مستر کد
mrcode.wikibix.ir

دانلود پروژه آماده پایتون

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 02 فروردین 1401 ساعت 22:10

جهت انجام پروژه های دانشجویی و یا تمرین‌های برنامه نویسی رشته کامپیوتر میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



موسسه همیارپروژه یک پروژه بسیار کاربردی را در حوزه پایتون انجام داده است. و آن را جهت دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده است.جهت دانلود پروژه توضیحات زیر را بخوانید و آن را دانلود نمایید.

توضیحات پروژه با پایتون:

پایتون یک زبان برنامه نویسی است که مهندسان کامپیوتر سایت همیار پروژه سابقه کار کردن با آن را دارند؛ بنابراین در صورتی که پروژه پایتون Python دارید، کافیست انجام آن را به مهندسان همیارپروژه بسپارید.

این یک پروژه دانشجویی است که با زبان پایتون انجام شده است.صورت سوال این پروژه بصورت انگلیسی است که در زیر آورده شده است :

Project : opinion minig
The goal of this project is to determine whether a person is agreed with a news or not.
There are three files for each news in the dataset.
– News_article: contains the content of the news, including its title and body.
– Tweets: contains the contents of different tweets about the news, posted by different users
– Replies: for each tweet in the aforementioned “Tweets” file, there are some user’s comment about the tweet.
Part 1: for each news, you should determine which tweets are agreed with the news and which ones are not.
Part 2: for each reply, you should specify the opinion of the replying user about both the replied tweet and the related news.
For this purpose, you can apply sentiment analysis techniques, opinion conflict mining techniques, etc. (you are not allowed to use on the shelf tools.)
Instructions:
– Along with your code, submit a report containing a brief explanation of your code and the strategy you chose for each task. Your report should be submitted as a PDF.
– Your code submission must contain all codes necessary to find the results.

پروژه آماده با پایتون:

این پروژه با نرم افزار پایتون می باشد. و کدهای آن تا حد امکان ساده نوشته شده تا بتوانید براحتی آن را درک کرده و فراگیرید.

نمونه پروژه های پایتون:

سایت همیارپروژه تاکنون صدها پروژه پایتون برای مشتریان خود انجام داده. که برخی از آنها را جهت دانلود شما عزیزان در سایت قرار داده است.جهت مشاهده این نمونه پروژه های پایتون برروی لینک روبرو کلیک نمایید : پروژه های پایتون

سفارش انجام پروژه با پایتون:

درصورتی که پروژه ای دارید که میخواهید آن را به ما بسپارید و یا در انجام پروژه خود ایراد و اشکالی دارید و میخواهید که برای رفع آن به شما کمک کنیم. میتوانید از طریق لینک های انجام پروژه های پایتون Python پروژه و توضیحات را برای ما ارسال کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ تماس بگیرید.

نحوه دریافت پروژه آماده پایتون:

جهت دریافت پروژه با نرم افزار پایتون کافیست آن را از طریق لینک خرید به سبد خرید خود اضافه نموده. و بعد از پرداخت هزینه لینک دانلود را مشاهده نمایید.

خرابی لینک دانلود :

درصورت هرگونه مشکل در دانلود فایل پروژه می توانید با پشتیبانی سایت به شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ تماس بگیرید. و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید تا پروژه از طریق دیگری برای شما واریز گردد.



منبع: hamyarprozhe.ir