موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تولید فایل xml

تولید فایل xml

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 11 اسفند 1399 ساعت 22:25

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



نحوه ایجاد یک فایل XML. آیا شما نیاز به ایجاد یک پرونده در زبان فرازبان دارید XML اما شما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ شما به مجموعه Microsoft دسترسی دارید دفترآیا می خواهید داده های خود را در قالب XML صادر کنید اما گزینه صحیحی برای انجام آن پیدا نمی کنید؟ آیا با زبان های برنامه نویسی تمرین می کنید و می خواهید اسکریپتی برای صادرات داده های خود به یک فایل XML ایجاد کنید؟ مشکلی وجود ندارد: هر آنچه که نیاز به ایجاد فایل های XML دارید ، بدانید که در زمان مناسب به مکان مناسب رسیده اید!

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نحوه ایجاد یک فایل XML گام به گام

اطلاعات اولیه

قبل از مراجعه به جزئیات در مورد روش نحوه ایجاد یک فایل XMLمن فکر می کنم مهم است که توضیح دهیم چیست ، چه کاربردی دارد و ساختار اساسی آن چیست.

XML یک زبان برنامه نویسی نیست (از آنجا که براساس جریان اعمال متصل به یکدیگر و نه بر اساس یک الگوریتم اساسی نیست) ، بلکه زبان انگلیسی برای تعریف زبانهای نشانه گذاری.

این آخرین دسته از زبانها چیزی بیش از علامت گذاری یک سری از عناصر و مشخص کردن ترتیب شکل ظاهری آنها نیست: این بدان معنی است که کاربر برای تعریف و تأیید معنای عناصر مختلف باید یک "طرح" خاص را برای ایجاد یک فایل XML دنبال کند. .

پرونده های XML به طور گسترده ای در پایگاه داده مورد استفاده قرار می گیرند زیرا به شما امکان می دهد مقدار زیادی داده را ذخیره کنید ، که با چند دستورالعمل قابل استخراج است. نحو دقیق است ، اما درعین حال یک زبان فرانسوی "انعطاف پذیر" است اجازه می دهد تا فوراً توسط یک کاربر انسانی خوانده و درک شود بدون اینکه نرم افزار خاصی را پشت سر بگذارید ، و می توانید از آن به روش های بی شماری استفاده کنید.

نحو اساسی شامل درج a است برچسب اولیه نشان دادن نسخه XML در حال استفاده و رمزگذاری مورد استفاده برای تفسیر داده ها () ، در حالی که بعداً همه برچسب های تشکیل دهنده دستورالعمل ها درج می شوند.

داده های XML توسط a نمایش داده می شود نشانگر شروع ، un مقدار و نشانگر نهایی. نام برچسب / نشانگر را نیز می توان با توجه به نیاز کاربر "ساخته" کرد.

برای ارائه یک مثال مشخص ، بیایید تصور کنیم که "نگهبان”دو مقاله آخر منتشر شده در .it. سپس نشانگر شروع خواهد شد در حالی که پایان خواهد بود (نماد / یک برچسب / نشانک را می بندد ، به همان روشی که در آن اتفاق می افتد HTML).

محتوا به طور واضح پیوند دهنده مقالات خواهد بود و هر یک از آنها همچنین دارای یک نشانک شروع (در این مورد) خواهد بود ) ، محتوا (در این حالت ، نام بیان شده به عنوان پارامتر و پیوند مقاله به عنوان برچسب جداگانه بیان شده است) و نهایی () ما کد نهایی سپس این موارد زیر خواهد بود (همانطور که مشاهده می کنید ، برچسب ها از طریق دکمه از یکدیگر جدا می شوند زبانصفحه کلید).




https://www...it/come-trovare-una-foto-su-google-1167786.html


https://www...it/come-funziona-nintendo-switch-1167684.html

خلاصه ، همانطور که ممکن است قبلاً فهمیده باشید ، یک فلز بصری و نسبتاً ساده است که در موارد کم تقاضا استفاده می شود.

برنامه هایی برای ایجاد پرونده های XML

با توجه به "قدرت" و "انعطاف پذیری" فایل های XML ، بسیاری برنامه، به عنوان مجموعه ای از برنامه های کاربردی Microsoft Office به شما امکان می دهد داده های خود را به پرونده های دارای این پسوند صادر کنید. در زیر تمام جزئیات پرونده ذکر شده است.

اکسل

اکسل برنامه مجموعه مایکروسافت آفیس است که به تولید و مدیریت صفحات گسترده الکترونیکی اختصاص یافته است.

برای ایجاد یک فایل XML با اکسل ، ابتدا باید کارت را فعال کنید توسعه: برای انجام این کار ، مورد را فشار دهید سوابق در سمت چپ بالا نمایش داده و اسکریپت را انتخاب کنید گزینه ها واقع در سمت چپ پایین است.

بعد از آن کلیک کنید سفارشی سازی روبان از لیست در سمت چپ ، کادر را علامت بزنید توسعه در سمت راست و دکمه را فشار دهید پذیرفتن.

اکنون نماد را فشار دهید توسعه در بالا ظاهر می شود و مورد را انتخاب می کنید صادرات حاضر در سمت راست فقط باید انتخاب کنید نام پرونده و دکمه را فشار دهید صادرات.

در صورت بروز مشکل یا عدم رضایت از نتیجه (اکسل ممکن است اطلاعات غیرضروری را به کد اضافه کند) ، به شما توصیه می کنم با راهنمایی ها و دستورالعمل های رسمی اکسل در مورد نقشه برداری مشورت کنید.

نحوه ایجاد یک فایل XML از Word

با استفاده از یک فایل XML ایجاد کنید کلمهخیلی ساده است. فقط یک سند متن خالی ساده باز کنید ، کد را بنویسید و آن را در قالب صحیح ذخیره کنید.

پس از اتمام کار نوشتن کد را فشار دهید ، فقط مورد Files را در گوشه بالا سمت چپ فشار دهید ، موارد را یکی پس از دیگری انتخاب کنید ذخیره به عنوان y این رایانهرا انتخاب کنید نام پرونده (تایپ کردن آن در قسمت متن مناسب) ، پوشه از کجا ذخیره کنید (از لیست زیر) پسوند را انتخاب کنید .XML از لیست مناسب و دکمه را فشار دهید ذخیره، در سمت راست حاضر

دسترسی

مایکروسافت اکسس یک برنامه مجموعه Office است که قادر به مدیریت بانکهای اطلاعاتی رابطه ای است. به همین دلیل ممکن است بخواهید از این نرم افزار برای ایجاد یک فایل XML استفاده کنید.

برای صادر کردن داده به XML با استفاده از Access ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این عنصر را فشار دهید اطلاعات خارجی در بالا کلیک کنید و بر روی آیکون کلیک کنید پرونده های XML. در این مرحله ، فقط باید گزینه را انتخاب کنید پوشه جایی که می خواهید فایل خروجی را ذخیره کنید و مورد را فشار دهید را بپذیرید.

عالی است ، شما اکنون با استفاده از Microsoft Access داده ها را با موفقیت به XML صادر کرده اید.

PDF

اگر شما نیاز دارید تبدیل یک فایل PDF به XMLیک برنامه رایگان وجود دارد (برای استفاده شخصی ، در غیر این صورت ، با 19.99 دلار شروع می شود) که به شما امکان می دهد دقیقاً آن کار را انجام دهید: مبدل اسناد Doxillion، که برای ویندوز و macOS در دسترس است. برای تسهیل روند تبدیل ، پرونده شما باید دارای جداول باشد.

برای دریافت Doxillion Document Converter ، به وب سایت رسمی برنامه متصل شوید. و دکمه را کلیک کنید دانلود حاضر در صفحه

پس از آن ، اگر استفاده می کنید ویندوزپرونده را باز کنید doxpsetupEXE تازه بدست آمده ، کادر را علامت بزنید شرایط قرارداد را می پذیرم و دکمه را فشار دهید پیروی، برای تکمیل پیکربندی.

اگر از طرف دیگر ، شما استفاده می کنید از MacOSپرونده را باز کنید doxplusmacزیپ به دست آمده ، روی دکمه کلیک کنید موافقم برای استخراج پرونده Doxillion_i.DMG، دومی را باز کنید و بکشید مبدل اسناد Doxillion پوشه برنامه های کاربردی از مک.

در این مرحله ، Doxillion Document Converter را راه اندازی کنید ، نماد را فشار دهید افزودن پرونده (ها) در بالا سمت چپ وجود دارد و گزینه را انتخاب کنید پرونده PDF برای تبدیل.

اکنون ، پسوند را انتخاب کنید .XML منو قالب خروجی را در پایین سمت چپ انتخاب کنید ، پوشه برای ذخیره خروجی ، ابتدا با کلیک روی دکمه مرور کنید و بعد در انتخاب پوشه و در آخر نماد را فشار دهید تبدیل (پایین سمت راست) ، برای شروع فرایند تبدیل.

نحوه ایجاد فایلهای XML با زبانهای برنامه نویسی

درس می خواند زبان های برنامه نویسی و آیا برای ایجاد یک فایل XML با استفاده از یک زبان خاص مورد علاقه خود راهنمایی می خواهید؟ نگران نباشید - بلافاصله نحوه انجام این کار را توضیح خواهم داد.

در زیر کلیه اطلاعات اساسی در مورد کارهایی که باید انجام دهید را پیدا خواهید کرد ، اما در صورت بروز مشکل نیز لینک متن کامل (با نقل قول به نویسندگان نسبی) پیدا خواهید کرد تا آن را متناسب با نیاز خود تطبیق دهید.

VB6

اگر از زبان برنامه نویسی استفاده می کنید ویژوال بیسیک 6 و شما می خواهید یک فایل XML ایجاد کنید و آن را بر روی دیسک ایجاد کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست که از این دهیدها استفاده کنید.

اولین کاری که باید بکنید ایجاد همه موارد است اشیاء مربوط به پرونده XML شما.

به تابع انجام این کار گفته می شود createElement ("نام"). پس از آن ، شما باید ویژگی های مختلفی را ایجاد کرده و مقدار گره آنها را از طریق عملکرد تنظیم کنید createAttribute ("نام") و عنصر nodeValue.

سرانجام ، پس از تنظیم درست همه چیز ، می توانید فایل XML را در دیسک ذخیره کنید ذخیره عملکرد.

برای تمام جزئیات پرونده و مراحل کامل (کامل با راهنما به زبان انگلیسی) ، من به شما توصیه می کنم که به کد کد ایجاد شده توسط Andrew Park مراجعه کنید.

پی اچ پی

پی اچ پی یک زبان اسکریپت نویسی تفسیر شده است که اغلب برای "صحبت" با پایگاه داده استفاده می شود. به همین دلیل ، استفاده از آن برای ایجاد پرونده های XML می تواند مفید باشد.

برای این کار باید از کلاس SimpleXML استفاده کنید که به شما امکان می دهد به راحتی این نوع پرونده ها را مدیریت کنید. تمام آنچه شما باید انجام دهید ، به طور خاص ، استفاده از عملکرد است addChild ("نشانگر شروع" ، "محتوا"). پس از آن ، شما باید پیکربندی کنید عنوان و از تابع استفاده کنید چاپ.

برای اطلاعات بیشتر و روش کامل ، شما را به مشاوره با کد نمونه ایجاد شده توسط ایوان کریچتف دعوت می کنم.

یک فایل XML با C # ایجاد کنید

زبان برنامه نویسی شی گرا C #توسط ابتکار مایکروسافت توسعه داده شده است دات نت، به شما امکان می دهد تا یک فایل XML را از طریق کتابخانه های پایه ایجاد کنید دات نت.

پارامترهایی که استفاده خواهید کرد مکانهای بدون نام (بول برای ایجاد یک فایل XML یا رشته ای بدون تعریف نوع xmlns) ، عناصر پیش نمایش (رشته پیشوند برای اشیاء) ، فضای نام ها (برای مجبور کردن درج یک یا چند ویژگی xmlns) استفاده می شود ، جک پات (نشان می دهد که آیا XMLWriter باید ردیف ها را بر اساس برچسب ها بچرخاند) ، سنگر (تعداد فضاهای تورفتگی) ، newlineChars (پارامتر قالب) و استفاده از BOM (شخصیت های کنترل علامت سفارش بایت را مدیریت می کند).

برای تمام جزئیات پرونده و روند کامل ، توصیه می کنم نگاهی به مثال کد ایجاد شده توسط Sabrina Cosolo بیندازید.

جاوه

در مورد زبان برنامه نویسی شناخته شده سطح بالا جاوه، برای ایجاد یک فایل XML ، می توانید از طریق یک تجزیه کننده DOM.

برای انجام این کار ، شما نیاز دارید DocumentBuilder و از کلاس استفاده کنید عنصر و روش appendCild برای ایجاد عناصر مورد نظر.

پس از آن فقط نمونه ها را ایجاد کنید ترانسفورماتور y منابع DOMS و یکی کنید StreamResult برای توالی خروجی.

در آخر ، شما فقط باید از روش استفاده کنید تبدیل، برای نوشتن شی در جریان مورد نظر.

برای اطلاعات بیشتر و روش کامل ، شما را به مشاوره با کد نمونه Nikos Maravitsas دعوت می کنم.

با ASP یک فایل XML ایجاد کنید

برای ایجاد پرونده های XML در .NET Framework ، باید کلاس XMLTextWriter را طی کنید: بلافاصله نحوه انجام آن را توضیح می دهم.

پس از وارد کردن کلاس ذکر شده در بالا (System.XML) ، شما نیاز به اضافه کردن عنوان XML ، ویژگی ها و برچسب ها از طریق توابع WritRaw ("هدر"), WriteStartElement ("نام"), WriteAttributeString ("ویژگی" ، "مقدار") y WritEndElement ().

برای تمام جزئیات پرونده و مراحل کامل ، به شما توصیه می کنم با کد نمونه ایجاد شده توسط Daniele Bochicchio مشورت کنید.

نحوه ایجاد پرونده های XML از فاکتورهای الکترونیکی

ساده ترین راه برای تولید a فاکتور الکترونیکی استفاده از یک سرویس آنلاین است که با سیستم آژانس مالیاتی تلفیق شده است ، مانند سرویس فاکتور الکترونیکی آروبا و فاکتور قانونی InfoCert.

برای همه جزئیات در مورد خطاهای احتمالی که ممکن است در مرحله تدوین وجود داشته باشد ، من به شما توصیه می کنم با وب سایت رسمی فاکتور الکترونیکی به اداره عمومی مشورت کنید.

نحوه ایجاد فایلهای XML بصورت آنلاین

عنوان تولید فایلهای XML بصورت آنلاین ، در عوض توصیه من این است که از ابزاری که توسط آن تهیه شده استفاده کنید آموزش زبان، که همچنین به شما امکان می دهد با زبان فلزی آشنا شوید.

برای ادامه ، به وب سایت رسمی Tutorialspoint متصل شوید و شروع کنید ویرایش کد نمونه را با توجه به نیاز شما.

پس از اتمام ایجاد XML ، دکمه را فشار دهید دانلود در سمت راست بالا بارگیری کنید تا آن را در رایانه بارگیری کنید. من به شما یادآوری می کنم که در سمت راست صفحه می توانید "درخت XMLدر سمت چپ می توانید ویرایش کنید رمز.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: paradacreativa.es



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر