موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فیلم آموزش asp.net core

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 10 اسفند 1399 ساعت 22:18

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



با سلام و خسته نباشید به همه همراهان عزیز وب سایت کلیک سایت

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

جهت مشاهده کامل سرفصل ها و دانلود فیلم آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور کلیک کنید.

مدتی قبل با توجه به درخواست بسیاری از کاربران گرامی جهت ایجاد یک دوره آموزش Asp.net mvc تصمیم گرفتیم تا یک آموزش صفر تا صد و به صورت پروژه محور رو ایجاد کنیم.

فصل اول و دوم این آموزش رو اختصاص دادیم به طراحی قالب. چون بسیاری از کاربران گرامی که تازه کار هستن و میخان وب رو یاد بگیرن اصلا طراحی قالب رو بلد نیستن و با مفاهیم وب آشنایی ندارن. در طول ایجاد کردن این دو فصل بسیاری از دوستان در قسمت کامنتهای این دوره آموزشی پیشنهاد دادن که آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور رو آموزش بدیم.

ما هم با توجه به درخواست های مکرر دوستان تصمیم گرفتیم دوره آموزش Asp.net core رو به صورت کاملا پروژه محور ضبط کنیم و در اختیار دوستداران طراحی وب با Asp بذاریم.

اما اجازه بدید نگاه مختصری بندازیم به مواردی که در فیلم های آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور آموزش خواهید دید.

طبق بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم بسیاری ازدانشجویان گرامی که قصد دارن وارد دنیای برنامه نویسی و خصوصا Asp.net core بشن حتی پایه های وب رو هم نمی دونن. بنابراین در فصل اول این دوره به صورت کامل بحث طراحی قالب رو آموزش دادیم و به صورت کاملا پروژه محور و مفهومی یک قالب بسیار حرفه ای و زیبا رو طراحی کردیم و با تمامی موارد کاربردی و مهم در طراحی صفحات وب آشنا شدیم. قالب طراحی شده در این فصل به صورت خالص با Html و Css و کمی جاوا اسکریپت طراحی شد. در ادامه می تونید تصویر قالب طراحی شده در فصل اول این دوره آموزشی رو مشاهده کنید.

همونطور که مشاهده می کنید یک قالب بسیار زیبا و حرفه ای رو در این فصل طراحی کردیم.

جهت دانلود فیلم آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور کلیک کنید

اما امروزه تقریبا همه برنامه نویسان دنیا برای طراحی صفحات ریسپانسیو و واکنش گرا از فریم ورک ها استفاده می کنن و یکی از شناخته شده ترین این فریم ورک ها بوت استرپ هست. یکی دیگه از پیش نیازهای یادگیری دوره آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور هم همین فریم ورک بوت استرپ هست. بنابراین با توجه به اهمیت این فریم ورک فصل دوم رو به صورت کامل اختصاص دادیم به طراحی یک قالب بسیار حرفه ای مشابه قالب سایت 90tv و به صورت صفر تا صد این قالب رو طراحی کردیم. در ادامه می تونید تصاویر قالب طراحی شده دراین فصل رو مشاهده کنید:



همونطوری که در تصاویر بالا مشاهده می کنید توی فیلم های آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور و در فصل دوم اون به صورت کاملا حرفه ای با بوت استرپ آشنا شدیم.

اما از فصل سوم  دوره آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور وارد مبحث اصلی یعنی همون بحث برنامه نویسی سمت سرور و Asp.net core شدیم. از این فصل به بعد در قالب یک پروژه بسیار حرفه ای و کامل یک سیستم کتابخانه رو پیاده سازی کردیم. در طراحی این سیستم از حرفه ای ترین موارد استفاده شده و سعی کردیم با تمامی تکنولوژی های جدید در آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور آشنا بشیم.

برخی از این تکنولوزی ها که با اونها آشنا میشیم سی شارپ، دیتابیس sql server، Entity Framework CodeFirst، کار با nuget و ایجکس و طراحی قالب و کار با مدل Mvc و ... می باشد.

با توجه به اینکه منابع آموزش Asp.net core بسیار کم می باشد توصیه می کنیم حتما فیلم های آموزش Asp.net core به صورت پروژه محور رو ببینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: clicksite.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر