موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

هزینه ساخت وب اپلیکیشن

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 اسفند 1399 ساعت 17:40

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اپلیکیشن برای کسب و کارهای نوپا

تنوع دسته بندی های انواع اپلیکیشن بسیار زیاد است و می توان به مواردی مثل اپلیکیشن خبری، آموزشی، پخش ویدیو و…اشاره کرد. با تحقیق بسیار و یافتن یک ایده ی جدید و پرکاربرد می توان کسب و کاری برپایه آن راه اندازی نمود. البته می بایست کلیه هزینه های ساخت اپلیکیشن را تا مرحله اجرا و انتشار تخمین زد و اگر از
خود سرمایه کافی ندارید، برای ایده به دنبال سرمایه گذار گشت.

در این مقاله بیشتر قصد داریم که به بررسی قیمت ساخت اپلیکیشن برای بیزینس نوپا و شرکت های متوسط بپردازیم که پیش زمینه و دانشی از ساخت اپلیکیشن ندارند؛ اما می خواهند کسب و کار خود را با تکنولوژی روز مطابقت دهند.

هزینه ساخت اپلیکیشن

یکی از عوامل تاثیر گذار در تصمیم گیری کسب و کارها برای ورود به تجارت آنلاین قیمت های آن است. طبیعتاٌ شرکت ها ترجیح می دهند بودجه کمتری را برای ساختن یک اپ اختصاص دهند. اولین قدمی که برای شروع به طراحی اپ و وب سایت در نظر می گیرند، تعرفه های آن است. اما کیفیت و کارایی یک اپلیکیشن معیاری است که باید قبل از هزینه نقش اصلی را در تصمیم گیری ایفا کند.

هر شخص تازه کاری می تواند با پیشنهاد هزینه ساخت اپلیکیشن ارزان، شرکت ها و موسسات را ترغیب به سفارش ساخت اپلیکیشن کند. اما تنها یک شرکت حرفه ای و یا شخصی با تجربه می تواند اپلیکیشنی با کیفیت را برای
شما طراحی کند.

برآورد هزینه ساخت اپلیکیشن

اگر تا اینجا با خواندن مقاله به اهمیت توسعه کسب و کار در فضای اینترنت پی برده اید، و تصمیم گرفته اید که برای تجارت خود اپلیکیشن تهیه کنید، در ادامه شما را با عوامل تاثیر گذار روی هزینه طراحی آشنا می کنیم.

هزینه ها به پارامترها و عوامل مختلفی بستگی دارد. تعرفه ها عموماٌ با در نظر گرفتن امکانات، جزئیات و سختی کارِ طراحی محاسبه می شود. هزینه ها برای یک کسب و کار خانگی، با هزینه اپلیکیشن فروشگاهی یا شرکتی متفاوت است. هر اپلیکیشن باید برای دستگاه ها و و سیستم عامل های مختلفی طراحی گردد و هرچه تعداد آن ها بیشتر باشد، هزینه طراحی اپلیکیشن افزایش پیدا می کند.

گاهی اپلیکیشن جهت اتصال نرم افزار به سایت ساخته می شود. اگر وبسایت مورد نظر نتواند خروجی های مورد نظر را پشتیبانی کند، فراهم کردن امکانات لازم برای وب سایت نیز بر آن هزینه ها اضافه می کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: tabaneshahr.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر