موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود نرم افزار #c

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 21:04

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

software.png

Zerene-Stacker-Professional.jpg

Zerene Stacker Professional یک نرم افزار فوق العاده برای به کار گیری تکنیک انباشت فوکوس در عکاسی است . به کمک نرم افزار Zerene Stacker Professional قادر خواهید بود تا یک خروجی بینظیر از تصاویری که از ابتدا تا انتها در فوکوس هستند داشته باشید. این نرم افزار برای سوژه های ساده ، عکاسی منظره و کلوز آپ کاربرد دارد .
نرم افزار به وسیله الگوریتم های پیشرفته و از طریق انباشته کردن تصاویر ، عمق میدان بیشتری را در تصویر ایجاد میکند . کاربری این نرم افزار بیشتر برای حشرات، گل ها، مجسمه ها، مناظر طبیعی میباشد. یکی از ویژگی های فوق العاده Zerene Stacker Professional پشتیبانی از فایل های 8 و 16 بیتی در ورودی و خروجی میباشد. همچنین نرم افزار سعی میکند تا کنتراست های پایین را حفظ و از افت کیفیت تصویر اجتناب کند.

ویژگی های نرم افزار Zerene Stacker Professional :

پشتیبانی از انواع دوربین ها نظیر Canon ™ ، Nikon ™ ، Sony ™ ، Pentax و…
بهینه سازی و افزایش کیفیت و وضوح تصاویر
پشتیبانی از انواع فرمت های خروجی
پشتیبانی از ورودی و خروجی برای فایل های 8 و 16 بیتی
رتوش سریع و حرفه ای به صورت خودکار توسط نرم افزار ادامه مطلب…

software.png

Paragon-APFS-for-Windows.jpg

Paragon APFS for Windows یک نرم افزار کاربردی برای باز کردن فایل های است که روی سیستم فایلی APFS مخصوص اپل ذخیره سازی شده اند . همانطور که میدانید اپل فایل سیستم APFS را در چند سال اخیر به سیستم عامل های خود اضافه کرده است ( مثل ntfs که مخصوص ویندوز است ) . فایل هایی ذخیره شده روی ابزار های اپلی با چنین فایل سیستمی در ویندوز قابلیت دسترسی ندارند و شما حتما نیاز به یک رابط برای باز کردن این فایل ها خواهید داشت. اینجاست که نرم افزار Paragon APFS for Windows وارد عمل شده و به شما این اجازه را داده تا بتوانید چنین فایل هایی را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی باز کنید. به کمک این نرم افزار میتوانید فایل های APFS روی SSD، HDD و یا فلش را به راحتی باز کرده و از آنها استفاده کنید. امنیت و حفظ اطلاعات از جهت جلوگیری از خراب شدن و یا از بین رفتن آنها جزو یکی از قوانین و البته یکی از ویژگی های فوق العاده آن به شمار میرود.

ویژگی های نرم افزار Paragon APFS for Windows:

رابط کاربری ساده و فوق العاده
باز کردن فایل های ذخیره شده روی سیستم فایلی شرکت اپل با نام APFS
حفظ اطلاعات و گرفتن نسخه پشتیبان در صورت از دست رفتن آنها
پشتیبانی از فایل های رمزگذاری شده ادامه مطلب…

software.png

AxCrypt.jpg

AxCrypt یک نرم افزار کاربردی جهت رمزگذاری فایل ها و اطلاعات شخصی میباشد. محافظت از فایل های شخصی حتی در کامپیوتر های شخصی نیز امری مهم است. نرم افزار AxCrypt به شما کمک میکند تا اطلاعات شخصی خود را با الگوریتم 128 بیتی AES رمزگذاری کنید. همچنین شما میتوانید به کمک این برنامه پوشه های خود را رمزگذاری کرده و اطلاعات درون آنها را ایمن نگه دارید. یکی از ویژگی های فوق العاده AxCrypt دسترسی آسان از طریق کلیک راست برروی فایل ها و پوشه ها میباشد، به این صورت که تنها با کلیک راست برروی پوشه مورد نظر میتوانید آنرا رمز گذاری کنید. علاوه بر این شما میتوانید فایل های رمزگذاری شده را از روی تلفن همراه خود مشاهده کنید.

ویژگی های نرم افزار رمز نگاری AxCrypt :

رمزگذاری فایل ها و اطلاعات شخصی
رابط کاربری فوق العاده و آسان
دسترسی آسان از طریق کلیک راست برروی فایل ها و پوشه ها
رمزگذاری با الگوریتم 128 و 256 بیتی AES
پشتیبانی از چندین زبان روز دنیا ادامه مطلب…

software.png

DameWare-Mini-Remote-Control.jpg

DameWare Mini Remote Control یک نرم افزار فوق العاده در زمینه ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر میباشد. سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مکینتاش را از راه دور کنترل کنید. به کمک نرم افزارDameWare Mini Remote Control میتوانید صفحه سیستم خود را به اشتراک گذاشته و فایل ها را میان دو سیستم جا به جا کنید. همچنین میتوانید کنفرانس های MRC ، RDP یا VNC را شروع کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه اتصال به سیستم خاموش میباشد، به این صورت که اگر در حین اتصال سیستمی که به آن وصل شده اید خاموش و یا دچار Crash شود شما همچنان از راه دور متصل خواهید بود. همچنین میتوانید به کمک بسته های سفارشی MSI جهت نصب و راه اندازی سرویس MRC Client Agent اقدام کنید.

ویژگی های نرم افزار DameWare Mini Remote Control:

احراز هویت از راه دور برای ارتباط ایمن
ویژگی های فوق العاده جهت دسترسی از راه دور
انتقال فایل ها و اطلاعات از راه دور
بسته های سفارشی MSI برای نصب و راه اندازی MRC Client Agent
برگزاری کنفرانس های مختلف ادامه مطلب…

software.png

FonePaw-Android-Data-Recovery.jpg

FonePaw Android Data Recovery نرم افزار کاربردی برای بازیابی اطلاعات پاک شده دستگاههای اندرویدی می باشد. این نرم افزار فایل های حذف شده یا از دست رفته تبلت یا گوشی اندرویدی شما را شناسایی و ریکاوری می کند. از ویژگی های این نرم افزار سادگی در استفاده و ظاهر کاربرپسند آن می باشد .

از قابلیت های این نرم افزار فوق العاده پشتیبانی از نسخه های مختلف اندروید می باشد که سطح بزرگی از کاربران را تشکیل می دهد.

ویژگی های نرم افزار FonePaw Android Data Recovery :

امکان بازیابی اطلاعات مخاطبین کاربر از جمله شماره ها ، آدرس و… از روی مموری کارت و جافظه داخلی دستگاه و خروجی به صورت VCF/CSV/HTML
قابلیت ریکاوری کردن اس ام اس ها و پیام های متنی داخل گوشی و خروجی به صورت فرمتهای CSV/HTML
بازیابی و ریکاوری اطلاعات تماس های خروجی ، ورودی و از دست رفته و خروجی این اطلاعات به صورت فایل اچ تی ام ال ادامه مطلب…

software.png

CoolUtils-Total-Audio-Converter.jpg

اگر می خواهید فایل های صوتی خود را به فرمت های محبوب دیگر تبدیل کنید CoolUtils Total Audio Converter نرم افزاریست که به دنبال آن هستید. این نرم افزار امکان تبدیل فایل های صوتی را با کیفیت و سرعت بالا برای شما فراهم می کند. توسط آن می توانید فایل های رسانه ای را به فرمت های صوتی محبوب مانند WAV, MP3, OGG, WMA, APE, FLAC, MP4, AAC, MPC تبدیل کنید.رابط کاربری ساده و ابتکاری CoolUtils Total Audio Converter طوری طراحی شده که نهایت سهولت در هنگام استفاده از نرم افزار را برای شما به ارمغان می آورد.
به کمک این برنامه شما قادرید تا مدیریتی کامل بر روی فایلهای صوتی خود داشته و حجم آنها را بصورت دلخواه در آورید. ادامه مطلب…

software.png

Comfy-File-Recovery.jpg

Comfy File Recovery اطلاعات شما را بعد از فرمت کردن هارد دیسک ها ، درایو فلش های یو اس بی ، کارت های حافظه و حذف تصادفی آن ها بازیابی می کند . برنامه “جستجوی پارتیشن” به شما این امکان را می دهد تا فایل های حذف شده را از پارتیشن های لاجیکال پیدا کرده و بازیابی کنید.
رابط کاربری کاربر پسند این نرم افزار مانند صفحه نمایش ویندوز اکسپلورر می باشد و فایل ها را در پوشه هایی که حذف شده اند نمایش می دهد. همچنین بخش “ویزارد بازیابی فایل” ، این نرم افزار را برای هر کاربری قابل دسترس می کند.
بخش ویزارد داخلی نه تنها به کاربران امکان یافتن و بازیابی سریع فایل ها را می دهد بلکه امکان ذخیره سازی آن ها در پوشه های دیگر، رایت بر روی سی دی یا دی وی دی ، ساخت فایل های مجازی ایزو و یا ذخیره سازی فایل ها بر روی سرورهای ftp را نیز فراهم می کند.
بازیابی فایل ها با نرم افزار Comfy File Recovery بسیار راحت بوده و بدون هیچگونه ریسکی می باشد.
همچنین این نرم افزار فقط به خواندن اطلاعات از روی حامل اطلاعات (information carrier) پرداخته و هیچگونه اطلاعاتی را ذخیره نمی کند.

قابلیت های نرم افزار Comfy File Recovery :

بازیابی فایل های پاک شده به طور تصادفی بدون در نظر گرفتن نوع آن ها: پرونده ها ، تصاویر دیجیتالی ، آرشیوهای فشرده ، فایل های صوتی و ویدیویی ، بازیابی فایل هایی که از طریق پاکسازی “سطل بازیافت” و یا از طریق دکمه های ترکیبی Shift+Delete حذف شده اند
بازیابی فایل هایی که از طریق فرمت سریع و کامل حذف شده اند. پشتیبانی از سیستم های VFAT, FAT16, FAT32 , NTFS3, NTFS4, NTFS5, NTFS6
این نرم افزار فقط حامل را می خواند ، این کار احتمال برگشت ناپذیری اطلاعات در حال بازیابی را به طور کامل حذف می کند
شما می توانید فایل های بازیابی شده را در دیگر درایوها ذخیره کرده ، آن ها را بر روی سی دی/دی وی دی رایت کرده ، به صورت فایل ایزو ذخیره کرده و یا بر روی سرور ftp ذخیره نمایید ادامه مطلب…

صفحه 1 از 732123...1020...»آخرین »

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.p30world.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر