موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 17:26

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

1

FVCS96092-svg.svg

آموزش مقدماتی برنامه نویسی سی شارپ (#C)

امروزه زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C) به دلیل سادگی در یادگیری و امکاناتی که دارد بیش از پیش مورد توجه برنامه نویسان قرار گرفته است. ما در این فرادرس، قصد داریم تا زبان سی شارپ را از ابتدایی ترین موارد، شروع کرده و تا پیشرفته ترین موارد، آموزش دهیم تا اگر شما هیچ آشنایی قبلی هم با این برنامه نویسی نداشته باشید، با دیدن این آموزش، در کوتاه ترین زمان ممکن، تبدیل به یک برنامه نویس سی شارپ شوید.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۸ ساعت و ۱۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

2

fvcs9311-svg.svg

آموزش کاربردی برنامه نویسی C#‎ (سی شارپ)

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با محیط Visual Studio و Net.، قسمت های مختلف آن، دستورات، کلاس ها و … آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود در قسمت توضیحات، آمده است. معرفی و آشنایی با زبان برنامه نویسی C#‎ و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه از نکات قوت این آموزش به شمار می رود.

مدرس: رشید شجاعی مدت زمان آموزش: ۱۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

3

FVCS95051-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – سیستم مدیریت حسابداری و انبارداری

با توجه به این که در دروس دانشگاهی بر اساس سرفصل های دانشگاهی در درس مهم برنامه نویسی، سرفصل های بخش مهم بانک اطلاعاتی را در برنامه نویسی پوشش نمی دهند، به همین دلیل تهیه و یادگیری این آموزش کاربردی و کاملا پروژه محور برای دانشجویان و علاقه مندان به برنامه نویسی بسیار مهم و مفید است. در این آموزش صفر تا صد زبان برنامه نویسی سی شارپ، به صورت ساده و کاربردی با امکانات و تکه کدهای کمیاب توضیح داده شده است و شما می توانید با استفاده از آموزش ها و کدهای استفاده شده در این فرادرس به راحتی نرم افزار مورد نیاز خود را کدنویسی کرده و نیز وارد بازار کار شده و از برنامه نویسی کسب درآمد کنید.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۱۳ ساعت و ۳۹ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

4

fvcs9404-svg.svg

آموزش شی‌ گرایی در سی شارپ (C#‎)

زبان برنامه سازی C#‎ یکی از قدرتمندترین زبان های برنامه سازی است، امروزه Platform.Net یکی از بهترین محیط های تولید محصولات نرم افزاری به شمار می رود و زبان C#‎ یکی از زبان های برنامه سازی شی‌ گرا این Platform است. با به کارگیری برنامه نویسی شی‌ گرا، نرم افزار تولید شده بسیار قابل فهم تر شده، نگهداری و سازماندهی آن اصولی تر و اصلاح و خطایابی آن ساده تر می شود. این موارد از اهمیت خاصی برخوردار هستند چرا که تخمین زده می شود که هشتاد درصد هزینه یک نرم افزار مربوط به دوره نگهداری و ارتقای آن در چرخه طول عمرش است و ارتباطی با نوشتن و توسعه اولیه نرم افزار ندارد. با تمام این اوصاف، مشخص است که برنامه نویسی شی‌ گرا تبدیل به یکی از کلیدی ترین مفاهیم برنامه نویسی در چند دهه آینده خواهد شد.

مدرس: رشید شجاعی مدت زمان آموزش: ۱۴ ساعت و ۳ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

5

fvcs94083-svg.svg

آموزش برنامه نویسی تحت شبکه با سی شارپ در قالب پروژه

با ارائه شبکه های کامپیوتری، نیازهای جدیدی نیز مطرح گردید مانند نرم افزارهایی که تحت شبکه بتوانند امور را مدیریت کنند. به طور مثال شما یک محیط کوچک مانند کافی نت ها را در نظر بگیرید. برای مدیریت یک کافی نت و همین طوری کاربرانی که از طریق سیستم های موجود به اینترنت متصل می شوند نیاز هست تا یک نرم افزار جامع به منظور مدیریت و کنترل کاربران وجود داشته باشد. شما در نظر بگیرید که بدون داشتن یک نرم افزار تحت شبکه، مدیریت این کافی نت کوچک چقدر سخت خواهد شد. حال همین مشکل نداشتن را در یک سازمان و ارگان بزرگتر مانند بانک را در نظر بگیرید.

مدرس: سید رضا هاشمیان مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

6

FVCS9608-svg.svg

آموزش WPF در سی شارپ (#C) برای ساخت و اجرای اینترفیس - مقدماتی

WPF تکنولوژی قدرتمند جدیدی است که توسط مایکروسافت برای طراحی گرافیکی زیبا در محیط ویژوال استودیو معرفی شده است که دارای امکانات ویژه ای می باشد. پایه کار WPF روی DirectX است. این تکنولوژی امکانات گسترده ای برای برنامه نویسان در طراحی گرافیکی پروژه ها فراهم می کند. امروزه استفاده از WPF در برنامه نویسی روز به روز در حال افزایش است. در این دوره نحوه کار با WPF را از ابتدا تا سطح قابل بسیار قبولی یاد خواهید گرفت.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

7

FVCS96022-svg.svg

آموزش کار با بانک اطلاعاتی اکسس (Access) در سی شارپ (#C)

هدف ما از ارائه این آموزش کاربردی، آموزش کامل کار با بانک اطلاعاتی اکسس (Access) در سی شارپ (#C) است. به دلیل اینکه مایکروسافت اکسس در اکثر سیستم ها همراه با مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است، برنامه های تولید شده که دارای بانک اطلاعاتی اکسس هستند بدون نیاز به نرم افزار پیش نیاز خاصی به راحتی قابل اجرا و از حجم کمی نیز برخوردار هستند. ما در این دوره، آموزش های مورد نیاز جهت ثبت، حذف، ویرایش، جستجوی اطلاعات، پشتیبان گیری و … را در اکسس با سی شارپ ارائه خواهیم داد.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۲ ساعت و ۴۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

8

FVCS9508-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – پیاده سازی سیستم نوبت دهی

در این دوره آموزشی از روش ها و کدهای مختلفی استفاده خواهد شد که دانشجویان علاقه مند به برنامه نویسی را در رسیدن به هدف خود کمک خواهد کرد. این دوره تقریبا صفر تا صد زبان سی شارپ را دارا است و با یادگیری این دوره دانشجویان می توانند زبان قدرتمند سی شارپ را به طور کامل یاد بگیرند.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

9

FVCS96021-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – پیاده سازی سیستم رستوران آنلاین

در این آموزش می خواهیم با استفاده از دانش برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار یک پروژه را به صورت کاملاً مستقل بسازیم. این فرادرس تنها یک بهانه برای ارائه مسائل کاربردی و کد نویسی حرفه ای تر برای شما دوستان گرامی می باشد. البته این جدا از آن است که خود موضوع به صورت کاملاً کاربردی می باشد، اما شما با آموزش آن و الگو برداری، می توانید بخش های دیگر سایت ها را نیز به راحتی انجام دهید.

مدرس: میثم حبیبی مدت زمان آموزش: ۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

10

fvcs96091-svg.svg

آموزش ساخت ربات تلگرام با سی شارپ (C#‎)

امروزه استفاده از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام بسیار فراگیر شده است. با توجه به این که در حال حاضر یکی از کارآمد ترین قابلیت‌ های تلگرام، ربات‌ ها هستند که وظایف مختلفی از جمله: ارسال پیام به کاربران و ارسال عکس برای کاربران را بر عهده دارند. ما در این فرادرس قصد داریم شما را با ربات‌ های تلگرام آشنا کنیم، متدهای مختلف آن را به شما معرفی کنیم و نحوه‌ ساخت ربات را به شما آموزش دهیم و در آخر نیز با استفاده از زبان برنامه نویسی محبوب و پرکاربرد سی شارپ (#C)، یک ربات تلگرام ساده را پیاده سازی کنیم.

مدرس: محمد جباری مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

11

FVCS9601-svg.svg

12

fvcs9609-svg.svg

آموزش WPF در سی شارپ (#C) برای ساخت و اجرای اینترفیس - تکمیلی

بعد از ارائه فرادرس آموزش مقدماتی WPF در سی شارپ، با هدف تکمیل آموزش WPF، این بار در نظر داریم تا مباحث پیشرفته و کاربردی تر مانند طراحی فرم های پیشرفته، کار با تکنولوژی LINQ to SQL در WPF و تهیه گزارش از دیتابیس، اعتبار سنجی در WPF، کار با تم ها، طراحی فرم ها بدون وابستگی به رزولوشن صفحه نمایش، آموزش WPF را به صورت کاربردی تر ارائه دهیم.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

13

FVCS9511-svg.svg

14

fvcs9501-svg.svg

آموزش برنامه نویسی با روش سه لایه به زبان سی شارپ

در اکثر نرم افزارهای مرتبط با برنامه نویسی مثل سی شارپ، لازم است تا بخش هایی از کد را در قسمت های مختلف برنامه تکرار نماییم. تکرار موارد یکسان، علاوه بر خسته کننده بودن، مشکلاتی را نیز به همراه خود دارد. به عنوان مثال، اگر بخشی از برنامه تکرار شونده تغییر کند نیاز است تا کلیه برنامه بررسی شده و این بخش ها تغییر کنند. انجام این کار علاوه بر عدم بهینگی برنامه، خطاهای زیادی نیز ایجاد می نماید.

مدرس: میثم حبیبی مدت زمان آموزش: ۳ ساعت و ۴۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

15

FVCS95102-svg.svg

آموزش ساخت بازی با سی شارپ (C#‎)

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی شی گرا و سطح بالا هست و امروزه در مجموعه زبان های برنامه نویسی پر طرفدار قرار می گیرد. برای تسلط روی مهارت برنامه نویسی، لازم است تا برنامه های مختلفی نوشته شود و اجرای آن بررسی شود. یکی از راه های تسلط روی برنامه نویسی، نوشتن بازی های مختلف است. در این آموزش ساخت چند بازی ساده و عمومی و چند مثال انجام می شود. سعی شده است بازی هایی در این آموزش پیاده سازی شود که هم به صورت دو نفره بازی می شوند و برای بازی به دو کاربر نیاز هست و هم به صورت یک نفره.

مدرس: رضا خاجوی مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۴۰ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

16

fvcs94082-svg.svg

آموزش کاربردی Entity Framework در سی‌ شارپ (#C)

شرکت مایکروسافت از سال ۲۰۰۸ چارچوب محبوب و کاربردی Entity Framework را تولید کرد که این چارچوب یک ORM است و از سرویس های ADO.NET استفاده می کند. هنگامی که بخواهیم میان زبان برنامه نویسی شی گرای #C و پایگاه داده SQL Server که سیستمی رابطه ای و غیرشی گرا است، ارتباط برقرار کنیم از مفهوم Object Relational Mapping استفاده می کنیم. هدف استفاده از چارچوب Entity Framework این است که بتوان مشکلات و نقایص موجود در روش های قبل مانند: Ad-Hoc, Parametric و Stored Procedure که از کلاس های کتابخانه ADO.NET استفاده می کردند را به حداقل برسانیم.

مدرس: بهروز دیندار مدت زمان آموزش: ۱۲ ساعت و ۱۲ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

17

fvcs9606-svg-.svg

آموزش کار با دستورهای گرافیکی در سی شارپ (C#‎)

امروزه زبان سی شارپ (#C) برای پیاده سازی پروژه های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مواردی که می شود از این زبان قدرتمند استفاده نمود در مباحث گرافیکی می باشد. هدف از این فرادرس، نحوه به کارگیری دستورات گرافیکی موجود در زبان سی شارپ در قالب پروژه های مختلف کوچک است تا مخاطب بتواند با استفاده از این دستورات، کارهای گرافیکی پروژه های خود را انجام دهد.

مدرس: عبداله اسکندری مدت زمان آموزش: ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

18

fvcs9711-svg.svg

آموزش WPF در سی شارپ برای ساخت و اجرای اینترفیس - پیشرفته

در این فرادرس، طراحی را با استفاده از WPF و متریال دیزاین به صورت حرفه ای انجام خواهیم داد. روال آموزش نیز به این صورت است که ابتدا مقدمه ای درباره WPF بیان شده و بعد در مورد تکنولوژی MVVM توضیحاتی داده می شود و پس از یادگیری آن به آموزش تکنولوژی Entity Framework Code First می پردازیم و بعد از آن یک پروژه برای کار عملی با ترکیب هر دو مورد MVVM و Entity Framework Code First انجام خواهیم داد. در بخش بعد نیز متریال دیزاین آموزش داده شده تا پس از یادگیری آن، یک پروژه کامل را با استفاده متریال دیزاین و Entity Framework Code First انجام دهیم.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

19

FVCS95081-svg.svg

​آموزش ارسال و دریافت پیامک با مودم‎ در سی شارپ (C#‎)

اکثر نرم افزارهایی که پیاده سازی می شوند نیازمند امکان ارسال و دریافت پیامک خواهند بود تا هر اتفاقی در نرم افزار رخ می دهد یا هر موردی که تغییر می کند، از طریق پیامک به کاربر اطلاع رسانی شود. ما در این دوره به صورت کامل و از صفر تا صد نحوه اضافه کردن قابلیت پیامک به نرم افزار را با هر دو روش مودم GSM و وب سرویس آموزش خواهیم داد.

مدرس: عبداله اسکندری مدت زمان آموزش: ۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

20

FVCS95091-svg.svg

آموزش رسم نمودار در سی شارپ (C#‎)

در اکثر پروژه های نرم افزاری، رسم نمودار بخش جدا نشدنی نرم افزار می باشد و بسیاری از آمارهایی که قرار است نمایش داده شود، باید به صورت گرافیکی و با استفاده از نمودار به کاربر نمایش داده شود. همچنین هر داده ای باید با نمودار مخصوص به خود رسم گردد. در این دوره شما با نحوه رسم انواع نمودار در سی شارپ، آشنا خواهید شد.

مدرس: عبداله اسکندری مدت زمان آموزش: ۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

21

fvcs95041-svg.svg

آموزش قفل نرم افزاری در #C از طریق رجیستری

قفل گذاری روشی است که برای جلوگیری از کپی و تکثیر غیر مجاز نرم افزار صورت می گیرد. در این آموزش با چند مدل الگوریتم خاص که توسط برنامه سی شارپ نوشته شده، دریافت شده و با سریالی که ما موقع ایجاد برنامه آن را ایجاد کرده ایم، ادغام می شود. یک کد فعال سازی برای اکتیو کردن برنامه ایجاد خواهد شد و به این ترتیب برنامه ما، به یک قفل نرم افزاری مجهز می شود. هدف فرادرس از این آموزش بالا بردن سطح امنیت برنامه ها و پروژه هایی است که تولید می کنیم.

مدرس: مجتبی شادریان مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۵ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

22

fvcs95042-svg.svg

23

FVCS9602-svg.svg

24

fvcs9504-svg.svg

آموزش Cryptography در دات نت

در تمام تاریخ، رمزنگاری برای عبور محرمانه اطلاعات کاربرد دارد که به ویژه در زمان جنگ اهمیت فراوانی را به خود اختصاص می دهد. با اختراع ماشین های مدرن، رمزنگاری امروزه تمایل دارد یک داده خام را که برای محافظت از کانال های ارتباطی، ایمیل ها، مرورگرهای وب، تراکنش های مالی و … رمزنگاری کند. هدف این آموزش کمک به توسعه دهندگان .Net ای است که می خواهند بدانند چگونه می توانند به طور عملی از رمزنگاری داده ها در نرم افزارهای خود استفاده کنند.

مدرس: وحید باقی مدت زمان آموزش: ۳ ساعت و ۲۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

25

fvcs9408-svg.svg

آموزش آشنایی با LINQ to SQL در C#‎

ارتباط بین اطلاعات و برنامه کاربردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به خصوص در مواقعی که سرعت انجام عملیات و ایجاد ارتباط برای کاربر مهم باشد. LINQ یک واسط بین اطلاعات و برنامه های کاربردی است که دارای سرعت نسبتا بالاتری می باشد؛ همچنین یک زبان برای گرفتن Query از هر نوع مجموعه داده (Database، آرایه ها، XML و…) است.

مدرس: فرشید شاکری مدت زمان آموزش: ۲ ساعت و ۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

26

FVCS9507-svg.svg

آموزش ساخت سیستم آزمون گیر در سی شارپ

در این آموزش، شما با نحوه پیاده سازی سیستم آزمون گیر آشنا خواهید شد. سیستم آزمون گیر دارای یک سری نکات در طراحی دیتابیس و کد نویسی بوده که شما به صورت کامل با این نکات، آشنا می شوید و در سیستم های مشابه می توانید از آن ها استفاده کنید. در این آموزش، شما به صورت کامل و اصولی با نحوه پیاده سازی سیستم آزمون گیر آشنا خواهید شد.

مدرس: عبداله اسکندری مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

27

FVCS96023-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (#C) - پیاده سازی نرم افزار حسابداری شخصی

در این دوره آموزشی کاربردی، تمامی مسائل و موارد مالی مربوط به یک شخص پیاده سازی می شود که در آن شخص می تواند حساب های بانکی و تمامی امور مالی خود را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه و سالانه مدیریت کند و گزارش های متنوعی هم دریافت کند. اموری مانند حساب های بانکی، درآمدها، هزینه ها، چک ها، اقساط، بدهکاری، بستانکاری، خریدهای روزانه و … را می تواند مدیریت کند و گزارش های مربوط به هر بخش را به صورت بازه های زمانی دلخواه مشاهده و چاپ کند.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۶ ساعت

یادگیری را شروع کنید

28

FVCS9510-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – سیستم مدیریت بانک

هدف از تدریس این دوره تسلط برنامه نویسان روی پروژه های مالی می‌باشد تا بتوانند پروژه هایی که مربوط به مدیریت موسسات و قرض الحسنه ها می‌باشد را پیاده سازی کنند. همچنین برنامه نویس بتواند با مواردی مثل چاپ چک، چاپ دفترچه قسط، وام و ... آشنا شود و در پروژه هایی مانند این آموزش، از آن ها استفاده کند. در این آموزش ویدئویی، ابتدا کل سیستم قرض الحسنه را تحلیل کرده و از روی تحلیل آن پایگاه داده را طراحی خواهیم کرد. سپس در مرحله بعد ظاهر پروژه را طراحی می کنیم و بعد از آن کدنویسی قسمت های مختلف را شروع خواهیم کرد.

مدرس: عبداله اسکندری مدت زمان آموزش: ۷ ساعت و ۱۰ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

29

fvcs95072-svg.svg

آموزش برنامه نویسی سورس کدهای الگوریتمی در سی شارپ

مجموعه سورس کدهای آموزش داده شده بیش از ۵۰ برنامه است که در محیط برنامه نویسی سی شارپ آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، برای کلیه دانشجویان جدیدالورود و علاقه مند به برنامه نویسی توصیه می گردد. با استفاده از مجموعه آموزشی فوق، قدرت تحلیل، برنامه نویسی و انجام پروژه های گوناگون افزایش پیدا خواهد کرد.

مدرس: مجتبی شادریان مدت زمان آموزش: ۶ ساعت و ۴۴ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

30

FVCS95071-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – پیاده سازی سیستم هتلداری

در این آموزش، به نکاتی اساسی در مورد زبان برنامه نویسی C#‎ اشاره خواهیم کرد. ما در این فرادرس سعی داریم تا با ساخت نرم افزاری که در آن از کدهای مفید، پرکاربرد و پرس و جوهای مناسبی که برای مدیریت اطلاعات در بانک اطلاعاتی SQL و گزارش گیری استفاده شده، دانشجویان را در یادگیری سریع زبان قدرتمند سی شارپ یاری کنیم.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۱۰ ساعت و ۲۴ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

31

FVCS97012-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (#C) - ساخت برنامه دانلودگر

محبوبیت و جامعیت زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C) بر هیچ کس پوشیده نیست. زبان برنامه نویسی سی شارپ، برنامه نویسان زیادی را به سمت خود کشانده است و برنامه نویسان زیادی نیز تمایل زیادی به یادگیری این زبان دارند. در این بین، استفاده از آموزش های پروژه محور برای یادگیری این زبان می تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند. ما در این فرادرس قصد داریم به صورت پروژه محور با این زبان برنامه نویسی کار کنیم. در این آموزش به نحوه ساخت یک برنامه دانلودگر برای دسکتاپ و نحوه دانلود چند فایل به صورت همزمان می پردازیم.

مدرس: محمد جباری مدت زمان آموزش: ۴۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

32

FVDPR9802-svg.svg

آموزش کاربرد Dapper ORM در #C (سی شارپ)

Dapper یک ORM کوچک، سبک و سریع است که با هدف مدیریت ارتباط محیط توسعه برنامه و پایگاه داده ایجاد شده است. با استفاده از این تکنولوژی می توان پرس و جوی SQL را در قالب Stored Procedure و یا دستورات مستقیم SQL اجرا کرد و همچنین می توان آن را قوی ترین ORM نامید چرا که سرعت اجرای پرس و جوی Query در آن نسبت به ORM های دیگر نظیر Entity Framework، بالاتر است. Dapper شامل تعدادی Extension Method برای کلاس های Connection در ADO.NET است. کدنویسی در Dapper نسبت به Entity Framework بیشتر و نسبت به ADO.NET کمتر است و همچنین Extension های متعددی را برای توسعه و انجام آپدیت به طور شی گرا و یا نگاشت کلاس ها به جداول پایگاه داده فراهم می کند.

مدرس: بهروز دیندار مدت زمان آموزش: ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

33

FVCS9701-svg.svg

آموزش کتابخانه Spire.Doc در سی شارپ (#C) برای ایجاد و ویرایش فایل Word

هدف از ارائه این فرادرس، آشنایی با نحوه کار با فایل های ورد در زبان برنامه نویسی سی شارپ می باشد و می خواهیم شما را با کتابخانه ای بسیار کامل و مفید به نام Spire.Doc آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی با فایل های ورد کار کنید. با استفاده از این کتابخانه می توانید به ایجاد و یا ویرایش یک فایل ورد (Word) بپردازید. با استفاده از این کتابخانه به امکاناتی که در برنامه ورد وجود دارد دسترسی دارید.

مدرس: محمد جباری مدت زمان آموزش: ۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

34

FVCS9509-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – پیاده سازی سیستم صدور بلیط

هدف از این دوره آموزش نکات مهم برنامه نویسی به زبان سی شارپ است. به گونه ای که اگر کسی قبلا آشنایی با زبان سی شارپ نداشته باشد، می تواند بعد از یادگیری این دوره تقریبا به زبان C#‎ مسلط شود. در این دوره کار بر روی تاریخ شمسی و جستجوی اطلاعات بین دو تاریخ گفته می شود و همچنین تکه کدهای بسیار مفیدی برای دانشجویان علاقه مند به برنامه نویسی خواهد بود.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۸ ساعت و ۴۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

35

FVCS95121-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – شبیه سازی دستگاه عابر بانک

هدف از ارائه این آموزش کاربردی، شبیه سازی کامل دستگاه عابر بانک است که دارای امکاناتی از قبیل: تعریف رمز برای کارت، تغییر رمز، ایجاد حساب، گزارش گردش حساب، برداشت از حساب، واریز به حساب، کارت به کارت و… است. در این فرادرس، نحوه افزایش و کاهش موجودی حساب بعد از انجام تراکنش های متفاوت آموزش داده خواهد شد.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۴ ساعت و ۳۳ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

36

FVCS95082-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – پیاده سازی سیستم مدیریت آتلیه

هدف ما از ارائه این دوره، آموزش کار بر روی بانک اطلاعاتی SQL با استفاده از زبان سی شارپ و همچنین کار بر روی تصاویر است. به طور کلی در این دوره مباحث مهمی که یک برنامه نویس برای یادگیری زبان سی شارپ نیاز دارد، آموزش داده خواهد شد. این دوره شامل بخش های مالی و گزارش های مالی نیز خواهد بود.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۱۰ ساعت و ۵۲ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

37

FVCS9512-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ (C#‎) – پیاده سازی سیستم مدیریت چک های بانکی

هدف از این فرادرس، ارائه آموزشی کامل در مورد نحوه مدیریت و گردش چک های بانکی از طریق زبان برنامه نویسی سی شارپ است. در این آموزش، از انواع مختلف پروسیجرهای اس کیو ال (SQL Procedures) برای فیلتر اطلاعات و تهیه گزارش های مختلف استفاده خواهد شد. نحوه انتقال و تراکنش مبالغ چک ها و تاثیر آن ها بر حساب های بانکی توضیح داده خواهد شد. همچنین در این فرادرس، نرم افزار گزارش گیری استیمول سافت ریپورت (Stimulsoft Reports) به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۵ ساعت و ۵۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

38

FVCS9603-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ C#‎ – پیاده سازی نرم افزار FeedReader (فیدریدر)

بسیاری از نرم افزارهایی که پیاده سازی می شوند نیازمند بخش هایی نظیر فیدریدر، مرورگر، اینترنت و... هستند و اگر نرم افزاری این امکان را نداشته باشد به کارایی و حذف کردن کاربر به نرم افزار کمک فراوانی خواهد کرد. در موارد غیر از این، در برخی پروژه ها، فید جزء موارد اصلی آنها می باشد و در صورت نبودن این قابلیت یک نقص محسوب می شود. از این جهت یادگیری این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یادگیری نحوه متصل کردن نرم افزار به سایت از طریق نرم افزار کاربردهای زیادی دارد و برنامه نویس باید با این موارد آشنا شود.

مدرس: عبداله اسکندری مدت زمان آموزش: ۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

39

FVCS9904-svg.svg

آموزش پروژه محور سی شارپ - پیاده سازی سیستم صدور انواع قبض

امروزه زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C)، طرفداران زیادی بین برنامه نویسان پیدا کرده است. قابلیت های فوق العاده سی شارپ در زمینه های مختلف و راحتی کار با آن، دلیل محبوبیت این زبان است. بازار کار سی شارپ امروزه گسترش بسیار زیادی پیدا کرده و یکی از پر درآمدترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود. به همین دلیل در این آموزش، نرم افزاری را پیاده سازی می کنیم تا با یادگیری آن دانشجو بتواند وارد بازار کار برنامه نویسی شده و اقدام به کسب درآمد کند. روند این فرادرس به گونه ای است که اگر دانشجو آشنایی اندکی نیز با سی شارپ داشته باشد، به راحتی می تواند از این آموزش برای یادگیری مفاهیم مهم و کاربردی استفاده کند.

مدرس: وحید اسدزاده مدت زمان آموزش: ۶ ساعت و ۲۰ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

40

FVSFT95081-svg.svg

آموزش الگوهای طراحی در تولید نرم‌ افزار با زبان سی ‌شارپ

الگوهای طراحی اولین بار توسط کریستوفر الکساندر (Christopher Alexander) ارائه شده است. پس از آن در سال ۱۹۹۴ گروهی به اسم Gang of Four، الگوهای طراحی را به ۲۳ الگوی طراحی و به سه دسته عمومی: ,Creational Design Patterns, Structural Design Patterns Behavioral Design Patterns تقسیم‌بندی کردند و به صورت یک کتاب منتشر کردند تا به معرفی و آموزش آن‌ها بپردازند. الگوهای طراحی برای حل مشکلی مشخص در فرایند برنامه‌نویسی کاربرد دارد که باید بتوانیم آن مشکلات را حین توسعه نرم‌افزار شناسایی کرده و روش متناسب با مشکلات موجود را انتخاب نموده و مساله را حل کنیم.

مدرس: بهروز دیندار مدت زمان آموزش: ۹ ساعت و ۵ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: faradars.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر