موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

کوئری نویسی در اکسس

کوئری نویسی در اکسس

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 30 شهریور 1400 ساعت 10:41

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



یک بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده (Database) مجموعه ای سازمان یافته و بدون افزونگی از داده های مرتبط به هم است که می تواند توسط سیستم های کاربردی مختلف به اشتراک گذاشته شود و به راحتی دسترسی، مدیریت و به هنگام شود. وقتی داده به صورت پایگاه داده سازماندهی می شوند، کاربر و برنامه نویس نیازی به دانستن جزییات ذخیره سازی داده ندارند. علاوه بر این داده می تواند بدون تاثیر روی اجزای دیگر سیستم، تغییر کند. برای مثال از اعداد حقیقی به صحیح، از یک ساختار فایل به دیگری یا از دستگاه ذخیره سازی نوری به مغناطیسی، تغییر کند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نرم افزار Access از مجموعه نرم افزارهای داخل بسته نرم افزاری Office است که به کاربر کمک می کند تا پایگاه داده های رابطه را ایجاد و مدیریت کند. این نرم افزار امکاناتی فراهم می کند تا به ساده ترین روش ممکن، پایگاه داده مورد نظر را ایجاد کرده و داده های خود را در آن ذخیره کند.

اگر بخواهیم نرم افزار Access را تشریح کنیم، می توانیم بگوییم که این نرم افزار ترکیبی از موتور پایگاه داده Jet و همین طور رابط کاربری گرافیکی و ابزارهای مورد نیاز است تا به کاربر امکان ایجاد پایگاه داده و همین طور درج و مدیریت اطلاعات را بدهد.

ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث کار با Query در اکسس (Access) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

این آموزش رایگان بخشی از آموزش اکسس (Access) به همراه کدنویسی VBA‎‎‎‎‎ است. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از این آموزش بر روی این لینک (+) کلیک کنید.

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:
  • کار با Query در اکسس (Access)
    • ایجاد Query در نماهای مختلف
    • ویرایش Query
    • کار با Query پارامتریک
    • محاسبات
    • کار با Query های الحاقی و عملیاتی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: faradars.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر