موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قالب فرم لاگین

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 اسفند 1400 ساعت 14:12

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان قالب فرم لاگین را مطالعه خواهید کرد.

شما برای پیاده سازی صفحه عضویت و ورود به سایت چقدر زمان و انرژی صرف می‌کنید؟

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بسیاری از برنامه نویسان و طراحان سایت، به سادگی از فرم های ثبت نام سایت ها عبور کرده و آن ها را با ظاهری بسیار ساده و بدون هیچ خلاقیتی پیاده سازی می‌کنند. نکته ای که شما به عنوان یک طراح سایت حرفه ای باید به آن توجه داشته باشید این است که ظاهر و چیدمان فرم ها در سایت، می‌تواند تا حد زیادی باعث پر کردن فرم توسط کاربران شود. شما می‌توانید با طراحی یک فرم عضویت در سایت زیبا و کاربرپسند، کاربران را تشویق به عضویت در سایت خود کنید.

همچنین در بسیاری از مواقع ممکن است وب سایت شما دارای دو دسته از مخاطبان باشد. به عنوان مثال اگر در حال طراحی سایت هاستینگ هستید، احتمالا عده ای از کاربران شما به عنوان مشتری و عده ای به عنوان نمایندگی درخواست عضویت در سایت شما را خواهند داشت. بنابراین باید این شرایط را در فرم عضویت سایتتان پیش بینی کرده و امکان عضویت هر دو گروه را فراهم کنید.

قالب آماده html و css صفحه ورود و عضویت

این قالب آماده عضویت در سایت به صورت ریسپانسیو و با استفاده از بوت استرپ 4 طراحی و پیاده سازی شده است. در این فرم قابلیت انتخاب نوع عضویت در سایت پیش بینی شده است. به این صورت که وقتی کاربری قصد خرید محصولات را داشته باشد، می‌تواند به عنوان مشتری در سایت ثبت نام کند، و در مواقعی که کاربری قصد دریافت نمایندگی از شرکت شما را داشته باشد، می‌تواند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام نمایندگی اقدام کند.

این قالب به صورت کاملا واکنش گرا بوده و نمایش مناسبی را در دستگاه های مختلف برای شما به ارمغان می‌آورد.

همین حالا این قالب را به صورت کاملا رایگان از وب روبیک دانلود کنید. با بکارگیری این فرم کاربردی، سایت هایی زیبا و کاربردی تر را به رزومه خود اضافه کنید.


کلمات کلیدی

html (اچ تی ام ال)css (سی اس اس)bootstrap (بوت استرپ)responsive (ریسپانسیو)rtl (راست چین)web tools (ابزار وب)user interface (رابط کاربری)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: webrubik.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر