موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پروژه سی پلاس پلاس

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 08 اسفند 1399 ساعت 21:35

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این پروژه که با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس نوشته شده است کاربر عددی را به عنوان تعداد زنذانیان به برنامه میدهد . سپس برنامه یه آرایه دانیامیک را ایجاد کرده و از کاربر میخواهد تعداد زندانیانی را که میخواهد اعدام شوند ...

15,000 تومان

این پروژه که با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس نوشته شده است، بازی شطرنج را پیاده سازی میکند. جهت اجرای بازی شرنج کافیست زبان برنامه نویسی visual c++ 6 را نصب کرده و برنامه را اجرا کنید.

7,400 تومان
این برنامه که با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس نوشته شده است ، الگوریتم کراسکال را بروی یک گراف وزن دار و جهت دار محاسبه میکند . 
17,400 تومان
این پروژه که با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس نوشته شده است با استفاده از رابط کنسول تهیه شده است . با استفاده از الگوریتم فلوید کوتاه ترین مسیر را محاسبه کرده و در قالب گرید در خروجی نمایش میدهد . قابل توجه کلیه کاربران محترم ، معادل همین برنامه با زبان برنامه نویسی سی شارپ موجود میباشد که در صورت نیاز میتوانید آن را بصورت مستقیم و با تماس تلفنی سفارش دهید .
21,200 تومان
این برنامه که با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس نوشته شده با دریافت یک رشته ی اصلی از کاربر ، تعداد زیر رشته ها را محاسبه کرده و نمایش میدهد .
12,900 تومان
بازی Tic Tac Toe Blue یک بازی کلاسیک است که همان بازی دوز خودمون هستش .این بازی شامل 4 درجه ی EASY, NORMAL, EXPERT and CHAMPION است.
24,400 تومان
بازی Tic Tac Toe Blue یک بازی کلاسیک است که همان بازی دوز خودمون هستش .این بازی شامل 4 درجه ی EASY, NORMAL, EXPERT and CHAMPION است.
24,400 تومان
این پروژه دو عبارت چند جمله ای را از ورودی دریافت کرده از هم کم میکند .
19,000 تومان
نقطه سربه‌سر یا نقطه سربه‌سری اصطلاحی است که برای بررسی ارتباط میزان تولید یک بنگاه اقتصادی با میزان سودآوری آن به کار می‌رود. نقطه سربه‌سر، میزانی از تولید بنگاه اقتصادی را نشان می‌دهد که در آن میزان هزینه‌ها با میزان درآمدها برابر می‌شود و بنگاه در این سطح از تولید نه سود می‌کند و نه زیان. اگر تولید، بیشتر از نقطه سربه‌سر باشد، بنگاه سود خواهد برد و اگر کمتر باشد، زیان خواهد دید. . تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر به منظور تعیین هدفهای فرو ...
19,000 تومان
سورس همراه با داکیومنت و مستندات تحویل میگردد .
20,000 تومان
این پروژه دو عبارت چند جمله ای را از ورودی دریافت کرده با با هم جمع میکند .
19,000 تومان
تصویر فوق کل توضیحات را ارئه مینماید .
20,800 تومان
این پروژه لیستی از اعداد را دریافت کرده و به روش دودویی مرتب میکند .
16,600 تومان
پروژه فوق بطور کلی سالی را از ورودی دریافت کرده با استفاده از یک سری متدها و محاسبات تمامی ماههای سال همراه با ذکر نام روزها و شماره روزها را در یک فایل چاپ کرده و نمایش میدهد. امکانات پروژه :پروژه فوق بطور کلی سالی را از ورودی دریافت کرده با استفاده از یک سری متدها و محاسبات تمامی ماههای سال همراه با ذکر نام روزها و شماره روزها را در یک فایل چاپ کرده و نمایش میدهد.نکته قابل توجه در این پروژه این است که : مثلا اگر روز اول سال دوشنبه باش ...
19,600 تومان
این پروژه تمامی عملیات مثل حذف یک رکورد با شماره خاص،اضافه کردن یک رکورد بصورت غیره ثابت مکانی ،عملیات ویرایش بروی رکورد و انواع جستجوی رکورد را بروی فایل پایل(Pile) انجام میدهد .تعداد خطوط این پروژه 500 خط کد میباشد. فایل پایل: فایل پایل به فایلی گفته می شود که رکوردهایش بصورت طول ثابت و غیره ثابت مکان می باشد . غیره ثابت مکان یعنی اینکه فیلدهای یک رکورد در فایل دارای یک مکان ثابت نمیباشند.بعنوان مثال:رکورد مربوط به یک دانشجو که شا ...
30,500 تومان
بطور کلی این برنامه یک عبارت پیشوندی را از ورودی دریافت کرده و به عبارت میانوندی تبدیل میکند . توضیحات و داکیومنت مربوطه موجود میباشد .
16,500 تومان
بطور کلی این برنامه یک عبارت پسوندی را از ورودی دریافت کرده و به عبارت میانوندی تبدیل میکند . توضیحات و داکیومنت مربوطه موجود میباشد .
17,000 تومان
بطور کلی این برنامه یک عبارت میانوندی را از ورودی دریافت کرده و به عبارت پیشوندی تبدیل میکند . توضیحات و داکیومنت مربوطه موجود میباشد .
15,800 تومان
عبارت پسوندی به عباراتی گفته میشود که ابتدا عملوند قرار میگیرد و پس از آن عملگر، مانند +AB که به معنای جمع A و B میباشد.این عبارات به دلیل آنکه برای تعیین اولویت عملگرها به پرانتز نیازی ندارد مورد کاربرد زیادی دارند.در اینجا برنامه ای قرار میدهیم به زیان سی پلاس که برای تبدیل اینگونه عبارت به عبارت میانوندی استفاده میشود.
14,200 تومان
برنامه فوق با زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس تهیه و پیاده سازی شده است . روش کارکرد برنامه بدین صورت هست که ابتدا محیطی را برای شما فراهم کرده که با زدن دکمه ی اینتر دو گریننه نمایش داده میشود ، گزینه 1 عملیات فشرده سازی و گزینه 2 از حالت فشرده بیرون آوردن میباشد . با انتخاب گزینه 1، میبایست آدرس فایل ورودی و خروجی را وارد کرده تا عملیات فشرده سازی را انجام دهد . دقت شود که قایل های ورودی و خروجی فایل متنی میباشد . با انتخاب گزینه 2، می ...
10,200 تومان
سورس مثلث خیام به زبان سی پلاس پلاس براتون گذاشتم که امید وارم مفید باشه
3,000 تومان
سورس کد تشخیص آرایه های زین اسبی با استفاده از سی پلاس
3,000 تومان
دانلود الگوریتم و سورس بازی هشت وزیر به زبان c++ بازی که نوشتنش واقعا مشکله و نمیشه به همین راحتی نوشتش
3,000 تومان

یک سری سورس کد از زبان های c++ و c براتون اماده کردم که امید وارم مفید باشه و استفاده کنید….

لیست برنامه ها

۱- برنامه سوپر مارکت شامل (ثبت کد کالا ها – لیست – فروش – خرید و….)

۲- برنامه دانشجو شامل عملیات اصلی و یک بازی ۷۸۱ خط

۳- محاسبه معکوس ماتریس معمولی و ماتریس اسپارس

۴- برج هانوی بازگشتی

۵- برنامه لیگ برتر

۶-برنامه ۱۱۸ با امکانات اضافه حذف منطقی حذف فیزیکی جستجو ویرایش لیست گیری و….

3,000 تومان

سورس کدهای سی پلاس

سلام دوستان سی پلاس پلاس یکی از زبان هایی هستش که اصولا کد نویسی پیچیده ای داره و نوشتن پروژه با این زبان کار سختیه.امروز شش تا پروژه براتون اماده کردم که به زبان سی پلاس پلاس نوشته شده.در یک فایل زیپ این چند پروژه رو فشرده کردم و در اختیار شما دوستان عزیز به طور را یگان قرار میدم.امید وارم مفید باشه و استفاده کنید.

محاسبه همسازه ماتریس ۴*۴

محاسبه اعداد فردی که مجموع آنها عدد ورودی را می سازد

محاسبه فاکتوریل Fact ...

3,000 تومان

سورس برنامه فیبوناچی به زبان سی هستش اکثر دوستان به کار کردن فیبوناچی اشنا هستن و مشکل اینجاست که تونایی پیاده کردن رو برنامه را ندارند. فیبوناچی به شکل زیر کار میکند؟

F( n ) = F( n – ۱ ) + F( n – ۲ ) n > 2 , F( 1 ) = F( 2 ) = 1

3,000 تومان

این پروژه ها و سورس ها همگی به زبان سی پلاس پلاس نوشته شدن و با سورس کامل و فایل اماده کامپایل شده در اختیار شما دوستان عزیز قرار میدم امید وارم مفید باشه و استفاده کنید.بازی اسنک

بازی بلک جک (BlackJack)

بازی پینگ پنگ (Ping Pong)

بازی نقطه ها (A dots Game)

دوز (Tic-Tac-Toe)

بازی شطرنج (Chess Game)

3,000 تومان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: nabproje.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر