موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش php رایگان

آموزش php رایگان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 21:54

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

1

FVRPHP10101-svg.svg

آموزش آشنایی باPHP ‎ (رایگان)

زبان برنامه نویسی PHP از نظر گرامر و شیوه پیاده سازی، تحت تاثیر زبان های برنامه نویسی سی (C)، سی پلاس پلاس (++C)، جاوا (Java) و پرل (Perl) بوده است. البته سخت گیری های رایج و موجود در زبان های کامپایلری، در زبان برنامه نویسی PHP بسیار کم رنگ تر هستند و برنامه نویسی با PHP بسیار ساده و آسان است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آشنایی با برنامه نویسیPHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۵۳ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

2

FVRPHP10118-svg.svg

آموزش پایگاه داده مبتنی بر فایل با فلینت استون (FlintStone) (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث پایگاه داده مبتنی بر فایل با فلینت استون (FlintStone) درPHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۴۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

3

FVRPHP10120-svg.svg

آموزش پیاده سازی یک پروژه وب کامل و ساده (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث پیاده سازی یک پروژه وب کامل و ساده در PHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۳۲ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

4

FVRPHP10110-svg.svg

آموزش فرم های وب و مدیریت درخواست ها (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن، و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث فرم های وب و مدیریت درخواست ها درPHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۱۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

5

FVRPHP10102-svg.svg

آموزش متغیرها، انواع داده ها و ثوابت (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مباحث متغیرها، انواع داده ها و ثوابت در برنامه نویسی PHP را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

6

fvrphp10127-svg.svg

آموزش کتابخانه GD برای امور گرافیکی در PHP (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث کتابخانه GD برای کارهای گرافیکی در برنامه نویسی PHP را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۵۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

7

FVRPHP10116-svg.svg

آموزش کار با فایل ها و پوشه ها - بخش ۳ (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث بخش سوم کار با فایل ها و پوشه ها درPHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۳۴ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

8

FVRPHP10105-svg.svg

آموزش آرایه ها در PHP (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث آرایه ها در برنامه نویسیPHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۴۷ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

9

FVRPHP10113-svg.svg

آموزش هدرها (Headers) (رایگان)

در مجموعه فرادرس های آموزش برنامه نویسی PHP، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن و به صورت کاملا عملی توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس، آموزش داده شده است. این مجموعه آموزشی، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد، بسیار خاص است و در ارائه آن، از تجارب موفق ارائه بیش از یکصد ساعت آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف در فرادرس، استفاده شده است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث هدرها (Headers) در PHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۵ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

10

FVPHP95051H-png.svg

آموزش عضویت به عنوان مشتری در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter (رایگان)

در این آموزش، شما با اصول اولیه یک فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید. در این مجموعه سعی شده با نگاهی پروژه محور به فریمورک کدایگنایتر نه تنها از ابزار برنامه نویسی این فریمورک به درستی استفاده کنیم بلکه یک فروشگاه اینترنتی را به صورت ساده ولی جامع، طراحی و برنامه نویسی نماییم. ما در این آموزش قصد داریم تا عضویت به عنوان مشتری در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter را بررسی و پیاده سازی کنیم.

مدرس: امید نجفی پور مدت زمان آموزش: ۴۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

11

FVPHP95051B-svg.svg

آموزش اجزا ظاهری وب سایت در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter (رایگان)

در این آموزش، شما با اصول اولیه یک فروشگاه اینترنتی آشنا می شوید. در این مجموعه سعی شده با نگاهی پروژه محور به فریمورک کدایگنایتر نه تنها از ابزار برنامه نویسی این فریمورک به درستی استفاده کنیم بلکه یک فروشگاه اینترنتی را به صورت ساده ولی جامع، طراحی و برنامه نویسی نماییم. ما در این آموزش قصد داریم تا اجزا ظاهری وب سایت در ساخت فروشگاه اینترنتی با CodeIgniter را طراحی و پیاده سازی کنیم.

مدرس: امید نجفی پور مدت زمان آموزش: ۸ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

12

FVRPHP10107-svg.svg

آموزش توابع و برنامه نویسی ماژولار (پیمانه ای) (رایگان)

زبان برنامه نویسی PHP از نظر گرامر و شیوه پیاده سازی، تحت تاثیر زبان های برنامه نویسی سی (C)، سی پلاس پلاس (C++)، جاوا (Java) و پرل (Perl) بوده است. البته سخت گیری های رایج و موجود در زبان های کامپایلری، در زبان برنامه نویسی PHP بسیار کم رنگ تر هستند و برنامه نویسی با PHP بسیار ساده و آسان است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث توابع و برنامه نویسی ماژولار (پیمانه ای) درPHP ‎ را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

مدرس: دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدت زمان آموزش: ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

13

FVPHP9503C-svg.svg

آموزش کار با دیتابیس در فریمورک PHP کدایگنایتر - CodeIgniter (رایگان)

توجه به پراکندگی روش های کد نویسی به زبان PHP و توجه به این نکته که در دنیای امروز کار گروهی از اهمیت بالایی برخوردار است و سرعت اتمام پروژه و امنیت خروجی پروژه نیز حائز اهمیت است، برنامه نویسان بر آن شدند تا بتوانند تحت یک چارچوب یا فریمورک (Framework) قوانین یکسانی را برای تمام اعضای یک تیم در کد نویسی تهیه کنند که منجر به تولید چارچوب های گوناگون شد. یکی از این چارچوب ها و قوانین CodeIgniter نام دارد که مورد بررسی ما قرار خواهد گرفت.

مدرس: مهدی عاشوری مدت زمان آموزش: ۴۱ دقیقه

یادگیری را شروع کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: faradars.org



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر