موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش asp.net core 3 رایگان

آموزش asp.net core 3 رایگان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 آذر 1400 ساعت 09:02

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



img-course-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-%DB%B2-%D8%AA%DB%8C%D8%B1-%DB%B1%DB%B3%DB%B9%DB%B8-44968249-1201.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دوره آموزش رایگان DotNet Core 3 

NET CORE. یا دات نت کور چیست؟
NET Core. پلتفرمی چندسکویی و متن باز است که برای ایجاد نرم‌افزارهای تحت وب مدرن با استفاده از زبان برنامه‌نویسی NET. ساخته شده است. این پلتفرم ماژولار توسط شرکت Microsoft و انجمن NET. بر بستر GitHub ایجاد شده است.

به عبارت دیگر NET Core. بازسازی کامل فریم‌ورک محبوب NET. با پشتیبانی از پروژه‌های NET. مایکروسافت است؛ همانگونه که بسیاری از تکنولوژی‌های دیگر بر پایه‌ی فریم‌ورک NET. ساخته شده‌اند. در ایجاد NET Core. بر سه اصل متن باز بودن، چند سکویی و آسان‌سازی کد تمرکز شده است و این سه اصل با هم در NET Core. گرد هم آمده‌اند. جالب آنکه NET Core. در حالی ساخته شده که تمامی خصوصیات برتر و مهم NET. از جمله امنیت بالا در آن نیز حفظ شده است.

به طور کلی آنچه فریم‌ورک‌های NET. را محبوب کرده، قابلیت ایجاد Class Library و در نتیجه دادن آزادی به توسعه‌دهندگان برای ایجاد اپلیکیشن با هر زبانی (مانند VB، C++، C# و …) است. NET Core. نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به راحتی امکان تلفیق و استفاده در کنار زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر مانند #C را دارد.

NET CORE. پلت فرم اوپن سورس و سریع میباشد که برای همه دیوایس ها از جمله موبایل، وب ، اپلیکیشن های ویندوزی ، لینوکس و MAC میباشد که شما قادر هستید برنامه های خود را با این فریم ورک و پلتفرم جدید به راحتی قابل حمل کرده و در تمامی دیوایس ها پیاده کنید.

دوره های مرتبط : 

لطفا سوالات خود را راجع به این آموزش در این بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید به سوالات در قسمت نظرات پاسخ داده نخواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: toplearn.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر