مستر کد
mrcode.wikibix.ir

کسب درآمد از پاورپوینت

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 11 اسفند 1399 ساعت 11:30

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



<< امکان کسب درآمد با تولید پاورپوینت دیگر وجود ندارد >>

یکی از بهترین و دلچسب ترین درآمد ها درآمد از اینترنت است. به عبارتی شما یک محصولی رو تهیه می کنی و داخل فروشگاه اینترنتی قرار می دی و میری می خوابی و وقتی بلند میشی می بینی محصولاتت به فروش رفته و پول به حسابت اومده, ولی زمانی با یک فروشگاه اینترنتی موفق خواهی داشت که هزینه های زیادی برای اون پرداخت کنی و در کارت هم خبره باشی ولی نباید ناامید شد فروشگاه ما به شما اجازه میده کسب درآمد با تولید پاورپوینت رو داشته باشید آن هم بدون هزینه کافیست فقط پاورپوینت تولید کرده و منتشر کنید.

اگر دانشجویی یا بی کاری می تونی با تولید پاورپوینت و قرار دادن اون توی سایت ما به درآمد برسی طریقه کار جوریه که شما میای با ما ارتباط می گیری و یک دسته بندی رو توی سایت ما (خیلی بهتره از رشته و تخصص خودتون باشه) به دست می گیری و برای اون دسته بندی پاورپوینت ایجاد می کنی و برای ما ارسال می کنی و ما اون رو داخل سایت قرار می دیم. زمانی که پاورپوینت شما تایید بشه در سایت قرار خواهد گرفت و محصول شما در فروشگاه ۲۴ ساعته ای خواهد بود که هیچوقت بسته نمیشه. اینجاست که کاربرانی که به دنبال پاورپوینت آماده دانشجویی با این عناوین هستند به سایت آمده و پاورپوینت شما را خریداری می کنند و پس از خرید سود شما مشخص و قابل دریافت خواهد بود.

فایل های مورد نیاز برای درآمدزایی از پاورپوینت

اولین و مهمترین بخشی که میشه اون رو مشخص کرد پاورپوینت هست. شما باید یک پاورپوینت فوق حرفه ای طراحی کنید, پیشنهاد ما برای ایجاد یک پاورپوینت حرفه ای استفاده از قالب های خود سایت یا حداقل ایده گرفتن از اون هاست. از عنوان وب سایت مشخصه ما کار های حرفه ای می خوایم. خوب پس از اتمام پاورپوینت شما باید یک فایل متنی ایجاد کنید و صفحه به صفحه (به صورت مشخص در هر اسلاید) توضیحاتی در موردش بنویسید یعنی هر صفحه توضیحات خودش باشه و عنوانش هم مشخص باشه. بعد از اون یک دور باید پاورپوینت را ارائه بدید و صدای خودتون رو ضبط کنید و این صدا رو به همراه فایل متنی و پاورپوینت به صورت زیپ برای ما ارسال کنید. اگر پاورپوینت شما مورد تایید باشه به شما اطلاع داده میشه و در سایت قرار می گیره.

درآمدزایی شما و ما از فروش پاورپوینت

زمانی که پاورپوینت شما در سایت به فروش میره 70 درصد هزینه برای شما و 30 درصد هزینه برای ما محاسبه میشه. چرا این نرخ مشخص شده رو در ادامه توضیح می دیم. ببینید سایت ما هزینه های هاستینگ, تبلیغاتی و پشتیبانی رو داره که از شما هم هزینه ای نگرفته و فایلتون رو در سایت قرار داده زمانی که یک فروش انجام بشه 30 درصد فروش برای هزینه سایت برای ما و 70 درصد بقیه رو برای شما جدا می کنه. مثلا اگه محصول شما 20 هزار تومان باشه شما 14 هزار تومان و ما 6 هزار تومان دریافت می کنیم که البته برای محصول شما در سایت وقت گذاشته شده و توضیحاتی نوشته شده است که به این دلایل این هزینه ها حساب می شود. پس از خرید تا 24 ساعت بعد حساب کاربری شما در سایت واریز خواهد شد.

محاسبه حدودی درآمدزایی شما

فرض کنید شما در سایت ثبت نام کردید و حدود 100 پاورپوینت تولید و در سایت پروپوینت منتشر کردید. اگر در روز 20 پاورپوینت از شما خریداری شود در روز 280 هزار تومان درآمد داشته اید و اگر یک ماه در هر روز 20 پاورپوینت شما فروخته شود 8 میلیون و 400 هزار تومان درآمد خواهید داشت. توجه داشته باشید مشتریان پاورپوینت شما فقط در شهر خودتان نیست و تمامی مردم ایران می توانند به این سایت متصل شده و خرید را انجام دهند. لازمه بدونید که تولید 100 پاورپوینت به همین سادگی ها نیست و ممکنه حدود پنج یا شش ماه زمان ببره.

شروع کسب درآمد با تولید پاورپوینت

ما برای ارتباط گیری با شما شبکه ایتا رو انتخاب کردیم. برای شروع کسب درآمد با تولید پاورپوینت قبل از هر چیزی باید در سایت ما ثبت نام کنید (بخش ثبت نام در بالای سایت سمت راست می باشد) سپس روی این لینک کلیک کنید تا به این شبکه وصل بشید. برای ادامه روند کافیه توی این سایت شمارتون رو وارد کنید و منتظر اس ام اس باشید, بعد از دریافت اس ام اس کد دریافتی رو توی قسمت مشخص شده وارد کرده تا وارد حساب خودتون بشید. زمانی که وارد حسابتون شدید شماره 989031395854+ رو به عنوان مخاطب اضافه کنید یا آی دی irpropoint رو در بخش جستجو شبکه ایتا سرچ کنید تا ما رو براتون بیاره و بتونیم شروع به همکاری کنیم.

زمانی که حساب ما برای شما به نمایش دراومد آی دی ثبت نام شده در سایت پروپوینت رو برای ما ارسال کنید تا ما حساب شما رو بررسی کنیم و مراحل کسب درآمد رو پیش ببریم. شبکه ایتا دارای اپلیکیشن اندروید هم می باشد که می توانید نصب کنید تا راحت تر از این شبکه برای ارتباط با ما استفاده کنید. این مسنجر ایرانی بوده و دارای امنیت بالایی هم هست و همین باعث شده تا ما این شبکه رو برای همکاری با شما انتخاب کنیم. برای راحت تر شدن کار شما ما یک ویدیو آماده کردیم که در زیر همین بخش قرار داده, می تونید ببینید و مراحل رو مثل ما پیش ببرید.

<< امکان کسب درآمد با تولید پاورپوینت دیگر وجود ندارد >>


منبع: propoint.ir