موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پروژه سی شارپ مقدماتی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 27 آذر 1400 ساعت 03:16

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان پروژه سی شارپ مقدماتی را مطالعه خواهید کرد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

5467_KarmandanManager.jpg

پروژه رایگان مدیریت کارمندان به زبان سی شارپ C# را برای شما علاقه مندان حوزه برنامه نویسی سی شارپ و دانشجویان رشته مهندسی نرم افزار آماده کرده ایم که می توانید در ادامه این سورس کد را دانلود کنید. از سری پست های پروژه و سورس کد رایگان در سایت آغازه قصد داریم به بررسی امکانات این پروژه بپردازیم. که به شرح زیر است. ثبت ، ویرایش و حذف اطلاعات کارمندان ، گزارشگیری از کارمندان ، ثبت و مدیریت اضافه کار ..

Source-Manager-Check-C-Sharp-aghazeh.jpg

پروژه مدیریت صدور چک به زبان سی شارپ برنامه نویسی شده است را رایگان در اختیار شما کاربران عزیز سایت آغازه قرار می دهیم. این سورس کد با پایگاه داده اس کیول سرور ۲۰۰۸ و زبان C# تهیه شده است . از حمله امکانات این پروژه می توان به ثبت نام کاربران ، ثبت و صدور اطلاعات چک صادره شده ، مدیریت مبالغ چک ها ، مدیریت زمان وصول چک ها و… اشاره نمود. این پروژه با ویژال استادیو ۲۰۱۰ برنامه نویسی شده است که ..

87776-Project-Code-C-Sharp.jpg

مجموعه سورس کد های پروژه های دانشگاهی به زبان سی شارپ را برای شما آماده کرده ایم . این پست شامل ۳۶ پروژه درسی دانشگاهی می باشد که در اختیار شما قرار می گیرد. ضرب ماتریس ها ، آرایه ها و جستجوی ارایه ها دو بعدی ، پیدا کردن اعداد فیبوناچی و… از جمله مواردی است که در این سری پروژه های دانشجویی به زبان c# آماده شده است. این سری از سورس کد ها نتیجه تلاش علی دوستی و شعبان دوستی می باشد که در دانشگاه..

124-Project-C-Sharp-Free-Taban-Dic.jpg

پروژه رایگان دیکشنری آنلاین به زبان سی شارپ را که قابلیت ترجمه متن ها را نیز داراست را جهت دانلود کاربران آغازه قرار می دهیم. این پروژه با کد نویسی بسیار ساده و استفاده از کلاس های تعریف شده در کد برنامه قابلیت سرچ کلمات بر اساس مترداف لغات و ترجمه آنلاین کلمه ها را به زبان فارسی را داراست. این سورس کد نتیجه تلاش جناب آقای محمد توکلی می باشد که برای سایت آغازه ارسال داشته است. برای اجری برنامه نیا..

basij-project-csharp.jpg

پروژه مدیریت پایگاه بسیج با زبان سی شارپ #C همراه مستندات برنامه را برای شما آماده دانلود کرده ایم. این پروزه با زبان برنامه نویسی #C تهیه شده است داکیومنت های این پروژه نیز برای شما کاربران عزیز سایت آغازه ضمیمه شده است. در این پروزه شما کار اب فایل ها را بطور کامل فرا خواهید گرفت در این پروژه سعی شده است که از سیستم ساختار فایل که در درس ذخیره و بازیابی اطلاعات تدریس شده است بجای پایگاه داده اس..

22662522.jpg

در این پست از سایت آغازه پروژه و سورس کد مدیریت پایانه مسافربری را که با زبان سی شارپ و با دیتابیس Sql Server 2005 برنامه نویسی شده است را تقدیم شما می کنیم. در این پروزه شما با اصول برنامه نویسی تجاری آشنا می شوید. این پروزه به همراه مستندات و داکیومنت برنامه می باشد. از جمله امکانات این سورس کد می توان به زمان حرکت اتوبوس ها ، مدیریت مسافران و رزور بلیط اشاره کرد. این پروژه با زبان C# و با پایگاه دا..

255258925.jpg

پروژه سیستم مدیریت کتابخانه که با زبان سی شارپ برنامه نویسی شده است را تقدیم شما کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. در این سورس کد از پایگاه داده اس کیول سرور استفاده شده است . از جمله امکانات پروژه کتابخانه ساده بودن و دارای فرم لاگین و ثبت اطلاعات کتابدار و به همراه جستجوی کتابهای موجود می باشد. دارا بودن تقویم شمسی و استفاده از کامپوننت ترلینک به زیبایی این برنامه افزوده است. شما می توانید پروژه ..

2236622.jpg

در این پست از سایت آغازه پروژه مدیریت نمایشگاه خودرو را که با زبان سی شارپ و پایگاه داده Sql Server برنامه نویسی شده است را رایگان تقدیم شما کاربران عزیز می کنیم. از جمله امکانات این پروژه می توان به ثبت خرید و فروش خودرو ها در نمایشگاه ماشین ، ثبت خودرو های مانده در نمایشگاه ، واسط کاربری بسیار زیبا ، گزارشگیری حرفه ای ، و… نام برد. این پروژه با زبان C# و با بانک اطلاعاتی اس کیول سرور به همراه مستندات و ..

4155695656.jpg

پروژه فروشگاه موبایل که با زبان سی شارپ و با پایگاه داده Sql Server برنامه نویسی شده است را رایگان تقدیم شما کاربران عزیز سایت آغازه می کنیم. در این پروژه سعی شده است بر بهینه بودن فرم ها و نرمال سازی جداول پایگاه تمرکز بیشتری شود. در این پروژه از کامپوننت شرکت dev مورد استفاده قرار گرفته است که بر زیبایی این پروژه افزوده است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد سورس کد فروشگاه موبایل می توان به ثبت و خرید ..

145695556.jpg

از سری بخش های دانلود پروژه و سورس کد های رایگان از سایت آغازه برای شما کاربران عزیز برنامه مدیریت مطب را که با زبان سی شارپ و با پایگاه داده SQL Server برنامه نویسی شده است را تقدیم شما عزیزان می کنیم. از جمله ویژگی های این سورس کد مدیریت مطب می توان به ثبت پذیرش بیمار ، ثبت شرکت های طرف قرارداد ، محیط گزارش گیری حرفه ای ، ثبت فروش و خدمات کالا و سرویس ها به مشتریان ، واسط کاربری بسیار زیبا ، اشا..

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: aghazeh.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر