موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فایل اکسل دخل و خرج

فایل اکسل دخل و خرج

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 02 فروردین 1401 ساعت 18:08

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



دانلود فایل های اکسل

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

dakhl_kharj2.jpg

 فایل اکسل محاسبه دخل و خرج خانوار  –  تهیه و تنظیم شده توسط جناب آقای قاسم وجدانی

در پست های قبل یک فایل اکسل با عنوان فایل اکسل حسابداری شخصی برای شما آماده کرده بودیم که به کمک آن سیستم حسابداری کوچیک و شخصی برای خودتان تنظیم و ثبت میکردید تا در هر زمان که نیاز بود هزینه ها و درآمد های خود را بررسی میکیردید . در این پست از سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما یک فایل اکسل جدید آماده کردیم که کارایی مشابهی دارد ولی از نحوه ظاهر و کدنویسی مشابه فایل قبل نیست . این فایل اکسل توسط جناب آقایی قاسم وجدانی تهیه و تنظیم شده است. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان فایل اکسل محاسبه دخل و خرج خانوار در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

چگونه پول جمع کنیم؟ اوضاع مالی یکی از مسائلی است که بسیار برای ما مهم است و هر کسی سعی می کند که اوضاع مالی خوبی داشته باشد. و همه ما دوست داریم بعد از چند سال کار یک پس انداز کافی داشته باشیم ولی مقدمه اینکه بخوایم یه پس انداز کافی و مناسب بعد از چندین سال کار داشته باشیم این هست که بتوانیم هزینه های دخل و خرج خود و خانواده را در طول این چند سال به بهترین شکل مدیریت کنیم و در طول هر روز ، ماه و یا سال بدانیم چه میزان درآمد داشتیم و چه میزان هزینه . و کدام هزینه نیاز نبود و تا در سال ها یا ماه های بعد کنترل شود . ما در این صحفه یک فایل اکسل برای شما آماده کردیم که میتوانید به کمک آن دخل و خرج خود و خانواده را مدیریت کنید .

فیلم آموزش فایل اکسل محاسبه دخل و خرج خانوار :

برنامه دخل و خرج با اکسل با قابلیت تعریف کد جدید گزارش به تفکیک ماه – گزارش کلی – تراز آماده شده است که برای آموزش و یادگیری بهتر استفاده کنندگان از این فایل اکسل حسابداری دو فیلم آموزشی تهیه شده است که شما میتوانید بعد از دانلود فایل آنها را مشاهده کنید . برای اجرای بهتر فایل های اکسل سعی کنید از نسخه های 2010 به بالا استفاده کنید تا در حین اجرا مشکلی برای شما پیش نیاید . فایل اکسل محاسبه دخل و خرج خانوار را از طریق لینک زیر دانلود کنید .

توجه:کاربران گرامی لطفا آی آر حسابداران را به دوستانتان معرفی کنید…

» حجم فایل :1.06 مگابایت

» منبع : www.irhesabdaran.ir

» توضیحات :
فرمت این فایل xls می باشد.
برای مشاهده واجرای فایل از نرم افزار Microsoft Excel استفاده کنید
برای راحتی شما فایل ها رمز گذاری نشده است

» کپی رایت مطلب :
هرگونه کپی برداری از این مطلب غیر مجاز و حرام می باشد.
جهت ارتباط با مدیر سایت از طریق فرم تماس با ما اقدام کنید
مشکلات مطلب را در قسمت نظرات بیان کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر