موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سایت سوالات برنامه نویسی

سایت سوالات برنامه نویسی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 اسفند 1399 ساعت 22:04

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



اگر قصد یادگیری برنامه نویسی را دارید حتما با سولاتی مانند:برای یادگیری برنامه نویسی از کجا شروع کنم؟ چه زبانی بهتر است؟ بازار کار کدام زبان برنامه نویسی بهتر است؟ روبرو شده‌اید.در این مقاله می خواهیم با ۵ سایت قدرتمند برای پاسخگویی به سوالات برنامه نویسی آشنا شویم.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

xigh4awmcdzp.jpeg

استک اورفلو Stack Overflow دارای یک انجمن ۴.۷ میلیون نفری از برنامه نویسان و توسعه دهندگان است که تمامی آن‌ها به دنبال افزایش مهارت‌های خود در کدنویسی هستند. این افراد سؤالات خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و پاسخ خود را دریافت می‌کنند.

در واقع هدف این سایت صرفاً پرسش و پاسخ برای برنامه نویسان حرفه‌ای و علاقمند است. در صورتی که بخواهید در مورد سؤال مطرح شده از طرف کاربران گفتگو داشته باشید، می‌توانیدموضوع را در قالب کامنت مطرح کنید.

در وب سایت StackOverflow سؤال‌های متعدد برنامه نویسی مرتبط با زبان‌های مختلف مطرح شده است که بیشترین سؤال‌ها در مورد زبان‌های برنامه نویسی javascript, java, c#, php, android, jquery, python و html است. سیستم رأی دهی و رتبه بندی StackOverflow کمک می‌کند تا کاربران سریع تر به پاسخ پرسش‌های خود برسند.(دوره های آموزش برنامه نویسی کدفرند).

۲.کوارا (Quora)

کوارا Quora وب سایتی دارای مطالب و محتوای آموزشی است که توسط کاربران آن به اشتراک گذاشته شده است. در این سایت بحث‌های کاملی پیرامون موضوعات مختلف مطرح شده است و می‌توانید اکثر پاسخ پرسش‌های خود را در این سایت از کارشناسان متخصص دریافت کنید. کورا یکی از منابع با ارزش برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان نرم افزار به حساب می‌آید.

۳.استک اکسچنج (StackExchange)

استک اکسچنج StackExchange یک انجمن بزرگ پرسش و پاسخ است که کاربران در آن می‌توانند سؤال بپرسند و پاسخ خود را بیابند. در این وب سایت کارشناسان به پست‌های ایجاد شده امتیاز می‌دهند و پاسخ‌های مفید را در دسترس کاربران سایت قرار می‌دهند. برای ثبت نظرات و یا جستجو در پرسش و پاسخ‌ها باید در این سایت عضو شوید.

۴.وب سایت (Chegg)

یک وب سایت با منابع آموزشی گسترده که به دانش آموزان راه حل و راهنمایی‌های مختلف ارائه می‌دهد. برخی از خدمات این سایت شامل آموزش آنلاین، کمک برای تکالیف، کمک به دستیابی به کتاب‌های درسی، مشاوره، اخبار، فرصت‌های شغلی و … است که فقط با عضویت می‌توانید به صورت رایگان از این خدمات استفاده کنید.

۵.کدپرجکت (CodeProject)

کدپرجکت CodeProject سایت ارائه دهنده اطلاعات مفید، سورس کدها، اخبار و… برای برنامه نویسان است. این سایت دارای یک انجمن عمومی برای بحث و مشاوره میان توسعه دهندگان نرم افزار و وب اپلیکیشن هاست که می‌توانند نظرات خود را در آن به اشتراک بگذارند.

با عضویت در این سایت می‌توانید سؤالات خودتان را در زمینه‌های مختلف برنامه نویسی مطرح کنید. این وب سایت ۱۱ میلیون کاربر دارد که انجمن‌های برنامه نویسی آن شامل زبان‌های برنامه نویسی, پلتفرم‌های توسعه و خدمات تحت وب است.(دوره های آموزشی پرطرفدار).

منبع:کدفرند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: coderlife.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر