موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سورس رایگان سی شارپ

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 02 آذر 1400 ساعت 22:19

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سورس برنامه مدیریت بانک سپه با سی شارپ

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در خدمت شما هستیم با سورس برنامه مدیریت بانک سپه با سی شارپ از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران. سورس برنامه کامل مدیریت بانک سپه با زبان برنامه نویسی سی شارپ که بصورت جامع همه جوانب در آن درنظر گرفته شده است،از معرفی مشتری تا ثبت اطلاعات ضامن و چاپ گزارش ها و…

(بیشتر…)

دانلود 7 سورس برنامه نویسی سی شارپ

در خدمت شما هستیم با دانلود 7 سورس برنامه نویسی سی شارپ بصورت رایگان از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران.

(بیشتر…)

آموزش ساخت نرم افزار مدیریت باشگاه با برنامه نویسی سی شارپ-جلسه پنجم

با فیلم آموزش ساخت نرم افزار مدیریت باشگاه با برنامه نویسی سی شارپ-جلسه پنجم از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران در خدمت شما هستیم.

(بیشتر…)

سورس برنامه گرفتن عکس از صفحه با سی شارپ

در ادامه انتشار پروژه های برنامه نویسی سی شارپ در خدمت شما هستیم با سورس برنامه گرفتن عکس از صفحه با سی شارپ از وب سایت سورس باران.

(بیشتر…)

سورس برنامه کامپایلر و IDE زبان برنامه نویسی VB و C#

در این مطلب سورس برنامه کامپایلر و IDE زبان برنامه نویسی VB و C# با امکان افزودن رفرنس و ساخت فایل exe رو از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران قرار دادیم.

(بیشتر…)

سورس برنامه مدیریت ابزار سیستم (تسک منیجر) با سی شارپ

در ادامه انتشار رایگان پروژه های برنامه نویسی از وب سایت سورس باران در این مطلب سورس برنامه مدیریت ابزار سیستم (تسک منیجر) با سی شارپ رو برای شما دوستان قرار دادیم.

(بیشتر…)

سورس برنامه دریافت سورس کد HTML وب سایت ها

سلام دوستان. در این مطلب در ادامه پروژه های رایگان برنامه نویسی سورس برنامه دریافت سورس کد HTML وب سایت ها رو تقدیم حضورتان می نماییم. لطفا با ما همراه باشید…

(بیشتر…)

سورس برنامه تبدیل فایل اکسل به CSV با سی شارپ

باسلام. در این مطلب از وب سایت سورس باران سورس برنامه تبدیل فایل اکسل به CSV با سی شارپ رو برای شما دوستان قرار دادیم. لینک دانلود در ادامه….

(بیشتر…)

سورس برنامه تمرین و افزایش سرعت تایپ با سی شارپ

سلام و عرض ادب. دوستان عزیز در این مطلب از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران سورس برنامه تمرین و افزایش سرعت تایپ با سی شارپ رو براتون جهت دانلود قرار دادیم. این سورس برنامه نویسی سی شارپ در واقع برنامه تمرین و افزایش سرعت تایپ با کیبورد که ابتدا یک لیست متنی به برنامه داده میشود و باید در زمانی که در نظرگرفته خواهد شد تمامی متن ها را بصورت صحیح تایپ کنید.

(بیشتر…)

سورس پروژه سیستم مدیریت چک با سی شارپ

در خدمت دوستان عزیز هستیم با سورس پروژه سیستم مدیریت چک با سی شارپ از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران.توضیحات بیشتر در ادامه مطلب…

(بیشتر…)

سورس پروژه مدیریت پایگاه بسیج به زبان سی شارپ + داکیومنت

باسلام و عرض ادب. در این مطلب سورس پروژه مدیریت پایگاه بسیج به زبان سی شارپ + داکیومنت رو از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران جهت دانلود قرار دادیم. توضیحات بیشتر در ادامه مطلب، لطفا با ما همراه باشید…

(بیشتر…)

سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ

در خدمت دوستان عزیز هستیم با سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران. توضیحات بیشتر در ادامه مطلب.

(بیشتر…)

سورس پروژه برنامه انبارداری با سی شارپ و دیتابیس Access

در خدمت دوستان عزیز هستیم با سورس پروژه برنامه انبارداری با سی شارپ و دیتابیس Access از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران. سورس انبار داری از جمله سورس هایی هست که کاربران زیادی درخواستش رو دارن و تصمیم بر این شد که توی این مطلب به رایگان در اختیار شما قرار بدیم. تصاویری از پروژه به همراه توضیحات در ادامه مطلب،لطفا با ما همراه باشید…

(بیشتر…)

سورس کد پازل با سی شارپ

سلام دوستان. توی این مطلب از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران سورس کد پازل با سی شارپ رو براتون جهت دانلود قرار داده ایم. پروژه حاوی نکات بسیار خوبی برای یادگیری میباشد و بررسی آن میتواند نکات بسیار آموزنده ای داشته باشد . نحوه بازی به این صورت است که ۱۵ مربع در ۱۶ خانه قرار گرفته اند و یک خانه خالی است و هر مربع میتواند به مربع خالی ( در صورتی که کنار آن باشد ) انتقال پیدا کند و با همین سلسله جابجایی ها ، باید اعدا پازل را از ۱ تا ۱۵ مرتب کنید . سعی شده که پروژه تا حد امکان ساده وقابل فهم نوشته شود تا همه کاربران بتوانند به راحتی آن را درک کنند . برای مربع ها و … نیز از لیبل استفاده شده و هیچ ابزار اضافه ای برای پیاده سازی پروژه به کار نرفته است . در این پروژه از دیتابیس و افزونه های جانبی استفاده نشده است و به راحتی قابل اجرا و راه اندازی است.

(بیشتر…)

پروژه انیمیشن متن با سی شارپ

در خدمت دوستان عزیز هستیم با پروژه انیمیشن متن با سی شارپ که از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران جهت دانلود قرار داده ایم. نحوه به حرکت آوردن متن به صورت انیمیشنی در این پروژه بررسی شده است که میتواند برای بهبود جلوه های ظاهری پروژه های شما کاربرد داشته باشد. کار با توابع رشته ای ، تایمر و … در این سورس بررسی شده اند . بطور کلی برای انیمیشن دادن به اشیا در سی شارپ از شی تایمر استفاده میکنیم که همانطور که میدانید ، برای تکرار یک دستور دربازه های زمانی ثابت بکار میرود ، در این پروژه نیز با استفاده از تایمر ، افکت انیمیشنی متن را تنظیم کردیم که شما میتوانید با کمی تغییر ، افکت های زیباتری را به پروژه اضافه کنید . امیدواریم که این مطلب مورد توجه کاربران گرامی قرار گیرد.

(بیشتر…)

سورس Paint به زبان سی شارپ

باسلام. توی این مطلب از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران سورس Paint به زبان سی شارپ رو به رایگان براتون جهت دانلود قرار داده ایم. پروژه حاوی نکات مختلفی مانند کار با عناصر گرافیکی در سی شارپ ، نحوه رسم خط با رنگ های مختلف ، رسم دایره ، چند ضلعی و سایر اشکال هندسی است که با زبان سی شارپ پیاده سازی شده است . یادگیری این موارد میتواند در زمینه های مختلف طراحی نرم افزار کاربرد داشته است . کار با عناصر گرافیکی به طور کلی به دو صورت امکان پذیر است ، یکی هنگام دیزاین و یکی هنگام اجرا و با کمک کدنویسی که در این پروژه تمامی عناصر با کمک کدنویسی ایجاد میشوند.

(بیشتر…)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر