موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود رایگان آموزش پایتون جادی

دانلود رایگان آموزش پایتون جادی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 13 اسفند 1400 ساعت 22:36

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



آموزش برنامه نویسی با پایتون

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش پایتون مقدماتی با همکاری جادی میرمیرانی آماده شده است. اما چرا پایتون ؟

پایتون در سال‌های اخیر به یکی اصلی‌ترین زبان‌های یادگیری برنامه‌نویسی تبدیل شده، سینتکس ساده و سر راست، دیتا تایپ‌های گسترده و مدرن و دستورات قدرتمند و کتابخانه‌های بسیار گسترده و امکان دیباگ کردن ساده یکی از اصلی‌ترین دلایلی تبدیل روی آوردن به آموزش پایتون بوده است. در صورتی که با کلمات سینتکس، دیباگ، دیتا تایپ و حتی کلیت برنامه نویسی آشنا نیستید اصلا نگران نباشید چرا که در پایان این دوره، همه آن‌ها را خواهید شناخت.

همچنین زبان برنامه نویسی پایتون در حال حاضر زبانی بسیار پر استفاده در شرکت‌ها و سازمان‌های معتبری مانند گوگل، یاهو، ناسا، نوکیا، آی بی ام است و بسیاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی برای پروژه‌های تحقیقاتی خود از آن استفاده می‌کنند. یادگیری پایتون نه فقط شروعی سریع در دنیای برنامه‌نویسی را برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌تواند تا رسیدن به مراکز کاری معتبر نیز شما را همراهی کند.

در دوره آموزش پایتون فارسی ، جادی میرمیرانی به آموزش از صفر تا حدود 60-70 پرداخته است.
دوره پایتون جادی در اصل شروع برنامه نویسی با زبان پایتون است. این دوره آموزشی برای افرادی که با برنامه نویسی آشنایی ندارند و یا کسانی که با زبان برنامه نویسی پایتون آشنا نیستند طراحی شده است.
با شرکت در این دوره علاوه بر فیلم آموزش پایتون ، تمرین هایی تعاملی نیز در انتظار شما خواهد بود. همچنین در پایان این دوره آموزشی در صورتی که دست کم 60 درصد نمره کل آزمون ها را کسب کرده باشید می توانید مدرک معتبر نیز دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: gotoclass.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر