سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برنامه ویزیو برای اندروید

برنامه ویزیو برای اندروید

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 22 اسفند 1400 ساعت 08:35

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در ۲۵ ماه آگوست، مایکروسافت یک نسخه اولیه از Visio برای آیپاد و اوایل این ماه نیز پیش برنامه دسترسی به نمودارهای Visio را منتشر کرد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

به گزارش کلیک، این پایان ماجرا نیست: مایکروسافت هنوز در حال تلاش برای ارتقای پلتفرم خود است و آخرین نسخه Visio را برای اندروید و ویندوز فون یا ویندوز ۱۰ UWP منتشر خواهد کرد.

هرچند هیچ جزییاتی در مورد انتشار ویزیو ذکر نشده است اما میدانیم که ویژگی های آینده آن با نسخه iOS برابری خواهد کرد. مایکروسافت اعلام کرده است که ویزیو طبق برنامه پیش می رود و به زودی منتشر خواهد شد.

با این حال اگر نگاهی به برنامه آن بیندازیم، متوجه خواهیم شد که دوره دو ساله تعریف شده است. این به این معنی است که نسخه نهایی ویزیو برای اندروید و ویندوز ۱۰ موبایل ممکن است در دو سال آینده در دسترس باشند.

ویزیو یک اپلیکیشن  برای نمودار ها و جدول ها است. با وجود مفید بودن چندان محبوب نیست و کاربران بسیاری حتی از وجود آن اطلاع ندارند. ویزیو اطلاعات پیچیده را با کمک نمودارهای ساده و قابل درک نمایش می دهد و یک ابزار بسیار مفید برای حرفه ای های کسب و کار است.

بد نیست بدانید نسخه آنلاین ویزیو نیازی به نصب ندارد.تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فایل .vsdx  در cloud، OneDrive برای کسب و کار و یا SharePoint Online بارگذاری کنید. سپس می توانید بر روی مرورگر خود بدون نصب ویزیو به فایل دسترسی داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: click.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون