موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود کتاب آموزش پایتون به زبان انگلیسی

دانلود کتاب آموزش پایتون به زبان انگلیسی

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 آبان 1400 ساعت 20:16

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



16 منبع انگلیسی رایگان جهت آموزش برنامه نویسی پایتون

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

با توجه به آموزش و توضیحاتی که راجب به پایتون در وب سایت سورس باران داشتیم باید تمامی دوستان با این زمان محبوب آشنایی داشته باشند. از مهمترین دلایل محبوبیت پایتون کاربرد زیاد و یادگیری بسیار ساده آن می باشد. در این مطلب به معرفی 16 منبع انگلیسی رایگان جهت آموزش برنامه نویسی پایتون خواهیم پرداخت. لطفا با ما همراه باشید…

منابع انگلیسی رایگان آموزش برنامه نویسی پایتون

وب سایت Code Academy – تازه کار های پایتون

آموزش‌های تعاملی بسیاری در ارتباط با پایتون وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند کدنویسی را در مرورگر خود امتحان کرده و نتیجه را در همان مکان مشاهده کنید. این همان چیزی است که کدنویسی را جذاب می‌کند. کد آکادمی میزبان آموزش‌های تعاملی متعددی در ارتباط با Python ویژه افراد تازه‌کار است. این آموزش‌ها، ترکیب نحوی، حلقه‌ها، توابع، فهرست‌ها، دستورات شرطی و… را شامل می‌شوند.

ورود به وب سایت کدآکادمی

وب سایت TutorialsPoint.com – آموزش مقدماتی و آنلاین پایتون

به دنبال آن هستید تا پایتون را به شکل ساده‌ای یاد بگیرید؟ tutorialsPoint.com مخزن بسیار بزرگ و کاملا غنی از آموزش‌ها را برای یادگیری اصول اولیه پیتون و مفاهیم زیربنایی آن آماده کرده است. هر کاربری که در زمینه برنامه‌ نویسی تازه‌کار است، قادر است از طریق این سایت اصول اولیه را بیاموزد. این سایت به شما ترکیب نحوی عملگرها، دستورات شرطی، حلقه‌ها، شبکه، بانک‌های اطلاعاتی و شیوه کدنویسی به زبان Python را به همراه مفاهیم پیشرفته می‌آموزد.

ورود به وب سایت tutorialspoint

وب سایت Condementor.io – آموزش پیشرفته برنامه نویسی پایتون

Codementor.io بهترین مکان برای دستیابی به آموزش‌های پیشرفته است. در نتیجه اگر یک برنامه‌ نویس پایتون هستید این سایت برای شما طراحی شده است. این سایت Python را گام به گام به شما یاد نمی‌دهد، اما مقالات آن به پروژه‌ها و کارهای خاص اشاره دارند. نکته مثبت این سایت به‌روز بودن آن است. مقالاتی که به‌طور پیوسته روی این سایت قرار می‌گیرند ضمن آن‌که سطح مهارت‌های شما را افزایش می‌دهند شما را با جدیدترین فناوری‌ها و متدولوژی‌های دنیای نرم‌افزار آشنا می‌سازند.

ورود به وب سایت codementor

وب سایت PythonChallenge.com – روبه رویی با چالش‌های جدید و مفاهیم پیشرفته برنامه‌ نویسی پایتون

جزء آن گروه از افرادی هستید که همواره به دنبال چالش‌های جدید و کنکاش در مفاهیم پیشرفته و عمیق زبان‌های برنامه‌ نویسی همچون پایتون هستند؟ هیچ منبعی در اینترنت بهتر از PythonChallenge نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیاز شما باشد. این سایت به هیچ‌ عنوان برای برنامه‌ نویسان تازکار یا دانشجویانی که به دنبال یک یادداشت‌برداری کوتاه در مورد پایتون هستند مناسب نیست. اما برای متخصصان حرفه‌ای که از پایتون به شکل کاربردی استفاده می‌کنند این سایت یک گنج بزرگ است.

ورود به وب سایت pythonchallenge

Google’s Python Class – توسعه‌دهندگان گوگل در ارتباط با پایتون

مقالاتی که از سوی توسعه‌دهندگان گوگل در ارتباط با پایتون آماده شده است به شکل کاملا شفاف و خوبی سازمان‌دهی شده‌اند. این مقالات به شکل سلیس همه چیز در مورد پایتون را به شکل تئوری مورد بررسی قرار داده‌اند. این مقالات عمدتا برای برنامه‌ نویسانی مناسب هستند که با اصول اولیه برنامه‌ نویسی آشنایی دارند. به راحتی می‌توانید کدهای Python را دانلود کرده و آن‌ها را روی دستگاه خود اجرا کنید. همچنین اگر سوالی در مورد کدها داشتید از طریق گروه‌های گوگل می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید.

ورود به بخش توسعه دهندگان گوگل

وب سایت Python.org – آموزش و دستورالعمل های پایتون

این سایت رسمی پایتون است که بهترین آموزش‌ها و دستورالعمل‌ها را برای کار با زبان پایتون در اختیارتان قرار می‌دهد. سایت رسمی پایتون حاوی مستندات و ارجاعاتی به این زبان و همچنین به‌روزرسانی‌هایی است که برای این زبان عرضه می‌شود. همچنین جدیدترین اخبار و ویژگی‌ها در ارتباط با پایتون را از طریق این سایت می‌توانید مشاهده کنید.

ورود به وب سایت رسمی پایتون

وب سایت Learn Python the Hard Way

Learn Python the Hard Way یکی دیگر از منابع ارزشمندی است که پیش روی شما قرار دارد. سایت رسمی متعلق به این کتاب مدعی است کتاب فوق بیش از 1.5 میلیون بار در هر سال از سوی برنامه‌ نویسان تازه‌کار دریافت شده و خوانده شده است. کتابی که مفاهیم این زبان را به خوبی آموزش می‌دهد. در حالی که برای خرید این کتاب باید هزینه کنید، اما امکان مشاهده رایگان این کتاب به شکل آنلاین امکان‌پذیر است.

ورود به learnpythonthehardway.org

وب سایت LearnPython.org – آموزش های تعاملی پایتون

این  سایت آموزش‌های تعاملی را برای پایتون ارائه می‌کند تا به این شکل بر ترکیب نحوی پایتون مسلط شوید. این سایت به خوبی تفاوت‌های کلیدی پیتون نگارش 2 و 3 را مورد بررسی قرار داده است. آموزش این سایت با مثال معروف Hello world آغاز می‌شود و در ادامه متغیرها، نوع‌ها، فهرست‌ها، عملگرهای اصلی، قالب‌بندی رشته‌ها، حلقه‌ها، توابع، کلاس‌ها، اشیا، ماژول‌ها و بسته‌ها را آموزش می‌دهد.

ورود به وب سایت LearnPython.org

وب سایت Invent with Python – کتاب آنلاین پایتون

این کتاب آنلاین و رایگان به دانشجویان یاد می‌هد چگونه از پایتون برای ساخت بازی‌ها استفاده کنید. هر فصل به شکل گام به گام نحوه ساخت یک بازی کوچک را یاد می‌دهد. هر چه فصل‌ها به جلو می‌روند بازی‌ها پیچیده‌تر و سخت‌تر می‌شوند.

ورود به وب سایت inventwithpython.com

وب سایت Dive into Python 3

یکی دیگر از منابع خوبی که هم برای افراد مبتدی و هم برای افرادی که قصد عزیمت از پایتون 2 به پایتون 3 را دارند Dive into Pythons است. در این سایت به خوبی تفاوت‌های دو نسخه را مشاهده خواهید کرد. نویسنده برای درک بهتر خوانندگان مثال‌ها متعددی را برای این منظور آماده کرده است.

ورود به وب سایت diveintopython3

Python Crash Course – آموزش متوسطه پایتون

اگر یک برنامه‌ نویس هستید و در نظر دارید در سریع‌ترین زمان ممکن پایتون را یاد بگیرید این سایت برای شما ساخته شده است. دروس ارائه شده از سوی این سایت برای برنامه‌ نویسانی که در سطح متوسط قرار دارند مناسب است. افرادی که به خوبی با برنامه‌ نویسی شی‌گرا آشنایی دارند.

ورود به crash_into_python

وب سایت Afterhoursprogramming.com – آموزش ساخت برنامه‌های تحت وب با پایتون

سایت جالب توجه دیگری که برای برنامه‌ نویسان تازه‌ کار مناسب بوده و همچنین یک محیط شبیه‌ سازی کدها درون یک مرورگر را در اختیار برنامه‌ نویسان قرار می‌دهد سایت Afterhoursprogrammig است. این سایت تنها به شما مفاهیم اصلی پایتون را یاد نمی‌دهد، بلکه به شما نحوه ساخت برنامه‌های تحت وب تعاملی را نیز می‌آموزد.

ورود به وب سایت afterhoursprogramming

بخش آموزش پایتون در مایکروسافت

این بخش بیشتر برای افراد مبتدی مناسب می باشد. این بخش کمک می کند تا مهارت های برنامه نویسی خود را در پایتون بهبود ببخشید و اصول اولیه پایتون رو به خوبی فرا بگیرید.

ورود به وب سایت مایکروسافت

یادگیری پایتون با اپلیکیشن Sololearn

این اپلیکیشن که دارای هر دو نسخه اندروید و آیفون می باشد به شما پایتون رو از صفر آموزش می دهد. همچنین از طریق سوالات و تمارین مختلف می توانید با دیگر کارآموزها رقابت داشته باشید…

ورود به صفحه دانلود اپلیکیشن

وب سایت techbeamers آموزش برنامه نویسی پایتون برای مبتدی و حرفه ای ها

در وب سایت techbeamers  مطالب آموزشی برای هر دون سطح یعنی هم برنامه نویسی مبتدی پایتون و هم برنامه نویسی حرفه ای پایتون موجود می باشد.

ورود به وب سایت techbeamers

اپلیکیشن Codelyf جهت یادگیری برنامه نویسی پایتون

شما میتوانید با اپلیکیشن Codelyf از طریق روش های جالب و سرگرم کننده برنامه نویسی پایتون رو یاد بگیرید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن Codelyf نه تنها برای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون بلکه برای زبان های جاوا، سی و سی پلاس پلاس نیز کاربرد دارد.

ورود به صفحه دانلود اپلیکیشن Codelyf

امیدواریم که ایم مطلب مورد توجه دوستان عزیز قرار گرفته باشد. انشالله در ادامه مطالب جدیدتری قرار خواهیم داد.

حتما بخوانید1 : مشاهده فیلم های آموزشی پایتون منتشر شده در وب سایت سورس باران (فارسی و انگلیسی)

حتما بخوانید2 : کتاب آموزش برنامه نویسی پایتون به زبان فارسی (کاملترین کتاب فارسی)

حتما بخوانید3 : مشاهده تمامی کتاب های آموزشی پایتون منتشر شده در وب سایت سورس باران

حتما بخوانید4 : معرفی زبان برنامه نویسی پایتون

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر