موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بازی های ساخته شده با godot

بازی های ساخته شده با godot

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 30 بهمن 1400 ساعت 10:54

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



بازی‌های ویدیویی امروز جزئی جدا ناپذیر از زندگی انسان‌ها شده‌اند. کمتر کسی پیدا می‌شود که تجربه‌ای از بازی‌های ویدیویی نداشته باشد. جذابیت و ساده بودن بازی‌های ویدیویی موجب همه گیری و همین همه گیری باعث ایجاد بازاری مناسب و پر سود و صنعتی پر رونق شده است.
این صنعت بزرگ دائما در حال گسترش است و شاهد ورود تکنولوژی‌‌ها و ابزارهای جدیدی برای ساخت بازی‌ها هستیم. یکی از این تکنولوژی‌های جدید و در عین حال قدرتمند موتور بازیسازی گودوت است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چرا بازیسازی با گودوت؟

تکنولوژی‌های و انجین‌های زیادی در حوزه بازی سازی وجود دارند. انواع زبان‌ها و ابزارهای موجود باعث سردرگمی علاقه مندان برای انتخابی درست می‌شوند.
موتور بازیسازی گودوت به دور از هرگونه پیچیدگی و با زبان برنامه نویسی ساده شما را در سریع ترین زمان وارد بازار بازی‌های ویدیویی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که ایده‌های خود را ساده و سریع پیاده سازی کنید.

این انجین قدرتمند رایگان و اوپن سورس بوده و به شما امکان ساخت بازی‌های دو بعدی و سه بعدی را می‌دهد.
زبان ساده Gdscript که به یکی از محبوب ترین زبان‌های برنامه نویسی حال حاضر یعنی پایتون شباهت دارد سرعت شما در توسعه را بالا میبرد. گودوت بی شک یکی از مناسب انجین‌ها به خصوص برای توسعه دهندگان مستقل است.

چرا آکادمی بازیاتو؟

ما در آکادمی بازیاتو مفتخریم اولین دوره جامع و کامل موتور بازیسازی گودوت را در سطح وب فارسی تولید و منتشر کنیم.
در آموزش سعی شده تمامی مباحث از صفر و به ساده تزیین شکل مطرح شود و هر فردی با هر مقدار مهارت و آشنایی بتواند استفاده لازم را از دوره داشته باشد.

چرا این آموزش رایگان است؟

رضا قدیری به عنوان مدرس این دوره، علاقه زیادی به دنیای نرم‌افزارهای آزاد دارد و تصمیم گرفته برای حمایت از علاقه‌مندان به بازیسازی، این آموزش فارسی را به صورت رایگان منتشر کند؛ ولی شما می‌توانید برای حمایت از او به میزان دلخواه خود، هزینه‌ای را پرداخت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر