موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 22:35

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

انجام پروژه کامپیوتر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست بهترین مهندسین رشته کامپیوتر

ثبت سفارش پروژه

انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر

متخصصان مجرب مهندسی کامپیوتر دانش گستر آمادگی دارند انجام پروژه های کامپیوتر را با بهترين کيفيت ، مناسب ترين قيمت و در کوتاهترين زمان به عهده گرفته و تحويل شما عزيزان دهند . انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر با نرم افزار های گسترده ای صورت می گیرد که لازم است با بعضی از آن ها آشنا شوید .

برای ثبت سفارش انجام پروژه هم اکنون کلیک کنید

بخشی از تخصص ما در زمینه انجام پروژه کامپیوتر

  • انجام پروژه ميکرو کنترلر و پايگاه دادهن

  • انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA

  • برنامه نويسی (PHP-ASP-JSP)

  • انجام پروژه طراحی الگوريتم

  • انجام پروژه شبيه سازی سيستم موجبری

  • محاسبات عددی و انجام پروژه پردازش تصوير

  • انجام پروژه شبيه سازی سيستم موجبري

  • انجام پروژه شبکه‏ های عصبی

maple-icon.jpg

نرم افزار میپل (Maple)

نرم افزار میپل (Maple) نرم افزاری بسیار قدرتمند برای انواع محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است . میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره را انجام دهد و برای انجام پروژه کامپیوتر بسیار کارا است .

Python-icon.png

نرم افزار پایتون (Python)

نرم افزار پایتون از جمله زبان‌های برنامه‌نویسی قدرتمندی است که در زمینه علم داده‌ها، یادگیری ماشینی، خودکارسازی سامانه‌ها، توسعه وب و… به کار گرفته می‌شود. زبان برنامه نویسی پایتون کار را برای برنامه نویسان مبتدی آسان می کند و میتوانند به راحتی اولین نرم افزار خود را تولید کنند که قطعا در رشته کامپیوتر و انجام پروژه های کامپیوتری مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

proteus-icon.png

نرم افزار پروتئوس (Proteus )

نرم افزار پروتئوس ( Proteus ) قوی ترین نرم افزار شبیه سازی الکترونیک می باشد که یکی دیگر از نرم افزار های زمینه پروژه های کامپیوتر می باشد . که یکی از قابلیت های آن شبیه سازی IC های قابل برنامه نویسی یا همان میکروکنترلر ها از جمله میکرو کنترلر های avr و fpga pic می باشد . این نرم افزار برای هر مهندس برق و الکترونیک ضروری و واجب است . نرم افزار پروتئوس دارای ۲ بخش است . بخش اول طراحی مدار ها و شبیه سازی آن و بخش دیگر طراحی پشت فیبر برای مدار ها است.

درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاهترین زمان مشاوران با شما تماس بگیرند و کار پروژه شما شروع شود.

Android-Studio-icon.png

نرم افزار اندروید استودیو (Android Studio)

نرم افزار اندروید استودیو (Android Studio) محیط مناسبی برای توسعه اپلیکیشن های اندروید است و قطعا بسیار کاربردی برای انجام پروژه دانشجویی کامپیوتر و انجام اندروید نیز هست . این IDE ابتدا به صورت ازمایشی ارائه شد و سپس با گذشت زمان و حل کردن ایرادات آن سرانجام سال 2015 نسخه تکمیل شده را ارائه کرد . در حال حاضر این نرم افزار بهترین محیط توسعه اپلیکیشن های اندروید است و گوگل همواره اپدیت های جدید را ارائه می دهد و پشتیبانی کامل دارد .

اگر به دنبال سرعت و کیفیت بالای پروژه خود جهت کسب بالاترین نمره هستید به بهترین سایت مراجعه کردید.

برای ثبت سفارش انجام پروژه هم اکنون کلیک کنید

روند ثبت سفارش پروژه چگونه است؟

جهت ثبت سفارش پروژه خود می توانید با مراجعه به لینک ثبت سفارش پروژه درخواست خود را برای ما ثبت کنید . همچنین در این صفحه لینک های واتس اپ و تلگرام برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا بتوانید به راحتی در خواست خود را برای ما ثبت کنید .

شرایط پرداخت هزینه پروژه چگونه است؟

پس از اینکه پروژه خود را برای ما ارسال کردید و هزینه پروژه شما مشخص شد می بایست 50 در صد مبلغ پروژه را به عنوان پیش پرداخت برای ما واریز بفرمایید و پس از آن روند کار پروژه شما آغاز خواهد شد . و در نهایت زمانی که پروژه آماده تحویل شد به شما اطلاع خواهیم داد و با تسویه کل مبلغ فایل نهایی پروژه در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

اگر بخواهم در زمینه انجام پروژه با شما همکاری داشته باشم باید چه کاری انجام دهم؟

جهت همکاری در زمینه انجام پروژه با مراجعه به صفحه همکاری انجام پروژه دانشجویی و مطالعه شرایط همکاری ، می توانید رزومه خود را برای ما ارسال بفرمایید تا پس از بررسی نتیجه را به شما اعلام کنیم .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: daneshgostarprj.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر