موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

انجام پروژه های دانشجویی etabs

انجام پروژه های دانشجویی etabs

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 18:11

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

انجام پایان نامه و پروپوزال سمینارمقاله تحقیق و پروژه های دانشجویی عمران سازه

انجام پایان نامه خاک و پی سازه زلزله حمل و نقل راه و ترابری محیط زیست منابع آب

انجام پایان نامه سازه های هیدرولیکی دریایی مدیریت ساخت و پروژه

انجام پروژه های دانشجویی etabs

انجام پروژه های دانشجویی etabs تا کنون تحقیقات زیادی در زمینه طراحی سازه­ ها در مقابل زلزله صورت گرفته است که نتایج این تحقیقات نشان می­دهد ایده و رفتار سازه در محدوده رفتار خطی از نظر اقتصادی مناسب نبوده و طراحی سازه به روشهای بر مبنای مقاومت (Strength) و نیروی کارایی کافی را ندارد، چرا که با توجه به وقوع زلزله های شدید رفتار اعضای سازه ای وارد ناحیه ی غیر خطی می­شود لذا در آیین نامه های اخیر سعی بر آن شده که به جای معیار مقاومت یا نیرو، از معیار رفتار و شکل پذیری (Ductility) سازه استفاده شود، این شیوه طراحی، طراحی بر اساس عملکرد نام دارد. یکی از انواع این شیوه طراحی ( روش طیف ظرفیت) است که در این مطالعه سعی شده ابتدا بررسی­ای بر این شیوه طراحی صورت گیرد که در این بررسی مفاهیم لرزه­ای و روش­­های ارائه شده در دو دستورالعمل ATC-40 و FEMA440 شرح داده شده و سپس نحوه مدل­سازی بررسی می­شود. برای طراحی به روش طیف ظرفیت سازه­های مدل­سازی شده توسط روش پوش­آور «Pushover» مورد تحليل غيرخطي استاتيكي قرار می­گیرد. انواع سازه­های مورد مطالعه در این تحقیق، که تعداد آن­ها به حدود ۱۸۰ عدد می­رسد، سازه­های فولادی با قاب ساده شامل: ۳، ۶، ۹ و۱۲ طبقه، با تعداد دهانه ­های ۳ و ۵، به طول دهانه­های ۳، ۴، ۵، ۶ و۷  متر، با انواع مهار بندهای همگرا X، Λ و V&Λ، با تعداد دهانه مهاربندی شده­ ۱ و ۲ دهانه کنار هم یا جدا از هم می­باشد. نتایج نشان داد که بسته به تعداد طبقات ، تعداد دهانه ، نوع مهاربند ، الگوی بارگذاری جانبی و غیره تغییر مکان نقطه عملکرد (نقطه هدف) به دست آمده برای سازه های مورد بررسی بر اساس دستورالعمل FEMA440 حدودا تا ۳۰ درصد نسبت به دستورالعمل ATC-40  بیشتر است.

انجام پروژه های دانشجویی etabs در سال های اخیر چالش های زیادی در طراحی سازه ها خصوصاً طراحی در برابر بارهای ناشی از زلزله ایجاد شده است. روش­های طراحی در اکثر آیین­ نامه ­های فعلی مبتنی بر معیار نیرو یا مقاومت می ­باشد، یعنی فرض بر این است که المان­های سازه­ای اعم از تیر، ستون، بادبند و غیره، همه کنترل شونده توسط نیرو هستند، این در حالی است که مدل­ های رفتاری و معیارهای شکست اعضای سازه­ای اکثراً بر حسب تغییرمکان یا کرنش تعریف شده ­اند .در محدودۀ الاستیک خطی، بین نیرو و تغییرمکان (یا تنش و ­کرنش) یک رابطۀ خطی وجود دارد و می ­توان به راحتی معیار نیرو یا مقاومت را بکار برد، اما وقتی اعضا وارد محدودۀ غیرخطی شوند دیگر رابـطه ثابتی بین نیرو- تغییرمکان (یا تنش- کرنش) وجـود نخواهد داشت و در نتیجه معیار نیرو یا مقاومت نمی­تواند رفتار و شکست اعضا را نشان دهد . بنابراین روش­های طراحی بر مبنای مقاومت و نیرو تنها برای زلزله ­های کوچک که انتظار می­رود سازه در محدوده خطی بماند مناسب می­باشد ولی برای زلزله­های شدید که سازه دچار تغییر شکل­های غیرارتجاعی می­شود و ملزم به رفتار شکل­پذیر است، این روش­ها چندان مناسب نمی­باشند. انجام پروژه های دانشجویی etabs که به دنبال آن رویکرد آیین ­نامه­ های جدید ATC [1]، FEMA [2و۳و۴] و غیره، به جای استفاده از تحلیل خطی و طراحی با معیار مقاومت، به تحلیل غیرخطی و طراحی با معیار رفتار و شکل ­پذیری سوق پیدا کرد. استفاده از معیار رفتار به این مفهوم است که در یک ساختمان علاوه بر مقدار مقاومت، نحوه توزیع مقاومت در اجزای سازه­ای نیز مهم است. این شیوه طراحی بر اساس رفتار سازه، طراحی بر اسـاس عملکرد «Performance Based Design» نامیده می­ شود.

انجام پروژه های دانشجویی etabs اگر انجام پروژه تان را به ما بسپارید، این تنها اتفاقی است که برای شما می افتد. حفظ وقت. نه مطلبی را برای یاد گیری از دست می دهید و نه نمره ای از شما کم می شود ؛ بلکه بهترین نمره ممکنه را می گیرید و در عین حال ، مراحل کامل انجام یک پروژه دانشجویی فولاد ، بتن یا راهسازی را می آموزید و خلاصه همه چیز به نفع شماست. انجام پروژه های سازه های فولادی ، بتن و راه سازی توسط سیویل پراجکت به صورت دانشجویی با بهترین و ارزان ترین قیمت ، بالاترین سطح کیفیت و آموزش و توجیه کامل برای کسب بهترین نمره ، مواردی است که در ازای قیمتی بسیار ارزان نسبت به سایر رقبا، به شما پیشنهاد می کنیم. امروزه دانشجویان علاوه بر رسیدگی به دروس ، کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. از تفریح و خوش گذرانی گرفته تا رسیدگی به کارهای درآمدزا و سرگرم کننده ی دیگری که به آن ها علاقه دارند. انجام پروژه های دانشجویی etabs به شخصه دانشجویان بسیار زیادی را می شناسم که تنها به درس خواندن قانع نیستند و در کنار درس ، به انجام کار هم می پردازند. همین مساله باعث می شود که دانشجویان عزیز ، وقت کافی برای رسیدگی به پروژه های درسی خود از جمله پروژه های فولاد ، بتن و راه سازی نداشته باشند. همگی این مساله را درک کرده و در همین راستا ، اقدام به گرد آوری بهترین های این کار برای انجام پروژه های دانشجویی مهندسی عمران کرده ایم. تیم ما پروژه های شما را شکه شامل فولاد ، بتن و راه سازی هستند ، با بهترین کیفیت ، در کوتاه ترین زمان و با ارزانترین قیمت ممکن برایتان انجام می دهند. سپس به بهترین نحو شما را توجیه کرده و موجبات دریافت بهترین نمره را برایتان فراهم می آورند. پس دیگر نگران نباشید. با خیال آسوده به انجام کار دانشجویی خود بپردازید.

انجام پروژه های دانشجویی etabs در موارد بسیاری هم متاسفانه اساتید محترم وقت کافی برای توجیه دانشجویان صرف نمی کنند و دانشجویان به دلیل گمراهی و عدم اطلاعات و علم کافی ، انجام پروژه را کار بسیار سختی در می یابند که در واقع هرچند اینگونه نیست ، اما به این شرایط برخورد می کنند. می دانیم که درس های پروژه ( چه پروژه فولاد ، چه بتن و راه سازی ) را نمی توان به صورت معرفی با استاد و یا مهمان گرفتن گذراند و با اصطلاح ، شتری است که درب خانه هر دانشجوی مهندسی عمرانی می نشیند. وقوع زمین لرزه های ویرانگر و خسارت های مالی و جانی ناشی از آن موضوعی است که از دیرباز دامن بخش های مختلف و مناطق گوناگون دنیا را فراگرفته است. کشور ما نیز به سبب قرارگیری روی گسل های فعال مختلف دارای مناطق اغلب با لرزه خیزی بسیار بالا و بالا جزو زلزله خیزترین نقاط دنیا به شمار می آید. از این رو تلاش برای تأمین ایمنی سازه ها و ساکنان آنها با در نظر گرفتن جنبه اقتصادی آن دارای اهمیت فراوانی است. ماهیت تصادفی زلزله و ناشناخته های زیاد در ارتباط با آن مانع از دستیابی به یک روش کلی و هماهنگ در این باره شده است. بطوری که در عمل ممکن است روش های مختلف طراحی لرزه ای، ویژگی های مشخصی از زمین لرزه را به عنوان تعیین کننده قلمداد کنند. البته در سال های اخیر پژوهش های فراوانی با استفاده از نرم افزارهای متنوع انجام شده است تا با یک نگاه تازه تر به بحث طراحی لرزه ای، از مفاهیم تازه و روزآمدی مانند میزان جذب انرژی برای طراحی سازه های مقاوم در برابر زلزله استفاده شود.

انجام پروژه های دانشجویی etabs یکی از مسائل مهم در مهندسی عمران مقاوم کردن ساختمان ها در برابر نیروی ناشی از زلزله است. روش های معمول برای این منظور در سازه های فلزی، استفاده از مهاربند و در سازه های اسکلت بتنی استفاده از دیوار برشی است. علاوه بر این دو، از توان قاب خمشی نیز در مقاومت در برابر نیروی زلزله بویژه برای سازه های بلند می توان استفاده کرد. آنچه تاکنون بطور جدی بدان پرداخته نشده بطوری که ضوابط آیین نامه ای برای آن وجود داشته باشد استفاده از مهاربند در سازه های اسکلت بتنی برای نیروی زلزله است. در مقابل، استفاده از دیوار برشی در ساختمان های اسکلت فلزی رایج است و از نظر آیین نامه زلزله ایران، استاندارد ۲۸۰۰ مورد تأیید است. هر چند استفاده از دیوار برشی به جای مهاربند در ساختمان های اسکلت فولادی در سال های اخیر رواج پیدا کرده اما مهاربند مقاوم در برابر زلزله، از نظر اقتصادی، سرعت و سهولت اجرا همچنین از دیدگاه معماری و نیز بدلیل شکل پذیری بهتر عناصر فولادی می تواند در بسیاری از موارد، از دیوار برش مناسب تر باشد.

0pz4h4_o3pu-jonathan-tieh.jpg

Review : مراحل و روش انجام پروژه بتن

مراحل انجام پروژه بتن

انجام پروژه های دانشجویی etabs پروژه های دانشجویی مهندسی عمران شامل پروژه بتن ، از نظر علمی قدری با دروس مهندسی عمران تفاوت دارند. به طور مثال در پروژه بتن هیچگاه با سازه هایی به پیچیدگی آنچه در درس سازه های بتن آرمه ۱ و ۲ و یا تحلیل سازه ها ، برای تحلیل و طراحی حل می کردید، برخورد نخواهید داشت. همه چیز روند سیستمی و مشخصی دارد که علاوه بر اینکه کار سختی نباید انجام شود، بلکه یک کار نسبتا ساده باید چندین و چند بار برای المان های مختلف سازه بتنی انجام پذیرد.

انجام پروژه فولاد کامل به صورت دستی و کامپیوتری با ETABS, SAFE, SAP

انجام پروژه فولاد ایتبس

برای انجام پروژه سازه های فولادی توسط تیم ما ، می بایست مراحل زیر طی شود. لازم به ذکر است که اگر سوالی در مورد پروژه فولاد برایتان پیش آمد یا قبل از شروع ، نیاز به تماس با ما داشتید ، با خیال آسوده با ما تماس بگیرید. صمیمانه پاسخگوی شما هستیم. انجام پروژه فولاد، به صورت دستی یا کامپیوتری انجام می شود. هزینه این کار با توجه به جزئیات و دقت انجام کار ، سختی پروژه های دانشجویی و برخی مسائل دیگر حداکثر ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

انجام پروژه های دانشجویی etabs انجام پروژه های دانشجویی عمران در مهندسی زلزله همواره به روش های دقیق تر تحلیل سازه ها نیاز بوده است دلیل این امر را می توان در پیچیده شدن شکل معماری سازه ها و توسعه و رشد تکنولوژی ، کاهش پاسخ لرزه ای سازه ها دانست. با پیشرفت و توشعه کامپیوتر ها امکان استفاده از روش های تحلیل دقیق سازه ها فراهم شده است از جمله یکی از روش های تحلیل دینامیکی بر پایه تحلیل تاریخچه زمانی که اخیرا توسط دکتر استکانچی ارائه شده است روش زمان دوام است. روش زمان دوام نوعی از روش تحلیل دینامیکی افزاینده است که با استفاده از خواص خطی و غیر خطی سازه ها می تواند ظرفیت سازه ها را تحت بارهای لرزه ای پیش بینی کند.

انجام پروژه های دانشجویی etabs انجام پروژه های دانشجویی عمران از آنجایی که استفاده از روش زمان دوام به خودی خود باعث کاهش حجم عملیات لازم برای تحلیل و طراحی سازه ها می شود ، و از طرف دیگر با توجه به قابلیت منحنی های پاسخ مدت زمان دوام در تشخیص مقدار پارامتر های متفاوت عملکردی سازه در شدتهای مختلف لرزه ای و ارزیابی عملکرد لرزه ای سازه ها در شدتهای مختلف ، می توان از این قابلیت استفاده نمود و نهایتا طراحی سازه ها براساس مدت زمان دوام  حرکات شدید زلزله بر ضریب تغییر مکان مطابق آیین نامه ۲۸۰۰ ویرایش چهارم به طرز چشمگیری کاهش یابد . این کاهش حجم محاسبات زمینه لازم را فراهم می سازد تا تلاش در جهت کاربردی کردن روش  طراحی براساس مدت زمان دوام زلزله به نحوی که نیاز به انجام آنالیز های زیاد نباشد به شکل مطلوبی صورت پذیرد .

انجام پروژه های دانشجویی etabs با توجه به اینکه ایده زمان دوام به تازگی ارائه شده است . تحقیقات چندانی بر روی آن انجام نگرفته است در این پروژه سعی بر این است که کارائی روش فوق و توانمندی آن جهت بررسی حرکات شدید زلزله بر ضریب بزرگنمایی تغییر مکان را بر قابهای فولادی ۳و۸و۱۵ طبقه در محدوده رفتار خطی و غیر خطی (تاریخچه زمانی ) مشخص شود. بدین منظور مقایسه بین روش استاتیکی خطی و روش زمان دوام برای سازه های فولادی قاب خمشی صورت می گیرد تا ضعفها و نقاط قوت این روش مشخص شده و بتوان از آن برای تحقیقات بیشتر استفاده کرد.

multi-storey-building-construction-steelwork-high-street-glasgow-scotland-BTGJCJ.jpg

انجام پروژه بتن کامل به صورت دستی و کامپیوتری با ETABS, SAFE, SAP

انجام پروژه بتن دانشجویی با ایتبس

برای انجام پروژه سازه های بتنیتوسط تیم ما ، می بایست مراحل زیر طی شود. لازم به ذکر است که اگر سوالی در مورد پروژه بتن برایتان پیش آمد یا قبل از شروع ، نیاز به تماس با ما داشتید ، با خیال آسوده با ما تماس بگیرید. صمیمانه پاسخگوی شما هستیم. انجام پروژه بتن در سیویل پراجکت به درخواست مشتری ، به صورت دستی یا کامپیوتری انجام می شود. هزینه این کار با توجه به جزئیات و دقت انجام کار ، سختی پروژه دانشجویی و برخی مسائل دیگر حداکثر ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

A_view_of_the_concrete_structure_of_the_InterContinental_Hotel_San_Francisco.JPG

  • ارسال شده توسط عماد قطبی
  • در نوامبر 27, 2017
  • 0 دیدگاه ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر