موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

ثبت اطلاعات در دیتابیس با datagridview در سی شارپ

ثبت اطلاعات در دیتابیس با datagridview در سی شارپ

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 اسفند 1400 ساعت 11:04

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نام دوره : ثبت اطلاعات در دیتابیس با DataGridView در سی شارپ

وضعیت دوره : تکمیل شده

زمان دوره : حدود ۸۸ دقیقه

سورس : دارد

رفع اشکال این دوره از طریق Porsnet.ir می باشد.

در صورتی که سوالی در مورد آموزش دارید می توانید از طریق تلگرام، واتس اپ، پیامک و یا تماس تلفنی مستقیما با مدرس دوره از طریق شماره ۰۹۱۲۷۲۴۰۸۵۰ در ارتباط باشید.

با توجه به درخواستهای زیادی که دوستان عزیز داشتن در مورد اینکه چجوری میشه اطلاعات رو از طریق جدول (DataGridView) در سی شارپ داخل دیتابیس که حالا میتونه Sql Server باشه یا … ثبت کرد تصمیم گرفتم این دوره آموزشی منحصر بفرد و ویژه رو ضبط کنم براتون.

توی این دوره که فیلم آموزش ثبت اطلاعات در دیتابیس با DataGridView در سی شارپ هست به صورت کاملا پروژه محور یک پروژه رو با سی شارپ و ویندوز فرم ایجاد می کنیم و یک DataGridView رو روی اون قرار میدیم. یک دیتابیس رو از طریق ویژوال استودیو ایجاد می کنیم (Sql Express) و جدولی رو ایجاد می کنیم.

دقت کنید که داخل این جدول هم شما میتونید اطلاعات وارد کنید، هم از ComboBox استفاده شده و هم از Button استفاده کردیم. همچنین قابلیت دیگه ای هم قرار دادیم و اونم استفاده از ContextMenu ها برای ویرایش و حذف و مشاهده تصویر کاربران داخل DataGridView هستش.

insertviaDgv-1024x383.png

با مشاهده فیلم آموزش ثبت اطلاعات در دیتابیس با DataGridView در سی شارپ شما می تونید بدون اینکه هیچ ComboBox یا TextBox و … روی فرمتون قرار بدید مستقیما از طریق خود DataGridView اطلاعات رو داخل دیتابیس ذخیره کنید و برنامه هایی بسیار حرفه ای رو بنویسید.

این نمونه از نرم افزارها معمولا برای افرادی استفاده میشه که حجم اطلاعات زیادی رو میخوان وارد دیتابیس کنن و سرعت عمل براشون مهم هست.

ثبت اطلاعات در دیتابیس با DataGridView در سی شارپ

در ادامه دموی فیلم آموزش ثبت اطلاعات در دیتابیس با DataGridView در سی شارپ رو با هم مشاهده می کنیم.

کاربران گرامی هرگونه سوالی در مورد این دوره آموزشی دارید میتونید از طریق پیام رسان های واتس آپ، سروش و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۲۷۲۴۰۸۵۰ با بنده در ارتباط باشید.

موفق باشید

ثبت اطلاعات در دیتابیس با DataGridView در سی شارپ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: aspcore.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر