موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سایت اندروید استودیو

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 22:57

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



امروزه چقدر صرف وقت برای آموزش برنامه نویسی اندروید ضروری است؟
بی شک در دهه کنونی، ابزارهای هوشمند شامل تلفن همراه، تبلت، گجت‌های پوشیدنی و... به یکی از پرکاربردترین ابزار در سطح جوامع تبدیل شده اند. از برقراری ارتباطات صوتی و تصویری، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی متن محور و مدیا محور گرفته تا انجام امور بانکی و اداری، همه و همه در بستر این دستگاه‌ها انجام شده و تا حد زیادی هزینه‌های شخصی و عمومی را کاهش داده است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با توجه به متن باز بودن سیستم عامل اندروید در برابر رقیب آن یعنی iOS، دستگاه‌های هوشمند اندرویدی از تنوع بیشتری در امکانات و قیمت برخوردار هستند که باعث شده ضریب نفوذ آن در بیشتر کشورها از جمله ایران نسبت به رقبایش افزایش چشمگیری داشته باشد. طبیعتا تقاضایی که برای ساخت اپلیکیشن‌های اندرویدی از جانب کسب و کارها، موسسات و نهادهای دولتی و خصوصی برای اندروید وجود دارد نیز با اختلاف زیادی نسبت به سایر پلتفرم‌ها بیشتر است. بنابراین بازار کار هم داغ تر و دریافت پروژه ساده‌تر خواهد بود.

وب سایت اندروید استودیو با هدف ارائه تخصصی محتوا در زمینه آموزش برنامه نویسی اندروید از سال ۹۵ آغاز بکار کرد و تا به امروز همواره سعی بر این بوده تا در کنار انتشار محتوای جدید، محتوای قبلی نیز بروزرسانی شده و با تغییرات بعمل آمده در محیط توسعه اندروید استودیو، ابزار SDK، کتابخانه‌ها و سایر آیتم‌های دخیل در توسعه نرم افزارهای اندرویدی نهایت سازگاری را داشته باشد.

چنانچه به دنبال برنامه نویسی اندروید و کسب مهارت ساخت برنامه‌های اندرویدی هستید، با مطالعه آموزش‌های این وب سایت، تمرین مباحث و همچنین استفاده از تجربیات سایر توسعه دهندگان اندرویدی در منابع مختلف موجود در سطح وب می‌توانید به سطح مطلوبی از این تخصص دست یابید. ضمن اینکه بررسی سورس کدهای منتشر شده توسط توسعه دهندگان (عمدتا در مخزن GitHub) و الگو گرفتن از آنها نیز کمک شایانی به کسب مهارت بیشتر و حرفه‌ای تر شدن شما خواهد کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: android-studio.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر