موضوعات وبسایت : برنامه نویسی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمودار er دانشگاه

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 09 اسفند 1399 ساعت 18:57

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



ماکروسافت نسخه ای از SQL Server 2016 را برای نصب در Linux به بازار ارائه کرد!.

ماکروسافت نسخه ای از SQL Server 2016 را برای نصب در Linux به بازار ارائه کرد!. عده ای این عمل را تسلیم شدن ماکروسافت در برابر Linux و عده ای آنرا یک هوشمندی و سیاست گزاری بلند مدت تلقی نموده اند. باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. همین چند روز گذشته بود که Visual Studio هم بر روی Mac قابلیت نصب و اجرا پیدا کرده بود.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فیس بوک به زودی امکان چت در Mobile Appخود را از بین می برد

فیس بوک به زودی امکان چت در Mobile Appخود را از بین برده و کاربران به کار با محیط Messenger تشویق مینماید . جمع زیادی از کاربران در هنگام شروع چت با پیام “Your conversations are moving to Messenger,” روبرو گشته و به محیط Messenger منتقل شده اند.

بالاخره نسخه اصلی SQL 2016 در اختیار عموم قرار گرفت

بالاخره نسخه اصلی SQL 2016 در اختیار عموم قرار گرفت و. دیتابیس که به گفته ماکروسافت ،سریعترین و قوی ترین سیستم مدیریت دیتابیس رابطه ای فعلی جهان به حساب خواهد آمد .

گوگل و Lives موفق به اختراع کاپشنی شدند که امکان پاسخگویی به تماسهای تلفنی و استفاده از GPS را فراهم میکند.

این کت یا کاپشن ، در سر آستینها و دکمه ها ، امکان پاسخگویی به تماسها و کلن Connect بودن را فراهم کرده است . به گفته طراحان ، هدف از این اختراع کاهش میزان درگیر نمودن افراد حین رانندگی و کاهش خطرات حین استفاده از تلفنهای هوشمند و ... می باشد .

تحریمهای غیر منطقی و بی اساس سرویسهای ، Google Analytics ، Android WebSite و .Developers.google برداشته شده

بر اساس اخبار رسیده و بررسی تیم ایلیا سافت ، تحریمهای غیر منطقی و بی اساس سرویسهای ، Google Analytics ، Android WebSite و .Developers.google برداشته شده و از این لحظه میتوانید از سرویسهای آن به خوبی استفاده نمایید . به زودی مقالات کاربردی در زمینه چگونگی استفاده از این سرویسها در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

پایان دوران فلش flash

بر اساس نظر کارشناسان ، وقتی Chrome ، FireFox و فیس بوک و به همراه آنهای Youtube ، استفاده از Flash را متوقف نموده اند ، پایان این تکنولوژی نمایش و پخش ویدئو را باید اعلام نمود .

گوگل کروم برای اولین بار از Internet Explorer هم جلو زده

گوگل کروم برای اولین بار از Internet Explorer هم جلو زده و میزان استفاده از آن در جهان در رده اول قرار گرفت . در حال حاضر 41.7 درصد از کاربران در سطح جهان از Chrome و 41.3 دیگر از IE استفاده میکنند و این یعنی پیروزی Chrome در رقابت تعداد استفاده کننده در سطح جهان.

استفاده کنندگان Windows 10 در نسخ مختلف بر روی لپ تاپ ، دسکتاپ و ... به 300 میلیون نفر در جهان رسیده اند.

بر اساس اعلام دیروز ماکروسافت ، استفاده کنندگان Windows 10 در نسخ مختلف بر روی لپ تاپ ، دسکتاپ و ... به 300 میلیون نفر در جهان رسیده اند. بر اساس اعلام ماکروسافت ، 2018 سالی است که ماکروسافت قصد دارد استفاده کنندگان این سیستم عامل را به یک میلیارد نفر در جهان برساند .

نسخه بعدی SQL Server در تاریخ 1 جون 2016 به بازار عرضه خواهد شد

نسخه بعدی SQL Server در تاریخ 1 جون 2016 به بازار عرضه خواهد شد .این خبر امروز توسط ماکروسافت اعلام گردید. این نسخه هماهنگی بیشتری با Azure داشته و ضمنن دیگر نیازی Decrypt کردن داده ها در Queryها ندارد و این یعنی سرعت خیلی بیشتر . بر اساس قول ماکروسافت ، سرعت Query ها 25 درصد بیشتر بوده و در نسخه های Enterprise, Standard, Express and Developer به بازار ارائه خواهد شد .

دانشگاه MIT موفق به ساخت کامپیوتری کوانتومی گردید

دانشگاه MIT موفق به ساخت کامپیوتری کوانتومی گردید که با کمک لیزر و 5 هسته اتمی ، هر گونه Encryption را در عمل خواهد شکست !.

Iphone 6 SE و قیمتهای عجیب آن در ایران

آیفون SE که در واقع تلفیقی از امکانات آیفون 6S در بدنه آیفون 5S است و به تازگی وارد بازار ایران شده هم اکنون به قیمت گزاف سه میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شده است.

مجانی شدن نسخه SQL Server Developer توسط ماکروسافت

از امروز SQL Server 2014 Developer Edition را به صورت مجانی دانلود و استفاده کنید . از امروز به راحتی این نسخه را از سایت ماکروسافت دانلود و استفاده کنید. این نسخه هیچ تفاوتی با ورژن Enterprise نداشته و برای شروع تا پایان مراحل طراحی یک نرم افزار کافی میباشد .

ژاپن تا 2018 قطار نامرئی تولید خواهد کرد

نوع استیل به کار رفته در بدنه این قطار سبب خواهد شد انعکاس نور به حداقل رسیده و تغریبا نامرعی به نظر آید

آپدیت کردن گوشی خود به IOS 9.3 سبب بروز مشکل در گوشی شما خواهد شد .

اگر گوشی خود را ، مخصوصا گوشیهای پایینتر از Iphone 6 به IOS 9.3 آپدیت کنید ، احتمال Crush کردن و ایجاد دردسر برای شما وجود دارد . Apple ، لینکهای IOS 9.3 را موقتا Disable کرده و آپدیت کردن را متوقف نموده است .

تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری سرورهای Apple جهت جلوگیری از دخالتهای دولت آمریکا

بر اساس اخبار رسیده شرکت Apple جهت جلوگیری از دخالتهای متداوم و حفظ حقوق مشتریان ، سرورهای خود را از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری ، تغییر خواهد داد. ظاهرا هر دو تفکر سیاسی دمکرات و جمهوری خواه ، هر دو با دخالت و دستکاری در داده ها ، توافق دارند ، لذا شرکت Apple سعی دارد برنده این دعوای فنی و حقوقی باشد . یکی از راههای مبارزه که در اختیار Apple میباشد ، تغییر روندهای Encryption و پیچیده کردن همه چیز در جهت ایجاد مانع بیشتر برای دولتها میباشد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.iliasoft.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر