موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود برنامه کد نویسی برای کامپیوتر

دانلود برنامه کد نویسی برای کامپیوتر

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 02 بهمن 1400 ساعت 08:40

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود CodeLobster IDE Professional 1.11.0 – محیط توسعه انواع زبان‌های برنامه‌نویسی

CodeLobster-IDE-Professional.cover_.jpg

دانلود CodeLobster IDE Professional

| محیط توسعه انواع زبان‌های برنامه‌نویسی |

CodeLobster IDE Professional 1.11.0 نام یک محیط توسعه جدید و قدرتمند برای انواع زبان‌های برنامه‌نویسی رایج و شناخته شده است که به تازگی از سوی کمپانی نرم افزاری کد لابستر (CodeLobster) عرضه می‌گردد. این شرکت، چندی پیش نخستین محیط توسعه خود را مخصوص زبان برنامه‌نویسی پی‌اچ‌پی (PHP) عرضه کرده بود که بیشتر به درد توسعه‌دهندگان و طراحان وب می‌خورد. در واقع ویرایش قبلی این نرم افزار، تنها مختص نیاز افرادی بود که در زمینه طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کردند. اکنون با معرفی نسخه جدیدی این نرم افزار در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده و سعی دارد تا نام خود را به عنوان یکی از تازه‌ترین نرم افزارها برای ویرایش متن و سورس کد انواع زبان‌های برنامه‌نویسی مطرح کند.

این نرم افزار به عنوان یک ابزار مدیریت و ویرایش سور کد و کامپایلر معرفی و عرضه شده که از انواع مختلف فریمورک‌ها هم به طور کامل پشتیبانی می‌کند. نرم افزار مذکور با دارا بودن یک محیط کاربری ساده و کاربرپسند، امکانی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید با استفاده از انواع پلاگین‌ها، آی‌دی‌ای مذکور را به محیط توسعه دلخواه خودتان در زمینه‌های مختلف تبدیل کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید سورس کدهای جی‌کوئری (JQuery)، لاراول (Laravel)، پرل (Perl)، رابی (Ruby)، وردپرس (WordPress) و … را ویرایش رده و از تجربه کار با این محیط توسعه قدرتمند لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار CodeLobster IDE Professional را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Valentina Studio Pro 11.1 x64-x86 – ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده

Valentina-Studio-Pro.cover_.jpg

دانلود Valentina Studio Pro

| ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده |

Valentina Studio Pro 11.1 x64-x86 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده است. امروزه میزان قدرت و توانایی یک سیستم نرم افزاری را از روی انعطاف‌پذیری و امکانات پایگاه داده آن می‌سنجند. اهمیت این موضوع به گونه‌ای است که تقریبا همه توسعه‌دهندگان یادگیری شیوه کار با پایگاه‌های داده را در برنامه‌های آموزشی خود قرار می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک اپلیکیشن کاربردی و قدرتمند به منظور مدیریت پایگاه‌های داده مای‌اس‌کیو‌ال (MySQL)، مایکروسافت اس کیو ال سرور (MS SQL)، اس کیو لایت (SQLite) و ولنتینا (Valentina) است. با استفاده از این برنامه و امکانات متعدد آن، کاربر می‌تواند به راحتی با پایگاه داده مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و به مدیریت جداول و اطلاعات موجود در آنان بپردازد.

پس از نصب و راه‌اندازی این برنامه که معمولا با سرعت بالایی هم انجام می‌گیرد، شما با صفحه اصلی آن مواجه خواهید شد. صفحه ابتدایی این برنامه، همان قسمتی است که تمامی امکانات آن را در یک نگاه می‌توانید ببینید. کاربر می‌تواند یک کانکشن جدید را تعریف کند و با تنظیم مشخصات سرور مورد نظر، به پایگاه داده خود متصل شود. این برنامه با دارا بودن امکان ویرایش و ساخت جداول و کوئری‌]ا از نمای گرافیکی، به کاربران مبتدی این امکان را می‌دهد که بتوانند با حداقل دانش ممکن در زمینه بانک‌های اطلاعاتی، از مزایای آن بهره‌مند گردند. همچنین در محیط کار با کوئری‌ها، کاربر می‌تواند انواع دستورات مدنظر خود را بر روی جداول اجرا کرده و نتایج آن را نیز مشاهده نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Valentina Studio Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Notepad3 5.21.227.1 + Portable – جایگزین نوت پد در ویندوز

Notepad3.cover_.jpg

دانلود Notepad3

| جایگزین نوت پد در ویندوز |

Notepad3 5.21.227.1 + Portable نام یک جایگزین جدید و قدرتمند برای نوت پد (Notepad) در ویندوز است. نوت پد3 در واقع یک ابزار بروز شده و جدید به عنوان جایگزین نوت پد پیش‌فرض ویندوز است. با توجه به اینکه بیش از دو دهه از عمر نوت پد پیش‌فرض در سیستم‌عامل ویندوز گذشته، هنوز هم این ابزار از سمت مایکروسافت بروزرسانی تازه‌ای را دریافت نکرده و تقریبا می‌توان گفت که این ابزار باثبات‌ترین برنامه پیش‌فرض در محیط ویندوز است. از آنجا که نوت پد کاربرد بسیار زیادی در بین توسعه‌دهندگان و کاربران حرفه‌ای رایانه دارد، شاید بد نباشد که با یک ابزار جایگزین امکانات کامل‌تری را به آن اضافه کنید.

نرم افزار نوت پد 3، همان ابزاری است که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اید. حجم کم و سبکی بسیار این ابزار، آن را به یک جایگزین فوق‌العاده برای نوت پد در ویندوز تبدیل کرده است. این نرم افزار، از تمامی امکانات نوت پد در ویندوز پشتیبانی کامل دارد و در کنار آن، امکانات تازه‌تری را نیز در خود جای داده که توجه توسعه‌دهندگان را به خود جلب خواهد کرد. نوت پد 3 از سینتکس کلیه زبان‌های برنامه‌نویسی رایج از قبیل زبان Assembly, BAT, Bash, C, C++, C#, Java, JS, LaTeX, Lua, NSIS, Pascal, Perl, PHP, Python, Ruby, SQL, VB, VHDL, XHTML, XML, Yaml, JSON, MATLAB و … پشتیبانی کامل دارد و با استفاده از آن می‌توانید کلیه سورس‌های فوق را باز کرده و آنان را ویرایش و مجددا ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Notepad3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود pgAdmin 4 5.00 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده

pgAdmin.cover_.jpg

دانلود pgAdmin

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده |

pgAdmin 4 5.00 نام نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای مدیریت بانک‌های اطلاعاتی پستگرس‌کیو‌ال است که با تاکید بر انعطاف‌پذیری و انطباق با استانداردها فعالیت می‌کند. پستگرس‌کیوال، توسط گروه توسعه سراسری با همین نام توسعه داده می‌شود که می‌توان آن را در پروژه‌هایی از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف مورد استفاده قرار داد. امروزه نرم افزارهای مدیریت پایگاه داده بسیاری ساخته شده‌اند که هریک دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. پایگاه داده پستگرس‌کیوال، یک سیستم مدیریتی پایگاه داده رابطه‌ای شیء یا اصطلاحا ORDBMS است که به صورت متن‌باز و توسط گروهی از توسعه‌دهندگان داوطلب در سراسر دنیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

توسعه دهندگان با استفاده از این نرم افزار می‌توانند در نهایت سادگی، پایگاه‌های داده و سرورهای خود را تعریف نموده و به مدیریت آن‌ها بپردازند. اقداماتی از قبیل ساخت جدول، پر کردن آن‌ها و استفاده از کوئری‌ها از مهم‌ترین امکاناتی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار به طور خاص برای پایگاه‌های داده پستگرس‌کیوال طراحی شده و کارشناسان را قادر می‌سازد تا به طور همزمان به چند پایگاه مختلف متصل شده و به طراحی جداول، برخی ارتباط در بین آن‌ها و همچنین نوشتن کوئری برای بازگردانی اطلاعات بپردازند. هم اکنون می توانید نرم افزار pgAdmin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Processing 3.5.4 x86/x64 Win/Mac/Linux – یادگیری برنامه‌نویسی به زبان ساده

Processing.cover_.jpg

دانلود Processing

| یادگیری برنامه‌نویسی به زبان ساده |

Processing 3.5.4 x86/x64 Win/Mac/Linux یک راهکار شناخته شده و قدرتمند در زمینه یادگیری برنامه‌نویسی و ورود به دنیای کدزنی به زبانی ساده و آسان است. نرم افزار پروسسینگ، در واقع یک پلتفرم متن باز است که با استفاده از آن شما می‌توانید نحوه کدنویسی و ایجاد محیط گرافیکی را در نهایت سهولت یاد بگیرید. این ابزار، برای اولین بار در سال 2001 به بازار عرضه شد و اکنون با گذشت بیش از یک دهه از زمان عرضه، هزاران تفر از دانش‌آموزان و دانشجویان برای طراحی محیط‌های گرافیکی و یادگیری شیوه صحیح‌ کدزنی استفاده می‌کنند. به بیان دیگر، نرم افزار پراسسینگ را می‌توان یک زبان برنامه‌نویسی کاملا متفاوت معرفی کرد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید مفاهیم پایه در دنیای برنامه‌نویسی را آموخته و همزمان با آن، به یادگیری دیگر زبان‌ها با درکی عمیق‌تر بپردازید.

یادگیری مفاهیم برنامه‌نویسی برای افراد غیرحرفه‌ای کار چندان ساده‌ای نیست؛ از این روی بسیاری از مراکز آموزشی در تلاش هستند تا افراد را با ایده‌هایی نوآورانه به این مهارت علاقه‌مند کنند تا بتوان در قالب مفاهیم بصری، به ارتقای دانش برنامه‌نویسی افراد پرداخت. زبان برنامه‌نویسی در پراسسینگ تا حد امکان ساده و آسان طراحی شده و می‌توان آن را در پیاده‌سازی انواع پروژه‌های مهندسی مورد استفاده قرار داد. در صفحه اصلی توصیف این ابزار توسط توسعه‌دهندگان آن می‌خوانیم که با استفاده از پراسسینگ، هرنمندان فعال در عرصه فناوری اطلاعات می‌توانند با کمترین میزان کدنویسی، آثار گرافیکی و بصری زیبایی را خلق کرده و آن را به عنوان نمونه کار خود در معرض نمایش قرار دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار Processing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Microsoft Visual Studio 2019 16.8.6 (16.8.31019.35) Enterprise – ویژوال استودیو 2019

VS2019.cover_-1.jpg

دانلود Microsoft Visual Studio 2019

| مایکروسافت ویژوال استودیو 2019 |

Microsoft Visual Studio 2019 16.8.6 (16.8.31019.35) Enterprise ویژوال استودیو 2019 تازه‌ترین نسخه از IDE محبوب و قدرتمند مایکروسافت برای توسعه‌دهندگان است. از زمان ابداع سیستم‌های رایانه‌ای تاکنون، هرساله شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای جدید در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار هستیم. در واقع این دو بخش از سیستم‌های رایانه‌ای، همواره سعی بر آن دارند تا ضمن هماهنگی با یکدیگر، امکانات تازه‌تری را برای کاربران به ارمغان آورند. کمپانی محبوب مایکروسافت در چند دهه‌ اخیر، خدمات قابل توجهی را در زمینه‌های مختلف به کاربران ارائه کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زبان دات‌نت و فراهم‌سازی محیط توسعه یکپارچه (IDE) ویژوال استودیو و همچنین بروزرسانی مداوم آن اشاره کرد. ویژول استودیو، ابزاری نام‌آشنا برای توسعه‌دهندگان پروژه‌های برنامه‌نویسی است که با دارا بودن امکانات پرشمار، تقریبا کلیه نیازهای یک برنامه‌نویس برای مدیریت پروژه‌ها را برطرف می‌کند. به عنوان مثال در صورتی که شما نیاز به توسعه یک نرم افزار به زبان سی، سی‌پلاس‌پلاس، سی‌شارپ، ویژوال بیسیک یا … داشته باشید، به جرأت می‌توان گفت که هیچ انتخابی بهتر از ویژوال استودیو نخواهید یافت! این ابزار فوق‌العاده و جامع، با هوشمندی تمام قادر است شما را در قدم به قدم کدنویسی همراهی کند تا بتوانید در کمترین زمان، کدهای خود را توسعه دهید. قابلیت پر سر و صدای اینتلی کد (IntelliCode) و جایگزینی آن با اینتلی‌سنس (IntelliSense)، مهم‌ترین خصوصیتی است که ویژوال استودیو 2019 به آن مجهز است تا سرعت کدنویسی بهینه شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. به کمک قابلیت اینتلی‌کد، پیشنهاد کلمات و تکمیل خودکار کدها بر اساس بیشترین عباراتی صورت خواهد گرفت که در گیت‌هاب (GitHub) توسط توسعه‌دهندگان مورد استفاده واقع شده است. بدین ترتیب، فرقی نمی‌کند که در دنیای برنامه‌نویسی رایانه، فردی تازه‌کار باشید و یا خبره؛ زیرا که در هر صورت ویژول استودیو 2019 اولین و احتمالا آخرین انتخاب شما برای بهبود تجربه کدنویسی و تمرکز بر پروژه‌ها خواهد بود.

محیط توسعه فوق پیشرفته ویژوال استودیو 2019، امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید در یک محیط شیک و زیبا، کدهای مربوط به برنامه خود را توسعه دهید و در همین فضا، اقدام به جستجو در تمامی فایل‌ها کنید. اکنون، فضای بیشتری را برای کدها در اختیار دارید و این قابلیت، ویژه توسعه‌دهندگانی است که عمدتا ده‌ها اپلیکیشن مختلف را به طور همزمان به اجرا در می‌آورند! یکی از مشکلات بسیاری از توسعه‌دهندگان در هنگام کدزنی، رعایت اصول کلی برنامه‌نویسی است. به عنوان مثال، زمانی که شما در حال کار بر روی یک الگوریتم خاص باشید، احتمالا توجه کمتری را برای زیبانویسی کدها به خرج خواهید داد. این موضوع سبب می‌شود که حتی پس از عملکرد صحیح کد، عیب‌یابی برنامه در صورت وقوع ارور یا خطا بسیار سخت و زمان‌بر باشد. ویژوال استودیو 2019، قادر است کدهای شما را تنها با یک کلیک تمیز و مرتب کند تا شما بتوانید در یک محیط ساده‌تر، اقدام به دیباگ برنامه خود کنید. در تازه‌ترین نسخه ویژول استودیو، توسعه‌دهندگان می‌توانند انواع پروژه‌ها به زبان سی‌شارپ (#C)، سی‌پلاس‌پلاس (++C)، اندروید (Android)، آی‌او‌اس (iOS)، جاوا (Java)، جاوا اسکریپت (JS)، روبی (Ruby)، اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، اف‌شارپ (#F)، پایتون (Python) و … را کدنویسی کرده و از خصوصیت تکمیل خودکار کدها در تمامی این زبان‌ها لذت ببرند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ویژوال استودیو 2019 Visual Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

دانلود Sublime Merge 1.1.1.6 Build 2047 x64 / Portable – ویرایشگر متن و برطرف‌سازی تداخل کدها

Sublime-Merge.cover_.jpg

دانلود Sublime Merge

| ویرایشگر متن و برطرف‌سازی تداخل کدها |

Sublime Merge 1.1.1.6 Build 2047 x64 / Portable نام یک نرم افزار جدید و پیشرفته از کمپانی نرم افزاری سابلایم اچ‌کیو (Sublime HQ) است. این شرکت نرم افزاری، مدت‌هاست به دلیل عرضه ویرایشگر متن فوق‌العاده‌ای تحت عنوان سابلایم تکست (Sublime Text) توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در بین توسعه‌دهندگان از آنِ خود کند. یکی از مسائلی که بسیاری از توسعه‌دهندگان در فعالیت‌های تیمی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، وقوع تداخل در بین کدها است. این مشکل در پاره‌ای از مواقع منجر به حذف شدن برخی از کدها شده و زحمات برنامه‌نویسان را هدر می‌دهد. ویرایشگر کد جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، سابلایم مرج (Siblime Merge) نام دارد. این ابزار قادر است فضایی زیبا را برای کدنویسی برای شما فراهم کند تا به واسطه آن بتوانید تداخل و یا کانفلیکت‌ها در بین کد را نیز از طریق گیت (Git) مرج کنید.

سابلایم مرج، دارای یک ویژگی قدرتمند و یکپارچه جهت مرج کردن است که امکاناتی همچون جستجو در بین کامیت‌ها، اعمال دستور از طریق خط فرمان، تاریخچه کد و فایل، های‌لایت کلمات کلیدی در متن و … را در اختیار شما توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید نسخه‌های مختلف از کدها را در نمایی زیبا و یکپارچه مشاهده نموده و در صورت نیاز، اقدام به بازیابی نسخه‌های دلخواه خود کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور دارای امکانی تحت عنوان سرزنش (Blame) است که همانطور که از نام آن بر می‌آید، به واسطه آن می‌توانید مسبب کامیت شدن کدهای مخرب را مشاهده کرده و با چند کلیک ساده، نسخه مربوطه را پیدا کرده و در صورت نیاز اقدام به بازیابی و ترمیم پروژه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Sublime Merge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Microsoft Visual C++ 2005/2008/2010/2012/2013/2015/2017/2019 Redistributable 14.29.29917 x86/x64

Microsoft-Visua-C++-Redistributable_YasDL.com_.jpg

دانلود Microsoft Visual C++ Redistributable

| شامل تمام نسخه های ویژوال سی پلاس پلاس |

Microsoft Visual C++ 2005/2008/2010/2012/2013/2015/2017/2019 Redistributable 14.29.29917 x86/x64 + Visual C++ Runtime Installer (All-In-One) + MultiPack Visual C++ Installer گاهی وقت ها در هنگام نصب برنامه و یا گیم و … با اخطارهایی مانند این تصویر ( ارور MSVCP.dll ) روبه رو می شود . که این اخطار نشان دهنده ی عدم نصب Microsoft Visual C++ Redistributable Package می باشد که یک نوع مفسر زبان برنامه نویسی ویژوال سی پلاس پلاس می باشد . در بازی ها و نرم افزارهای جدید نیازمند این پکیج هستید در واقع به وصورت عادی سیستم عامل اجرا نمی شود و نیازمند یک مفسر می باشد .

لازم به ذکر است که این نرم افزارها از قبل در سیستم نبوده و نیازمند نصب این نرم افزار ها می باشید . هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن 2005 ، 2008 ، 2010 ، 2012 ، 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 Microsoft Visual C++ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید . امیدواریم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود .

به روز رسانی اسفند 99 …

نسخه جدید Microsoft Visual C++ Redistributable 2015-2019 اضافه شد …

دانلود Scala 2.13.5 – محیط برنامه‌ نویسی به زبان اسکالا

Scala.cover_.jpg

دانلود Scala

| محیط برنامه‌ نویسی به زبان اسکالا |

Scala 2.13.5 تازه‌ترین نسخه از محیط برنامه‌نویسی به زبان اسکالا است. این زبان، از دسته زبان‌های شیء گرا و تابعی بوده و عنوان آن نیز از ترکیب دو عبارت “Scalable” و “Language” به معنای زبان مقیاس‌پذیر گرفته شده و از اهداف اصلی این زبان، فراهم ساختن امکانی جهت توسعه نرم افزارهای مقیاس‌پذیر به روشی چابک و سریع است. زبان برنامه نویسی اسکالا توسط پروفسور مارتین اودرسکی به عنوان یکی از برترین توسعه‌دهندگان کامپایلر جاوا‌ سی (javac) در سال 2003 طراحی و به مرور توسط شخص ایشان و جامعه اسکالا بهبود و توسعه یافته است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، هدف از ایجاد اسکالا طراحی یک زبان جاوا بهینه‌یافته بوده و جالب است بدانید که همانند زبان برنامه نویسی جاوا، اسکالا نیز در جی‌وی‌ام (JVM) و یا همان ماشین مجازی جاوا اجرا می‌شود. در طول تاریخ، زبان‌های برنماه‌نویسی مختلفی با هدف تکامل جاوا پا به عرصه دنیای دیجیتال گذاشته‌اند که سینتکس ‌آنان نیز شباهت بسیاری به جاوا داشت. ولی اسکالا با ذهنیت رفع محدودیت‌های جاوا، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که پارادایم‌ها و ساختارها در جاوا را کنار گذاشته و کدهایی کمتر و بهینه‌تر را بنویسند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نسخه از محیط برنامه‌نویسی به زبان اسکالا را برای شما علاقه‌مندان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید با دانلود آن، ورود خود به دنیای اسکالا را رسمی کنید! هم اکنون می توانید نرم افزار Scala را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود Araxis Merge Professional Edition 2021.5534 – نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی

Araxis-Merge.cover_.jpg

دانلود Araxis Merge

| نرم افزار مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی |

Araxis Merge Professional Edition 2021.5534 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه مقایسه و همگام‌سازی فایل‌های متنی و یا فولدرها است که با بهره‌گیری از مزایای آن می‌توانید اطلاعات خود در چندین فایل مختلف را با همدیگر مقایسه کرده و در صورت تمایل اقدام به یکسان‌سازی آن‌ها کنید. استفاده از این برنامه، در پروژه‌ها و گروه‌های چند نفره کاربرد ویژه‌ای دارد تا تمامی اعضای تیم بتوانند ضمن کنترل کامل ورژن، همواره به آخرین نسخه از محتوای متنی (کد یا دیگر اطلاعات نظیر آن) دسترسی داشته باشند. اگر شما هم به کار برنامه‌نویسی اشتغال داشته باشید، احتمالا به خوبی با این دست برنامه‌ها آشنایی دارید. پیدا کردن نقاط تفاوت فایل‌های متنی از داخل یک محتوای عظیم و سنگین کاری سخت و دشوار است. با استفاده از نرم افزار فعلی، کاربر می‌تواند هر دو نسخه از فایل متنی خود را به برنامه سپرده و نقطه تفاوت هریک از آنان را با همدیگر مشاهده نماید.

در ادامه، تصمیم با شما خواهد بود که این تفاوت‌ها چگونه مدیریت شوند. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند فایل‌های متنی در نسخه‌های مختلف را با همدیگر ادغام کرده و یک نسخه نهایی را تحویل بگیرد. این برنامه، بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که بخواهند تفاوت بین دو فایل متنی را تشخیص داده و یا اینکه به رفع باگ‌ها سورس کد برنامه‌ها بپردازند. از این روی، این ابزار فعلی را می‌توان به عنوان یک ابزار کنترل کیفیت مناسب برای مهندسین نرم افزار و توسعه‌دهندگان وب قلمداد کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Syncthing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.yasdl.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر