موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

لینک حضور و غیاب دانش آموزان در برنامه شاد

لینک حضور و غیاب دانش آموزان در برنامه شاد

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 11 اسفند 1399 ساعت 15:25

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



173349_934.jpg

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

به گزارش راهبرد معاصر؛ با به روز شدن نرم افزار شاد قابلیت های زیادی به این نرم افزار افزوده شده که یکی از آن ها امکان حضور و غیاب دانش آموزان برای معلمان در ابتدا و در طول کلاس است. در ادامه نحوه حضور و غیاب دانش آموزان در برنامه شاد را در ادامه خبر راهبرد معاصر برایتان توضیح داده ایم.

شاد یا همان شبکه آموزشی دانش آموزان در ابتدا به عنوان یک پیام رسان برای ارتباط دانش آموزان و معلمان در زمان تعطیلی مدارس معرفی و ارائه گردید . با ایجاد گروه های کلاسی و دعوت از دانش آموزان ، ارتباط بین معلمان و دانش آموزان برقرار شده و آنان می توانستند در کلاس ها به صورت مجازی شرکت نمایند .

یکی از مسائل مهمی که کلاس های حضوری را از کلاس های برگزار شده در فضای شاد متمایز می کرد ، امکان حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس بود . با توجه به این که این امکان در کلاس های مجازی وجود نداشت ، دانش آموزان زیادی ممکن بود در همه کلاس ها شرکت نکنند و بدین ترتیب از یادگیری دروس جدید عقب بمانند .

به همین دلیل آموزش و پرورش در به روز رسانی برنامه شاد ، از ارائه امکانات جدیدی در این برنامه خبر داده که امکان حضور و غیاب دانش آموزان یکی از این امکانات می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی نحوه حضور و غیاب دانش آموزان در برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید پرداخته ایم .


نحوه حضور و غیاب در برنامه شاد


با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور 99 ، امکانات جدید برنامه شاد مانند دریافت برنامه هفتگی درسی در برنامه شاد و امکان حضور و غیاب دانش آموزان نیز در به روز رسانی برنامه شاد در تاریخ 13 شهریور ماه ارائه شده است . با انتشار ورژن جدید برنامه شاد ، راهنمای ثبت حضور و غیاب دانش آموزان در شاد در ادامه این مقاله قرار گرفته است .

1657191257%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%20%D9%88%20%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%B4%D8%A7%D8%AF.jpg

در صفحه اصلی وارد بنر "ورود به مدرسه من" شوید .

نقش خود را انتخاب کنید .

من معلمم : اگر از معلمین بزرگوار هستید وارد قسمت "مدیریت حضور و غیاب" شوید . شما می ‌توانید با تعیین برنامه هفتگی و با مراجعه به لیست کلاس ‌ها از وضعیت حضور هریک از دانش‌آموزان خود باخبر شوید. .

172207_641.jpg

من دانش‌آموزم : اگر از دانش‌آموزان عزیز هستید وارد قسمت "وضعیت حضور من" شوید . در کلاس ‌های شاد حضور شما به ‌صورت خودکار هر ۷ دقیقه یک‌ بار بررسی می ‌شود که در این قسمت می ‌توانید از وضعیت حضور خود بر اساس روز های مختلف اطلاع یابید .

علاوه بر امکان حضور و غیاب امکان کنترل تکالیف درسی دانش آموزان در برنامه شاد فراهم خواهد شد . همچنین در صورتی که امکان ثبت غیبت دانش آموزان در برنامه شاد شما هنوز فعال نشده باشد ، بدان معناست که هنوز برنامه شاد خود را به روز رسانی نکرده اید .

راهنمای استفاده از نرم افزار شاد برای معلمان و دانش‌آموزان/ فیلم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: rahbordemoaser.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر