موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

تاپ لرن

تاپ لرن

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 11:55

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



آخرین مقالات تاپ لرن

مشاهده همه مقالات

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چطور بفهمیم وبسایتی که طراحی کردیم خوب است یا بد؟

همان قدری که کلمات برای یک سخنران مهم است ، طراحی یک وبسایت هم برای تجارت حیاتی است ! برداشت های اولیه فوق العاده مهم هستند درواقع وبسایت شما فقط چند دقیقه وقت دارد که خود را به مخاطب اثبات کند. اگر وب سایت شما به خوبی طراحی شده باشد می توانید با آن مشتری های زیادی برای تجارت خود به دست بیاورید و مطمئناً طراحی نامناسب شما دیر یا زود تجارت شما را خراب خواهد کرد.

چطور مستندات (داکیومنت) خوبی بنویسیم

در این مقاله، ما دلیل فراموش کردن نحوه کار پروژه را در سه مرحله توضیح می‌دهیم. در تیم‌های برنامه‌نویسی همیشه باید همه چیز مستند شود. مستندات همیشه باید در کنار کد قرار بگیرند.

بهترین عملکردهای طراحی UX برای بهبود رتبه‌بندی SEO

تجربه کاربری (UX) برای یک استراتژی موفق سئو بسیار حیاتی است. با این وجود بسیاری از تیم‌های طراحی از این واقعیت غافل هستند. این یک اشتباه ناچیز است. عدم یکی شدن UX با SEO برای رتبه‌بندی و مشغول نگه داشتن تجارت شما هزینه بر است.

چگونه توسعه‌دهنده وب شویم؟

آیا به یادگیری توسعه وب علاقه دارید ولی نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ در این صورت مهم است که بدانید روش‌های مختلفی برای کسب مهارت‌های مورد نیاز برای به دست آوردن شغل پاره‌وقت و تمام وقت در این زمینه وجود دارد. توسعه‌دهندگان وب به چندین مسیر شغلی دسترسی دارند و از فرصت‌های شغلی فراوانی برخوردار هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: toplearn.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر