موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

انجام پروژه پایتون

انجام پروژه پایتون

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 21:11

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



پایتون چیست؟

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

پایتون (Python) یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد.

فلسفهٔ ایجاد آن تأکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.

بر خلاف برخی زبان‌های برنامه‌نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از گرامر زبان سی پیروی می‌کنند) Python Assignment Help در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند، و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

پایتون مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.

این زبان از زبان‌های برنامه‌نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شیءگرا است که در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیریپرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.

پایتون پروژه‌ای آزاد و متن‌باز توسعه‌یافته‌است و توسط بنیاد نرم‌افزار پایتون مدیریت می‌گردد. منبع: ویکی پدیا

هزینه انجام پروژه پایتون

تعرفه انجام پروژه پایتون

هزینه انجام پروژه پایتون براساس موضوع، تعداد صفحات و زمان متغیر میباشد که پس از سفارش پروژه پایتون و بررسی توسط مجریان هزینه دقیق به اطلاع شما خواهد رسید.

مدت زمان انجام پروژه پایتون

  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه پایتون با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.

چطور پروژه ام رو سفارش بدم؟

نحوه سفارش انجام پروژه پایتون

  • برای سفارش انجام پروژه پایتون بایستی با کلیک بر روی دکمه سفارش پروژه پایتون در انتهای همین صفحه، وارد سیستم پشتیبانی شوید.
  •  مجریان یک دو سه پروژه پس از بررسی درخواست شما، هزینه و زمان تحویل را به شما اعلام میکنند.
  • درصورت تایید پیشنهاد مجریان توسط شما  و واریز مبلغ توافق شده، کار پروژه آغاز شده و طبق موعد اعلام شده برایتان ایمیل خواهد شد.

مدت زمان بررسی سفارشات

مدت زمان بررسی انجام پروژه پایتون

  • یک دو سه پروژه به محض سفارش پروژه پایتون، درخواست شما را به همکاران ارجاع می دهد.
  • حداکثر زمان پاسخگویی به سفارش ها 24 ساعت می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: 123project.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر