیز
    و با کسب اجازه از استادگرانقدر
    در خصوص سؤال دوستان که دنبال فایل کارت هستند ،
    من فکر می کنم استاد این فایل را از یکی از فایل های موجود
    آماده کرده اند این نکته را مبهم گذاشتند تا دوستان زحمت بکشند
    و خودشان پیدا کنند و در واقع این نمرهء کلاسی هست. 😂 پس در قالب های موجود دنبال فایل بگردید.
    موفق باشید.🌸

    • yazdani – می 19, 2020

      سلام سیدضیاء جان.
      میشه گفت هدفم این بود اما متاسفانه بابت این کرونا دوباره چند روز حالم بد شد. امشب سورس cart داخل سایت قرار میدم

  101. نمره 5 از 5

    جعفری – می 13, 2020

    با سلام و عرض ادب من از آموزش شما خیلی راضی هستم و دعای خیر میکنم براتون
    آدرس فایل cart. Html را برای دانلود پیدا نکردم! 😊

  102. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 13, 2020

    اقای یزدانی بزرگوار امکانش هست بفرمایید فایل cart.html رو از کجا باید دانلود کرد؟

  103. نمره 5 از 5

    مهران – می 12, 2020

    سلام جناب یزدانی عزیز،ببخشید این دوره تکمیل شده?

    • ترکیان – می 12, 2020

      سلام
      خیر ۲قسمت دیگه هم دارد

  104. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 10, 2020

    جناب یزدانی فایل cart.html رو از کجا باید دانلود کنیم؟

  105. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 10, 2020

    اقای یزدانی من همچنان درگیر مشکل نمایش پیغام we cant برای افزون محصولات هستم،کاری که فرمودین و حتا بیشتر هم انجام دادم و هیچ تغییری میسر نشد.حالا با انجام قسمت چهاردهم و کپی کوئری اضافه کردن محصولات برای ادیت محصولات،همین پیغام we cantرو برای ویرایش هم نمایش میده.
    امکانش هست لطفا یه بررسی مجدد کنید؟من رو از ادامه نگه داشته ابن مشکل

  106. نمره 5 از 5

    فاطمه – می 10, 2020

    سلام استاد ممنون از زحماتتون،امکانش هست که بعد از اتمام دوره آموزش بدین که چجوری یه هاست رایگان رو بگیریم و همین سایت رو توش قرار بدیم که دامنه داشته باشه و با کلیک کردن روش وارد سایت بشیم

    • yazdani – می 10, 2020

      سلام کاربر گرامی سایت خانم فاطمه
      باید بدونید که گرفتن هاست رایگان و دامنه هیچ کاری نداره و ویدیوهای فارسی زیادی هم هستن که این رو آموزش می دن.
      با این حال من پیشنهاد می دهم به هیچ عنوان حتی برای تست هم که شده از هاست های رایگان و دامنه های رایگان استفاده نکنید

  107. نمره 5 از 5

    Ayla – می 9, 2020

    با سلام جناب یزدانی امروز شنبه هست قرار بود جمعه آموزش قسمت سبد خرید رو منتشر کنید ما منتظریم
    ممنون از زحماتتون

    • yazdani – می 10, 2020

      سلام کاربرگرامی سایت Ayla
      قسمت جدید قرار گرفت.
      واقعا بابت تاخیراتی که ایجاد میشه متاسفم واقعا دست خودم نیست وگرنه اینقدر بدقول نیستم😅

  108. نمره 5 از 5

    امیرعلی – می 8, 2020

    من بخوام php رو یاد بگیرم از کجا بباید شروع کنم؟html و css رو یاد گرفتم

  109. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 7, 2020

    جناب یزدانی بزرگوار مشکل کوتیشن هم تغییری تو حل این ماجرا ایجاد نکرد
    دقیقا به شکلی که شما فرمودین تایپ کردم اما همچنانwe cantرو نمایش میده

    • yazdani – می 8, 2020

      فکر کنم دلیلش رو فهمیدم.
      دقت کنید که مقدار $cat رو بردارید و به جاش یک دونه عدد بزارید و دوباره امتحان کنید.
      باید حتما مقدار کالمن cat_id عدد باشه.
      در صورتی که درست نشد اقدام به ارسال کل سورس کنید.
      یعنی اینطوری

      $query = mysqli_query( $connection , "INSERT INTO products(title,image,description,cat_id,price) VALUES('$title','$image','$desc',13,'$price')");
      
      

      همچنین دقت کنید که مقدار قیمت همعدد باشه

  110. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 6, 2020

    جناب یزدانی اگر جمعه تدریس میشه که خب من از خدام هست با اموزش های بی نظیرتون پیش برم و منتظرش مبمونم..فقط اینکه،اون مشکل که تو اموزش چهاردهم برای من وجود داشت که موقع انجام کوئری برای اضافه کردن محصول جدید پیش میومد و بدون ارور گرفتن پیغام “we cant send..”رو نمایش میداد که فرمودین فایل جدید اکشن رو ارسال کنم چی؟فرصت نشد اون رو بررسی کنید؟!

    • yazdani – می 7, 2020

      سلام خانم صادقی.
      خیر مشکلی نبود اتفاقا توضیح هم دادم. منتهی حجم کامنت ها زیاد بود و شما باید اسکرول می کردین پایین. برای مشاهده جواب روی لینک زیر کلید کنید یا اینکه مراحل زیر رو دنبال کنید.
      جواب

      خب در لاین زیر شما یک اشتباه دارید و اون اینه که علاوه بر اینکه متغیر ها رو برای ارسال کوئری داخل علامت سینگل کونتیشن یا ‘ می گذارید. کل مقادیر داخل تابع VALUES رو هم داخل همون علامت میگذارید.

        $query=mysqli_query($connection,"INSERT INTO products(title,image,description,cat_id,price)VALUES(''$title','$image','$desc','$cat','$price'') ");
      
      

      دقت کنید که تنها لازمه اون علامت سینگل کوتیشن رو در ابتدا و انتهای تابع VALUES بردارید.
      مقدار ویرایش شده

      $query = mysqli_query( $connection , "INSERT INTO products(title,image,description,cat_id,price) VALUES('$title','$image','$desc','$cat','$price')");
      
      
  111. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 6, 2020

    اقای یزدانی جسارتن .. فایل های ارسالی و مشکلاتی که عرض کردم قابل حل نیستن؟

    • yazdani – می 6, 2020

      سلام خانم صادقی. فایل ها بررسی شدند. مشکلی وجو نداشت
      باید بدونید که جمعه قسمت سبد خرید هم منتشر میشه و شما می تونید با آموزش پیش برین
      با این حال اگر می خواهید با استفاده از کد ارسالی خود اقدام به ساخت سبد خرید کنید. یک ایمیل واقعی به جیمیل آریا تهران ارسال کنید تا من دستور کار رو برای شما شرح بدم.

  112. نمره 5 از 5

    امیرعلی – می 6, 2020

    سلام آقای یزدانی روش جدید در php روش pdo هست؟ یادگیری pdo کفایت میکنه برای یادگیری php؟

    • مهدی شجاعی – می 6, 2020

      سلام دوست من امیرعلی جان
      بله PDO یه روش مناسب و امن برای کار با دیتابیس هست
      خیر PDO تنها برای مدیریت درخواست های دیتابیس هست اما عملا یک بخش کوچیک از اون هست
      با این حال شما می توانید با شرکت در دوره آموزش رایگان شی گرایی و pdo در سایت tele-teachers به لینک زیر مراجعه نمایید.
      https://tele-teachers.com/products/دوره-آموزش-شی-گرای-OOP-و-PDO-در-PHP

  113. نمره 5 از 5

    seyedzia – می 6, 2020

    استاد عزیز و گرانقدر
    از خبر بیماری شما بسیار متأثر شدیم!
    امیدواریم هرچه زودتر حال شما بهبود یابد!
    و ان شاء الله در پناه خداوند مصون و محفوظ بمانید .!
    ابرایتان آرزوی بهترین ها را داریم .🌸

    • yazdani – می 6, 2020

      سلام سید ضیا جان
      تشکر خیلی ممنون از توجهتون

  114. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 5, 2020

    اقای یزدانی بسیار ناراحت شدم ازشنیدن خبر مریضی تون،امیدوارم هرچه زودتر بهبودی کامل تون رو بدست بیارید.
    عذربنده رو قبول کنید که تو این شرایط سوالاتم انقدر زیاده…
    اقای یزدانی فایل اکشن رو برای خطای نتونستن اضافه کردن محصول جدید، و سه فایل مربوط ب کدهای سبدخرید که برای اصلاح فرمودین رو ارسال کردم خدمتتون. و موضوع دیگه اینکه تمام راه ها برای حل نشکل فارسی نوشتن امتحان کردم،حتا اونی که شما تو همین صفحه فرمودع بودین،اما همچنان نمیتونم کاراکتر فارسی ب پروژم اضافه کنم

    • yazdani – می 6, 2020

      سلام خانم صادقی
      تشکر خیلی ممنون از توجهتون

  115. نمره 5 از 5

    ayla – می 5, 2020

    آقای یزدانی
    دعا میکنم غرق باران شوید

    چو بوی خوش یاس و ریحان شوید

    دعا میکنم در زمستان عشق

    بهاری ترین فصل ایمان شوید

    با آرزوی سلامتی و شفای کامل از درگاه خداوند بخشنده برای استادی مثل شما

    • yazdani – می 6, 2020

      سلام کاربر گرامی ayla
      تشکر خیلی ممنون از توجهتون

  116. نمره 5 از 5

    فاطمه – می 5, 2020

    شرمنده آقای یزدانی من الان نظرات رو خوندم،ان شاءالله که به زودی بهبود پیدا کنید،خداوند محافظ شما استاد شریف و بااخلاقمون باشه،هرکجا که هستید سلامت باشید.با آرزوی بهبودی هرچه سریعتر شما.

    • yazdani – می 6, 2020

      سلام کاربر گرامی خانم فاطمه
      تشکر خیلی ممنون از توجهتون

  117. نمره 5 از 5

    فاطمه – می 5, 2020

    سلام آقای یزدانی ممنون از آموزش خیلی خوبتون،دوره تا کی تکمیل میشه،من پروژه دانشگاهیمو با آموزش های شما دارم پیش میبرم،تا خردادماه زمان دارم ،تا اونموقع سایت کامل میشه؟

    • yazdani – می 6, 2020

      سلام کاربر کاربر گرامی. خدا بخواد تا اخر اردیبهشت تموم می کنیم دوره رو

  118. نمره 5 از 5

    ayla – می 5, 2020

    آقای یزدانی میشه خواهش بکنم فیلم های سبد خرید رو زودتر ارائه بدید
    من پروژه دانشگاهیم رو از روی آموزش های فوق العاده شما دارم طراحی میکنم منم تا آخر اردیبهشت وقت دارم که تحویل بدم
    اگه امکانش هست خواهش میکنم هرچه سریع تر آموزش های سبد خرید رو هم روی سایت قرار بدید واقعا ممنون میشم

    • yazdani – می 6, 2020

      سلام کاربر کاربر گرامی. نگران نباشید خدا بخواد تا اخر اردیبهشت تموم می کنیم دوره رو

  119. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 4, 2020

    آقای یزدانی یک موضوع دیگه هم هست که من باز هم به کمک شما احتیاج دارم؛
    من پروژه دانشگاهم رو همزمان با شما پیش میبرم،نهایت زمانی که من برای تحویل دارم آخر اردیبهشت هست،میخواستم ببینم برای شما مقدور هست من فایل های مربوط به سبدخرید رو که تو پروزه دیگه ای استفاده کرده بودم رو ایمیل کنم شما لطف کنید یه نگاهی بکنید و فایل اصلاح شده رو ارسال کنید تا من به این پروژه ام اضافه کنم؟!

    • yazdani – می 5, 2020

      سلام و باعرض معذرت من مدتی بود که دچار این بیماری کرونا شده بودم و نمیتونستم اقدام به ضبط کنم. با این حال الان رو به بهبودی هستم و خدا بخواد تا آخر اردیبهشت دوره رو تموم می کنیم.
      با این حال مشکلی از این بابت نیست اما به شرط آنکه مجبور نباشیم کل ساختار رو به خاطر سبد خرید تغییر بدهیم.

  120. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – می 4, 2020

    اقای یزدانی فایل جدید اکشن رو که فرمودین ارسال کردم خدمتتون

  121. نمره 5 از 5

    ayla – می 3, 2020

    سلام خسته نباشید آموزش کامل و عالی بود فقط چرا قسمت های بعد آموزش رو ادامه نمی دهید ؟؟
    من پروژه دانشگاهیم رو از روی آموزش های شما دارم انجام میدم شدیدا نیازز دارم اگه ادامشو ضبط کردید به ایمیل من بفرستید….

    • yazdani – می 5, 2020

      سلام و باعرض معذرت من مدتی بود که دچار این بیماری کرونا شده بودم و نمیتونستم اقدام به ضبظ کنم. با این حال الان رو به بهبودی هستم و خدا بخواد تا آخر اردیبهشت دوره رو تموم می کنیم.

  122. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – آوریل 29, 2020

    جناب یزدانی بی نهایت سپاسگزارم
    حالا یک مشکل جدید پیش امده که ممنون میشم اگر لطف کنید و به این مشکل هم نظر دهید:
    در فیلم دوازده دقیقه ی سیزده وقتی میخوایم در فایل اکشنز اینزرت اینتو بنویسم شرط میزاریم که اگر کوئری درست بود تورو و اگر نبود پیغام بده که نتونستم ارسال کنم رو نمایش بده،،،برای من در هربار اضافه کردن محصول پیغام نتونستن رو نمایش میده،چون هیچ خطایی نمیگیره من نمیدونم کجارو باید دنبال ایراد بگردم

    • yazdani – می 2, 2020

      سلام خانم صادقی کاربر گرامی سایت
      لطفا اگر میشه دوباره فایل جدید رو به آدرس قبلی ایمیل ارسال نمایید

    • yazdani – می 5, 2020

      سلام خانم صادقی
      خب در لاین زیر شما یک اشتباه دارید و اون اینه که علاوه بر اینکه متغیر ها رو برای ارسال کوئری داخل علامت سینگل کونتیشن یا ‘ می گذارید. کا مقادیر داخل تابع VALUES رو هم داخل همون علامت میگذارید.

      
        $query=mysqli_query($connection,"INSERT INTO products(title,image,description,cat_id,price)VALUES(''$title','$image','$desc','$cat','$price'') ");
      
      

      دقت کنید که تنها لازمه اون علامت سینگل کوتیشن رو در ابتدا و انتهای تابع VALUES بردارید.
      مقدار ویرایش شده

      
      $query = mysqli_query( $connection , "INSERT INTO products(title,image,description,cat_id,price) VALUES('$title','$image','$desc','$cat','$price')");
      
      
  123. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – آوریل 27, 2020

    آقای یزدانی فایل اکشن رو ارسال کردم خدممتون

    • yazdani – آوریل 27, 2020

      سلام کاربر گرامی. فایل ارسالی رو دیدم و مشکل رو پیدا کردم

      
       if (isset($_GET['delete_product'])){
          $id=$_GET['delete_product'];
          $query=mysqli_query($connection,"DELETE  FROM * products WHERE id='$id'");
          header('Location:index.php');
       }elseif (isset($_GET['delete_cat'])) {
          $id = $_GET['delete_cat'];
          $query = mysqli_query($connection, "DELETE FROM * category WHERE id='$id'");
          header('Location:index.php?cats');
       }
      

      دقت کنید که هنگام حذف و یا ادیت در دیتابیس نباید از علامت * استفاده کنیم. لذا اگر شما هنگام حذف محصولات علامت * رو بردارید مشکل برطرف میشه
      فایل ویرایش شده

      
      if (isset($_GET['delete_product'])){
          $id=$_GET['delete_product'];
          $query=mysqli_query($connection,"DELETE FROM  products WHERE id='$id'");
          header('Location:index.php');
       }elseif (isset($_GET['delete_cat'])) {
          $id = $_GET['delete_cat'];
          $query = mysqli_query($connection, "DELETE FROM  category WHERE id='$id'");
          header('Location:index.php?cats');
       }
      
      
  124. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – آوریل 22, 2020

    اقای یزدانی وقتتون بخیر و خدا قوت برای اموزش روان و بی نظرتون
    من پا ب پای اموزش هاتون دارم پیش میرم شکرخدا مشکلی پیش نیومده بود،اما حالا به دوتا مشکل بر خورد کردم
    اول اینکه برای حذف محصولات و دسته بندی دقیقا مثل اموزش قسمت۱۱پیش رفتم اما عمل نمیکنه به حذف.
    دوم هم اینکه در قسمت دوازده اموزش ،دقیقه ی ۹ لاین۳۰، برای مرتبط کردن دسته بندی در اضافه کردن محصول جدید وقتی متغیر کوئری تعریف کردیم و myspli_queryرو درونش ریختیم،شما متغیر کانکشن رو همراه سلکت فرام کتگوری قرار دادید اما برای من بعد از کانکشن ناخوداگاه query: میاد که من نمیدونم چیکار کنم. پاک هم نمیشه

    • yazdani – آوریل 22, 2020

      سلام آقای صادقی
      بینید در جواب سوال دوم باید بگم که شما از PHPStorm استفاده می کنید و این نرم افزار که حالت راهنمایی برای نمایش شما داره که کدوم پارامتر چه مقداری رو دریافت می کنه. اون :query که برای شما ظاهر میشه مثل یک placeholder یا برچسب می مونه و فقط برای راهنمایی هست و مشکلی ایجاد نمی کنه. اگر همون خط رو کپی و داخل نات پد پیست کنید می بینید که نیستش. فقط دقت کنید که (myspli_query) اشتباه هست و اررو ایجاد می کنه. mysqli_query درسته.
      در جواب سوال دوم هم باید بگم. اگر به شما ارروی نمیده احتمالا action فرم تون اشتباه هست. با این حال میتونید از اقدام به ارسال ایمیل کنید فایل actions.php رو ضمینش کنید تا من رسیدگی کنم.
      arya.tehran3@gmail.com

  125. نمره 5 از 5

    Nima – آوریل 20, 2020

    سلام مجدد آقای یزدانی خداقوت
    به سایت تل تیچرز سر زدم و تمام دوره های که تا کنون در خصوص شی گرایی ضبط شده بود دیدم ولی لطفا اقدام به تهیه دوره ساخت یک سایت با استفاده از شی گرا ، پی دی او در پی اچ پی کنید با تشکر.

    • yazdani – آوریل 20, 2020

      سلام نیما جان
      در پایان دوره شی گرایی در سایت تل تیچرز ما اقدام به ساخت یک سیستم ثبت نام و ورود با شی گرایی می کنیم لطفا منتظر انتشار قسمت های جدید باشید.

  126. نمره 5 از 5

    فاطمه – آوریل 18, 2020

    سلام استاد.اگر امکانش هست کدهای هر جلسه رو هم برامون بزارین عالی میشه.ممنون از زحماتتون.

    • yazdani – آوریل 18, 2020

      سلام کاربر گرامی آریا تهران
      در پایان دوره تمامی کد های برای دانلود برای شما قرار می گیرند. با اینحال سورس کد این جلسه برای شما ایمیل می گردد

  127. نمره 5 از 5

    Nima – آوریل 18, 2020

    سلام خسته نباشید آقای یزدانی آموزش ها عالی هستند ؛ میخواستم بدونم این روش کد نویسی هنوز استفاده میشه یعنی میشه من با همین روش سایت طراخی کنم و بفروشم ، آخه روش هایی مثل pdo هم جدید آمده

    • yazdani – آوریل 18, 2020

      سلام دوست من نیما جان
      خیلی ممنون از حسن نظرتون.
      در خصوص سوالتون باید یگم که خیر دیگه خیلی از این روش استفاده نمیشه و از روش های بهتر و پیشرفته تر برنامه نویسی برای ساخت سایت و دیگر برنامه ها مانند OOP استفاده می شه.
      من در سایت تل تیچر اقدام به ضبط دوره ای رایگان نمودم که توی اون اقدام به یادگیری شی گرایی یا همون OOP و همچنین PDO همراه با ایجاد پروژه می کنیم. امیدوارم به اون سر بزنید.
      آموزش شی گرایی در PHP

  128. نمره 5 از 5

    seyedzia – آوریل 16, 2020

    جناب آقای دکتر یزدانی عزیز سلام
    شما به من درس بسیار مهم اخلاقی را یاد دادید، امیدوارم من هم شایستگی و توفیق داشته باشم و از آموخته هایم انفاق کنم و راه شما را ادامه دهم ، کار شما کم نظیر است تنها می توانم برایتان آرزو کنم ان شاء الله خداوند در پناه خودش از شما محافظت نماید . مقام شما بسیار والاست و در وصف نمی گنجد .از آموزش های شما بسیار استفاده نموده و لذت بردم . امیدوارم آموزشگاه آریا تهران که این موقعیت را فراهم نموده از منافع خوب مادی و معنوی بهره مند شده و مدیریت و نیروهای مرتبط با آن در جای جای میهن سلامت باشند و بدرخشند . برایتان آرزوی سعادت روز افزون تؤام با سلامتی می نمایم. ۱۳۹۹/۰۱/۲۸

    • yazdani – آوریل 16, 2020

      سلام دوست من سید ضیاء جان.
      قبل از هرچیزی بابت لطف و حسن نظرتون خیلی ممنون و متشکر هستم امیدوارم هرجا که هستید موفق باشید. امید وارم خدا هم پشت و پناهتون باشه
      همچنین باید بگم که من در سایت دیگری که مربوط به خود آریا تهران میشه اقدام به ارائه آموزش رایگان شی گرایی یا OOP و همچنین PDO در PHP به صورت رایگان کردم که امیدوارم از اون هم بازدید کنید و خوشتون بیاد.
      آموزش شی گرایی در PHP

  129. نمره 5 از 5

    zahra – آوریل 14, 2020

    سلام
    بله حق با شما بود. مشکلم حل شد. واقعا ازتون ممنونم.
    من بی صبرانه منتظر بقیه دوره آموزشیتون هستم. خیلی عالیه.

  130. نمره 5 از 5

    manij – آوریل 14, 2020

    خواهشا دیگه وقفه نیندازید استاد

    • yazdani – آوریل 14, 2020

      سلام دوست من اگر خدا بخواد دیگه وقفه نمیفته و هر دور روز قسمت جدید منتشر میشه

  131. نمره 5 از 5

    zahra – آوریل 13, 2020

    سلام
    ممنون بابت آموزش عالیتون
    من تا قسمت ۴ پیش رفتم. همه چی در ست انجام شده فقط بعد از ایجاد کوئری نظم صفحه به هم ریخت و هرکدوم از عناصر جدول category در جای متفاوتی نشون داده شده و اینطوری مرتب و زیر هم نیستند. چرا؟

    • yazdani – آوریل 14, 2020

      سلام کاربر گرامی سایت و عرض تشکر بابت حسن نظرتون.

      این مشکل ممکنه که شما زمانی که php رو در میان کد های html باز کردید و جایی اون رو بستید که اون رو کمی پایین تر یا بالا تر از تگی که بالای آن php را باز کرده اید گذاشتید اتفاق بیفته. دقت کنید که مثل تصویر زیر نباشه

      اگر از ویژال استودیو کد استفاده می کنید میتوانید افزونه JS-CSS-HTML Formatter رو برای مرتب کردن کد های نصب کنید.

      اگر هم از phpstorm استفاده می کنید می توانید از کلید های ترکیبی Ctrl + Alt + Shift + L استفاده کنید

  132. نمره 5 از 5

    بابک کشکولی – آوریل 12, 2020

    سلام خدمت استاد عزیز بزرگوار قسمت ۸ به مشکل برخورده نمیشه دانلود کرد لطفا برطرف کنید ممنون

  133. نمره 5 از 5

    ر.صادقی – آوریل 9, 2020

    اوقاتتون بخیر
    اقای یزدانی فرموده بودین بعد از عید هفته ای سه فیلم رو اپلود میکنید
    کنسل شده این برنامه؟!

    • yazdani – آوریل 11, 2020

      سلام کاربر گرامی.
      فردا آپلود خواهد شد.

  134. نمره 5 از 5

    mohammad – مارس 21, 2020

    بهترین ها را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهید. سالم و موفق باشید.

  135. نمره 5 از 5

    حسین – مارس 18, 2020

    سلام اقای یزدانی خسته نباشید. لطفا ادرس سایت خودتونو به ایمیلم بفرستین ممنونم

    • yazdani – مارس 24, 2020

      سلام حسین جان به دلیل قوانین آموزشگاه نمیتونم آدرس سایت خودم رو بفرستم با این حال سایت من در حال انقال به یه سایت جدید با نام تل تیچرز هست که دوره شی گرایی و PDO در اون منتشر شده و میتونید از لینک زیر وارد اون بشید
      آموزش شی گرایی در php

  136. نمره 5 از 5

    NIMA – مارس 10, 2020

    خیلی عالی بود لطفا قسمت های جدید رو منتشر کنید!

  137. نمره 5 از 5

    مهدی – مارس 9, 2020

    سلام استاد

    Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING in C:\xampplite\htdocs\ecom\inc\config.php on line 4

    • yazdani – مارس 9, 2020

      سلام مهدی جان
      به اگر تونستی متن فایلش رو به شماره آریا تهران تلگرام کن.
      اما به نظر میاد که کاما هارو رعایت نکردی. ساختار متصل شده به دیتابیس به صورت زیرهست

      mysqli_connect(‘localhost’, ‘root’, ‘pass’ , ‘database_name’);

  138. نمره 5 از 5

    mahdi – مارس 7, 2020

    سلام خسته نباشید .آموزش ها بسیار عالی است .
    با تشکر از شما.

    • yazdani – مارس 9, 2020

      سلام مهدی جان
      خیلی ممنونم از حسن نظرتون

  139. نمره 5 از 5

    seyedzia – مارس 6, 2020

    سلام مهندس جان
    خدا قوت
    از زحمات شما بی نهایت سپاسگزاریم
    شیوهء آموزش خیلی خوب است.
    اجرکم علی الله .
    آدرس سایتتان را هم بگذارید. ممنون.

    • yazdani – مارس 9, 2020

      سلام کاربر گرامی سابت. خیلی ممنونم از حسن نظرتون.
      شرمنده اما با توجه به قوانین سایت و آموزشگاه نمی تونم که آدرس سایت خودم رو بزارم

  140. نمره 5 از 5

    ابوالفضل – مارس 5, 2020

    سلام میشه بقیه قسمت های اموزش ام اپلود کنید الان ۱۱ تا بیشتر نیست و لطفا بگید کل اموزش ها چقدره یعنی چند تا قسمته

    • yazdani – مارس 6, 2020

      سلام ابوالفضل جان. با عرض معذرت اصلا مشخص نیست که تا چه زمانی ادامه داره. همچنین باید بدونید که به علت حجم زیاد کار داخل آریا تهران تا بعد از عید برام مقدور نیست که قسمت های جدید رو ضبط و منتشر کنم اما بعد از عید حتما هر هفته سه قسمت رو منشتر خواهم کرد.

  141. نمره 5 از 5

    رقیه.صادقی – فوریه 19, 2020

    خداقوت
    آموزش بسیار مفید و روانی بود،اما فیلم ده را نمیتوانم دانلود کنم.احتیاج دارم به شدت به دانلود ان

    • yazdani – فوریه 22, 2020

      سلام کاربر گرامی.
      خیلی ممنون از حسن نظرتون مشکل برطرف شد

  142. نمره 5 از 5

    ملیکا – ژانویه 30, 2020

    سلام ممنون از آموزش خوبتون میشه لطفا زودتر ادامه آموزش ها رو در سایت قرار بدید

    • yazdani – فوریه 2, 2020

      سلام کاربر گرامی در اولین فرصتی که برای این کار پیدا کنم قسمت های جدید رو ضبط و اقدام به انتشار اونا می کنم

  143. نمره 5 از 5

    ملیکا – ژانویه 30, 2020

    سلام قسمت ۱۱ رو نمیتونم دانلود کنم

  144. نمره 5 از 5

    فربد – ژانویه 21, 2020

    سلام و خسته نباشید
    ممنون بابت مطالب
    من دقیقا مثل شما کدهارو نوشتم ولی نمیدونم چرا وقتی دستور وایل رو مینویسم چیزی نمایش نمیده
    هم قسمت دسته بندی هم مطالب اصلا نمایش نمیده

    هیچ اروری هم نمیده دقیقا مثل شما پیش رفتم از جایی که کوئری و وایل رو نوشتید و اونجایی که وایل رو بستید

    دلیل عدم نمایش چیه ؟

  145. نمره 4 از 5

    مهدی مظاهری – ژانویه 19, 2020

    سلام خیلییی خوبه فقط همین یازده قسمت اینکه کامل نشد مثلا اتصالش به در گاه بانکی چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • ترکیان – ژانویه 21, 2020

      سلام مهدی جان خیلی معذرت می خوام که در حال حاضر نمی تونم ویدیو ها رو ضبط و منتشر کنم و واقعا هم نمی دونم که کی می تونم اقدام به انتشار قسمت های جدید این دوره بکنم. اما شما می تونید شماره خودتون رو توی یک کامنت دیگه ارسال کنید تا بعد از انتشار قسمت های جدید اون رو به شما اطلاع بدم.

  146. نمره 3 از 5

    علی رحیمی – دسامبر 26, 2019

    سلام ، قسمت دوم رو نمیتونم دانلود کنم ، مثل اینکه لینکش ایراد داره!!

    • yazdani – دسامبر 26, 2019

      سلام دوست من
      مشکل رفع شد.

  147. نمره 5 از 5

    Ana – دسامبر 23, 2019

    سلام استاد خداقوت … عااااااااالیه فقط اگر کاملتر بشه بازم بهتره .. 🌹

  148. نمره 5 از 5

    a – دسامبر 1, 2019

    سلام استاد قسمت ۱۰ دانلود نمیشه و اینکه ادرس سایت شخصی تون رو برای من ایمیل کنید ممنون از سایت بسیار عای تون

  149. نمره 5 از 5

    علیرضا ایلانلو – دسامبر 1, 2019

    سلام مهندس جان عالیییییییییییییییییییییییییییییییییی بود فقط قسمت دهم نیست ممنون از سایت خوبتون
    اگر امکانش هست اموزش فراموشی رمز و وبدست اوردن ان از طیق ایمیل و وارد شدن به برنامه ازطریق گوگل
    مدیریت کابران خدف اضافه ویرایش سطوح دسترسی کاربران و انی بل و ان ای بل کردن کاربران رو هم اموزش
    بدید ممنون

  150. نمره 5 از 5

    Sara – دسامبر 1, 2019

    خسته نباشید. اقای یزدانی سایت خودتون ارور هاست میده

  151. نمره 5 از 5

    Sara – نوامبر 28, 2019

    سلام و عرض خسته نباشید ممنون از اموزش مفید و خوبتون
    اقای یزدانی فیلم های سایت خودتون رو چک میکنید نمیتونم دانلود کنم

    • yazdani – نوامبر 30, 2019

      سلام کاربر گرامی
      مشکل رفع شد

  152. نمره 5 از 5

    Ehsan ramin – نوامبر 16, 2019

    Ba Salam khedmat shoma
    Mamnoon az tadris shoma ke yad dadin ke chegoneh sayte besazim va on Hara dastebandi konim

  153. نمره 5 از 5

    manij – نوامبر 16, 2019

    خیلی ممنون مشکلم حل شد .ولی زود تر فیلم های آموزشی رو در سایت قرار بدید چون خیلی خوب و مفید بود .

    • yazdani – نوامبر 16, 2019

      خیلی خوشحالم که این آموزش مفید واقع شده.
      اگر در انتشار ویدیو ها کمی تاخیر وجود داره به دلیل شلوغی و حجم بالای کاراموزان PHP و دیگر دوره ها هست. اما همیشه سعی می کنم که در اولین فرصت اقدام به ساخت و آپدیت این دوره کنم

  154. نمره 5 از 5

    manij – نوامبر 15, 2019

    خیلی ممنون از آموزش های خوبتون .وای نمی دونم چرا نمی تونم در این قالبتون داده های فارسی وارد کنم و حتی با اضافه کردن کد های فارسی ساز هم نتونستم داخل قالبتون داده های فارسی نمایش بدم .

    • yazdani – نوامبر 16, 2019

      سلام دوست خوب من
      فقط کافیه که کد زیر رو داخل فایل config.php قرار بدید. این کد میاد و تمامی کاکتر های داخل دیتابیس رو برای فارسی زبانان درست میکنه

      mysqli_query($connection, "SET NAMES utf8");
      
  155. نمره 5 از 5

    امیر – نوامبر 4, 2019

    سلام آقای یزدانی. میشه بگید این آموزش تا قسمت چند ادامه داره؟

    • yazdani – نوامبر 9, 2019

      سلام دوست خوب من، امیر جان
      راستش خودم هم دقیق نمی دونم اما بیشتر از ۲۵ قسمت نمیشه

  156. نمره 5 از 5

    صدیقه – اکتبر 22, 2019

    سلام من آموزش قسمت چهارم رو انجام دادم ولی پیغام خطا دارم نمیتونم خطا رو رفع کنم لطفا راهنماییم بکنین متشکرم
    Parse error: syntax error, unexpected ‘:’, expecting ‘)’ in C:\xampp\htdocs\ecom\index.php on line 58

    • yazdani – اکتبر 24, 2019

      سلام شما خطای سینتکس دارین یعنی یک جایی از یک علامتی که نباید استفاده کنید استفاده کردین و یا جایی که باید از یک علامت استفاده می کردین استفاده نکردین
      لطفا سورسی که این ارور براش میاد رو ارسال کنید

  157. نمره 5 از 5

    manij – اکتبر 8, 2019

    سلام خیلی ممنونم از آموزش های خوبتون . خواستم بپرسم ادامه آموزش ها رو در سایت نمی زارید؟؟؟

    • yazdani – اکتبر 9, 2019

      سلام دوست خوب من
      خیلی ممنون از حسن نظرتون
      باید بگم که چرا قسمت های بعد در این هفته منتشر می شه.
      این تاخیر هم به علت ثبت نام و مشغله ای که در آموزشگاه وجود داشت بود.
      در این هفته قسمت های های بعد منتشر خواهند شد.

  158. نمره 5 از 5

    سالار – اکتبر 1, 2019

    آموزش ادامه داره؟

    • yazdani – اکتبر 2, 2019

      سلام سالار جان، دوست من
      بله آموزش ادامه داره، فقط به علت اینکه یخورده شرکت کنندگان دوره حضوری php زیاد شده و همچنین یخورد کار های داخل شرکت نیز سنگین شده، دیگه کمتر وقت می کنم تا آموزش رو ادامه بدم.
      اما چشم حتما در اولین فرصت سعی می کنم تا قسمت های جدید دوره آموزش فروشگاه اینترنتی با php رو ادامه بدم و داخل سایت بزارم.

  159. نمره 5 از 5

    محمد – سپتامبر 29, 2019

    سلام آقای یزدانی ممنون برای این دوره رایگان میخواستم بودنم چطوری دوره های سایت شخصیتون رو دانلود کنم گویا از سایت حذف شدن

    • yazdani – سپتامبر 29, 2019

      سلام دوست من محمد جان
      خیلی خوشحالم که دوره های آموزشی ما رو دنبال می کنید.
      باید بگم که مشکل در سایت شخصی من حل شده و ویدیو ها قابل دانلود می باشند.

  160. نمره 4 از 5

    سالار – سپتامبر 23, 2019

    سلام با php چند کار شده؟ و با این آموزش یه سایت فروشگاهی راه انداخت؟

    • yazdani – سپتامبر 24, 2019

      سلام دوست من سالار جان.
      راستش من دقیق متوجه منظور شما نشدم اما باید بگم که بله، قطعا زبان برنامه نویسی PHP ، یکی از بهترین زبان های برای طراحی سایت هست و میشه با اون بهترین فروشگاه های اینترنتی رو طراحی کرد. حتی فروشگاه اینرتنتی دیجیکالا با PHP ساخته شده.
      ما در این دوره به صورت رایگان به شما آموزش می دیم که چطور با استفاده از PHP یک فروشگاه اینترنتی کامل رو طراحی کنید.
      همچنین شما اگر خواستید می تونید در دوره آموزش PHP حرفه ای در آموزشگاه آریاتهران شرکت کنید تا خیلی حرفه ای تر با PHP کار کنید و به اون مسط شوید.

  161. نمره 5 از 5

    کریمی – سپتامبر 7, 2019

    با سلام خدمت شما استاد گرامی اول میخواستم تشکر کنم بابت آموزش عالیتون و یک سوال داشتم اینکه آموزش های ساخت فروشگاه فقط همین ۸ قسمت هست ؟ یا قسمت های بیشتری این آموزش داره؟من ۸ قسمتشو نگاه کردم واقعا عالی بود اگر که ادامه داره این اموزش ممنون میشم بگید

    • yazdani – سپتامبر 9, 2019

      سلام دوست من
      اول از همه خیلی تشکر می کنم که دوره ما رو دنبال می کنید و با نظراتتون به ما روحیه میدین.
      در جواب سواتون باید بگم که این دوره آموزشی ادامه داره و قسمت نهمش هم انتشار داده شده.
      حدودا هر هفته یک یا دو قسمت در سایت گذاشته میشه و شما می تونید اون رو دانلود و تماشا کنید.

  162. نمره 5 از 5

    مسعود – سپتامبر 7, 2019

    ببخشید قسمت ۶ مشکل دارد دانلود نمیشود

    • yazdani – سپتامبر 7, 2019

      سلام مسعود جان
      مشکل برطرف شد.
      خیلی ممنون بابت اطلاعتون

  163. نمره 5 از 5

    mehrdad – سپتامبر 4, 2019

    سلام این پروژه به روش شی گرایی ایجاد شده؟

    • آریا تهران – سپتامبر 4, 2019

      سلام دوست من مهرداد جان
      در جواب سوالتون باید بگم خیر
      ما در این دوره از شی گرایی استفاده نمیکنیم و فقط میخوایم که با مبانی PHP در قالب یک پروژه فروشگاه اینترنتی آشنا بشیم
      اما اگر میخواید که شی گرایی و MVC رو بصورت حرفه ای یاد بگیرید می تونید در کلاس آموزش PHP آریا تهران شرکت کنید و یا می تونید منتظر بمونید تا بعد از تکمیل شدن دوره رایگان فعلی، یک دوره آموزش شی گرایی مقدماتی منتشر کنیم

  164. نمره 5 از 5

    علیرضا – سپتامبر 2, 2019

    سلام استاد
    خیلی ممنون بابت آموزش های رایگانی که منتشر می کنید.
    من دوره ساخت سی ام اس که داخل سایت شخصیتون بود رو دنبال کردم و الان هم که این آموزش رو دنبال می کنم.
    باز هم تشکر

    • yazdani – سپتامبر 2, 2019

      سلام دوست من علیرضا جان
      خیلی ممنونم که آموزش های من رو دنبال می کنی و با نظرات خودتون به ما روحیه میدین

  • تخفیف های وِیژه
  • شهریه اقساطی
  • هدایای ویژه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.aryatehran.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر