موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود کتاب ساخت بازی با پایتون

دانلود کتاب ساخت بازی با پایتون

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 02 فروردین 1401 ساعت 01:33

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



معرفی کتاب آموزش گام‌ به‌ گام برنامه نویسی گرافیک در پایتون‌‫

کتاب آموزش گام‌ به‌ گام برنامه نویسی گرافیک در پایتون‌‫ نوشته رمضان عباس نژادورزی، به بررسی سیستم‌های گرافیکی و کاربردهای آن و انواع مختلف ماژول‌ها برای رسم نموارها و اشکال گرافیکی و نمایش تصاویر، می‌پردازد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

زبان برنامه‌نویسی پایتون استفاده‌های گوناگونی دارد. به وسیله این زبان برنامه‌های تحت کنسول، برنامه‌های تحت ویندوز (دسک‌تاپی)، برنامه‌های تحت وب، برنامه‌های کار با بانک اطلاعاتی، برنامه‌های تحت شبکه و غیره را می‌توانید اجرا کنید. پایتون برای به اجرا درآوردن این برنامه‌ها از کتابخانه‌های گوناگونی استفاده می‌کند. در کتاب آموزش گام‌ به‌ گام برنامه نویسی گرافیک در پایتون‌،‫ به بررسی و تحلیل این کتاب‌خانه‌ها و طرز استفاده از آن‌ها در برنامه‌نویسی گرافیک می‌پردازیم. قبل از مطالعه این کتاب باید مقدمات برنامه‌نویسی پایتون را یاد بگیرید. برای این منظور می‌توانید دو کتاب به نام‌های آموزش گام‌به‌گام برنامه ‌نویسی پایتون و حل مسائل پایتون را مطالعه کنید. این کتاب شامل 6 فصل و یک پیوست الکترونیکی است.

فصل نخست، آشنایی با گرافیک رایانه‌ای و کاربردهای آن را توصیف می‌کند. فصل دوم، به تحلیل سیستم‌های گرافیکی پرداخته. فصل سوم، ماژول Turtle را برای انجام نقاشی مورد تحلیل قرار می‌‌دهد. فصل چهارم، مباحث ماژول Canvas (برای رسم اشکال گرافیکی گوناگون و نمایش تصویرها) را یاد می‌‌دهد. فصل پنجم، ماژول Graphices (برای رسم اشکال گرافیکی گوناگون و نمایش تصاویر) را به طور کامل تحلیل می‌‌کند. فصل ششم، ماژول matplotlib (برای رسم نموارهای گوناگون و نمایش تصاویر) را به شیوه کامل بررسی می‌‌کند.

فهرست مطالب

فصل اول: آشنایی با گرافیک رایانه‌ای و کاربردهای آن
فصل دوم: سیستم‌های گرافیکی
فصل سوم: بسته Turtle
فصل چهارم: ماژول Canvas
فصل پنجم: ماژول Graphics
فصل ششم: کتابخانه matplotlib و رسم نمودارها
منابع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.ketabrah.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر