مستر کد
mrcode.wikibix.ir

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 11 اسفند 1399 ساعت 14:54

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



من مطمئن هستم که شما حداقل یک دوست یا عضو خانواده یا همکار دارید که در حال کار کردن در فضای مجازی یا به صورت انلاین هستند و درآمد بسیار خوبی هم در این زمینه دارند.

ممکن است فکر کرده باشید ، این نوع پول درآوردن آسان است. شما می توانید به راحتی از این راه درآمد داشته باشید اما یا در کلاهبرداری آنلاین گرفتار شدید یا شکست خوردید.ما اینجاییم که به شما کمک کنیم.با ما همراه باشید.

کسب درآمد رایگان از اینترنت [۱]

چرا اغلب در کسب درآمد از اینترنت شکست میخورید؟

به این دلیل است که یا شما نمی دانستید باید چه دور نگاهی داشته باشید یا از کجا شروع کنید یا می خواستید یک میانبر برای درآمدزایی داشته باشید. بگذارید به شما بگویم ، هیچ میانبر برای کسب درآمد وجود ندارد. شما باید سخت کار کنید.

ماجرای یک داستان

بگذارید داستانی را برای شما تعریف کنم. یکی از دوستانم مدتی پیش در یک جشنواره دیجیتال شرکت کرد. در آنجا وی مردی را دید که با یک تخته بزرگ که رویش نوشته ای بود  “سریع درآمد کسب کنید: فقط با پر کردن فرم “.

این پیشنهاد برای او جذاب به نظر می رسید. او به پیشخوان نزدیک شد و برای کار امضا کرد. معامله این بود که وی برای تکمیل ثبت نام باید مبلغ اولیه ۴۰ دلار بپردازد. پس از اتمام این کار ، وی برخی از فرم های نظرسنجی را دریافت می کند و برای هر کدام از آنها که دریافت میکرد مبلغی به او واریز میشد.

پس از گذشت چند روز ، وی چندین نظرسنجی آنلاین دیگر دریافت کرد که با خوشحالی آنها را پر و ارسال کرد. این کار به مدت یک ماه ادامه داشت تا اینکه یک روز کانال ارتباطی (ایمیل) قابل دسترس نبود. تمام ایمیل های وی بازگشت میخوردند و مردی که دوستم را استخدام کرده بود کاملا غیب شده بود.

این فقط یکی از داستانهایی است که بصورت آنلاین اتفاق می افتد. میلیون ها کلاهبرداری در این فضای بی نهایت اینترنت وجود دارد. دلیل اینکه من این داستان را به شما می گویم ، ترساندن شما نیست ، بلکه نشان دادن واقعیت است.

قبل از ثبت نام در برخی کارها ، تأیید صلاحیت انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که دارید در جای درستی کار میکنید.

در مورد برند یا شخص موجود در پشت برند بررسی کنید. در غیر این صورت ، ممکن است ساعت ها کار کنید و هیچ درآمدی نداشته باشید.

بیایید شروع کنیم و این بار شکست نخوریم!

امروز ، من می خواهم برخی از راه های ساده و قانونی برای کسب درآمد آنلاین که همه می توانند انجام دهند را با شما به اشتراک بگذارم. فرقی ندارد که یک فرد خانه دار ۴۰ ساله ، یک بچه مدرسه ۱۵ ساله یا یک فرد بازنشسته باشید. می توانید گزینه های خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین کار خود را از همین امروز شروع کنید.

شما در زمانی که به دنبال رویا ها و آرزو های خود هستید هم نیاز به درآمدی دارید که بتواند جوابگوی نیاز های ماهیانه شما و پول قبض ها و خوراک شما شود . اینجا آکادمی کلاته راه هایی را به شما معرفی میکند که حتی از این هم فراتر رفته و با کمک این روش ها بتوانید زندگی خوبی را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید.

بنابراین ، برای کمک به شما در امر درآمدزایی ، در اینجا ده روش برای کسب درآمد آنلاین و بدون پرداخت هزینه ای فقط به وسیله ی اتصال به اینترنت و یک کامپیوتر وجود دارد!

این روش ها بسته به میزان زمان و تلاش شما می تواند درآمد مناسبی برای شما ایجاد کند.

اگر توانسته ام نظر شما جلب کنم در ادامه این مطلب همراه من باشید که این روش ها را یک به یک با هم بررسی کنیم.

شکست نخوریم [۲]

چگونه می توان بدون سرمایه گذاری (آنلاین در خانه) درآمد کسب درآمد کرد؟

راستش را بخواهید صدها راه وجود دارد. هنگامی که به اینترنت نگاه می کنید ، منابع زیادی برای این کار چه به صورت قانونی و چه غیر قانونی پیدا خواهید کرد. من اکیداً توصیه می کنم که از برنامه هایی که می خواهند از سرمایه گذاری اولیه استفاده کنید و یا برای فرمول پول ساز آنها پولی بپردازید تا به شما یاد دهند دوری کنید.

در اینجا ، من راهای چگونگی کسب درآمد آنلاین را به اشتراک می گذارم ، که در عین رایگان بودن قانونی و آسان هستند.در تعداد کمی از آنها شاید به مهارت هایی مانند ارتباط خوب با دیگران و نوشتن و … نیاز داشته باشید.

بی هیچ تأخیری ، بیایید به آن برسیم:

۶ راه کسب درامد رایگان از اینترنت و بدون هیچ گونه سرمایه گذاری

۱.مهارت های خود را در Fiverr به اشتراک بگزارید:

Fiverr بهترین مکان برای کسب درآمد آنلاین بصورت رایگان است. این وب سایت به شما امکان می دهد هر نوع خدمتی را که در آن خوب هستید ارائه دهید و از آن درآمد کسب کنید. شروع کار با Fiverr بسیار آسان است و برای کاربرانی مثل شما که مایل به کار از خانه هستند و درآمد کسب می کنید طراحی شده است.

داستان های موفقیت آمیز زیادی در Fiverr وجود دارد ، و هنگامی که بازار آنها را مرور می کنید ، می توانید ایده های زیادی پیدا کنید که به شما در شروع کار کمک می کند. این سایت رایگان است و یکی از راه های بی نظیر برای کسب درآمد آنلاین بدون هیچ گونه سرمایه گذاری است.

این سایت توانسته امروزه میزبان بخش بزرگی از کاربران ایرانی نیز باشد.

درآمدی که به دلار کسب میشود و مقدار کار زیادی که در این بازار وجود دارد توانسته است بازار بسیار خوبی برای کاربران ایرانی این سایت ایجاد کند.

کارهایی ساده زیادی وجود دارد که میتوانید در کسری از دقیقه در این سایت انجام دهید و به راحتی به دلار کسب درآمد کنید که با تبدیل آن به ریال میتوانید سود خیلی زیادی کنید.

شاید باور نکید اما با ساده ترین کار ها مانند ادیت ساده عکس و یا گذاشتن بک گراند در یک عکس میتوانید راحت چندین دلار به جیب بزنید.این ها فکر و یا پیشبینی نیست من خود به چشم دیده ام . اگر علاقه مند شدید و یا شک دارید کافیست فقط به  Fiverr  مراجعه کنید و لیست کارهای موجود و پروژه ها را مشاهده کنید.

مهارت های خود را در Fiverr به اشتراک بگزارید [۳]

نمونه ی ایرانی

اگر دنبال راهی ساده تر هستید و میخواهید به صورت ریالی درآمد داشته باشید و با افراد هموطن خود کار کنید کافیست به یکسری از سایت هایی که همین ایده را دنبال میکنند مراجعه کنید.

به عنوان مثال یکی از نمونه ترین شرکت هایی که در چندین سال اخیر یکی از بزرگ ترین حمایت کننده فریلنسر ها (افرادی که علاقه مند به کار به صورت پروژه ای هستند) سایت پونیشا است.

این سایت با فرایندی شبیه به فایور فضایی را ایجاد میکند که شما و مشتری شما را به هم برساند و همه این کار هارا بدون ریالی هزینه برای شما انجام میدهد.

درآمدی که به دلار کسب میشود و مقدار کار زیادی که در این بازار وجود دارد توانسته است بازار بسیار خوبی برای کاربران ایرانی این سایت ایجاد کند.


سایت پونیشا [۴]

۲.به یک دستیار مجازی تبدیل شوید

این یکی دیگر از بهترین راههای کسب درآمد در خانه است. همانطور که تعداد افرادی که به تنهایی در حال شروع و تاسیس برند و شرکت خود هستند در حال افزایش است ، تقاضا برای یک دستیار مجازی نیز افزایش می یابد.کار دستیار مجازی دقیقاً مثل یک دستیار شخصی یا منشی است اما همانطور که از اسمش پیداست به صورت مجازی انجام میشود و نیازی به حضور فیزیکی شما ندارد.

این کارها میتوانند شامل کارهایی مانند:

  • انجام کار تحقیقاتی
  • پاسخ دادن به ایمیل
  • نوشتن محتوا یا نسخه های تبلیغاتی
  • مدیریت نظر ها و …

باشند.

به یک دستیار مجازی تبدیل شوید [۵]

به طور متوسط ،به عنوان دستیار مجازی شما می تواند هر ساعت بین ۳۰ تا ۴۵۰ هزار تومان درآمد کسب کنید.

برای هر کسی که نمی تواند از خانه بیرون برود و به یک منبع درآمدزا در زمانی که در خانه است نیاز دارد ، تبدیل شدن به یک دستیار مجازی گزینه ای سودآور است.

۳.خدمات نوشتن مقاله

وبلاگ نویسان و وب مسترها همواره به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و وب سایت های خود هستند. برای تبدیل شدن به مقاله نویس ، شما به مهارت نوشتن در سطوح متوسط رو به بالا نیاز دارید و باید بتوانید در اینترنت جستجو کنید تا اطلاعات مناسب را پیدا کنید.

این یکی از بهترین راه های درآمدزایی آنلاین و بدون پرداخت هزینه است.

در اینجا لیستی از وب سایت هایی که برای نوشتن حاضرن به شما پرداخت کنند آمده است:

بسته به نیاز و کیفیت کلمه ، در هر مقاله ۳۰ هزار تومان تا ۱.۵ میلیون تومن به شما پرداخت می شود. در ضمن در انجام معامله فرد کارفرما اصولا به شما درباره موضوع و تعداد کلمات و …توضیحاتی خواهد داد.

خدمات نوشتن مقاله [۶]

این که شما یک طراح گرافیک باشید یا یک مدیر امور مالی ، نویسنده یا یک خانه دار ، freelancing برای شما مناسب است. شما فقط باید در مورد آنچه خوب هستید فکر کنید ، و می توانید با استفاده از آن توانایی ها، نیاز های زندگی خود را تأمین کنید.

شما می توانید رئیس خود باشید.می توانید از هر کجا که دوست دارید و طبق برنامه زمانی خود کار کنید. به سادگی ، برای مشاغل آزاد در سایت هایی مانند UPWork ، PeoplePerHour ، Fiverr و غیره ثبت نام کنید و برای یک گروه مربوط به استعداد شما درخواست کار کنید . همین ! مشتری ها به سمت شما خواهند آمد که از توانایی هایتان بهره ببرند و شما درآمد خواهید داشت.

نکته: یک پروفایل خوب تهیه کنید و نقاط قوت و کارهای قبلی خود را ذکر کنید. از مردم بخواهید که بعد از کار حتما بر روی پروفایل شما نظر بگذارند و نظرشان را بگویند. این شما تبدیل به یک فریلنسر مشهور در سایت های مختلف می کند.

اگر به نوشتن علاقه دارید و می خواهید افکار ، احساسات یا یادگیری های خود را با افراد به اشتراک بگذارید ، وبلاگ نویسی گزینه خوبی برای شما است.

برای شروع سفر خود به عنوان یک وبلاگ نویس ، لازم نیست فن آوری یا مهارت های رایانه ای خاصی بلد باشید.

اگر فکر میکنید که وبلاگ نویسی گزینه مورد نظر شماست میتوانید از مقاله ی راهنمای مبتدی تا پیشرفته ی درآمدزایی از طریق وبلاگ نویسی ما استفاده کنید

شروع کار با وبلاگ نویسی آسان است و تنها کاری که شما نیاز دارید یک دامنه و هاست برای شروع کار برای سایت ورد پرسی خود است.

می توانید به راحتی بعد از  ۲-۳ ماه شروع به کسب درامد کنید. این ها همه بستگی به این دارد که چقدر زمان ، تلاش و فداکاری را می خواهید به آن اختصاص دهید.

اگر همچنان دنبال یک دلیل برای ایجاد وبلاگ خود هستید میتوانید از مقاله ما درباره ۱۳ دلیل ایجاد وبلاگ توسط وبلاگ نویسان در سال ۲۰۲۰ برای این مهم استفاده کنید.

چند بار تبلیغات را در بین ویدیوهای YouTube مشاهده کرده اید؟ تا قبل از اشنا شدن با روش های تبلیغاتی و کسب درامد از طریق YouTube  منم حتی باور نمیکردم که یک کاربر عادی مثل من و شما چقدر راحت میتواند درامد های سرسام اوری را از این شبکه جهانی کسب کند.

لازم نیست ویدیو هایی که ایجاد میکنید خیلی جدی یا حتی خیلی خنده دار باشند.

با این حال ، فیلم باید اورجینال و جدید باشد. به سادگی می توانید فیلم ها را در YouTube بارگذاری کنید و با استفاده از Adsense از آن کسب درآمد کنید.

نیازی به صرف هزینه زیاد یا خریدن یک دوربین حرفه ای یا هرگونه وسایل دیگری نیست. دوربین گوشی تلفن شما حتی میتواند برای این کار کافی باشد . فقط از تمام قدرت خلاقیت خود استفاده کنید و برای گرفتن لحظات دیوانه وار آماده باشید.

افراد خانه دار می توانند شروع به کارهایی نظیر آشپزی یا چیزهای مشابه کنند. اگر از نظر یوگا ، پیلاتس یا هر نوع ورزش دیگری خوب هستید می توانید فیلمهای اموزشی خود را ایجاد کرده و در YouTube بارگذاری کنید و تبلیغات را روی آنها فعال کنید.

یوتیوب یکی از اینده دار ترین و در عین حال قدیمی ترین مشاغل این لیست است.میتوانید با استفاده از این پلتفورم به راحتی از هر استعداد و یا حتی علاقه ی خود به راحتی کسب درامد کنید. فقط فراموش نکنید که خودتان باشید!

فرصت ها و گزینه های بی پایان وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین انتخاب و درآمدزایی کنید. سعی کنید مدتی به یکی بچسبید و ببینید کدام کار برای شما مفید است و کدام کار برای شما مؤثر نیست.

آیا روش های دیگری را برای کسب درامد به صورت انلاین میشناسید؟هیچکدام از این روش هایی که معرفی کردی را تجربه کرده اید و یا نظری درباره انها دارید؟ خوشحال میشویم که انها را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع: www.kalaateh.com