موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دورکاری برای شرکت های خارجی

دورکاری برای شرکت های خارجی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 اسفند 1399 ساعت 22:33

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



هر فردی که به صورت حرفه‌ای در یک زمینه کاری خاص در حال فعالیت است، آرزو دارد که روزی بتوانند در زمان دلخواه خودشان کار کرده بدون آنکه درگیر زمان بندی‌هایی باشند که مدیر مجموعه برایشان تعیین می‌کند. شاید به همین دلیل است که دنیای دیجیتال به کمک این دسته آمده است تا نیازشان را از طریق سایت‌های فریلنسری خارجی پاسخ دهد. چرا که با پیدا کردن موقعیت شغلی در این سایت‌ها نه تنها می‌توان مطابق با برنامه شخصی خود مشغول به کار شد، بلکه در آمد ارزی هم داشت. اگر شما هم جزء تازه کارهایی هستید که وارد دنیای فریلنسرها شده‌اید، در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین سایت های دورکاری خارجی آشنا شوید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آشنایی با مفهوم سایت های دورکاری

اگر بخواهیم سایت های فریلنسری خارجی را به چیزی تشبیه کنیم، باید آن‌ها را مشابه با تخته‌ای پر از عناوین شغلی دانست که توسط یک اپراتور کارجو و کارفرما را به یکدیگر متصل می‌کند. در حال حاضر سایت‌های زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند که در برخی موارد جزئی با یکدیگر تفاوت داشته اما به طور کلی شبیه یکدیگر بوده و همگی با هدف اتصال کارجو و کارفرما در حال فعالیت هستند. بنابراین در تمامی این سایت‌ها، کارفرما آگهی موقعیت شغلی مورد نیازش را نشر می‌دهد، تا کارجوهای مرتبط آن را مشاهده کرده و در صورت یکی بودن شرایط مد نظر هر کدام، درخواست کار را برای کارفرما ارسال کند.

بنابر این فرد فریلنسر باید در سایت ثبت نام کرده و با ایجاد یک رزومه شخصی و تعیین نرخ برای انجام پروژه های مختلف، به دنبال کار بگردد. البته در صورتی که کارفرما نیز با مشاهده رزومه فریلنسرهای مختلف، شخص مورد نظر خود را پیدا کند، می‌تواند برای وی درخواست همکاری ارسال کند. لازم به ذکر است که جزئیات ارسال درخواست همکاری چه از سوی کارفرما چه از سوی کارجو در سایت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است.

در حال حاضر سایت‌های دورکاری خارجی بسیار توسعه یافته‌اند. به عنوان مثال در چند سال اخیر، بسیاری از این سایت‌ها، پنل ارتباط پیامی ایجاد کرده‌اند که با استفاده از کارفرما و کارجو می‌توانند در هر لحظه از زمان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و و جزئیات پروژه را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بنابراین می‌توان گفت سایت های دورکاری خارجی در عین سادگی که دارند، درآمدزایی هم آسان کرده‌اند.

*برای دیدن بخش دوم سایت‌ های دورکاری خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش سوم سایت‌ های دورکاری خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش چهارم سایت‌ های دورکاری خارجی اینجا را کلیک کنید.

معرفی سایت های فریلنسری خارجی

۱- سایت 99designs (اینجا را کلیک کنید)

%DB%B9%DB%B9-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85.jpg

سایت ۹۹ دیزاین ( 99designs ) یکی از محبوب‌ترین سایت های دورکاری خارجی در کل دنیا است که برای طراحان گرافیست راه‌اندازی شده و به آنها امکان رقابت در مسابقات گرافیکی و کسب درآمد ارزی را می‌دهد. در سایت 99designs ، کارفرما‌ها با پرداخت هزینه و تعیین مبلغ جایزه، درخواست خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند و گرافیست‌ها با توجه به حوزه کاری خود در مسابقه شرکت می‌کنند. جایزه در نهایت به برنده مسابقه تعلق می‌گیرد. البته گرافیست‌ها در این سایت روشهای دیگری هم برای کسب درآمد دلاری خواهند داشت.

۲- سایت Appen (اینجا را کلیک کنید)

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-Appen.jpg

امروز بیشتر کمپانی‌های غول دنیا به نوعی دست به دامن شرکت‌هایی مانند Appen شده‌اند تا بتوانند سیستم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را ارتقا دهند. جمع آوری داده‌ها مختلف در این شرکت بر مبنای برون سپاری داده‌ها یا منابع و داده‌های جمعی (Crowdsourcing) است و هم اکنون حدود یک میلیون فریلنسر به طور تمام وقت یا پاره وقت با این شرکت با حقوق‌های خوب مشغول به کارند.

هوش مصنوعی مربوط به سرچ‌ گوگل، سیستم شبکه‌های اجتماعی، سیستم‌های تحلیلگر شرکت‌های تبلیغاتی، دستیار‌هایی مانند دستیار الکسا، ماشین‌های خودران، سیستم‌های امنیتی و …. همه اینها سرشار از اشکال هستند که نیاز به یادگیری با کمک انسان دارند که در حقیقت یکی از روش‌های کسب درآمد ارزی به صورت فریلنسری از سایت Appen است.

۳- سایت ebesucher (اینجا را کلیک کنید)

%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-ebesucher.jpg

سایت ebesucher که بر مبنای خدمات Autosurf (سایت‌های اتوسورف به سایت‌هایی گفته می‌شود که شما با استفاده از قابلیت بازدید خودکار، می‌توانید امتیاز کسب کرده و در نتیجه امتیاز کسب کرده را به ارز تبدیل کنید) کار می‌کند و فریلنسرهایی که می‌خواهند با آن همکاری کنند، تنها باید سایت‌هایی که مد نظر سایت است را کلیک کرده و بازدید نمایند تا آرام آرام دستمزد یورویی به اکانت آن شخص واریز شود.

برای کسب درآمد آنلاین با استفاده از این سایت دو روش به نام‌های Paidmails و Paid-to-Click وجود دارد. در روش اول، این سایت ایمیلی برای شما ارسال می‌کند که در صورت تایید، مقداری پول دریافت خواهید کرد. در روش دوم، باید روی تبلیغات کلیک کنید و از این طریق درآمد کسب کنید.

۴- سایت Rev.com (اینجا را کلیک کنید)

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-Rev.com-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2.jpg

اگر رشته زبان شناسی یا مترجمی خوانده‌اید، شغل‌های عالی فریلنسری برای شما وجود دارد. سایت Rev.com در سال ۲۰۱۰ توسط Josh Breinlinger و Jason Chicola با هدف خدمات ترجمه و رونویسی راه‌اندازی شد. مشتریان این سایت بسیار متنوع و البته شناخته شده هستند و طیف وسیعی شامل، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، مراکز دولتی اروپایی و آمریکایی، شرکت‌های تبلیغاتی آمریکای شمالی، سازمان‌های غیر انتفاعی و پژوهشی مشتریان این سایت هستند.

به طور میانگین فریلنسرها در این سایت بین ۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار درآمد دارند؛ اما مبالغ کمتر و بیشتر بسته به میزان فعالیت فریلنسر هم وجود دارد. این سایت چهار نوع فعالیت برای فریلنسرها ارایه می‌دهد که شامل مترجمی، عنوان گذاری، رونویسی و نسخه برداری و زیرنویس نویسی است.

۵- سایت WorkingNotWorking (اینجا را کلیک کنید)

working-not-working.jpg

این سایت در حقیقت یک واسط میان هنرمندان، فیلم سازان، نویسندگان و طراحان سرگرمی با شرکت‌های متقاضی است با این تفاوت که بر خلاف دیگر سایت‌های فریلنسری، برای هر پروژه کارمزدی را کم نمی‌کند بلکه از شرکت‌ها می‌خواهد که یک شارژ سالیانه بپردازند تا بتوانند به افرادی که مدنظرشان است ارتباط برقرار کنند و قرارداد ببندند.

در حال حاضر این سایت بالغ بر ۵۰۰ هزار عضو دارد و زمانی که مشتریان سفارش کاری خود را در این سایت ثبت می‌کنند، نه تنها اعلامه آن درخواست ثبت شده به اعضای مرتبط به آن حوزه می‌رسد، بلکه آن درخواست به طور اتوماتیک روی LinkedIn و برخی سایت‌های کاریابی هم قرار می‌گیرد که بسیار زیاد مورد استقبال کارفرماها می‌باشد تا بهترین‌ افراد را با قیمت‌های مناسب بیابند.

۶- سایت Lessonface (اینجا را کلیک کنید)

Lessonface-teaching.jpg

سایت Lessonface یک پلتفرم برای تدریس آنلاین موسیقی است که دانشجویان مشتاق موسیقی در زمینه‌ها مختلف را به استاد مربوطه وصل می‌کند. دانشجویان می‌توانند به راحتی استاد مد نظر خود را پیدا کنند، تایم‌های خالی آن را بررسی کنند، همچنین قیمت‌ها برای جلسات مختلف هر استاد متفاوت است که در پیج مدرس قابل رویت می‌باشد.

از سوی دیگر، قابلیت دیدن نظرات و بازخوردهای دیگر شاگردان هم وجود دارد. در نهایت دانشجو با ارزیابی تمامی موارد می‌تواند با پرداخت هزینه، در کلاس استاد موسیقی ثبت نام کند و پس از پایان دوره کلاس‌، هزینه‌ی کلاسی که نزد Lessonface قرار گرفته بود به استاد پرداخت می‌شود.

۷- سایت Fiverr (اینجا را کلیک کنید)

Fiverr-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85.jpg

Fiverr یکی از محبوب‌ترین سایت های دورکاری خارجی است که در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت است. ایده اصلی نامگذاری این سایت، از نحوه کار فریلنسرها بوده است. در حقیقت Fiverr یک بازار آنلاین برای فریلنسرها و افراد دورکار است. این وب سایت در سال ۲۰۱۰ میلادی شروع به کار کرد. این سرویس زمینه‌ای را برای افراد دورکار ارائه می‌دهد که بر بستر آن می‌‌توانید پیشنهادهای خود را به مشتریان در سراسر جهان ارسال کنید. در واقع شما می‌توانید هر آن چه را که در هر زمینه‌ای ساخته‌اید را در این جا به نمایش قرار دهید. 

۸- سایت UpWork (اینجا را کلیک کنید)

%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-Upwork.jpg

UpWork یکی دیگر از بهترین سایت‌های دورکاری خارجی است که از سال ۲۰۱۴ به بعد، توانسته است در نتیجه ادغام ۲ غول فریلنسری oDesk و Elance به عنوان یکی از بزرگترین‌های این عرصه شناخته شود چرا که در حال حاضر بیش از ۱۸ میلیون کاربر در حال استفاده از خدمات این سایت هستند.

Upwork به مشتریان اجازه می‌دهد تا از طریق اين پلتفرم با فريلنسرها و آژانس‌هاي مختلف مصاحبه و کار کنند. اين پلتفرم شامل يک چت زمان واقعی است كه با هدف كاهش زمان لازم براي استخدام فريلنسرها در نظر گرفته شده است. این پلتفرم یک برنامه صفحه زمانی ارائه می‌دهد که به مجری پروژه اجازه می‌دهد تا زمان واقعی خود را در کار روی پروژه‌های تأیید شده، ردیابی کنند.

۹- سایت VIPKid (اینجا را کلیک کنید)

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-VIPKid.jpg

سایت VIPKid یک سایت بین‌المللی برای آموزش زبان انگلیسی به دانش‌آموزان و کودکان چینی است. در ابتدای سال ۲۰۲۰ در این سایت، بالای ۷۰۰ هزار دانش‌اموز در آن عضو بودند و هم اکنون ۱۰۰ هزار معلم زبان از سرتاسر دنیا با این سایت همکاری می‌کنند. همچنین با همکاری سازمان‌های دولتی، این سایت برای آموزش زبان آنلاین در ۳۰۰ مدرسه روستایی در چین هم فعال می‌باشد.

طی این چند سال گذشته به واسطه رشد سریع اقتصادی چین، بسیاری از صنایع و شرکت‌های خصوصی هم رشد کردند. به همین دلیل مسافرات‌ها، رفت و آمد و توسعه کسب و کار جمعیت بسیار زیادی از چینی‌ها با کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی افزایش چشمگیری داشته است و در نتیجه تقاضا برای آموزش زبان انگلیسی، به خصوص برای کودکان چینی بسیار شدت گرفته است.

۱۰- سایت Design by Humans (اینجا را کلیک کنید)

Design-by-Humans.jpg

احتمال زیاد دیده باشید که بسیاری از افراد دوست دارند طرح تیشرت خود را خودشان انتخاب کنند یا اینکه برای مراسم یا یک تیم، همگی تیشرت‌هایی با طرح مشترک استفاده کنند. در بسیاری از کشورها و بیشتر از همه آنها آمریکا، این فرهنگ وجود دارد برای مراسم‌های مختلف، تیشرت با طرحی خاص سفارش دهند. مانند تیم استارتاپی، گزوه‌های خیریه، مسابقات ورزشی محله‌ای، کنفرانس‌ها، فستیوال‌های مختلف، مراسم جشن و تولد و …. از جمله این مواردند. سایت Design by Humans که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد،  به طور تخصصی در زمینه طراحی روی تیشرت فعالیت می‌کند.

این وبسایت طوری طراحی شده است که افرادی که به عنوان اینفلوئنسر، یوتیوبر، برنامه ریزان مسابقات eSport، آموزشگاه‌ها و صاحبان مدارس خصوصی، نوازنده‌ها و …. هم بتوانند فروشگاه خود را برای فروش تیشرت به هوادارانشان ایجاد کنند و درآمد کسب کنند.

۱۱- سایت Lionbridge (اینجا را کلیک کنید)

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-Lionbridge-01.jpg

این شرکت در حال حاضر دارای ۴۷ دفتر در سرتاسر دنیا است و شغلهای بسیار زیادی برای همکاری با این شرکت وجود دارد. شغلها می‌تواند به صورت حضوری در یکی دفترهای این شرکت باشد یا به صورت دورکاری انجام گیرد، همچنین می‌تواند همکاری به صورت تمام وقت یا به صورت پاره وقت باشد و حداقل ۲۶ شاخه کاری برای همکاری وجود دارد. در حال حاضر نیم میلیون نفر با این شرکت‌ همکاری می‌کنند که احتمال می‌رود که در سال ۲۰۲۰ نیاز به نیروهای جدید به شدت بالا رود.

در سایت Lionbridge بیشتر شغل‌هایی را می‌توان یافت که به مترجمی، تفسیر و بومی‌سازی خدمات مالی، بانکداری، ساخت بازی و گیم، مسائل حقوقی، علوم آموزشی مرتبط است.

۱۲- سایت Zazzle (اینجا را کلیک کنید)

Zazzle-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.jpg

سایت Zazzle در یک گاراژ در سال ۲۰۰۵ راه‌اندازی شد و توانست در همان سال از طریق سرمایه‌گذاران گوگل، با مبلغ ۱۶ میلیون دلار در سال ۲۰۰۵ و ۳۰ میلیون دلار در سال ۲۰۰۷ کار خود را توسعه دهد. این شرکت که در زمینه فروش محصولات دست ساز یا اشیاء قابل پرینت و هدایا فعالیت می‌کند، در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳۰۰ میلیون محصول برای فروش عرضه کرد و همچنین بخش زیادی از هدایای تبلیغاتی Disney و Hallmark از طریق سایت Zazzle به فروش می‌رسد. فریلنسرها می‌توانند طرح‌های گرافیکی خود را برای چاپ به فروش رسانند.

۱۳- سایت italki (اینجا را کلیک کنید)

italki-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85.jpg

این سایت در زمینه آموزش اکثر زبان‌های زنده دنیا فعالیت دارد. در این وب سایت می‌توانید آموزش دهنده یا زبان آموز باشید. بدین معنا که در صورت تسلط به زبانی خاص، این امکان وجود دارد تا از طریق این سایت به تدریس خصوصی زبان بپردازید یا در صورت نیاز به یادگیری زبانی خاص به خصوص برای مکالمه، از طریق این سایت آموزش های لازم را دریافت کنید. خیلی‌ها این سایت را یکی از بهترین سایت های دورکاری برای مدرسان زبان می‌دانند.

۱۴- سایت Swagbucks (اینجا را کلیک کنید)

%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-Swagbucks.jpg

به واسطه وجود اینترنت، راه‌های کسب درآمد دلاری بسیار متنوع شده است. یکی از راه‌های کسب درآمد ارزی، فعالیت در سایت‌های مبتنی بر Click to pay یا بخشی از پروژه‌ها مبتنی بر Crowdsourcing است. یعنی در این سایت، شما می‌توانید برای فعالیت‌های آنلاین خود، پول بگیرید. شاید بتوان گفت کسب درآمد از سایت Swagbucks یکی از محبوب‌ترین‌ روش‌های درآمد فریلنسری مبتنی بر Click to pay و Crowdsourcing می باشد.

شما با فعالیت‌های معمولی در این سایت می‌توانید شروع به جمع‌ آوری امتیازی به نام SB کنید و آن‌ها را به گیفت کارت‌های آمازون یا والمارت بری خرید تبدیل نمایید. اگر در ایران هستید، می‌توانید آن امتیاز‌ها را تبدیل به دلار پی پال کنید و به صورت نقدی دریافت نمایید.

۱۵- سایت Patreon (اینجا را کلیک کنید)

%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-Patreon-%D9%BE%D8%A7%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86-.jpg

سایت Patreon در یک پلتفرم ایجاد عضویت در آمریکا است که ابزاری برای افراد خلاق، خدمات حق عضویت دنبال‌کنندگانشان را فراهم می‌سازد. این سایت راهی را برای هنرمندان ایجاد می‌کند که تجربه‌ای منحصربه فرد میان آنها و دنبال کننده‌گانشان (به اصطلاح patrons) ایجاد می‌کند.

سایت Patreon ابزارهایی را در اختیار فرد هنرمند و خلاق قرار می‌دهد که بتواند به راحتی خدمات خود را مدیریت کرده و از سمت دنبال کنندگانشان مورد حمایت روحی و مالی قرار گیرند. مدل Patreon، یک مدل برد-برد است. بدان معنی که طراحان و خلاقان به راحتی از طریق هنر و استعدادشان درآمد کسب می‌کنند و از آن طرف، دنبال کنندگان با قیمت بسیار ناچیز و یا رایگان می‌توانند آموزش ببیند. در حقیقت این ساین مبتنی بر سیستم سرمایه گذاری جمعی یا Crowdfunding عمل می‌کند.

۱۶- سایت Artstation (اینجا را کلیک کنید)

artstaion-digital-painting.jpg

امروزه بسیاری از هنرمندان و نقاشان خلاق به سمت نقاشی دیجیتال ( digital painting ) روی آورده‌اند. چرا که نه تنها نیازی به ابزار پر هزینه نقاشی و مواد اولیه مانند رنگ روغن، بوم نقاشی، قلم‌های مختلف و … نیست، حتی بازار گسترده فروش نقاشی دیجیتال به صورت فریلنسری و دور کار هم وجود دارد.

این سایت تخصصی که در حوزه طراحی‌ های دیجیتال فعالیت دارد، خدمات بسیار متنوع و جالبی را به طراحان ارایه می‌کند. این خدمات به طراحان نقاشی دیجیتال و سه بعدی و … این امکان را می‌دهد که از طریق هنر خود، به درآمد دلاری دست پیدا کنند.

۱۷- سایت TemplateMonster (اینجا را کلیک کنید)

templatemonster-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.jpg

بسیاری از برنامه نویسان فریلنسری تمایل دارند که برنامه‌های خود را در سایت‌هایی به فروش گذارند که علاوه بر تعداد زیاد بازدیدکننده، به طور تخصصی در حوزه برنامه نویسی فعالیت داشته باشد. سایت‌های بسیار زیادی مانند TemplateMonster به عنوان فروشگاه بین‌المللی فعالیت دارند. شاید بتوان گفت که امکان فروش در TemplateMonster به عنوان یک فروشگاه حرفه‌ای و تخصصی، یکی از ایده‌آل‌های برنامه نویسان است.

این فروشگاه هم اکنون محصولات متنوعی با کیفیت و استاندارهای بالا را به فروش می‌گذارد. این فروشگاه نزدیک به ۲۶۰۰۰ محصول دیجیتال را به فروش می‌رساند و هر ماه نزدیک به ۳۵۰ پکیج و محصول دیجیتالی در طیف‌های متنوع را به فروشگاه اضافه می‌کند.

۱۸- سایت Etsy (اینجا را کلیک کنید)

etsy-sellphotos.jpg

سایت Etsy در حقیقت یک سایت فروشگاهی است که در زمینه فروش محصولات دست‌ساز، صنایع دستی و حتی اشیاء عتیقه در سرتاسر دنیا فعالیت می‌کند. امروزه بسیاری از فروشندگان در سرتاسر دنیا به جای اینکه سایتی را برای فروش محصولات خود ایجاد کنند، به سراغ سایت‌های فروشگاهی تخصصی با بازدیدکننده‌گان زیاد می‌روند تا فروش دلاری صنایع دستی سنتی یا محصولات دست ساز در حجم بالا صورت گیرد.

این سایت تا سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۶۰ میلیون محصول فروخته است و در زمینه اشیاء عتیقه و دست ساز این سایت توانسته است به عنوان واسط میان ۲ میلیون فروشنده و ۳۹/۵ میلیون خریدار عمل کند. این سایت در سال ۲۰۱۸ به سرمایه ۶۰۳/۳ میلیون دلاری دست پیدا کرد و سود ناخاص آن به رقم ۴۱/۲۵ میلیون دلار رسید.

۱۹- سایت Designhill (اینجا را کلیک کنید)

Designhill-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%82.jpg

سایت فریلنسری Designhill در سال ۲۰۱۴ در کشور هند راه‌اندازی شد و برنامه این استارتاپ این بود که سایت مبتنی بر طراحی رقابتی مانند 99designs یا Fiver را به اجرا درآورند. این سایت توانسته است بالغ ۷۰ هزار طراح را به خود جذب کند و مورد توجه سیر کثیری از سرمایه‌گذاران اروپایی قرار گیرد.

این سایت، مجموعه وسیعی از خدمات طراحی را به مشتریان ارایه می‌دهد. گستره طراحی‌های چاپی و غیر چاپی بسیار زیاد است. اگر چه مشتریان باید هزینه کمتری را برای طراحی نسبت به دیگر سایت‌های رقیب بپردازند، در نتیجه پول کمتری به دست فریلنسرها می‌رسد، اما باعث می‌شود که رقابت میان طراحان گرافیست هم کمتر شود و شانس برنده شدن افزایش یابد.

۲۰- سایت Toptal (اینجا را کلیک کنید)

Toptal-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.jpg

سایت Toptal نیز به عنوان یکی دیگر از سایت های دورکاری خارجی در نظر گرفته می‌شود که البته برای هر کسی مناسب نیست. تنها کسانی می‌توانند در این سایت ثبت نام کنند که در زمینه توسعه نرم‌فزار در حال فعالیت بوده و البته به اندازه کافی تجربه حرفه‌ای داشته باشند. چرا که یکی از دلایل معروف بودن این سایت در زمینه فریلنسری، خاص بودن افرادی است که انتخاب می‌کند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تنها ۳ درصد از افرادی که در این سایت به عنوان کارجو درخواست می‌دهند، پذیرفته می‌شوند.

*برای دیدن بخش دوم سایت‌ های دورکاری خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش سوم سایت‌ های دورکاری خارجی اینجا را کلیک کنید.

*برای دیدن بخش چهارم سایت‌ های دورکاری خارجی اینجا را کلیک کنید.

نقد کردن درآمد حاصل از سایت های دورکاری خارجی

تعداد سایت های دورکاری خارجی که می‌توان با آنها همکاری کرد بسیار بسیار زیادتر از مواردی است که در این مقاله آورده شده است به همین دلیل بخشهای دیگر هم برای معرفی سایت‌های دورکاری توسط مجموعه اول پرداخت تهیه شده است. به عنوان مثال درآمد‌های حاصل از گیمینگ و اینفلوئنسری در اینجا معرفی نشده است. پیشنهاد می‌شود که بخش وبلاگ مجموعه اول پرداخت را دنبال کنید. همچنین برای نقد کردن درآمد ارزی خود، می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: avalpardakht.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر