موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سایت تمرین برنامه نویسی

سایت تمرین برنامه نویسی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 27 بهمن 1400 ساعت 11:47

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



b3zxxjwpqick.jpeg10 تا از بهترین سایت ها برای تمرین برنامه نویسی

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

وقتی یکی یک زبان برنامه نویسی رو یاد میگیره بهترین راه برای افزایش مهارت هاش حل مسائل زیاد در مورد همون زبانه. با حل مسائل مختلف الگوریتم های زیادی یاد میگیرین و مهارت حل مسئلتون بالا میره و خیلی چیز دیگه ....

در زیر 10 تا از محبوب ترین سایت های تمرین رو معرفی می کنم به همراه یه توضیح کوچیک:

1. سایت TopCoder

zzvitdlomeek.pngTopCoder

این سایت تمرین های مختلفی داره که در اون بصورت رقابتی تمارین حل می شوند. چالش هایی م برگذار میشه که برندگانش هم انتخاب میشه در کل چون رقابتیه محیط بسیار خوبی برای تمرین هست.

2. سایت Codewars

bpg16krynxvs.pngCodewars

این سایت مجموعه بزرگی از چالش های برنامه نویسی را ارائه می دهد که توسط انجمن خودشان ویرایش شده است. می توانید چالش ها را مستقیماً به صورت آنلاین در ویرایشگر آنها به چندین زبان حل کنید. می توانید برای هر چالش و همچنین راه حل های کاربر بحثی را مشاهده کنید.

3. سایت Coderbyte

kntjdsjxjfsw.pngCoderbyte

چالش برنامه نویسی را ارائه می دهد که می توانید بطور مستقیم در یکی از 10 زبان برنامه نویسی حل کنید. این چالش ها از آسان گرفته تا سخت متغیر است.

آنها همچنین مجموعه ای از آموزش های الگوریتم ، فیلم های مقدماتی و دوره های آماده سازی مصاحبه را ارائه می دهند.

4. سایت Project Euler

zr4shwolzwef.pngProject Euler

مجموعه بزرگی از چالش ها را در حوزه علوم کامپیوتر و ریاضیات ارائه میده. این چالش ها معمولاً شامل نوشتن یک برنامه کوچک برای فهمیدن راه حل برای یک فرمول ریاضی یا معادله مانند یافتن تعداد ارقام همه اعداد قبلی قبل از هر شماره در یک سری هستش.

شما نمی توانید به طور مستقیم در وب سایت در یک ویرایشگر کدزنی کنید پس به یک ای دی ای نیاز دارین.

5. سایت HackerRank

tnrp9hgv77ae.pngHackerRank

چالش هایی را برای چندین زمینه مختلف مانند الگوریتم ها ، ریاضیات ، SQL ، برنامه نویسی کاربردی ، هوش مصنوعی و موارد دیگر فراهم می کند. شما می توانید تمام چالش ها را بصورت آنلاین حل کنید. شمانمی توانید راه حل های کاربران دیگر را در HackerRank مشاهده کنید.

6. سایت CodeChef

zjsrrgl4xbrp.pngCodeChef

یک وب سایت برنامه نویسی رقابتی مستقر در هند است که صدها چالش را ارائه می دهد. شما می توانید کد را در ویرایشگر آنلاین خود بنویسید و مجموعه چالش هایی را مشاهده کنید که بسته به سطح مهارت شما به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

7. سایت Exercism.io

gyihuxczxgpn.pngExercism.io

یک وب سایت چالش با کد نویسی است که 3100+ چالش را برای 52 زبان برنامه نویسی مختلف ارائه می دهد. بعد از انتخاب زبانی که می خواهید، چالش های برنامه نویسی را مشاهئه میکنید.

با این حال ، کمی متفاوت از سایر وب سایتهای چالش است، زیرا شما بعد از اتمام هر چالش با یک مربی کار می کنید. مربی پاسخهای شما را بصورت آنلاین بررسی می کند و در صورت لزوم به شما در بهبود آنها کمک می کند. پس از تأیید و ارسال پاسخ، می توانید چالش های بیشتری را باز کنید.

8. سایت LeetCode

vrmt7jr5upzm.pngLeetCode

لیستی از چالش ها را ارائه می دهد که می تواند در مصاحبه شغلی فنی به شما کمک کند. شما می توانید چالش ها را به صورت آنلاین و در یکی از 9 زبان برنامه نویسی حل کنید. شما قادر به مشاهده راه حل های کاربران دیگر نیستید، اما آماری برای راه حل های خودتان ارائه می کنید مانند اینکه سرعت کد شما در مقایسه با کد سایر کاربران چقدر سریع اجرا شده.

9. سایت SPOJ

9trkmnkn2yo1.pngSPOJ

بیش از 20K چالش های کدزنی را ارائه می دهد. شما می توانید کد خود را در یک ویرایشگر آنلاین ارسال کنید. SPOJ همچنین میزبان مسابقات است و زمینه ای را برای کاربران فراهم می کند تا در مورد چالش های کد نویسی بحث کنند.

10. سایت CodinGame

cakqw0dfwjvl.pngCodinGame

کمی متفاوت با وب سایت های دیگر است، زیرا به جای حل کردن چالش های کد نویسی در یک ویرایشگر، شما در واقع در نوشتن کد بازی هایی که مستقیماً بصورت آنلاین بازی می کنید شرکت می کنید. بازی کن و برنامه نویسی یاد بگیر.

مقاله از Daniel Borowski --> CEO & Founder at Coderbyte با کمی تغییر.

امبدوارم مفید باشه براتون.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: coderlife.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر