موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

درآمد سایت پونیشا

درآمد سایت پونیشا

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 17:25

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

laptop-money-header.jpg

laptop-money-header.jpgکسب درآمد در پو نیشا

آیا به اندازه کافی در پونیشا تلاش می‌کنید تا کار پیدا کنید؟ شما ممکن است لزوما فاقد مهارت‌های لازم برای انجام کار نباشید، بلکه مهارت پیدا کردن کار را نداشته باشید.
اگر چنین است، در وضعیت خوبی هستید، چرا که آسان‌تر و سریع‌تر یاد می‌گیرید که به جای یادگیری مهارت‌های جدید و حرفه‌ای، چگونه در پونیشا کار پیدا کنید و کسب درآمد کنید. بعد از آن می‌بایست یاد بگیرید تا چگونه از این روش‌ها استفاده کنید و آنها را به کار بگیرید. با انجام این کار، شانس خود را در استخدام افزایش خواهید داد، و فرصت‌های بیشتری برای ارائه کار با کیفیت بالا به دست خواهید آورد.
در اینجا چند مرحله را عنوان خواهم کرد که به شما کمک می‌کند تا به سرعت کار خود را در پونیشا شروع کنید:

  1. عنوان خود را مشخص کنید. ایجاد یک عنوان برای خودتان بسیار مهم است چرا که اگر به خوبی انجام شود، می‌توانید شانس خود را برای استخدام بالا ببرید. در حالت ایده‌آل، عنوان شما باید خلاصه‌ای دو تا سه کلمه‌ای در مورد نقاط قوت اصلی شما باشد.
  2. مهارت‌های خود را مشخص کنید. انتخاب مهارت بسیار مهم است زیرا به مشتریان در پیدا کردن شما کمک خواهد کرد. بهتر است سری به پروفایل فریلنسرهای موفق پونیشا بزنید و از تجربیات آنها استفاده کنید.
  3. یک توصیف واضح و شفاف در مورد خود بنویسید. بعد از اینکه عنوان و مهارت‌های خود را مشخص کردید، نوشتن یک توصیف می‌تواند به راحتی انجام گیرد. هنگامی که در مورد خود یک توصیف واضح و شفاف می‌نویسید، سعی کنید استدلال‌هایی به مشتری ارائه دهید در مورد اینکه چرا باید شما را استخدام کند. اکثر مشتریان علاقه‌مند به استدلال‌هایی هستند که بیشتر در مورد کیفیت کار و سود زیاد در سرمایه گذاری ‌باشد.
  4. ۵ تا ۱۰ پروژه کوچک انجام دهید. حتی اگر به تازگی کار خود را شروع کرده‌ باشید، می‌بایست به هدف‌های طولانی مدت فکر کنید. صادق باشید ، بیش از انتظار مشتری پیش بروید، و شهرت خود را بالا ببرید. از پروژه‌های کوچک و کم درآمد شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که این پروژه‌ها توسط مشتریانی به شما ارائه می‌شوند که سابقه خوبی در پونیشا دارند و معاملات خوبی انجام داده‌اند. بعد از آن که تجربیات بیشتر و بازخوردهای بهتری به دست آوردید، می‌توانید نرخ دستمزد خود را بالا ببرید. برای افزایش شانس خود در گرفتن اولین پروژه‌ها و استخدام شدن، به طور مختصر پاسخگوی تمامی سوالات مشتری باشید و آنها را با مهارت‌ها و تجربیات خود آشنا کنید.
  5. نمونه کار داشته باشید. با تمامی این کارهایی که تاکنون انجام داده‌ا‌ید، بهتر است چند نمونه کار برای مشتریان خود ارسال کنید تا آنها با ایده کاری شما آشنا شوند. در حالت مطلوب، شما می‌خواهید نه تنها بهترین کار خود را به نمایش بگذرید، بلکه دامنه مهارت‌ها و انواع پروژه‌های خود را به آنها نشان دهید. بهتر است به طور منظم نمونه کارهای خود را متناسب با شغل جدید خود به روز رسانی کنید.
  6. کارهای بزرگتر انجام دهید. پروژه‌های بزرگتر به شما این فرصت را می‌دهد تا کارهای مشابه بیشتری انجام دهید و یا کارهای جدیدی را امتحان کنید.

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده‌اید، لیست بالا ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد. در اینجا مهم‌ترین مسئله‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که: زمانی که بر روی پروژه‌ای پیشنهاد می‌دهید، به طور کامل شرح پروژه را مطالعه کنید و به تمامی سوالات و نیازمندی‌های مشتری پاسخ دهید. گاهی اوقات مشتریان بیش از ۳۰ پیشنهاد دریافت می‌کنند که هیچ کدام از پیشنهادها حتی نزدیک به نیاز مشتری نمی‌باشد. اگر بتوانید جزء چند فریلنسر و پیمانکاری باشید که به تمامی خواسته‌های مشتری پاسخ داده است، شانس بسیار بالاتری در استخدام شدن خواهید داشت.

نظرات شما
ما دوست داریم از راهنمایی‌هایی شما در مورد اینکه چگونه در پونیشا کسب درآمد می‌کنید استفاده کنیم. نظرات خود را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: ponisha.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر