موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اپن سورس پایتون

اپن سورس پایتون

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 08 اسفند 1399 ساعت 22:11

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



استفاده از پروژه‌های مختلف اوپن سورس، میتواند در جهت یادگیری، خلاقیت و برنامه‌نویسی بهینه‌تر و .. بسیار مفید باشد. در این مقاله به بررسی و معرقی ۱۰ تا از بهترین پروژه‌های اوپن سورس پایتون خواهیم پرداخت.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

kkakzbaorkxt.jpeg

Pipenev یک محیط و ابزار پکیج‌بندی است که برنامه‌نویسان پایتون از آن برای ساخت یک محیط مجازی برای پروژه‌هایشان و همینطور بروزرسانیDependency های آن پروژه‌ها، استفاده میکنند.

Pipenev یک محیط پر امکان و با کارایی پیشرفته، همراه با دستورات ساده و قابل فهم در اختیارتان میگذارد.

برای کسانی که با میکروکنترلرها و یا محیطهایی که محدود هستند کار میکنند، MicroPython راه حلی را پیشنهاد میکند.

با زبان برنامه‌نویسی پایتون که به خوبی و بسیار کارآمد در مایکروپایتون اجرا شده است، شما این امکان را دارید تا به سادگی کد خود را میان دسکتاپ و میکروکنترلر انتقال دهید.

Python-fire که یک پروژه اوپن سورس است، فقط با فراخوانی فانکشن Fire به سادگی در هر پروژه پایتون، CLI ها را برای شما تولید یا Generateخواهد کرد.

تمام این پروسه به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و نیازی به تعریف آرگومان‌ها یا تعریف اجرای کدتان در فانکشن اصلی نوشته‌شده، نیست.

Python-Fire کتابخانه‌ای است که به صورت خودکار اینترفیسهای خط فرمان (CLIs) را در تمامی پروژه‌های پایتون، Generate میکند.

Sanic یک وب سرور بر پایه پایتون ۳٫۵+ میباشد.

Sanic برای سریع بودن و پشتیبانی از Request Handler هایی که بصورت همگام هستند، نوشته شده است. نتیجه کار با آن اینگونه است، از آنجایی که شما از سینتکس جدید async/await استفاده میکنید، کد شما بصورت non-blocking و سریع اجرا میشود.

شعار Sanic: سریع بساز و سریع اجرا کن.

وقتی شما نیاز به تبدیل کد پایتون خود به کد زبان برنامه‌نویسی GO داشته باشید، بهترین راه حلی که وجود دارد استفاده از Grumpy است.

Grumpy در یک مرحله آزمایشی قرار دارد و سازندگان آن قصد دارند آن را برای هر یک از پروژه های خالص Python، اجرا کنند.

بطور خلاصه Grumbly یک تبدیل کننده کد امن و runtime پایتون و زبان Go است.

این کتابخانه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی هنگامی که در برنامه‌نویسی نیاز به چیزهایی همچون محاسبه tensor، شبکه‌های عصبی و … ایجاد میشود، بسیار  مفید واقع میشود.

Pytorch یک فریورک بر اساس محاسبات علمی است.

Home Assistant یک پلتفرم اوپن سورس بر پایه پایتون است که به شما امکان کنترل و پیگیری تمامی دستگاه‌های هوشمند و گچت‌هایی که در خانه دارید، را میدهد.

یک ابزار بسیار پیشرفته‌ای که فایروال‌ها را شناسایی میکند.

Whatwaf نه تنها به شما در جهت تشخیص فایروال‌های وب اپلیکیشنها کمک میکند، بلکه میان‌بر های ممکن را برای هدف موردنظر پیدا میکند.

با استفاده از Whatwaf میتوانید فایروال‌ها و سیستم‌های امنیتی را تشخیص دهید و با میان‌برها آنها را دور بزنید.

Chatistics پروژه بسیار جالب است که چتها و گفتگوهای شما را از پلتفرم‌های پیامرسان مانند تلگرام، فیسبوک، Hangouts به دیتاقریم‌ها تبدیل میکند.

Chtatistics از اسکریپت Python3 استفاده میکند و همچنین به تولید ابرهای کلمه پرداخته و هیستوگرام های ggplot از سیاهه‌های مربوط به چت شما ارائه می دهد.

Pyray کتابخانه‌ای است که توسط Rohit Pandey در پایتون نوشته شده است تا به حل مسائل مربوط به Dependency ها و API های پیچیده کمک کند.

پروژه‌های منبع باز همچنان مهم و همیشه برای برنامه‌نویسان مفید خواهند بود. یکی از آنها حتی میتواند خلاقیت شما را جرقه بزند.

برای دسترسی به ” دوره آموزش صفر تا صد پایتون ” در کدفرند  کلیک کنید

https://codefriend.ir/2019/06/21/۱۰-تا-از-بهترین-پروژه‌های-اوپن-سورس-پا/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: virgool.io



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر