سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود موبوگرام برای کامپیوتر

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 03 فروردین 1401 ساعت 22:06

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



mobo-geram-pc.png

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود موبوگرام برای کامپیوتر ویندوز ۱۰/۸/۷ رایگان

موبوگرام نسخه غیر رسمی و پرامکانات تری از برنامه پیام رسان محبوب تلگرام می باشد که فقط برای اندروید در دسترس می باشد ، به همین دلیل بسیاری از کاربران اندرویدی غالبا دانلود موبوگرام برای کامپیوتر شخصی ، موبوگرام برای ویندوز و … را جستجو می نمایند. بنابراین اگر شما هم جزو همین مورد می باشید پس باید برای استفاده و نصب موبوگرام بر روی کامپیوتر ویندوز مقاله ما را مطالعه نمایید. ما چند روش را معرفی کرده ایم که می توانید توسط آن ها Mobogeram را در ویندوز ۱۰ یا ۸ و ۷ استفاده کنید.

با این دو ترفند می توانید از موبوگرام یا تلگرام طلایی و یا هاتگرام یا هر نسخه دیگر غیر رسمی تلگرام در ویندوز ۱۰ یا ۸ و ۷ به راحتی استفاده نمایید.

اگر از کاربران اندرویدی هستید ، پس احتمالا به خوبی با برنامه پیام رسان موبوگرام آشنایی دارید ، موبوگرام یکی از بهترین برنامه های پیام رسانی اندروید می باشد که دارای امکانات بیشتری به نسبت نسخه اصلی خود می باشد. ولی نداشتن نسخه رسمی برای ویندوز تبدیل به یک دغدغه برای کاربران اندرویدی شده است ، شاید شما دوست داشته باشید از این برنامه در رایانه ویندوز خود استفاده نمایید.

دانلود موبوگرام برای کامپیوتر

mobogram.jpg

Mobogram از نسخه های ضد فیلتر تلگرام اصلی می باشد که توسط برنامه نویسان ایرانی توسعه داده شده است و دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. موبوگرام بصورت رایگان به کاربران عرضه می شود و یکی از ویژگی های جذاب آن حالت روح می باشد ، یعنی شما با فعال کردن این گزینه می توانید در هنگام آنلاین بودن وضعیت خود را بصورت آفلاین نمایش دهید.

البته این ویژگی چندی پیش از Mobogram برداشته شده است ، چراکه سازنده اصلی تلگرام هشدار داده بود که اگر این امکان را از برنامه حذف نکنند ، دیگر به آن ها سرویس دهی نخواهند داشت. البته این ویژگی در نسخه های قدیمی برنامه موجود می باشد که می توانید آن را دانلود نمایید.

برخی از ویژگی های برنامه موبوگرام :

  • حالت روح
  • تنظیم دانلود خودکار
  • فوروارد پیشرفته پیام ها
  • مخفی کردن چت ها
  • نمایش تمام کسانی که شماره شما را دارند
  • کپی متن زیر عکس و فیلم ها
  • مخفی کردن شماره موبایل
  • حذف همه چت ها
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • و …

موبوگرام را برای کامپیوتر ویندوز ۱۰،۸.۱،۷ دانلود و نصب کنید

با دنبال کردن مراحل زیر می توانید ، موبوگرام را برای رایانه ویندوز دانلود و نصب کنید. تنها کافیست مراحلی که در ادامه به آن بیان شده است را پیگیری نمایید ، در هر جای کار اگر با مشکلی روبرو شدید ، در بخش نظرات پایین مطلب پیام بگذارید.

۱. فایل نصبی apk برنامه موبوگرام

از آنجا که برای اجرای موبوگرام بر روی رایانه شخصی ، از emulators Android (شبیه ساز اندروید) استفاده خواهیم کرد ، باید فایل Mobogram.apk را داشته باشیم. فایل APK نرم افزار موبوگرام را می توانید با جستجو در گوگل از سایت های شخص ثالث دریافت نمایید . پس از دانلود فایل و ذخیره آن بر روی هارد دیسک کامپیوتر خود ، روش های ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

۲. کامپیوتر ویندوز

خب برای استفاده از شبیه سازهای اندروید بر روی کامپیوتر خود باید سیستم کامپیوتری با مشخصات بالایی داشته باشید ، البته یک سیستم متوسط رایانه ای هم پاسخگو خواهد بود ولی برای ، اجرای روان و بدون دردسر نیاز به استفاده از سیستمی با مشخصات بالا خواهید داشت. البته ما فکری به حال سیستم های رایانه ای قدیمی هم کرده ایم که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

۳. شبیه ساز اندروید برای رایانه ویندوز

همانطور که می دانید برنامه موبوگرام نسخه رسمی برای کامپیوتر ندارد وتنها برای اندروید قابل نصب می باشد ، ولی شما می توانید با انصب یک شبیه ساز اندروید در رایانه ویندوز خود از این برنامه پیام رسان استفاده نمایید. تعداد زیادی شبیه ساز برای رایانه های ویندوز در دسترس می باشد که اجازه می دهند شما برنامه های اندروید را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود اجرا نمایید. ولی پیشنهاد ما استفاده از BlueStacks می باشد.

ولی شاید برنامه BlueStacks کمی برای سیستم شما سنگین باشد که اگر از کامپیوتر یا لپ تاپ های قدیمی استفاده می کنید ، می توانید از برخی شبیه سازی های سبک که در مقاله زیر معرفی کرده ایم ، استفاده نمایید.

در زیر روش استفاده از شبیه ساز BlueStack را به اشتراک می گذاریم. شما باید همین کار را روی سایر شبیه سازها نیز پیاده کنید.

برنامه شبیه ساز Bluestacks را روی رایانه خود دانلود و نصب کنید. فرآیند نصب بسیار ساده می باشد ، فقط توجه کنید که برای نصب این برنامه باید ۹ گیگ فضای خالی رو درایور هارد دیسک خود داشته باشید. و حداقل رم ۲ گیگابایتی در رایانه داشته باشید.

mobogram-for-PC.jpg

پس از نصب ، همانطور که در مرحله اول اشاره کردیم ، نیاز به فایل نصب APK برنامه موبوگرام دارید ، کافیست بر روی این فایل در کامپیوتر خود دوبار کلیک کنید تا روند نصب آن بر روی رایانه انجام شود.

۴. نصب موبوگرام یا تلگرام طلایی یا هاتگرام بر روی کامپیوتر

حال می توانید از موبوگرام روی کامپیوتر خود لذت ببرید و تمام ویژگی هایی که با این برنامه در اندروید داشتید را در PC تجربه نمایید.

روش ۲. با استفاده از Remix OS

Remix.jpg

Remix OS یکی از شبیه سازهای اندرویدی می باشد که مانند یک سیستم عامل بر روی رایانه نصب می شود ، شما می توانید این سیستم عامل را بر روی یک درایو جداگانه نصب و آن را هر موقع که نیاز داشتید ، لود نمایید. یا حتی می توانید آن را در USB نصب نمایید. این شبیه ساز برای نصب برنامه هایی مثل موبوگرام روی رایانه مفید می باشد ولی از بازی های سنگین پشتیبانی نمی کند. نحوه نصب سیستم عامل Android Remix در رایانه شخصی را مرور نمایید.

بنابراین این ها روش هایی برای دانلود و نصب موبوگرام یا هاتگرام و یا تلگرام طلایی یا دیگر نسخه های غیررسمی تلگرام اصلی بر روی کامپیوتر بودند ، در هر مرحله اگر با مشکلی روبرو شدین ، می توانید در بخش نظرات پایین مطلب مشکل خود را مطرح نمایید. امیدوارم مقاله برای مشا مفید واقع شده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: learnparsi.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون