موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آنالیز سایت توسط گوگل

آنالیز سایت توسط گوگل

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 10 اسفند 1399 ساعت 22:32

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



همه صاحبین وب سایت ها برای اینکه وب سایت موفقی داشته باشند باید روی سرعت وب سایت خود تلاش کنند زیرا درصد بسیاری از کاربران زمانی که به وب سایتی وارد می شوند دوست دارند که در کوتاهترین زمان ممکن سایت برایشان بارگزاری شود، و زمانیکه وب سایت مدت زمان بیشتری برای بارگزاری از کاربران بگیرید آنها سایت را ترک کرده و به وب سایت دیگری مراجعه می کنند. برای اینکه بتوانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید می توانید از ابزار آنالیز سایت توسط گوگل استفاده کنید و به راحتی سرعت صفحه مورد نظر وب سایت را به وسیله مهم ترین عوامل ارزیابی گوگل بررسی کنید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

%D8%A2%D9%86%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-1-300x211.jpg

آنالیز سایت

بهترین پیشنهاد : آنالیز سایت

زمانیکه وب سایتی را برای رونق دادن به کسب و کار خود فعال می سازید طبیعتا مدام به فکر بهبود و بهینه سازی سئو سایت خود هستید تا بتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و از این طریق کاربران بیشتری را با وب سایت خود آشنا کنید. برای این کار ابزاری وجود دارد که به شما در کنترل سایت کمک می کند یکی از ابزار های مفید و پر کاربرد گوگل آنالیز است که به وسیله آن آنالیز سایت توسط گوگل انجام می شود و به صاحبین وب سایت امکان مشاهده ترافیک وب سایت را می دهد.
گوگل با علم و دانشی که دارد برای صاحبین وب سایت ابزاهایی را در اختیارشان قرار می دهد که به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانند سایت خود را کنترل و آنالیز کنند به مجموعه این ابزارها آنالیز وب سایت در گوگل می گویند.

آنالیز سایت مسئله ای است که ذهن بسیاری از صاحبین وب سایت ها را درگیر کرده است. بسیاری از آن ها به دنبال راهی هستند تا بتوانند آنالیز سایت خود را با دقت بیشتری انجام دهند. ناگفته نماند که گوگل برای این کار ابزاری را در اختیار صاحبین وب سایت ها قرار داده است تا به راحتی بتوانند این کار را انجام دهند ابزارهایی که برای آنالیز سایت توسط گوگل مورد استفاده قرار می گیرند متعدد می باشند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که وب سایت شما می تواند به شما در استراتژی بازاریابی اینترنتی کمک بسیاری کند بنابراین باید در سئو سایت خود بسیار دقیق عمل کنید آنالیز سایت توسط گوگل از مهم ترین مواردی است که باید همیشه آن را دنبال کرده و انجام دهید

analyze-tools-300x124.jpg

آنالیز سایت توسط گوگل

10 ابزار آنالیز سایت توسط گوگل

  1. SEO SiteCheckup
  2. Meta Tag Analyzer
  3.  The Web Checker
  4. Bing Seo Analyzer
  5.  SEO Analyzer
  6. Woorank
  7. Ahrefs
  8. Lipperhey
  9. Website Grader
  10. Nibbler

برای آنالیز سایت توسط گگل راه های بسیاری وجود دارد که از طریق آنها می توان وب سایت خود را آنالیز و کنترل کرد این راه ها عبارتند از: استفاده از سایت هایی همچون similarweb و alexa، استفاده از وبمستر گوگل در صورتیکه وب سایت متعلق به خودتان باشد، استفاده از هوش انسانی با سرچ و جستجو مرتبط با سایت با توجه به خدماتی که ارائه می دهد و استفاده از کلمات کلیدی.

برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و یا سئو سایت با سئو ایران همراه باشید.

اگر شما سایت خود را آنالیز نکنید رقبای شما این کار را می کنند و شما را در گوگل میگیرند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.seoiran.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر