موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اپلیکیشن فروشگاهی آماده

اپلیکیشن فروشگاهی آماده

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 آبان 1400 ساعت 11:51

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

slider.jpg

قیمت: 3.500.000 تومان

با قابلیت درج بینهایت محصول و دسته بندی درج قیمت محصول با توجه به رنگ و سایز ارسال نوتیفیکیشن قابلیت اتصال به درگاه پرداخت های رسمی و واسط قابلیت جستجوی پیشرفته لیست علاقه مندی ها نمایش سفارشات صورت گرفته معرفی شبکه های مجازی

shop.png

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی رایا پارس با کلیه قابلیت های اتصال به هر نوع درگاه بانکی، درج هر تعداد دسته بندی و محصول، کاتالوگ، نمودار قیمتی، باشگاه مشتریان، نظرات، اخبار و مقالات علمی، فرم ساز، ایمیل مارکتینگ، ثبت سفارشات، مدریت فاکتور ها و سایر قابلیت های مدیریت سایت را دارا میباشد. اپلیکشن فروشگاهی قابلیت به اتصال هر نوع وب سایتی را دارد.

با افزایش تعداد کاربران موبایل امروزه، میزان استفاده و کاربرد تلفن های هوشمند از مرزها عبور کرده و میزان استفاده را افزایش داده است. با نگاهی مثبت به آن، می بینیم که همه چیز در این دوران در نوک انگشتان ماست.

یکی از این کاربردها و تاثیرات در استفاده از تلفن همراه در ساده تر کردن مراحل خرید و سفارش محصولات برای کاربران از طریق طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است.

در واقع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یک مزیت برای توسعه و پیشبرد اهداف تجاری و فروشگاهی است. اولین و مهمترین نکته ساده تر کردن و راحت تر کردن پروسه خرید برای کاربران و متقاضیان است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نحوه خرید و تعاملات افراد را بسیار تغییر داده است. ما نمی توانیم هر روز به بازار برویم و خرید کنیم اما می توانیم با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی همیشه در کمترین زمان تمامی اقلام مورد استفاده خود را به راحتی تهیه کنیم.

اپلیکیشن فروشگاهی آماده ارائه شده توسط شر کت رایا پارس با قابلیت ها و امکانات مختلف این امکان را به شما میدهد که بتوانید یک اپلیکیشن کاربردی در کمترین زمان و با کمترین هزینه را داشته باشید.

صفحه اصلی اپلیکیشن فروشگاهی

صفحه اصلی اپلیکیشن فروشگاهی شامل لوگو، دسته بندی، پرفروش ترین محصولات، اسلایدر، تخفیفات ویژه و اخبار میباشد. و شما میتوانید با انتخاب هر محصول به صفحه معرفی همان محصول هدایت شوید. شما میتوانید با ارائه لوگو و رنگ سازمانی خود، طرح مورد نظر خود را پیاده نمایید. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بصورت اختصاصی نوشته شده است و شما میتوانید تغییراتی که مد نظر دارین را از جمله جابجایی بخش ها به شرکت رایا پارس اعلام نمایید، تا در حداقل زمان ممکن به شما برنامه تقدیم گردد.

f3.jpgصفحه اصلی اپلیکیشن فروشگاهی

صفحه اصلی اپلیکیشن فروشگاهی شامل لوگو، دسته بندی، پرفروش ترین محصولات، اسلایدر، تخفیفات ویژه و اخبار میباشد. و شما میتوانید با انتخاب هر محصول به صفحه معرفی همان محصول هدایت شوید. شما میتوانید با ارائه لوگو و رنگ سازمانی خود، طرح مورد نظر خود را پیاده نمایید. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بصورت اختصاصی نوشته شده است و شما میتوانید تغییراتی که مد نظر دارین را از جمله جابجایی بخش ها به شرکت رایا پارس اعلام نمایید، تا در حداقل زمان ممکن به شما برنامه تقدیم گردد.

f4.jpgصفحه محصول

در این صفحه اسلایدر، قیمت، مبلغ تخفیف، رنگ، علاقه مندی، توضیحات تکمیلی، محصولات مرتبط و دکمه افزودن به سبد خرید موجود است. در این صفحه شما این قابلیت را دارید که بینهایت عکس و توضیحات درج نمایید، و رنگ های متنوع محصول که موجودی انبار و قیمتی که از سمت پنل مدیریتی ارسال میشود را در نظر بگیرید.

f2.jpgاتصال به درگاه

شما میتوانید هر گونه درگاه رسمی و غیر رسمی (واسط) که تهیه فرموده اید را به اپلیکیشن اتصال نمایید. و حتی درصورت داشتن درگاه پرداخت بین المللی شما به راحتی میتوانید وجه مورد نظر خود را کسب نمایید. در این سیستم قابلیت پرداخت به صورت آنلاین، پرداخت در محل و ارائه فیش بانکی در نظر گرفته شده است. و از طریق پنل مدیریت شما میتوانید کلیه امور مالی را مدیریت نمایید. و کاربران کلیه سفارشات و پرداختی های خود را میتوانند از طریق اپلیکیشن کنترل نمایند.

f1.jpgورود بدون ثبت نام

با توجه به این امر که برنامه برای کسب و کارهایی در نظر گرفته شده است که با ارائه محصولات خود به عموم مردم بیشتر فروش نمایند، ساختار به گونه ای درنظر گرفته شده است که شما میتوانید بدون عملیات لاگین و با دسترسی باز برای کاربران، محصولات خود را به نمایش بگذارید و درصورت اینکه کاربر تمایل به خرید داشته باشد، عملیات لاگین در رویه خرید در نظر گرفته شده است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی + طراحی وب سایت فروشگاهی

یکی از خدمات ویژه و منحصر به فرد شرکت رایا پارس که موجب برتری و تمایز آن نسبت به سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات وب شده است، طراحی وب سایت اختصاصی فروشگاهی به همراه اپلیکیشن فروشگاهی میباشد که این امر علاوه بر کمک به صاحبان کسب و کار در رفع نیاز های پروژه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه نیز میشود و در واقع در یک اقدام مشترک میتوانید با هزینه کمتر صاحب یک اپلیکیشن فروشگاهی به همراه یک وب سایت فروشگاهی شوید.

این پکیج که شامل قالب اختصاصی وب سایت فروشگاهی و اپلیکیشن حرفه ای و جامع خدمات فروشگاهی است، می تواند با هر وب سایت فروشگاهی ارتباط برقرار نماید. در این پکیج شما با خرید اپلیکیشن آماده می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای به همراه اپلیکیشن قدرتمند و پر از امکانات داشته باشید. ما در این پکیج سعی کرده ایم دو محصول فوق العاده را با هم تجمیع کنیم و یک تخفیف بسیار مناسب بر روی آن اعمال کنیم تا مشتریان ما بتوانند با کمترین هزینه ممکن صاحب یک کسب و کار مطمئن شوند.

adv1.jpg

adv2.jpg

steps1.pngsteps2.png

چرا رایا پارس را برای طراحی اپلیکیشن انتخاب کنیم

دانش عمیق: برنامه نویسان اپلیکیشن شرکت رایا پارس دانش عمیقی از توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل دارند. در واقع ما درک عمیقی از نیاز تجارت شما داریم و براساس آن پلن های مورد نیازتان را فراهم خواهیم کرد.

درک و انجام کامل نیازهای مشتری: کارشناسان رایا پارس روی مشتری تمرکز میکنند در واقع هدف اصلی ما رویکرد مشتری مداری بر طبق نیاز سنجی مشتریان میباشد.

طراحی اپلیکیشن برای چندین سیستم عامل: توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه ما قادر به ارائه برنامه های تلفن همراه برای چندین پلتفرم مختلف هستند. صرف نظر از سیستم عامل iOS یا Android یا هر سیستم عامل دیگری، آنها صلاحیت یکسانی را نشان خواهند داد.

ادغام اجتماعی: هر از چند گاهی کاربر برنامه موبایل به دنبال به اشتراک گذاشتن محصولات یا دانشی است که از برنامه جمع می کند. این همچنین به مشتریان دیگر کمک می کند تا با برنامه شما آشنا شوند که نتیجه آن دسترسی گسترده رسانه های اجتماعی به برنامه شما است. بنابراین، اپلیکیشن تلفن همراهی که ما به شما ارائه خواهیم داد، دامنه فوق العاده ای برای ادغام اجتماعی خواهد داشت.

انتقاد سازنده: انتقادات و پیشنهادات شما بسیار ارزشمند است. این سیستم، به شما کمک می کند تا تجربه کاربری را ارتقا دهید و همچنین نقص های موجود در ساختار کسب و کار خود را شناسایی کنید؛ به همین دلیل به شما اطمینان می دهیم که برنامه تلفن همراه شما دارای سیستم بازخورد خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: rayapars.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر