موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برنامه هایی که پول میدهند

برنامه هایی که پول میدهند

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 04 فروردین 1401 ساعت 20:16

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



با سلام خدمت شما عزیزان. موضوع امروز ما کسب درآمد از اپلیکیشن های ایرانی و خارجی است. با ما همراه باشید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

شما برای برخی از برنامه های موجود در فروشگاه های آنلاین پول واقعی پرداخت می کنید یا خدمات درون برنامه های آن ها را خریداری می کنید. آیا می دانستید که با استفاده از برخی برنامه ها و انجام برخی از فعالیت ها مانند تماشای تلویزیون، ورزش، دانلود برنامه ها یا به سادگی گرفتن یک عکس، می توانید کسب درآمد کنید؟

در این مقاله آکادمی کلاته لیستی کوتاه از بهترین برنامه هایی که می توانید به سادگی از آن ها برای کسب درآمد از خانه استفاده کنید را به شما معرفی خواهد کرد. به تنها ابزاری که نیاز خواهید داشت، یک تلفن همراه و اتصال به اینترنت است. به لیست پایین نگاهی بیاندازید و برنامه هایی را که احساس می کنید برای شما مناسب است را امتحان کنید و درآمد خود را شروع کنید.

اگر میخواهید به نحوه احسنت درآمد اینترنتی را یاد بگیرید و از رازهای آن با خبر شوید به شما توصیه میکنم به این مقاله آکادمی کلاته سری بزنید:

اموزش کسب درامد از اپلیکیشن ها

در این مقاله ما قصد داریم در کنار معرفی برترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی برای کسب درآمد به شما  نحوه کار کردن با هر یک از آن ها را نیز آموزش دهیم. در ادامه این مطلب شما پس از آشنا شدن با هر یک از گزینه های ما میتوانید به اطلاعاتی مانند نحوه کار کردن با آن اپلیکیشن و درآمد میانگین آن دسترسی پیدا کنید. ما برای راحتی بیشتر شما نیز در ادامه هر یک از گزینه های معرفی شده لینک دانلود آن گزینه را برای شما آماده کرده ایم که بتوانید به سرعت کار خود را شروع کنید.

کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان

در اینترنت شما میتواند راهای زیادی را برای کسب درآمد آنلاین پیدا کنید که متاسفانه اکثر آن ها کلاهبرداری هستند و یا همانطور که ادعا میکنند به شما پول پرداخت نخواهند کرد. در این مقاله اما ما راهای کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد که شما میتوانید با استفاده از آن ها و فقط با روزی چند ساعت وقت گذاشتن درآمد قابل توجهی کسب کنید.

مطالب مرتبط: ۵ روش برای کسب درآمد آنلاین برای دانشجویان

وب سایت های دانلود رایگان چگونه درآمد زایی می کنند؟ – راه درآمدزایی وب سایت های دانلود

برنامه های ایرانی اندرویدی که می توان از آن ها کسب درآمد کرد

۱.کیودی (QDay)

photo_2020-10-01_16-08-44.jpg

کیودی (QDay) از راه های کسب درآمد از اپلیکیشن

به دنبال کسب درآمد زیادی از بازی کردن هستید؟ لازم نیست بیشتر از این جستجو کنید.

با کیودی شما میتوانید در طول روز هم به دلار و هم به ریال به مقدار بسیار زیادی درآمد کسب کنید. شما میتوانید فقط با شرکت و بازی کردن در مسابقات کیودی و برنده شدن در آن ها روزانه بیش از ۱ میلیون تومان به دست بیاورید. شما در طول روز میتوانید در لیگ های عمومی و تخصصی که برگزار میشوند شرکت کرده و با بازی کردن و برنده شدن مبلغ جایزه آن لیگ را به دست بیاورید.

همچنین شما هر زمانی که بخواهید میتوانید برای برداشت موجودی خود درخواست دهید و پول شما در کمتر از ۴۸ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

لینک دانلود کیودی از کافه بازار

لینک دانلود کیودی از فروشگاه گوگل

۲.کارنت

photo_2020-10-01_16-11-01.jpg

کارنت

آیا میخواهید در خانه خود بدون هیچ دشواری خاصی کار کنید و درآمد کسب کنید؟ کارنت میتواند دقیقا همان راه حلی باشد که شما به دنبالش میگردید.

شما با استفاده از این برنامه میتوانید در زمان کوتاهی به صورت آنلاین و در خانه خود صاحب یک شغل شوید و به کسب درآمد بپردازید. شما برای استخدام شدن در کارنت فقط به یک سیستم رایانه یا تلفن هوشمند نیاز دارید. در صورت داشتن عوامل گفته شده و سن قانونی شما میتوانید با انتخاب شرکت مورد نظر خود و سپس پر کردن فرم استخدام کار خود را در مدت کوتاهی شروع کنید. شما فقط باید مبلغ ۱۰ هزار تومن را برای دریافت فرم ثبت نام خود برای شرکت ها پرداخت کنید که این مبلغ در کمتر از یک روز چند برابرش به شما بر خواهد گشت.

به گفته کاربران و موسسین این برنامه شما میتوانید در طول روز بین ۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومن به صورت میانگین درآمد داشته باشید.

کسب درآمد از این برنامه تضمین شده است. اگر به حرف ما شک دارید میتوانید نظرات کاربران را مشاهده کنید.

برای دانلود کارنت و شروع کار خود میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید:

لینک دانلود کارنت از کافه بازار

لینک دانلود کارنت از مایکت

۳.دیجی پی

photo_2020-10-01_16-12-32.jpg

دیجی پی از راه های کسب درآمد از اپلیکیشن

دیجی یک اسم تازه ولی آشنا است که به تازگی توسط بزرگترین فروشگاه ایران یعنی دیجیکالا ایجاد شده و پشتیبانی میشود.

بگذارید ساده به شما توضیح بدهم، دیجی پی راهکار معجزه آسایی است که به شما اجازه میدهد که بتوانید از طریق پرداخت قسط و قبض های خود و یا خرید بلیط یا شارژ به صورت آنی درآمد کسب کنید.

شما میتوانید با هر پردازشی که برای خرید در این برنامه انجام میدهید در همان لحظه درصدی از پول خود را پس گرفته و به کیف پول خود برگردانید. شما همچنین میتوانید با استفاده از این برنامه بدون هیچ ضامنی اقدام به خرید قسطی از دیجی کالا کنید.

شما همینطور همواره میتوانید در جشنواره های همیشگی موجود شرکت کرده و روزانه شانس خود را برای بردن جایزه های مختلف امتحان کنید و یا با استفاده از امتیاز های به دست آمده خود در قرعه کشی ها ماهانه و سالانه دیجی پی شرکت کنید.

از دیگر امکانات بی نظیر دیجی پی میتوان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • کارت به کارت
  • استعلام و پرداخت انواع قبض های خدماتی
  • پرداخت بدهی طرح ترافیک
  • پرداخت عوارض جاده ای
  • خرید بسته ی اینترنت
  • و …

برای دانلود دیجی پی میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید:

لینک دانلود دیجی پی از کافه بازار

لینک دانلود دیجی پی از مایکت

لینک دانلود دیجی پی از سیب آپ برای سیستم عامل ios

لینک دانلود دیجی پی از سیبچه برای سیستم عامل ios

۴.اسنپ کیو

photo_2020-10-01_16-15-09.jpg

اسنپ کیو

آیا وقت زیادی را صرف بازی کردن میکنید؟ آیا دوست دارید با انجام بازی های ساده درآمد کسب کنید؟

شما میتواند فقط با استفاده از یک تلفن هوشمند به همراه اینترنت از اسنپ کیو به صورت روزانه درآمد قابل توجهی کسب کنید. شما با انجام بازی های مختلف و رقابت با دیگران و یا با پاسخ دادن به سوالات مختلف میتوانید روزانه برنده مقدار قابل توجهی از جوایزی که اسنپ به کاربرانش میدهید باشید.

شما میتوانید در ده ها نوع مسابقه ای که در این برنامه وجود دارد شرکت کنید و برنده شوید.

از جمله این مسابقه ها میتوان به مسابقه های روزانه که هر شب ساعت ۱۰ به صورت زنده برگزار میشود اشاره کرد که شما با پاسخ دادن به ۱۲ سوال مطرح شده میتوانید برنده جایزه روزانه اسنپ کیو شوید.

لینک دانلود اسنپ کیو از کافه بازار

لینک دانلود اسنپ کیو از فروشگاه گوگل

لینک دانلود اسنپ کیو از مایکت

۵.مستر بوف

photo_2020-10-01_16-24-42.jpg

مستر بوف از راه های کسب درآمد از اپلیکیشن

بگذارید این بازی را در یک جلمه برایتان خلاصه کنم: ساده ترین راه کسب درآمد از اطلاعات عمومی. مستر بوف یکی از بهترین بازی های دانستنی ای است که تا امروز به بازار عرضه شده است. شما میتوانید در این بازی دسته بندی های مختلف و چالش های متنوعی شرکت کنید و بدون هیچ هزینه ای و فقط با استفاده از اطلاعات عمومی خود درآمد کسب کنید.

پشتیبانی بسیار کم نظیر شرکت سازنده از بازی و به روز کردن سوالات (که امروزه به بیش ۳۰ هزار سوال میرسد) و جوایزشان توانسته مستر بوف را به تنهایی از رقبای خود متمایز کند.

لینک دانلود مستر بوف از کافه بازار

۶.آی فیلو

photo_2020-10-01_16-27-17.jpg

آی فیلو از راه های کسب درآمد از اپلیکیشن

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که ویدیو هایی که در شبکه های اجماعی آپلود می کنید، می توانند باعث درآمدزایی هر چند اندک برای شما باشند؟ آی فیلو یک سرویس اشتراک ویدیو است که بابت اشتراک گذاری ویدیو های شما به شما پول پرداخت می کند. به چه صورت؟ به این صورت که شما یک ویدیو در آی فیلو آپلود می کنید و تا هر زمانیکه فیلو درآمد داشته باشد، شما نیز از تبلیغات در صفحه ویدیو سهیم خواهید شد و کسب درآمد خواهید کرد. بله درست فکر می کنید، به همین راحتی از اینترنت و حتی اپلیکیشن ها می توان کسب درآمد کرد!

دانلود برنامه آی فیلو از کافه بازار

برنامه های اندرویدی خارجی که می توان از آن ها کسب درآمد کرد

۷.coinply

photo_2020-10-01_16-29-24.jpg

coinply

به بیتکوین پول دربیاورید!

Cointiply یک وب سایتی است که با انجام دادن کار ها و وظایف کوچک به شما امکان می دهد Bitcoin رایگان به دست آورید.

این کارها میتوانند شامل:

• بازی کردن

• نصب برنامه های دیگر

• شرکت در نظر سنجی ها

• مشاهده تبلیغات

و خیلی فعالیت های دیگر باشند.

شما برای هر کاری که انجام می دهید ، Satoshi (کسری از بیت کوین) را بدست می آورید. می توانید با استفاده از این وب سایت ها ، این بیت کوین بدست آمده را به پول نقد تبدیل کنید:

• WazirX (برای هند)
• CoinBase (برای مخاطبان جهانی)

برنامه اندرویدی آنها با کمک رابطه کاربری ساده و در جذابشان، این بخش درآمد را نه تنها برای شما ساده بلکه بسیار راحت تر از همیشه میکند.پس اگر به کسب درآمد راحت از طریق بیت کوین علاقه دارید چرا ایستاده اید ؟ همین الان به سایت Cointiply بروید و فعالیت خود را شروع کنید!

۸.Swagbucks

photo_2020-10-01_16-30-39.jpg

Swagbucks

Swagbucks به شما امکان می دهد تا فعالیت های متنوعی را انجام دهید و بعد از انجام هر کدام از آنها به شما مبلغی را پرداخت خواهد کرد. آنها هم دارای یک وب سایت آنلاین و همچنین یک برنامه ساده اندرویدی هستند که به شما کمک خواهد کرد که به سادگی از طریق تلفن همراه خود کسب درآمد کنید.

در اینجا یکسری از این فعالیت هایی که سایت برای کسب درآمد شما فراهم میکند را با هم مرور میکنیم:

• نظر سنجی آنلاین
• پاسخ دادن به سوالات
• بازی کردن
• تماشای ویدیو

 بخش مخصوص و جذاب این برنامه:

نظرسنجی های روزانه:

شما می توانید امتیازهایی به نام “SB” کسب کنید که می توانید به عنوان ۳ – ۲۵ دلار کارت هدیه برای آمازون ، پی پال ، تارگت ، والمارت و استارباکس استفاده شوند.

۹.playment

photo_2020-10-01_16-31-43.jpg

playment

این یک برنامه جالب اندرویدی است . در اینجا می توانید کارهای مختلفی را از وظایف مختلف انتخاب کرده و آن را برای کسب درآمد تکمیل کنید.
شما باید یا از طریق حساب کاربری فیسبوک خود و یا از طریق تایید کردن شماره تلفن خود یک حساب کاربری در این سایت افتتاح کنید. فقط با عضویت در سایت در همین اول کار شما امتیاز کسب خواهید کرد.

۱۰.Perk app

photo_2020-10-01_16-33-36.jpg

Perk app

Perk یک پلتفرم محبوب است که روش های مختلفی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید یک کار را در تلفن Android خود انجام دهید و امتیاز کسب کنید.

برای کسب درآمد می توانید فیلم ها ، بازی ها ، بازدید از وب سایت ها ، جستجوی وب و سایر فعالیت ها را انجام دهید . به عنوان مثال میتوانید از امتیازات خود استفاده کنید و آنها را تبدیل به کارتهای هدیه برای فروشگاههای مختلف از جمله تارگت ، پی پال ، والمارت کنید.

چیزی که باعث علاقه خاص من به این برنامه شده این است که به شما امکان می دهد با تماشای فیلم بر روی تلفن اندرویدی خود درآمد کسب کنید. این راحت ترین و لذت بخش ترین راه برای درآمدزایی از تلفن اندرویدی است.

اگه شما هم مثل من از فیلم دیدن لذت میبرید و دوست دارید که از طریق این علاقه خود کسب درامد کنید فقط با ثبت نام در Perk شروع به کار کنید .

۱۱. MooCash

photo_2020-10-01_16-34-56.jpg

MooCash

نحوه کارکرد این برنامه بی نهایت ساده است. فقط انگشتتان را بر روی صفحه بکشید و برو روی صفحه گوشی ضربه بزنید و کسب درآمد کنید!
برنامه تلفن همراه MooCash به شما امکان می دهد با استفاده از قفل صفحه به راحتی با تلفن همراه یا تبلت خود درآمد کسب کنید. این قفل صفحه رایگان وقتی که کاربرانش برای دیدن یک پیشنهاد قفل صفحه خود را  از سمت راست به سمت چپ میکشند به آنها جایزه میدهد.

کاربران سکه هایی را که کسب می کنند می توانند از طریق PayPal یا Google Reward Card به پول نقد تبدیل کنند و در هنگام کشیدن مطالبه پیشنهادی ، به آن ضربه بزنند. برای دریافت یک پیشنهاد ، آنها باید برنامه تبلیغاتی را دانلود کنند یا یک فیلم کوتاه تماشا کنند.

با ۲،۰۰۰ سکه می توانید از طریق پی پال ۲ دلار دریافت کنید. همچنین می توانید امتیاز ها و سکه های خود را به کارت هدیه iTunes ، Amazon ، Google play تبدیل کنید. انتخاب با شماست .

۱۲. Google’s Opinion Rewards

photo_2020-10-01_16-36-14.jpg

Google’s Opinion Rewards از راه های کسب درآمد از اپلیکیشن

از شرکتی که سیستم عامل اندروید را در اختیار دارد ،چند وقت پیش یک برنامه شگفت انگیز به نام Google Opinion Rewards فقط و فقط مخصوص اندروید منتشر شد.

این برنامه امتیازات Google Play را به شما می دهد اما این امتیازات را نمیتوان به پول نقد تبدیل کرد ، پس چه کاری میتوان با آنها کرد ؟ آنها را میتوانید به راحتی در سرویس های Google مانند دانلود برنامه های Android ، موسیقی ، فیلم ، کتاب و … از فروشگاه Play استفاده کنید و با استفاده از آنها نیاز های خود در این بازار بزرگ تکنولوژی را به سادگی برطرف کنید.

پس از نصب و ثبت نام ، Google هر هفته ۲۰ نظرسنجی برای تکمیل کردن به شما می دهد. شما باید نظرات خود را در مورد محصولات ارائه دهید ، که به نوبه خود برای بینش و تحلیل به شرکت ها داده می شود. امتیاز هایی که برای هر کدام از این کار ها به شما میدهد از چند ۰.۱ سنت تا ۲ دلار متغیر است.

اما نکته اصلی که باید به آن توجه داشته باشید این سرویس از Google است که می توانید به راحتی و با خیال راحت از اینکه قرار نیست فعالیت های شما دود شود و هدر رود و یا به حق خود نرسید به فعالیت خود و کسب درآمد خود بپردازید.

علاقه مند شدید ؟ با کلیک بر روی این لینک شروع به نصب این برنامه و فعالیت کنید : Google’s Opinion Rewards

۱۳.Pact

photo_2020-10-01_16-38-05.jpg

Pact 

هم درآمد کسب کنید و هم سالم بمانید.

آیا هرگز از خود پرسیده اید که چگونه می توانید هم ورزش کنید و سلامت باشید و هم از این طریق درآمد کسب کنید؟

خوب امروز روز شانس شماست . جواب این سوال شما در برنامه ای به اسم Pact خلاصه میشود.

این برنامه در هر دو سیستم عامل Android و iOS در دسترس است ، فقط کافی است ظرفیت خود را بشناسید و اهداف خود را در این برنامه مشخص کنید و با رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید به راحتی به کسب درآمد بپردازید.

اما… اگر اهداف خود را از دست دهید و تنبلی کنید و به آنها نرسید مجبورید از پول و اعتبار با ارزش خود به کاربرانی که توانسته اند به اهداف خود برسند پرداخت کنید.

منصفانه بنظر میرسد ؟

خوب اگر خود را فردی تنبل می دانید ، ممکن است بخواهید از این برنامه دوری کنید.
ولی اگر آماده این چالش هستید فقط کافیست با نصب برنامه pact قدمی جدید و محکم هم به سمت سلامتی و هم به سمت کسب درامد بگذارید.

۱۴. Viggle

photo_2020-10-01_16-39-55.jpg

Viggle از راه های کسب درآمد از اپلیکیشن

تماشای تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی

توانایی پیش بینی مسابقات را ندارید ، اما با علاقه زیادی هر روز آنها را دنبال میکنید ؟میخواهید در کنار لذتی که میبرید پول هم در بیاورید؟اگر جواب این سوال ها بله است ما خبری خوشی برای شما داریم : Viggle.

این برنامه به شما امکان می دهد برای تماشای برنامه های تلویزیونی یا گوش دادن به آلبوم های موسیقی ، فوراً امتیاز کسب کنید. در دسترس برای هر دو سیستم عامل Android و iOS ، شما به سادگی باید این برنامه را باز کنید و از آن برای شناخت هر یک از موسیقی مورد علاقه یا برنامه تلویزیونی خود استفاده کنید. شما می توانید فورا امتیاز به عنوان پاداش دریافت کنید.

همچنین یک ویژگی به نام Viggle Live وجود دارد که می توانید با پاسخ دادن به سؤالات یا نظرسنجی ها در حالی که این برنامه تلویزیونی در حال حاضر زنده است ، امتیاز کسب کنید. بعدا می توانید این امتیاز هارا تبدیل به کارت هدیه ی هر فروشگاه خاصی که میخواهید کنید و ان انها لذت ببرید.

پس اگر شما هم مثل من یک کشته مرده سریال و فیلم هستید و میخواهید این علاقه شما سودی هم برای شما داشته باشد فقط کافست Viggle را نصب کنید. به همین سادگی میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید!

۱۵. Scoopshot

photo_2020-10-01_16-43-16.jpg

Scoopshot

گرفتن عکس در اندروید و کسب درآمد

آخرین گزینه ما که شاید برای خیلی از شما جذاب ترین گزینه باشد.

گوشی هوشمند دارید؟ فوق العادست. این تنها چیزی است که برای این کار نیاز دارید تا بتوانید مقداری پول به دست اوردید. Scoopshot برای افرادی است که هر اتفاقی می افتد گوشی خود را از جیبشان در میاورند و شروع به عکاسی میکنند.

فقط کافیست اگر اتفاق مهم در اطراف شما در حال اتفاق افتادن باشد گوشی خود را در بیاورید و شروع بع عکاسی کنید. این عکسها به نوبه خود توسط روزنامه نگاران رسانه و وب سایت های مختلف و رسانه های کوچک و بزرگ استفاده می شوند.

از نظر تیم ما این برنامه بی نظیر است . ممکن است هرگز نفهمید که چه اتفاقی در مقابل شما رخ می دهد فقط کافیست از ان عکس بگیر یا از طرفی دیگر به یک رویداد مهم میروید؟از هر چیزی که میبینید عکس بگیرید .می توانید نسخه Android را از اینجا بارگیری کنید.

۱۶.Mistplay

photo_2020-10-01_17-47-22.jpg

Mistplay از راه های کسب درآمد از اپلیکیشن

Mistplay یک پلتفرم اجتماعی برای بازی های موبایل با بیش از ۱۰ میلیون دانلود است که بابت بازی کردن شما روی گوشی و تبلت تان به شما پول پرداخت خواهد کرد.

شما می توانید در این اپلیکیشن بازی های جدید کشف کنید، بازی ها را در لیست آن ها بازی کنید، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و سپس برای انجام بازی ها امتیاز کسب کنید.

Mistplay هر هفته برای جوایز بزرگی از جمله صدها دلار کارت هدیه و وسایل الکترونیکی مسابقه دارد.

همچنین بهتر است بازی هایی را امتحان کنید که ضرایب واحدی ۳X  و ۴X  را نشان می دهند. به عنوان مثال، ضریب واحد ۴X  به شما کمک می کند کارت هدیه را ۸ برابر سریعتر از ضرب واحد ۰.۵X بدست آورید.

پس از اینکه امتیاز کافی را کسب کردید، می توانید از آنها برای جوایز از جمله پول نقد یا کارت های هدیه استفاده کنید. Mistplay کارت هدیه آمازون، کارت هدیهXbox ، اعتبارGoogle Play ، کارت هدیهNintendo ، اعتبار iTunes و موارد دیگر را دارد.

کارت های هدیه را می توانید با پرداخت کمتر از ۰.۵۰ دلار برای کارت هدیه آمازون بازپرداخت کنید!

اگر شما به کسب درآمد از وب سایت های خارجی علاقه مند هستید میتوانید از این مقاله های ما بازدید کنید:

معرفی ۱۰ اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی

معرفی روش های کسب درآمد از سایت خارجی و درآمد دلاری

پایان

ما سعی کرده ایم با استفاده از تلفن اندرویدی برخی از تکنیک های مهم و آسان برای کسب درآمد را پوشش دهیم. اگر می خواهید هر ترفند یا تکنیکی را به اشتراک بگذارید ، با نظرات خود به ما اطلاع دهید. فراموش نکنید که این پست را با سایر کاربران که اندروید دارند به اشتراک بگذارید ،امروزه که کسب درامد به خودی خود مشکل بزرگی است استفاده از یک راه حل ساده و لذت بخش برای کسب درامد میتواند خیلی اهمیت داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.kalaateh.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون