موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قیمت پروژه اندروید

قیمت پروژه اندروید

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 17:10

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از موضوعاتی که برای درخواست کنندگان اهمیت ویژه ای دارد مبحث هزینه ساخت اپلیکیشن می باشد. بطور کلی هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. در اینجا سعی ما بر این است که شما را با موارد تاثیرگذار در این زمینه بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

مشاوره اختصاصی هزینه ساخت اپلیکیشن

پروژه های طراحی اپلیکیشن به مراتب نسبت به طراحی وب سایت از پیچیدگی و هزینه بیشتری برخوردارند. شما پیش از هرگونه اقدام نیاز دارید که در زمینه ارائه خدمات خود به شیوه آنلاین ، فرصت ها و چالش های پیش رو اطلاعات مناسبی را دریافت نمایید. لازمه موفقیت داشتن برنامه معین در کنار دریافت مشاوره از افراد آگاه و خبره در این زمینه می باشد. شرکت نرم افزاری ویستا با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای از مشاوران فنی و اختصاصی، این آمادگی را دارد که پاسخگوی شما در این زمینه باشد. کافی است شماره خود را وارد کنید تا مشاوران ویستا با شما تماس برقرار کنند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

lazy_placeholder.gif

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ساخت اپلیکیشن

عوامل متعددی در رابطه با هزینه ساخت اپلیکیشن در فرایند ایجاد یک برنامه تاثیرگذار است. نخست پلتفرم مورد نظر می باشد. به شکلی که هزینه تمام شده برای طراحی اپلیکیشن اندروید در مقایسه با ios متفاوت خواهد بود. همینطور تکنولوژی به کار رفته نظیر Native و Multiplatform نیز در هزینه طراحی اپلیکیشن اثر گذار خواهد بود.

مورد دیگر مربوط به طرح های سفارشی و انیمیشن های اختصاصی اپلیکیشن می باشد. در این زمینه می‌توان به مبحث UI و UX اشاره کرد که با توجه به نوع کسب و کار شما و درخواست‌هایی که مبنی بر سفارشی سازی بیشتر خواهید داشت، می‌تواند هزینه بیشتری را شامل شود. ظاهر اپلیکیشن و انیمیشن های بکار رفته در آن تاثیر مستقیمی در تجربه کاربر به هنگام استفاده از اپلیکیشن را دارد.

مبحث بعدی مربوط به ویژگی‌های اختصاصی و شاخص یک اپلیکیشن می‌باشد. این مورد تنوع بسیار زیادی دارد و با توجه به نیاز کارفرما می‌تواند امکانات متعددی را شامل شود. ویژگی‌های اضافی نقش بسیار تعیین کننده ای در هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل درخواستی شما خواهد داشت.

lazy_placeholder.gif

ویژگی‌های تعیین کننده هزینه ساخت اپلیکیشن

در قسمت قبل بصورت خلاصه به ویژگی ها و امکانات اختصاصی گنجانده شده در ساخت اپلیکیشن و این موضوع که می‌تواند بصورت مستقیم بر هزینه طراحی اپلیکیشن تاثیرگذار باشد اشاره ای داشتیم. حالا قصد داریم شما را با برخی از این ویژگی ها آشنا کنیم. شما می‌توانید با توجه به نوع کسب و کارتان و نیازی که احساس می کنید هر کدام از ویژگی های منحصر به فرد را انتخاب نمایید.

امکان استفاده از دوربین موبایل و دسترسی به گالری

قابلیت گنجاندن GPS و مسیریابی

قابلیت اتصال به wifi و دریافت و ارسال داده

امکان ارسال پیامک جهت احراز هویت

بکارگیری سنسور های گوشی نظیر شتاب سنج و ژیروسکوپ

ذخیره سازی اطلاعات در داخل دستگاه و پایگاه داده داخلی

قابلیت پشتیبانی از دو یا چند زبان مختلف

قابلیت چت آنلاین در طراحی اپلیکیشن

بخش امتیاز دهی به پست های مختلف

قابلیت قرار دادن ویدئو و بخش گالری تصاویر

قابلیت پرداخت درون برنامه ای

قابلیت مرور کردن صفحات وب بدون خروج از برنامه

امکان ثبت نام برای کاربران و ایجاد حساب کاربری

پنل مدیریت حرفه ای برای اپلیکیشن

قابلیت دسته بندی پیشرفته برای اپلیکیشن فروشگاهی

قابلیت انجام محاسبات مختلف برای اپلیکیشن حسابداری

طراحی سایت اختصاصی به همراه ساخت اپلیکیشن

انتشار اپلیکیشن در Google Play و App Store به وسیله شرکت

هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل

شرکت نرم افزاری ویستا از کادری مجرب و متعهد تشکیل شده است. هدف ما کمک به رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. از این جهت بهترین خدمات در کنار مناسب ترین هزینه ساخت اپلیکیشن به مشتریان گرامی ارائه می شود. اهمیتی ندارد که شما فعالیت نوپایی را شروع کرده اید و یا اینکه دارای سابقه بلند مدت در زمینه کاری خود می باشید، این امکان را دارید که با اقدام برای ایجاد اپلیکیشن و طراحی سایت اختصاصی خود در هر لحظه و مکان به مشتریان بی شماری خدمات رسانی کنید  محصولات و برند خود را تبلیغ نمایید، بصورت مستقیم و بدون واسطه با مشتریان در ارتباط باشید و در نهایت به سودآوری چشمگیری دست یابید. برای مشاهده قیمت اپلیکیشن فروشگاهی و سایر اپلیکیشن ها به پایین صفحه اسکرول کرده و یا روی لینک زیر کلیک کنید. 

خدمات ویستا در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی منحصر به فرد و کدنویسی اختصاصی 

مشاوره رایگان و حرفه ای در حرفه اپلیکیشن و سایت

قابلیت اجرا  در هر دو پلتفرم اندروید و ios

پنل مدیریت حرفه ای به همراه یکسال پشتیبانی رایگان

تحویل source code بصورت کامل به همراه آموزش حضوری

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن های مختلف

شرکت نرم افزاری طراحی اپلیکیشن

lazy_placeholder.gif

قیمت ساخت اپلیکیشن اندروید

اندروید یک سیستم عامل متن باز می باشد و قابلیت شخصی سازی بسیاری را دارد. طی این چند سال گذشته شرکت های معتبر در زمینه ساخت گوشی های همراه با استفاده از این سیستم عامل محصولات فراوانی را روانه بازار کرده اند. میزان کاربران اندروید در کشور ما بطور متوسط بیشتر از ios می باشد. هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید به نسبت ios مبلغ کمتری خواهد بود. تیم ویستا با تخصص در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و داشتن نمونه کارهای موفق ، بهترین هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید را به مشتریان ارائه می نماید.

lazy_placeholder.gif

lazy_placeholder.gif

هزینه ساخت اپلیکیشن ios نسبت به اندروید بیشتر می‌باشد. دلیل این موضوع هزینه بالای ابزار و برنامه نویسان متخصص در زمینه ساخت اپلیکیشن ios خواهد بود. سیستم عامل ios بصورت انحصاری برای محصولات شرکت Apple طراحی شده است. از ویژگی‌های اپلیکیشن‌های مختص این سیستم عامل می‌توان به پایداری بالا و سرعت اجرای مناسب اشاره کرد. خود این موضوع نیز وابسته به سخت افزار قدرتمند گوشی‌های آیفون می‌باشد. شرکت ویستا این آمادگی را دارد که طراحی اپلیکیشن ios را با بروزترین خدمات و بهترین هزینه ساخت اپلیکیشن ios به انجام برساند.

سفارش ساخت اپلیکیشن حرفه ای

شرکت نرم افزاری ویستا در ساخت اپلیکیشن موبایل به طور حرفه ای و اختصاصی فعالیت می‌کند. ساخت اپلیکیشن باعث گسترش کسب و کار شما شده و می‌تواند در سود دهی حداکثری فعالیت شما کمک زیادی کند. طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا، طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ، طراحی اپلیکیشن خدماتی، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تعدادی از نمونه های معروف طراحی اپلیکیشن است. برای سفارش ساخت اپلیکیشن با ما تماس بگیرید.

lazy_placeholder.gif

تفاوت بین هزینه ساخت اپلیکیشن با طراحی سایت

lazy_placeholder.gif

یکی از سوالاتی که امکان دارد برای درخواست کنندگان اپلیکیشن پیش بیاید تفاوت بین هزینه ساخت اپلیکیشن با طراحی وب سایت می باشد. در زمینه طراحی سایت بعلت وجود cms های رایج و همینطور تعداد بیشتر متخصصین در این زمینه، هزینه کلی نسبت به طراحی اپلیکیشن کمتر می باشد. از جهتی مراحل ایجاد اپلیکیشن دارای پیچیدگی های بیشتری نسب به سایت می باشد. این مراحل شامل طراحی رابط کاربری مناسب به همراه توجه ویژه به تجربه کاربر به هنگام استفاده از برنامه که شامل ایجاد یک حس مناسب و تعامل بین فرد و برنامه می شود، شروع کدنویسی برای ظاهر اپلیکیشن و قسمت قابل مشاهده برای کاربر یا همان front، برنامه نویسی سمت خدمات دهنده یا همان back end ، اجرای آزمایش های صحت برنامه و مواردی از این دست می باشد. شما می توانید با اطمینان کامل ساخت اپلیکیشن موبایل خود را به تیم ویستا بسپارید. این مجموعه با داشتن کادری مجرب، نمونه کارهای موفق و ارائه مناسب ترین هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید و ios به دنبال موفقیت شما در کسب و کارتان می باشد.

این سوالی است که امکان دارد برای بسیاری از افراد پیش بیاید که واقعا چه نیازی به طراحی اپلیکیشن اختصاصی می باشد؟ تا چند سال پیش کمتر کسی به اهمیت طراحی سایت و فرصت هایی که به واسطه آن ایجاد می شد آگاهی داشت. به مرور زمان با گسترش اینترنت، مردم به استفاده از خدمات آنلاین علاقه مند شدند. دلیل اصلی آن سهولت در استفاده، صرفه جویی در زمان و هزینه های آنان بود. 

با توجه به همین موضوع بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ با هدف جذب مشتریان بیشتر و توسعه فعالیت خود اقدام به ساخت وب سایت خود کردند. وب سایت ها این امکان را ایجاد کرده بودند که در هر لحظه و بدون توجه به مکان، به کاربران خدمات رسانی کنند. به مرور زمان و درک اهمیت راه اندازی یک کسب و کار آنلاین در کنار فعالیت متداول، بسیاری از افراد برای ایجاد سایت خود اقدام کردند و این اتفاق به یک موضوع فراگیر تبدیل شد.

در حال حاضر طراحی اپلیکیشن نیز مشابه همین اتفاق می باشد. با گسترش تلفن های هوشمند در میان مردم و جذابیتی که برای کاربران ایجاد ایجاد شده است، یک فرصت ایده آل برای معرفی و ارائه خدمات به واسطه ایجاد اپلیکیشن اختصاصی فراهم شده. اپلیکیشن ها در هر لحظه و مکان در دسترس کاربران می باشند و همین موضوع یک برتری به حساب می آید.

lazy_placeholder.gif

سالها تجربه کاری و حرفه ای

اپلیکیشن خود را سفارش دهید…

برای درخواست ساخت اپلیکیشن اندروید و ios  میتوانید با شماره تلفن 88551470-021 تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین موجود در وب‌سایت و یا فرم مشاوره شماره تلفن خود را قرار دهید تا در اسرع وقت تیم بازاریابی شرکت ویستا با شما تماس بگیرند.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا:

lazy_placeholder.gif

lazy_placeholder.gif

اپلیکیشن همگام با وب سایت

یکی از ویژگی های مهم اپلیکیشن ها این است که در صورت ایجاد هرگونه تغییر در محتوای وب سایت خود، بلافاصله تغییرات در اپلیکیشن اعمال می شوند. یعنی در صورتی که شما پست جدید و یا محصولی را در وب سایت خود وارد کنید، بدون نیاز به کار اضافی اپلیکیشن بروز رسانی می شود. این اتفاق برای نمونه هایی نظیر طراحی سایت شرکتی ، وب سایت های خبری که در هر لحظه اخبار جدیدی را منتشر می کنند و طراحی سایت شبیه دیوار که می بایست آگهی ها در هر لحظه بروز شوند و تغییرات در ورژن موبایل نیز اعمال گردند بسیار اهمیت دارد.

مراحل سفارش دهی طراحی اپلیکیشن

lazy_placeholder.gif

تکمیل فایل داکیومنت یا پروپزال

lazy_placeholder.gif

جلسات فنی با شرکت نرم افزاری

lazy_placeholder.gif

طراحی نمونه اولیه یا prototype

lazy_placeholder.gif

بررسی زیرساخت های مورد نیاز

lazy_placeholder.gif

تعیین هزینه و زمان - بررسی موضوعات قرارداد

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جانبه جزئیات درخواست شما، یک پروپزال و وایرفریم ارسال خواهد کرد که تمام نکات روند کاری از جمله هزینه ساخت اپلیکیشن و زمان بندی اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

بله، شما می توانید طرح موردنظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی نظیر Photoshop و یا Illustrator ترسیم نمایید. همچنین این امکان وجود دارد که روی کاغذ رسم کنید و آن را برای تیم فنی ویستا ارسال کنید. پس از بررسی قالب از طرف تیم فنی، طراحی رابطه کاربری اپلیکیشن آغاز خواهد شد.

بله، پس از طراحی اپلیکیشن و تکمیل همه فرایند های ساخت، یک پنل مدیریتی اپلیکیشن + سورس کد اصلی اپلیکیشن به کارفرما تحویل داده خواهد شد.

تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزار ویستا ، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای می باشد. پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری انجام خواهد گرفت.

lazy_placeholder.gif

شرکت ویستا علاوه بر خدمات متنوع اپلیکیشن به همراه مناسب ترین هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید و ios ، در زمینه های دیگری نظیر طراحی سایت و سئو و بهینه سازی وب سایت نیز خدمات ویژه ای را ارائه می کند.

از نمونه های بسیار پرکاربرد طراحی سایت می توان به طراحی فروشگاه اینترنتی اشاره کرد. طراحی سایت فروشگاهی این امکان را فراهم می کند که در هر لحظه و مکان محصولات خود را به شیوه آنلاین بفروش برسانید. همینطور به توسعه کسب و کار خود در کنار جذب مشتریان بیشتر بپردازید. طراحی سایت شبیه دیجی کالا یکی از مواردی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ظاهر و رابط کاربری مناسب به همراه امکانات فوق العاده آن سبب این اتفاق شده است.

مورد دیگر طراحی سایت خدماتی می باشد که این روزها درخواست کنندگان بسیاری پیدا کرده است. با توجه به گستردگی خدمات و استقبال گسترده مردم از خدمات آنلاین ، فرصت بسیار ایده آلی برای کسب و کارهای گوناگون فراهم شده است که به شیوه اینترنتی به مشتریان بسیاری خدمات رسانی کنند.

این موارد تنها بخشی از خدمات بسیار متنوع شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن ویستا می باشد. شما با هر نوع کسب و کار و نیازهایی که دارید می توانید با خیالی آسوده با مجموعه ویستا تماس برقرار کنید و بهترین خدمات در کنار مناسب ترین قیمت طراحی سایت را دریافت نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: vistaapp.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر