موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش asp.net core رایگان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 اسفند 1399 ساعت 11:32

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



Your browser does not support HTML5 video.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دوره رایگان آموزش asp.net core 5 مقدماتی

با دوره رایگان و پروژه محور آموزش asp.net core کار با این فریم ورک پولساز را در کمتر از یک ماه یاد بگیرید و شروع به کسب درآمد کند. آیندتو از همین الان بساز

لطفا جهت اطلاع از دوره های جدید و بروز رسانی دوره ها عضو کانال تلگرام باگتو با آدرس bugeto@ شوید .

بررسی اجمالی

  • فصل 6
  • قسمت 85
  • مدت زمان 24:50:34
  • سطح متوسط
  • وضعیت در حال برگزاری
  • سورس کد دارد

 هدف ما از برگزاری این دوره این است که شما کاربران سایت باگتو بدون نیاز به صرف هزینه برای دوره های آموزشی در کمترین زمان ممکن بتوانید کار باasp.net coreرا به صورت رایگان و در حدی که بتوانید پروژه های متوسط را طراحی و کدنویسی کنید یاد بگیرید.

asp.net coreیکی از بهترین گزینه های موجود برای طراحی اپلیکیشن های تحت وب و... می باشد. این تکنولوژی در سال 2014 توسط مایکروسافت ارائه شد و طی این چند سال برای تولید اپلیکیشن های بزرگ به پیشرفت لازم رسیده است.

اگر نگاهی به سایت های آگهی استخدام بیاندازیم می بینیم که اکثر شرکت های بزرگ به سمت این تکنولوژی روی آورده اند و کم کم بسترهای خود را به.net core تغییر می دهند.

از آنجایی که یکی از دلایل یادگیری یک تکنولوژی جدید بازار کار مناسب و کسب درآمد می باشد می توان گفت کهasp.net coreگزینه ی خوبی برای کسب درآمد در ایران و حتی درآمد های خیلی بالاتر در کشورهای دیگر می باشد.

 در دوره رایگان آموزشasp.net core شما را با مقدمات این تکنولوژی آشنا و قابلیت ها و امکانات آن را معرفی می کنیم.

در فصل آخر دوره enterprise یک پروژه را با هم طراحی می کنیم تا شما عزیزان دانسته های خود را در قالب یک پروژه پیاده سازی کنید تا بیشتر با نحوه ایجاد آن آشنا شوید. 

این پروژه را با asp.net core5 و sql server به همراه ef core پیاده سازی می کنیم.

فصل اخر در حال تولید است و به زودی بر روی سایت آپلود می شوند. لطفا جهت اطلاع از زمان آپلود قسمت های بعدی در کانال تلگرام باگتو عضو شوید.  https://t.me/bugeto

چنانچه سوال یا مشکلی در مورد دوره ها داشتید در تلگرام به شماره 09128698172 پیام ارسال نمایید، یا درقسمت نظرات  پیغام خود را بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: bugeto.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر