موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

چگونه پروژه برنامه نویسی بگیریم

چگونه پروژه برنامه نویسی بگیریم

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 01:08

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



خیلی از افرادی که مشغول کار برنامه نویسی هستند همیشه از کم بودن تعداد پروژه برنامه نویسی،مشتری کم و یا نبود مشتری ناراضی هستند.در این مقاله می خواهیم با روش های ساده و کاربردی گرفتن پروژه برنامه نویسی آشنا شویم.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اگر برنامه نویسی را به تازگی شروع کرده باشید باید به چند مورد توجه داشته باشید.یکی از این موارد داشتن رزومه کاری مناسب است،برای داشتن روزمه کاری کامل و خوب می توانید با انجام پروژه های برنامه نویسی رایگان یک رزومه مناسب برای خود ایجاد کنید.هر وقت رزومه داشته باشید گرفتن سفارش پروژه برنامه نویسی خیلی راحتر می شود. چون کسی که میخواهد به شما سفارش دهد رزومه و نمونه کارهای شما رو می بیند.

دقت داشته باشید داشتن مهارت برنامه نویسی و تحلیل پروژه های یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.(شما می توانید برای افزایش مهارت برنامه نویسی خود از دوره های آموزشی کدفرند استفاده کنید).

۱.گرفتن پروژه از وب سایت های برون سپاری (فریلنسرینگ)

یکی از بهترین روش برای گرفتن سفارش پروژه است استفاده از اینترنت است یعنی شما میتوانید با استفاده از اینترنت به بازاری وصف ناشدنی دست پیدا کنید. فقط باید بدانید چطور و چگونه این کار رو انجام دهید.وب سایت های مانند پارسکدرز برای این منظور استفاده کنید.

روش دیگر این است در گوگول جستجو کنید، با جستجو میتوانید تعداد زیادی پروژه پیدا کنید.یک کار دیگر استفاده از انجمن های برنامه نویسی و مهم ایران است. یا میتوانید در سایت هایی که پروژه های برنامه نویسی رو مختلف در آن ها  ثبت می شود و با استفاده رزومه و قیمت مناسب و رقابتی تر پروژه رو قبول کنید.

۲.گرفتن پروژه از شرکت ها

بعد از اینکه یک رزومه خوب و قابل قبول برای خود ایجاد کردید به شرکت های برنامه نویسی سر بزنید و رزومه و نمونه کارهای خود رو ارائه دهید و اگر باهاشون صحبت کنید احتمال گرفتن پروژه به شدت بالا است. در ابتدا شاید پیشنهاد شرکت (هزینه) برای انجام پروژه کم باشد اما به صرفه است چون شما در ابتدای راه هستید.

پیشنهاد شگفت انگیز کدفرند،دسترسی به تمامی دوره های آموزشی کدفرند تنها با ۹۹ هزار تومان

۳.گرفتن پروژه از دوستان و آشنایان

بعد از اینکه در مورد گرفتن سفارش پروژه برنامه نویسی از شرکت ها صحبت کردیم حال میخواهیم یک روش دیگر برای گرفتن سفارش پروژه برنامه نویسی رو معرفی کنیم. یکی دیگر از روش ها این است که به دوستان و آشنایان بسپارید که اگر پروژه ای چیزی بود شما رو خبر کنند.البته یک نکته مهم رو در نظر بگیرید که هر کسی رو دیدید بهش نگید چون پرستیژ و اعتبار خودتون رو زیر سوال میبرید.

۴.ایجاد برندینگ شخصی

(منبع)وقتی شما به عنوان یک فریلنسر فعالیت می‌کنید, جریان درآمد شما تنها با انجام پروژه‌ها تأمین می‌شود. یعنی وقتی مشغول کار برروی یک پروژه نیستید, پولی هم در نخواهید آورد. از طرف دیگر برندینگ کاری وقت گیر و هزینه بر است. شما برای اینکه برند خودتان را به وجود بیاورید باید وبلاگ نویسی کنید, در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید, برای شبکه سازی در رویدادهای مختلف مشارکت کنید و صدها کار دیگر که وقت و هزینه‌ی زیادی را از شما طلب می‌کند.

با هزینه‌های روزافزون زندگی, کمتر فریلنسری حاضر می‌شود که به برند سازی بپردازد. نتیجه‌ی این کار هم مشخص است. وقتی کسی شما را به عنوان یک برند شخصی نمی‌شناسد, پروژه‌ای هم به شما نخواهد داد. یعنی باید مدت زمان بیشتری را در جستوجوی مشتری بگذرانید و حتی گاهی با قیمتی کمتر از ارزش واقعی کارتان پروژه‌ها را انجام بدهید.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: codefriend.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر