موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شروع برنامه نویسی با سی شارپ

شروع برنامه نویسی با سی شارپ

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 18:04

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

به دنیای برنامه نویسی سی شارپ خوش آمدید! خوشبختانه شروع برنامه نویسی سی شارپ بسیار راحت تر از آن چیزیه است که فکر می کنید. با کمی تلاش براحتی می توانید این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید و اولین پروژه خودتون را شروع کنید. اگر چیز زیادی از زبان سی شارپ، برنامه نویسی و برنامه نویسی سی شارپ نمی دانید اصلا نگران نباشید، چون تمام آنچه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس سی شارپ نیاز هست را در اختیارتان قرار می دهیم و یادگیری را برایتان آسان و لذت بخش می کنیم چون این هدف بادانش هست. پس راحت باشید و از یادگیری برنامه نویسی سی شارپ لذت ببرید.

از کجا باید شروع کنم؟

پیشنهاد میکنیم قبل از حتی نصب برنامه های مورد نیاز، کمی در مورد زبان برنامه نویسی سی شارپ بیشتر بدانید. سی شارپ یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و همه منظوره و در عین حال بسیار ساده است. برای اینکه هم اطلاعاتتون در مورد سی شارپ بیشتر بشود و هم با انگیزه بیشتری یادگیری برنامه نویسی سی شارپ را دنبال کنید، بهتر است خوب بدانید «چرا باید برنامه سی شارپ را یاد بگیرید»، بعد خواندن مطلب گفته شده بی صبرانه منتظران هستیم تا شما را تا تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای سی شارپ همراهی کنیم.

نرم افزارهای مورد نیاز را دانلود و نصب کنید

اگر مطالبی که گفته شد رو به خوبی مطالعه کرده باشید خیلی چیزها در مورد سی شارپ دستتون اومده و حالا شما برای شروع یادگیری برنامه نویسی سی شارپ آماده اید. خوشبختانه شرکت مایکروسافت ابزارهای فوق العاده قدرتمند و عالی را در اختیار برنامه نویسان سی شارپ قرار داده است. نرم افزار ویژال استودیو (Visual Studio) برای ساختن پروژه ها و کدنویسی سی شارپ و نرم افزار SQL Server برای مدیریت پایگاه داده ها. خب حالا باید این دو نرم افزار رو نصب کنید. (دانلود و نصب این ابزارها براحتی با یک جستجوی ساده امکان پذیر است)

یادگیری برنامه نویسی سی شارپ را شروع کنید

خب اگه ابزارها رو نصب کردید بهتون تبریک میگم! حالا چیزی نیاز ندارید جز یک آموزش خوب. خیالتان راحت ما بهترین آموزش های ایران که بصورت کاملا پروژه محور هستند رو برای یادگیری هرچه بهتر شما فراهم کرده ایم.

برای شروع یادگیری برنامه نویسی سی شارپ «دوره آموزش پروژه محور سی شارپ به زبان ساده (سیستم فروشگاه)» یکی از بهترین گزینه ها است. این دوره ها کاملا پروژه محور بوده و به زبان شیرین فارسی تولید شده اند. این دوره شامل مجموعه ای از فیلم های کوتاه آموزشی هستند که از همه چیز را در قالب انجام یک پروژه واقعی از صفر تا صد یاد میدهد. اینکار لذت یادگیری را دو چندان میکند. در این دوره  مفاهیم به زبان ساده توضیح داده شدند. با خیال راحت شروع کنید چون تیم بادانش پشتیبان شماست و هرجا با مشکل رو برو شدید با افتخار حمایت و راهنمایی تون خواهیم کرد. شروع کنید و از یادگیری سی شارپ لذت ببرید.

ما در طول یادگیری برنامه نویسی سی شارپ همراه شما هستیم. حالا نوبت شماست.

آستین هایتان را بالا بزنید، یادگیری را شروع کنید و به جمع برنامه نویسان موفق سی شارپ بپیوندید.

[تعداد: 3    میانگین: 5/5]

ممکن است همچنین دوست داشته باشید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: badanesh.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر