موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پر دانلود ترین اپلیکیشن های اندروید

پر دانلود ترین اپلیکیشن های اندروید

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 10 اسفند 1399 ساعت 22:48

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان پر دانلود ترین اپلیکیشن های اندروید را مطالعه خواهید کرد.

گوگل پلی به‌عنوان فروشگاه رسمی اپلیکیشن گوگل، مرجع اول دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی برای بسیاری از کاربران است و اپلیکیشن‌هایی که در فهرست پردانلودترین‌های این فروشگاه قرار دارند، به‌احتمال بسیار زیاد محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های جهان هستند. در این مطلب، شما را با ۲۰ برنامه‌ی اندرویدی که بیشترین تعداد دانلود را در گوگل پلی داشته‌اند آشنا می‌کنیم. توجه داشته باشید که در این مقاله از اپلیکیشن‌های گوگل مانند «سرویس‌های گوگل پلی» (۱۰ میلیارد دانلود) «جیمیل» (۵.۷ میلیارد دانلود)، «گوگل مپس» (۵.۹ میلیارد دانلود)، «یوتیوب» (۱۰ میلیارد دانلود) و... به‌دلیل اینکه به‌صورت پیش‌فرض روی تقریبا تمام دستگاه‌های اندرویدی نصب هستند، چشم‌پوشی می‌کنیم.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

۱. واتساپ (Whatsapp)

یکی از برنامه‌های محبوب سیستم‌عامل اندروید پیام‌رسان واتساپ است. این در حالی ا‌ست که واتساپ هنوز در حال تکامل و نتوانسته است کاربران زیادی در ایالات متحده‌ی آمریکا به‌دست آورد. باوجوداین، واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های فوری پرطرفدار جهان شناخته می‌شود که از سال ۲۰۱۴ تاکنون و با قیمت ۱۹ میلیارد دلار، در مالکیت فیسبوک قرار دارد. اگر نمی‌خواهید از مسنجر فیسبوک استفاده کنید، می‌توانید روی واتساپ به‌عنوان گزینه‌ای جانشین حساب کنید.

تعداد دانلود: ۵٫۸۷۵ میلیارد
لینک دانلود: Whatsapp

۲. فیسبوک (Facebook)

قطعا تعجب آور نیست که نام فیسبوک را مجددا در فهرست بالا مشاهده کنیم. با اینکه استفاده‌نکردن از فیسبوک در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به ترند تبدیل شده است، بازهم شاهد رشد چشمگیر این شبکه‌ی اجتماعی به مدیریت مارک زاکربرگ هستیم. بدون تردید می‌توان فیسبوک را یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی معرفی کرد که برای دانلود و استفاده‌ی کاربران در گوگل پلی دردسترس قرار دارد.

تعداد دانلود: ۵٫۴۷۸ میلیارد
لینک دانلود: Facebook

۳. فیسبوک مسنجر (Facebook Messanger)

305c5e88-f3db-4c4b-b828-a95e230d7e1a.jpg

d599d8ef-5029-4f9a-b4a8-02edbc495632.jpg

وجود مسنجر اختصاصی فیسبوک نقش بسیار زیادی در پیشرفت این شبکه‌ی اجتماعی قدرتمند ایفا کرده است. در سال‌های گذشته، این مسنجر توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد و افزایش ربات‌ها هم سبب شده که این سرویس بیشتر از هر زمان دیگری مفید واقع شود.

لینک دانلود: Facebook Messanger

۴. اینستاگرام (Instagram)

اینستاگرام یکی دیگر از برنامه‌های محبوب فیسبوک است. این‌طور که پیدا است، اپلیکیشن اینستاگرام در‌مقایسه‌با فیسبوک، توانسته فاصله‌ی مناسبی ایجاد کند و این مسئله نشان‌دهنده ارزش و اعتبار فراوان آن است. کاربران ایرانی زیادی هم در این اپلیکیشن عضویت دارند و به‌نوعی به‌عنوان پلتفرمی بسیار عالی برای انجام تبلیغات و ارتباطات اجتماعی شناخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

تعداد دانلود: ۲٫۷۹۶ میلیارد
لینک دانلود: Instagram

۵. سابوی سرفرز (Subway Surfers)

در این فهرست، به یک بازی اشاره خواهیم کرد؛ اما Candy Crush Saga نیست. بازی Subway Surfers بازی دونده‌ی بی‌پایانی است که کودکی در حال فرار از افسر پلیس و سگ مخصوصش است. این بازی از جولای‌ی ۲۰۱۸ به‌یک‌باره رشد بسیار زیادی تجربه کرد.

تعداد دانلود: ۱٫۲۴۹ میلیارد
لینک دانلود: Subway Surfers

۶. فیسبوک لایت (Facebook Lite)

این برنامه را می‌توان نسخه‌ای از فیسبوک برای کاربرانی دانست که گوشی‌هایی با حافظه‌ی رم یک تا دو گیگابایت دارند. همچنین، فیسبوک لایت برای کسانی مناسب است که به شبکه‌ی 2G دسترسی دارند. ناگفته نماند تعدادی از ویژگی‌های اصلی فیسبوک در این برنامه به‌چشم می‌خورد. اپلیکیشن Facebook Lite ازجمله اپلیکیشن‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

تعداد دانلود: ۱٫۴۹۲ میلیارد
لینک دانلود: Facebook Lite

۷. Shareit

یکی از بهترین برنامه‌ها درزمینه‌ی نقل‌و‌انتقال اطلاعات در اندروید، Shareit نام دارد. این برنامه می‌تواند با سرعت زیاد تمامی فایل‌های گوشی شامل تصاویر و فایل‌های ویدئویی و اسناد را در مدت کوتاهی به‌اشتراک‌ بگذارد. آمارهای منتشرشده نشان می‌دهد اپلیکیشن Shareit با سرعتی معادل ۲۰۰ برابر بلوتوث، داده‌ها را منتقل می‌کند که در نوع خود، بی‌نظیر است.

تعداد دانلود: ۱٫۲۹۰ میلیارد
لینک دانلود: Shareit

۸. مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)

مایکروسافت برنامه‌ی اکسل را برای گوشی‌های موبایل اندرویدی طراحی و ارائه داده است؛ برنامه‌ای که کاربران زیادی طولانی‌مدت منتظر انتشارش بودند. با اینکه ممکن است تعجب‌آور باشد، میزان دانلود برنامه‌های اکسل و پاورپوینت مایکروسافت به‌مراتب بیشتر از مایکروسافت ورد بوده است.

تعداد دانلود: ۱٫۲۸۴ میلیارد
لینک دانلود: Microsoft Excel

۹. مایکروسافت پاورپوینت (Microsoft Powerpoint)

31f502bd-9c8c-4b69-bf05-921cc91c7939.jpg

b6f49b3b-7db9-4710-abe7-6a45c3a4bc2c.jpg

همان‌طورکه در قسمت قبل هم گفته شد، مایکروسافت پاورپوینت از محبوب‌ترین برنامه‌های کاربردی ویندوز محسوب می‌شود که مایکروسافت برای گوشی‌های اندروید هم منتشر کرده است. شما می‌توانید برای ارائه در کنفرانس‌های مختلف و بیشتر درزمینه‌ی مباحث آموزشی از پاورپوینت استفاده کنید.

تعداد دانلود: ۱٫۲۶۴ میلیارد
لینک دانلود: Microsoft Powerpoint

۱۰. مایکروسافت ورد (Microsoft Word)

مایکروسافت با انتشار برنامه‌ی Word برای اندروید، پازل موفقیت‌های خود را تکمیل کرد. با‌توجه‌به محبوبیت چشمگیر برنامه‌ی آفیس، جای تعجب نیست که برنامه‌ی اندروید آن بتواند موفقیت‌های زیادی کسب کند. برنامه آفیس قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید از آن‌ها در گوشی اندروید هم بهره‌مند شوید.

تعداد دانلود: ۱٫۲۵۹ میلیارد
لینک دانلود: Microsoft Word

۱۱. اسنپ چت (Snapchat)

اینستاگرام ممکن است تمام ویژگی‌های اسنپ چت را در خود جای داده باشد؛ اما اسنپ چت هنوزهم روزانه بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال را برای خود حفظ کرده است. اسنپ چت قابلیت‌های زیادی دارد و در مطالب دیگر، آن را کامل بررسی و معرفی خواهیم کرد.

تعداد دانلود: ۱٫۱۶۵ میلیارد
لینک دانلود: Snapchat

۱۲. وان‌درایو (Microsoft OneDrive)

7f35b77b-d735-40fd-acd8-501d9022ce04.jpg

551df38d-c6e4-4d3d-b36c-3bc9b594f6b9.jpg

مایکروسافت با ایجاد و انتشار وان‌درایو برای اندروید، موفق شد باردیگر در فهرست محبوب‌ترین برنامه‌های اندروید قرار گیرد. این فعالیت چشمگیر مایکروسافت درزمینه‌ی تولید نسخه‌ی اندروید برنامه‌های انحصاری خود، نشان‌دهنده‌ی اهمیت بازار موبایل در جهان است. برنامه‌ی وان‌درایو ویژگی‌هایی امنیتی همانند قابلیت‌های بیومتریک و کدهای PIN دارد که باعث می‌شود درصورت گم‌کردن گوشی، امکان ایمن نگه‌داشتن اطلاعات وجود داشته باشد.

تعداد دانلود: ۱٫۱۵۱ میلیارد
لینک دانلود: Microsoft OneDrive

۱۳. اسکایپ (Skype)

این موضوع باید بررسی شود که آیا هنوز‌هم می‌توان به اسکایپ به‌عنوان بهترین سرویس تماس ویدئویی نگاه کرد یا خیر. این برنامه‌ی تماس ویدئویی که اپلیکیشن اندروید آن هم دردسترس قرار دارد، قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که سبب شدند نام آن را در فهرست محبوب‌ترین برنامه‌های اندروید قرار دهیم. این اپلیکیشن توانسته آمار دانلود بسیار چشمگیری به‌دست آورد.

تعداد دانلود: ۱٫۰۹۳ میلیارد
لینک دانلود: Skype

۱۴. Clean Master

Clean Master یکی دیگر از اپلیکیشن‌های برتر و مهمی است که در فهرست ما دیده می‌شود و وجودش در گوشی‌های هوشمند بسیار اهمیت دارد. این برنامه بخش‌های مختلف گوشی هوشمند را بررسی و مشکلات احتمالی را به‌راحتی رفع می‌کند. درمجموع، قابلیت‌های این اپلیکیشن برای گوشی هوشمند اندرویدی و بهبود عملکرد آن عالی است.

تعداد دانلود: ۱٫۰۵۴ میلیارد
لینک دانلود: Clean Master

۱۵. توییتر (Twitter)

0f09d6b5-b88e-4acb-9b5b-5af98ffadb27.jpg

10cf1113-3836-4c01-a5ca-ad12f171f198.jpg

قرارگیری نام چنیدن شبکه‌ی اجتماعی در فهرست بهترین و محبوب‌ترین برنامه‌های اندروید، نباید جای تعجب باشد. هم‌اکنون می‌توان توییتر را چهارمین شبکه‌ی اجتماعی محبوب جهان معرفی کرد که اپلیکیشن آن برای استفاده‌ی سریع و آسان کاربران در گوگل پلی منتشر شده است.

تعداد دانلود: ۱٫۰۰۰ میلیارد
لینک دانلود: Twitter

۱۶. کندی کراش (Candy Crush Saga)

قرارگیری بازی کندی کراش در فهرست محبوب‌ترین برنامه‌ها یا بازی‌های اندروید، موضوعی عادی است. کاربران بسیار زیادی این بازی جذاب را از گوگل پلی دانلود کرده و سرگرم شده‌اند. اگر قصد دارید بازی کاملا جذابی دانلود و اجرا کنید، Candy Crush Saga را از دست ندهید.

تعداد دانلود: ۱٫۰۰۰ میلیارد
لینک دانلود: Candy Crush Saga

۱۷. دراپ باکس (DropBox)

یکی از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری معروف دراپ‌باکس (DropBox) است. این اپلیکیشن اجازه می‌دهد اسنادتان را به‌راحتی ذخیره کنید. قطعا وجود چنین فضاهایی در‌زمینه‌ی مدیریت داده‌ها و حفظ اطلاعات کمک شایانی می‌کند.

تعداد دانلود: ۸۴۰ میلیون
لینک دانلود: DropBox

۱۸. وایبر (Viber)

وایبر یکی از برنامه‌های قدیمی و معروف است که امکان ارسال پیام‌های فوری، تماس‌های ویدئویی، چت‌های گروهی ۲۵۰ نفره و ارتباطات رمز‌گذاری‌شده را فراهم می‌کند. در اروپا و آمریکای‌شمالی، این برنامه پس از واتساپ دومین برنامه پرطرفدار است و کاربران آسیایی هنوزهم به استفاده از لاین علاقه‌مند هستند.

تعداد دانلود: ۸۱۷ میلیون
لینک دانلود: Viber

۱۹. لاین (Line)

اپلیکیشن لاین را می‌توان یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی پرقابلیت‌ دانست. این اپلیکیشن درکنار برنامه‌هایی همانند واتساپ و مسنجر فیسبوک و وایبر، طرفداران زیادی دارد. البته فراموش نکنید بیشتر کاربران این برنامه‌ی اندروید مردم قاره‌ی آسیا هستند و این کاملا منطقی است. این‌طور که پیدا است، کاربران تایلندی، تایوان، کامبوج و اندونزیایی از طرفداران مهم لاین به‌حساب می‌آیند. این اپلیکیشن تلاش می‌کند تا بتواند در کشورهای اروپایی و آمریکای‌شمالی، رکورد مناسبی از خود به‌جای بگذارد.

تعداد دانلود: ۸۱۰ میلیون
لینک دانلود: Line

۲۰. فلیپ بورد (FlipBoard)

فلیپ‌بورد را می‌توان یکی از برنامه‌های کاربردی دانست که در زمینه‌های مختلف جست‌وجو می‌کند و اطلاعات مفیدی دراختیارتان قرار می‌دهد. اگر به‌دنبال اپلیکیشنی کاربردی هستید تا بتوانید نیازهای اطلاعاتی‌تان در زمینه‌های گوناگون را برطرف کنید، FlipBoard را فراموش نکنید.

تعداد دانلود: ۶۱۷ میلیون
لینک دانلود: Flipboard

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.zoomit.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر